Přejít na obsah

Nestartuje


...GeOrGe...

Doporučené příspěvky

Ahoj, po zimě mám problém s nastartováním Felicie. Přišel jsem, vložil baterii (nabitou), otočím klíčkem do první polohy a začalo bzučet v pojistkové skříňce u spolujezdce nějaké relátko (resp.je tam u nich takovej bzučák a ten bzučí), ten po cca 3s přestane bzučet a když začnu startovat, tak motor točí jako blázen a nic. Pročítal jsem co by to mohlo být, takže jsem začal svíčkami, ty dávají jiskru, potom výměnou palivového filtru, potom čerpadlo (to tlačí benzín) a teď jsem skončil u toho, že benzín jde až k motoru, ale svíčky jsou úplně suché. Tady jsem se dočetl o nějakém snímači otáček, ten najdu kde? Mohl by někdo poradit jak ho vyměním? Jo a  ještě jeden poznatek, když odpojím svorkovnici čerpadla, tak po otočení klíčku nezačne bzučet u těch relátek, jak to připojím, zase to bzučí. Díky za rady!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

snímač otáček nejdeš nahoře na převodovce, přístup dobrý, výměna snadná. Pokud je úplně mrtvý, tak to VAG pozná, pokud jen blbne, tak často chybu nevyhodí.

 

to bzučení ale cosi značí - buď nějaký špatný spoj nebo jiskří relátko - může to být také příčinou. Chtělo by to minimálně vizuálně zkontrolovat

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wittmann:
Používám ji jen do lesa - už není na značkách, takže do servisu na diagnostiku nedojedu. Relátka jsem vyměnil a bzučí to pořád, jestli to není známka zkratu možná, ale kde to hledat...
Je divné, že jak odpojim to čerpadlo, tak to nebzučí, každopádně když jsem odpojil hadičku nahoře u motoru a zapl klíček, benzín teče, takže je chyba někde v motoru, když svíčky jsou suché.

Malta:
Byla zavřená ve stodole, všude je sucho, max vzdušná vlhkost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 3. 2017 na 22:18, Stringo napsal:

Je divné, že jak odpojim to čerpadlo, tak to nebzučí, každopádně když jsem odpojil hadičku nahoře u motoru a zapl klíček, benzín teče, takže je chyba někde v motoru, když svíčky jsou suché.

 

Ještě mně napadlo, když to při odpojeném čerpadle nebzučí, tak by mohl být problém v čerpadle. Protože všechno ostatní tj. vedení od pojistek a relé k čerpadlu bylo zapojené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli jde až do vstřiku to nevím, ale odpojil jsem hadičku co vede nad motor ke klapce vzduchu a když jsem otočil klíčkem, tak benzín vytékal, tak mě ještě napadá, nemá třeba mít i nějaký tlak ten benzín od čerpadla? Vystříklo to celkem solidně, ale možná s tím čerpadlem něco být může, že sice tlačí, ale nemá tlak (pokud na tom záleží). Jak odpojim čerpadlo nebzučí to, jak ho připojím bzučí to a dnes odpoledne skočím zjistit které to relátko to dělá a dám vědět.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tlak musí být, někde bude i jeho hodnota.
Kdysi dávno, otec měl Renaulta 11-ku, pro nás první seznámení s něčím, čemu se říkalo vstřik, něco se stalo s čerpadlem, spravovali jsme ho, tlak byl, auto jelo, ale když bylo třeba přidat, nebo jet do kopce, byl konec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není mně jasné proč by při poruše čerpadla mělo relé bzučet. Spínané kontakty (30 a 87) a ovládací cívka relé (kontakty 85 a 86) jsou dva různé obvody  (aby to nebylo někde jen blbě ukostřené). Psal si, že už si relé měnil, ale stejně, zkus vyměnit relé R5 a R4 (vyhřívání zadního skla). Podle schematu v odkazu výše by měla být stejná.

 

Nebo půjčit (na zkoušku vyměnit) čerpadlo ze zdravého auta.

 

Propojit drátem kontakty 30 a 87 je už dost velká partyzánština i když by se nemělo nic stát, je tam pojistka. To už nechám na vkusu každého soudruha. :-)

 

Tady jsem narazil na video s "diagnostikou palivového čerpadla", sice jiný motor, ale podobnost tam nějaká bude.

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zjistit by se to dalo tak, že si z pinů v desce pro relátko vytáhneš dráty do relátka kontakty 30 a 87  a na cívku relátka ( kontakty 85 a 86) přivedeš napětí třeba rovnou z baterky. Nevím, já bych to asi zkusil, ale někomu to radit .... záleží na tobě, jak jsi zdatný a odvážný. :-)

 

I když stejně je to divný, proč to nebzučí, když je čerpadlo odpojené??? Napájení (ukostření) relátka je pořád stejné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...