Přejít na obsah

Zamrzající lanovody na Okte.


Suchca

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

Mám problénm s neustálým zamrzáním lanovodů na mé Oktávce r.v.2000. Jakmile teplota klesne pod -3°C vytáhnu ručku a ráno když ji povolim tak zustanou kotouče brzdit. A třmeny když se rozjedu pořád trochu brzdí.

Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ručku používám stále a bez problémů, možná to to bude tím, že neparkuji v garáži, takže se auto tak "nepotí". Každopádně když někdo zatáhne ručku jednou za rok, může mít problém třeba i v létě: tvrdím, že věci se ničí tím, že se nepoužívají -neboť co se má hýbat, ať se hýbe. :kol-135:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

Mám problénm s neustálým zamrzáním lanovodů na mé Oktávce r.v.2000. Jakmile teplota klesne pod -3°C vytáhnu ručku a ráno když ji povolim tak zustanou kotouče brzdit. A třmeny když se rozjedu pořád trochu brzdí.

Díky za odpovědi.

Zkusil bych rozebrat ty brzdový třmeny, pohybují se tam železný trny v hlinikovém pouzdře a tam to zoxiduje, pak po odbrždění se to nevrátí a pribržduje to pořád. Jinak jestli se dostala voda do lanovodů a zamrzá to, tak je vyměnit, jelikož stejně bude po nich, teď to zamrzne, pak zarezne ...

Ručku zatahuju pořád, mráz nemráz, a žádnej problém ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

ee neparkuji ted zrovna na rovince :) mel jsem favo, ktere uz melo dosti najeto. Na kopci s 1 kvaltem se neudrzel ani vterinu - proste na hovno komprese. Tady u octy je to snad gut, ale take casem komprese povoli. Neriskuji i na mirnem kopecku ci svahu :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

Mám problénm s neustálým zamrzáním lanovodů na mé Oktávce r.v.2000. Jakmile teplota klesne pod -3°C vytáhnu ručku a ráno když ji povolim tak zustanou kotouče brzdit. A třmeny když se rozjedu pořád trochu brzdí.

Díky za odpovědi.

Pises , ze "tak zustanou kotouče brzdit" mas tam kotucovu zad.napravu? Inak lanka som uz menil aj ja.Na Slovensku otazka 200Sk/kus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ee neparkuji ted zrovna na rovince :) mel jsem favo, ktere uz melo dosti najeto. Na kopci s 1 kvaltem se neudrzel ani vterinu - proste na hovno komprese. Tady u octy je to snad gut, ale take casem komprese povoli. Neriskuji i na mirnem kopecku ci svahu :smich:

Aha, tak to jo. Já to praktikuju stejně jako ty. Když stojím na nějakém svahu nebo kopečku, tak dávám kvalt i ručku (jistota je jistota) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam uplne stejny problem, staci zatahnout jen na par sekund pri teplotach pod bodem mrazu a celisti zustanou zakousle (pak az dojedu pekne to smrdi) a mechanik mi taky rekl, ze to bude nejspis lanovodama, takze vymenit.

Jinak prednostne pouzivam zarazenou jednicku nez rucku

A mam zkusenost z leta, kdy jeden kolega co mel OI 1.9TDi 66kW mel vzadu bubny a zatahl rucku a po 3ech dnech mu "zarezly", protoze prselo asi jeden cely den a pak to polevilo az dojela odtahovka a tahala ho na nakladak ... zajimave :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...