Přejít na obsah

Petr 1.9TDI

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 151 zobrazení profilu

Oznámení Petr 1.9TDI

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravim všechny a tímto vás prosím o radu. O2 r.v.2006 1.9 TDi PD 5ti qvalt. Problém s zařazením zpátečky.V pátek jsem ujel nějakých 300 km a na to v sobotu po ujetí cca 50ti km jsem měl problém zařadit zpátečku.Šla tam prostě jedině přes zuby.Všechny rychlosti ok. Pokud jsem zhasl motor šly všechny rychlosti i zpátečka,ale po nastartování prostě přes zuby. Když jsem přišel cca po 4řech hodinách když to vychladlo,všechno fungovalo.Ale jak jsem zase ujel dlouhou vzdálenost po zahřátí tam šla zpátečka tak dvakrát a pak už zase přes zuby.A zřejmě po vychladnutí to zase šlo. Můžete prosím někdo poradit?Předem moc děkuju
  2. Jo jo,myslim,že 12.měsíc 2006.Už jsem začal přemýšlet,že bych to i prodal,ale dneska si nevybereš.Ale přitom jsem s ní spokojenej.Udělal jsem ji,stálo to koruny,ale bavilo mě to.Ale zacíná mi připadat,ze zacínám cpát do oprav.A samý takový jobovky.
  3. Taky jsem spekuloval,já si to nemyslim,ale netvrdím že ne.V době kdy se mi to stalo tak jsem taky všude hledal jak se to mohlo stát.Ale když jsem to řešil tak i octy v záruce s tim měly problém a i bez chipu.Ve škodovce ti to nikdo neřekne.A jak píšu,uz 2 roky tam mám motor z MR2010 stále pod chipem a zaplať pánbu žádnej problém.Já jsem názoru že prostě už z výroby bylo něco špatně a na tom kdo s tim jezdí.
  4. Mám o2 předface 2006 motor 1.9 TDi PD 77kW údajně má 105 kW BXE.Ale na 100% neřeknu koupil jsem to uz s tim od známého upravoval to on.Já jen za sebe můžu říct,že jede jak ďas.Ale já tomu čoud nijak nedávám-rodinné vozidlo.Jezdí jen o výkendu a že bych jí pořád nakládal to vůbec.Já to pouze předělával na RS a dodělával max výbavu.Zítra to hodim kamaradovy do servisu at kouknou jestli tam ten olej vubec je.Jinak motor jsem sehnal myslim z MR 2010 a 2 roky vyšlapuje i s chipe možná líp než ten co se rozlít+teda komplet spojku sachs.Myslim že od mě má všechno co potřebuje jak něco zacvaká hned jde do servisu a kolikrát to jsou pěkný záludnosti podle toho co mi kamarád v servise řekne.Ale pokud by se na převodovce podepsal chip tak je mi záhadou proč na zpátečce.
  5. Tak se taky přidám. Je to teda dva roky zpátky 1.9 TDi PD r.v.2006 + chip. Asi na 57tis km mi praskla ojnice na třetím válci a z bloku jsem měl pěkný cedník.Kdysi mi někdo říkal,že v roce 2006 sjely z linky špatný ojnice a nedávno mi někdo říkal,že sání oleje ve vaně motoru má hrozně jemnou síťku a ta se prý zanáší až to začne špatně mazat a pak je zametýno. Tak že pravidelně měnit olej nebo i dřív.A taky mi radil třeba někdy sundat vanu a vyčistit to aby tam nebyl bordel. Já mám teď teda momentálně problém s převodovkou, po zahřátí mi jde zpátečka jedině přes zuby ale jak vychladne tak to funguje všiml jsem si toho teda včera když jsem byl na chalupě,jinak jezdím kolem komína.
  6. Zdravim všechny,chci vás poprosit.Nemáte někdo nivelační čidlo na přední nápravu o2 předface? Dnes jsem zjistil že se xenony nehejbou a vag píše zkrat na kostru na předním čidle nebo něco takovýho tam bylo.Okolí Poděbrad tak do 50ti km?Díky za odpověď.
  7. Tak multifunkční volant face RS do O2 předface vyřešen.Ale nastavit servo uz byl problem.Tak jsem dnes navštívil Milhauska v Humpolci a můžu s klidem říct že je fakt borec.Servo funguje multifunkce taktéž.Kdyby mi nemusel překodovat cely auto tak to měl snad za 10 min.Milhausku ještě jednou díky,že si mi to dal do kupy.Tak Vam jestly mate s necim problem nebo nemuzete neco rozchodit Milhausek to da do kupy.
  8. Zdravim všechny a tímto prosím o radu.Minulý týden jsem měnil pružiny za -30mm jen pružiny,všechno zůstalo původní a teď jsem tam dal letňáky.Včera najednou z ničeho nic někde něco pravidelně ''ťuká'' při jízdě.Hodil jsem to na hever zjištěná vůle v pravo na čepu řízení.Dnes mi to v servise udělaly a že všechno v pořádku i geometrie.Skočim do auta odjedu a pořád to ťuká.Zrychlim třeba na 80 lehce uvolnim plyn a ťuk ťuķ ťuk,přiďám uvolnim a zase.Už nevim co by to mohlo být když tvrděj,že nikde vůle nejsou.Můžete prosím někdo poradit?Připadá mi že to bude dělat něco co se točí,ale co to může být když v servise nic dalšího na nápravě nenašli.Díky předem za rady.
  9. Zdravim všechny poraďte někdo prosim vás.Přišly mi pružiny od ta technics -30mm na O2 1.9 Tdi PD.Řešim už jen dorazy jelikož je mám v zadu mrtví,tak nevim jestli tam mám dát zase origo a nebo sport.Spousta lidí řiká at nechám origo.Origo podle autokelly maj 133mm a origo sport 118mm a písou ze jsou i na RS.Poraďte co tam mám teda dát.Když snižuju tak bych tam dal radši ty 118mm. Díky
  10. Ahoj,právě,že TP jsem to moc nepobral ale mam tam uvedeno zatiženi na napravu 1050/1050 ; 1100/1100 . Puvodně jsem chtěl eibach jen,že tam uvaděj zatiženi na předni napravu 1050 nebo 1100 a v Milotecu mi doporučili 1100.Tak myslíš,že se mam na ty z naftovyho rs vyprdnout?Ty maj na předek 1100 a zadek 1100.
  11. Zdravim všechny,pročítal jsem všude možně,ale odpověď jsem nenašel. Potřeboval bych vědět názory a hlavně zkušenosti jestli někdo snižoval O2 1.9 TDI PD 77kw sedan pouze pružinama,třeba eibach -30 mm. Já totiž o tom uvažuju protože mi připadá dost vysoká.I na 18 kolech to vypadá prostě trochu divný.Původně jsem uvažoval o pružinách z RS,jen že těch 15 mi přijde málo.Ale hlavní problém je,že je to rodinné auto.Tudíž 4 lidi a plný kufr když se jede na dovolenou.Tak bych chtěl vědět když to pak takhle zaťížim jestli nesedne na dorazy.Jinak jiná možnost než RS pružiny nebude.A to je taky zajímavý že TP mám uvedeno v poznámkách:při sportovní výšce pérování.Jen to na tom autě není nijak vidět.Děkuji za odpovědi.
  12. A jak moc ti to sedlo o proti těm rs.Já právě váhám jestli rs nebo ty eibach.Milotec mi foporučili s zatížením 1100.Na těch co tam mám to vypadá jak rs allroad :-) Ale přeci jen to mám na všední ježdění a občas ji potřebuju naložit.Jak to vypadá na tvim rsu s těma eibachama?
  13. To je škoda,jinak bych je od tebe vzal.Právě že to co jsem uvedl v předchozím příspěvku tak je uvedené v Tp.Největší technicky přípustnà/povolená hmotnost na nápravu kg N.1;N.2;N.3;N.4 : 1050/1050 ; 1100/1100. A v nabídce na pružiny stejně pouze udávaj maximální zatížení přední nápravy 1050 nebo 1100.Jezdim teda většinou prázdnej,ale když už pak někam jedu a ten kufr narvu,tak si to docela sedne.3 lidi a plnej kufr krámů na dovolenku.Tak mám teda vzít ty 1100 kdyz to mělo rso?
  14. Zdravim všechny,může mi někdo poradit jaký o2 1.9 TDi PD zatížení na nápravu?Chtěl bych dát jen snížený pružiny eibach nebo weitech ale z nabídky nevim co vybrat.Chci dát -30mm ale nemůžu nikde zjistit jaký mám zatížení.V TP mám 1050/1050 tak i 1100/1100.A v servise podle vinka taky nic neřekli.A nechtěl bych to mit rozhodně měkčí.Tak jak to je teď,jen aby to šlo dolu.Díky za pomoc.
×
×
  • Vytvořit nový...