Stringo Vloženo 27. Březen 2017 Sdílet Vloženo 27. Březen 2017 Ahoj, po zimě mám problém s nastartováním Felicie. Přišel jsem, vložil baterii (nabitou), otočím klíčkem do první polohy a začalo bzučet v pojistkové skříňce u spolujezdce nějaké relátko (resp.je tam u nich takovej bzučák a ten bzučí), ten po cca 3s přestane bzučet a když začnu startovat, tak motor točí jako blázen a nic. Pročítal jsem co by to mohlo být, takže jsem začal svíčkami, ty dávají jiskru, potom výměnou palivového filtru, potom čerpadlo (to tlačí benzín) a teď jsem skončil u toho, že benzín jde až k motoru, ale svíčky jsou úplně suché. Tady jsem se dočetl o nějakém snímači otáček, ten najdu kde? Mohl by někdo poradit jak ho vyměním? Jo a ještě jeden poznatek, když odpojím svorkovnici čerpadla, tak po otočení klíčku nezačne bzučet u těch relátek, jak to připojím, zase to bzučí. Díky za rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Březen 2017 Sdílet Vloženo 27. Březen 2017 snímač otáček nejdeš nahoře na převodovce, přístup dobrý, výměna snadná. Pokud je úplně mrtvý, tak to VAG pozná, pokud jen blbne, tak často chybu nevyhodí. to bzučení ale cosi značí - buď nějaký špatný spoj nebo jiskří relátko - může to být také příčinou. Chtělo by to minimálně vizuálně zkontrolovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Březen 2017 Sdílet Vloženo 27. Březen 2017 parkovala venku? Jestli taky třeba není voda v pojistkovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Březen 2017 Sdílet Vloženo 27. Březen 2017 Wittmann:Používám ji jen do lesa - už není na značkách, takže do servisu na diagnostiku nedojedu. Relátka jsem vyměnil a bzučí to pořád, jestli to není známka zkratu možná, ale kde to hledat...Je divné, že jak odpojim to čerpadlo, tak to nebzučí, každopádně když jsem odpojil hadičku nahoře u motoru a zapl klíček, benzín teče, takže je chyba někde v motoru, když svíčky jsou suché.Malta:Byla zavřená ve stodole, všude je sucho, max vzdušná vlhkost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Březen 2017 Sdílet Vloženo 27. Březen 2017 PS: zítra odpoledne sem hodím odkaz na video, co to dělá pro představu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Březen 2017 Sdílet Vloženo 27. Březen 2017 a je to MPI nebo BMM? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 28. Březen 2017 Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 Tak tady je info ohledně motoru dle VIN: Škoda Felicia Combi GLXi 1.3 BMM 46kw, model year 1996, production number 261223 A tady je video, co to dělá: https://ulozto.cz/live/!JHod2UrzYDlh/mov-0023-mp4 A tady je někde vidět to čidlo otáček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Březen 2017 Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 zde: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Březen 2017 Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 teď mě ještě tak napadá, měla už 96 imobilizér v klíčku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 28. Březen 2017 Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 Ne, imobilizer ne. To by to chytlo na cca 2 vteřiny (spálit benzín) a chcíplo. Pro začátek bych tipoval to výše zmíňované čidlo otáček: Nejsou otáčky = není benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Březen 2017 Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 máš recht Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 28. Březen 2017 Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 Tak jo, zkusím sehnat čidlo, to je pro všechny motorizace stejné, nebo je třeba hledat konkrétní typ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Březen 2017 Sdílet Vloženo 28. Březen 2017 1,3 favorit + felicie je jeden a ten samý. 1,6 + diesel jsou už úplně jiné motory 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 1. Duben 2017 Sdílet Vloženo 1. Duben 2017 Tak výměna snímače nepomohla [emoji19] Další nápady? Jak zjistím co bzučí v té pojistkové skříňce a co to signalizuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 2. Duben 2017 Sdílet Vloženo 2. Duben 2017 (editace) tady je schéma zapojení relátek http://skoda.panda.cz/clanek.php?id=183 jediné, které by mohlo mít vliv na chod motoru je R5, ostatní jsou světla, cyklovač atd zkus vyndavat pojistky, kdy přestane bzučení. Editováno: 2. Duben 2017, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Duben 2017 Sdílet Vloženo 3. Duben 2017 V 27. 3. 2017 na 22:18, Stringo napsal: Je divné, že jak odpojim to čerpadlo, tak to nebzučí, každopádně když jsem odpojil hadičku nahoře u motoru a zapl klíček, benzín teče, takže je chyba někde v motoru, když svíčky jsou suché. Ještě mně napadlo, když to při odpojeném čerpadle nebzučí, tak by mohl být problém v čerpadle. Protože všechno ostatní tj. vedení od pojistek a relé k čerpadlu bylo zapojené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 4. Duben 2017 Sdílet Vloženo 4. Duben 2017 Nepsal něco, nechce se mi to teď hledat, že benzín má až ke vstřiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 4. Duben 2017 Sdílet Vloženo 4. Duben 2017 Jestli jde až do vstřiku to nevím, ale odpojil jsem hadičku co vede nad motor ke klapce vzduchu a když jsem otočil klíčkem, tak benzín vytékal, tak mě ještě napadá, nemá třeba mít i nějaký tlak ten benzín od čerpadla? Vystříklo to celkem solidně, ale možná s tím čerpadlem něco být může, že sice tlačí, ale nemá tlak (pokud na tom záleží). Jak odpojim čerpadlo nebzučí to, jak ho připojím bzučí to a dnes odpoledne skočím zjistit které to relátko to dělá a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 4. Duben 2017 Sdílet Vloženo 4. Duben 2017 Tlak musí být, někde bude i jeho hodnota.Kdysi dávno, otec měl Renaulta 11-ku, pro nás první seznámení s něčím, čemu se říkalo vstřik, něco se stalo s čerpadlem, spravovali jsme ho, tlak byl, auto jelo, ale když bylo třeba přidat, nebo jet do kopce, byl konec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 4. Duben 2017 Sdílet Vloženo 4. Duben 2017 Tak to bzučí relé R5, když ho vyndám nic nebzučí, separátně s tím, když odpojim čerpadlo a relé je zapojené, tak to taky nebzučí... Takže zkusit vyměnit čerpadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 4. Duben 2017 Sdílet Vloženo 4. Duben 2017 (editace) Není mně jasné proč by při poruše čerpadla mělo relé bzučet. Spínané kontakty (30 a 87) a ovládací cívka relé (kontakty 85 a 86) jsou dva různé obvody (aby to nebylo někde jen blbě ukostřené). Psal si, že už si relé měnil, ale stejně, zkus vyměnit relé R5 a R4 (vyhřívání zadního skla). Podle schematu v odkazu výše by měla být stejná. Nebo půjčit (na zkoušku vyměnit) čerpadlo ze zdravého auta. Propojit drátem kontakty 30 a 87 je už dost velká partyzánština i když by se nemělo nic stát, je tam pojistka. To už nechám na vkusu každého soudruha. :-) Tady jsem narazil na video s "diagnostikou palivového čerpadla", sice jiný motor, ale podobnost tam nějaká bude. Editováno: 4. Duben 2017, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 4. Duben 2017 Sdílet Vloženo 4. Duben 2017 Tak, výměna relé R4 a R5 nepomohla - bzučí to stejně. S tou kostrou mě to napadlo taky, ale nenapadl mě způsob, jak to zjistit a kde hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 5. Duben 2017 Sdílet Vloženo 5. Duben 2017 Zjistit by se to dalo tak, že si z pinů v desce pro relátko vytáhneš dráty do relátka kontakty 30 a 87 a na cívku relátka ( kontakty 85 a 86) přivedeš napětí třeba rovnou z baterky. Nevím, já bych to asi zkusil, ale někomu to radit .... záleží na tobě, jak jsi zdatný a odvážný. :-) I když stejně je to divný, proč to nebzučí, když je čerpadlo odpojené??? Napájení (ukostření) relátka je pořád stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 5. Duben 2017 Sdílet Vloženo 5. Duben 2017 Moc zdatný v elektrice nejsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 5. Duben 2017 Sdílet Vloženo 5. Duben 2017 Tak to pak dobrá rada drahá. Zkus jiné čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.