Únor 9, 201411 r V 3. 2. 2014 na 17:13, Petr 1.9TDI napsal: A jak moc ti to sedlo o proti těm rs.Já právě váhám jestli rs nebo ty eibach.Milotec mi foporučili s zatížením 1100.Na těch co tam mám to vypadá jak rs allroad :-) Ale přeci jen to mám na všední ježdění a občas ji potřebuju naložit.Jak to vypadá na tvim rsu s těma eibachama? To ti všecko musí sednout stejně jak je na těch dílech psáno, pokud si teda koupíš díly na tvoje auto. Koukni třeba na tyto sportovní pružiny Škoda Octavia 1Z jsou dělaný na: Zatížení přední nápravy: 1040kg. Zatížení zadní nápravy: 1150kg. Pokud se ti to co máš v techničáku bude výrazně lišit tak nebude sedět zatížení, tak jako jestli se váha tvýho motoru liší od RSka tak nebudeš mit -20mm ale třeba + 10mm. Upraveno Prosinec 4, 20186 r od Martinro
Únor 14, 201411 r Mám dotaz na 1,8 tsi, díval jsem se na Weitec podvozky a asi by to měl být tenhle? http://podvozek.k-tuning.cz/15337/kompletni-sportovni-podvozek-st-suspensions-pro-skoda-octavia-ii-1z-s-nahonem-pr-kol-sedan-1-8tfsi-2-0fsi-1-9tdi-2-0tdi-snizeni-30-30mm-prumer-55mm.html průměr tlumiče by měl být 55mm, ale nesedí mi tam toto Výkon motoru: 77-112 kW 1,8 má 118kW, jestli by to mělo na něco vliv? nebo radši na RS http://www.forcedracing.cz/podvozek-weitec-skoda-octavia-ii-rs1z-sedan-20tfsi-20tdi-1100kg-01-06/d-96099/ ale zas tam nesedí zatížení a je tam na výkon motoru 125-147 kW
Únor 22, 201411 r Zdravim všechny poraďte někdo prosim vás.Přišly mi pružiny od ta technics -30mm na O2 1.9 Tdi PD.Řešim už jen dorazy jelikož je mám v zadu mrtví,tak nevim jestli tam mám dát zase origo a nebo sport.Spousta lidí řiká at nechám origo.Origo podle autokelly maj 133mm a origo sport 118mm a písou ze jsou i na RS.Poraďte co tam mám teda dát.Když snižuju tak bych tam dal radši ty 118mm. Díky Upraveno Únor 22, 201411 r od Petr 1.9TDI
Únor 22, 201411 r Jelikož tím snížením skrátíš i pracovní délku tlumiče (pístnice která zajíždí do tlumiče) tak bych se přikláněl k těm sport dorazúm. :-) Upraveno Únor 22, 201411 r od Arlo
Březen 3, 201411 r Jednoduše stačí oříznout ty originální dorazy. Rozdíl v tom je pouze ten, že je to o kus kratší.
Březen 5, 201411 r Já se přídám. Na Octavii máme pruž+tlum.HaR stavitelný. Zítra to nechám trochu zvednout. Nakonec jsme nezvedal a naučil jsem se s tim jezdit. nyní na zimákách ale už se těším zase na přezutí. Upraveno Leden 26, 201510 r od PJAY
Duben 21, 201510 r Kluci, trochu bych otevřel znovu toto téma... čeká mě nucená výměna tlumičů (najeto necelých 200000t km). První otázka zní, jestli je nutné měnit i pružiny při tomto nájezdu, nebo je běžné vyměnit pouze tlumiče a pružiny nechat původní? Co všechno dalšího se s touto výměnou provádí? Druhá věc je to, že když už budu měnit tlumiče, tak přemýšlím o snížení. Jaké jsou možnosti? Pročetl jsem to tu a jedna možnost je koupit sportovní tlumiče (pokud může někdo doporučit, našel jsem tlumiče Bilstein, TA Technix, Weitec a ST suspensions) a nechat origo pružiny = o kolik reálně lze snížit auto při zanechání nějakého komfortu? Potom je možnost koupit celý pevný set, taky nevím jaký případně (výše uvedené firmy mají i sety), nevyznám se v tom, nevím co je lepší udělat. každopádně bych chtěl auto dát dolů o 30cm pokud nepůjde do kopru komfort a nebudu z toho mít potom drncák, to to radši nechám na podvozku origo. Ještě je tu možnost origo sportovního podvozku, který pustí auto o 30mm oproti standardu jestli jsem to dobře pochopil, což by mi stačilo... Jinak mám Octavia II combi 2005 / 2.0 TDi / klasický podvozek Díky za jakékoli info, fakt bych to chtěl udělat co nejlépe v rámci komfortu, ale nechci bezhlavě koupit něco, co potom budu proklínat...
Duben 22, 201510 r Co nejlepe v ramci komfortu to udelas tak, ze tam das origo tlumice. Pruziny uz jsou stejne urcite trochu unavene, takze to o nejaky centimetr snizene uz asi mas.
Duben 22, 201510 r no nevím, právě že to mám podle mě pořád stejně vysoké Jak jsem psal, chtěl bych to dát cca o těch 30mm níž, ale nevím jak to udělat, aby to bylo dobře, aby to vydrželo a abych zbytečně nekupoval třeba drahej set, kdyby bylo lepší třeba jen tlumiče nebo prostě tak, nějaké návrhy, tipy atd... Vím že klasickej origo podvozek by byl to nejkomfortnější co je k dispozici, zase ale bych rád to dal níž... přemýšlel jsem i o tom origo sportovním podvozku nevím o kolik to potom jde dolů, jestli na úroveň RS, nebo je to nižší...
Duben 27, 201510 r Nikdo další návrh? Trochu jsem se díval po možnostech a má vyfiltrovány 3 možné varianty. 1. dát originální klasické tlumiče a k nim snížené pružiny eibach -30mm 2. koupit kompletní podvozek weitec -20mm 3. byla by možná možnost koupit podvozek RS (nevím ale jestli se dá bez dalších úprav zaměnit a o kolik bude auto oproti klasice kterou teď mám níže
Duben 27, 201510 r 1) tak jsem to dělal na svých autech, podvozek o malinko tvrdší - ovšem zásadně stabilnější. Doporučuju vyzkoušel jsem i Weitec, HaR, Vogtland, vítěz eibach Upraveno Duben 27, 201510 r od michal2009
Duben 27, 201510 r Takže origo tlumiče a eibach -30mm? Co na to tlumiče po nějakém delší provozu? Neodejdou nějak extrémně brzo?
Květen 2, 201510 r Asi tazko ti niekto povie, co mas presne nahodit na tvoje auto. Ja som tiez dlho vahal a pytal sa vsade mozne, zistoval vahy atp., lebo som zohnal pruziny z RS FL TFSI lift MR2012 a netusil som co mi to spravi, ked ich nahodim na auto. Nakoniec som to riskol a auto kleslo rovnomerne o 15mm a jazdne vlastnosti sa o dost zlepsili. RS pruziny su tuhsie a uz to neskace ako koza a lepsie drzi Presne neviem co chces. Chces auto znizit, alebo ti tecu tlmice, ze to chces menit? Ak ti tecu, tak na tvojom mieste by som vymenil vsetky za originaly na tvoje auto (kedze urcite mas 55mm, ako RS) a kupil nejake pruziny z predFL RS TDI combi....ak to chces silou mocou menit. V zasade plati, ze original je original...este by som mozno uvazoval o pruzinach H&R. Upraveno Květen 2, 201510 r od Kyselinka
Květen 2, 201510 r Jo jo, právě že už jsou tlumiče KO. Takže výměna je nutná. S tím jsem chtěl spojit snížení vozu. A právě co vybrat aby to bylo správně. Hodně lidí dělá snížení pouze pružinama, mám ale strach, že když dám klasické tlumiče a RS pružiny, tak aby nedostávaly tlumiče zabrat... Takže nejlépe vzít origo tlumiče a pružiny z combi RS TDi??? Jaké pružiny H&R myslíš? mohl bys postnout pro moje auto? OII předFL TDi 1.0 103kw??
Květen 2, 201510 r Ak znizis auto do 30mm, tak tlmice budu ok...vymena tlmicov, resp podvozku sa odporuca az ked chces ist este nizsie. Takze tlmice original, podla VIN a k tomu zohnat pruziny z predFL RS TDI combi...pripadne tie H&R, pozri napr tu: http://www.tuning-in.cz/pruziny-h-r-skoda/ Tie pruziny je najlepsie odkonzultovat priamo z predajcom, podla vahoveho zatazenia tvojho auta. Napr. toto: http://www.tuning-in.cz/skoda-octavia-lim-kombi-vc-rs-sportovni-pruziny-h-amp-r.html , tych 35mm to bude este v pohode. BTW, nikde som sa nedocital aky je presne rozdiel medzi RS tlmicami a napr. tvojimi. Delia sa len na 50 a 55 mm, ale ci je rozdiel aj v niecom inom sa nikde nauvadza...takze je dost mozne, ze momentalne mas na aute identicke tlmice ako ma RS Upraveno Květen 2, 201510 r od Kyselinka
Květen 5, 201510 r Asi to tak dopadne, koupím origo tlumiče a zkusím ty pružiny ač to spoustu lidí rozporuje stabilitou oproti originálu... Teď jen které... H&R vypadají solidně, ale zaráží mě málo variant, to Weitec má více možností pro lift i combi má jiné, pro každou motorizaci... možná že to mají vychytanější Upraveno Květen 5, 201510 r od Stringo
Květen 6, 201510 r Za mna H&R, je to urcite kvalita Weitec sice moc nepoznam, ale napr este Lowtec si chalani brali a celkom si ich chvalili. Upraveno Květen 6, 201510 r od Kyselinka
Květen 28, 201510 r Dnes jsme namontovali sportovní pružiny H&R -35mm na octavii rs combi 2007 a jsem zklamaný,čekal jsem to lepší. Předek lehnul o 1,5 cm,zadek asi o 0,5 cm. Tak to stejně dopadne,že tam půjde štelovák TA Technix Upraveno Květen 28, 201510 r od Milhauss
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.