texas Vloženo 26. Září 2009 Sdílet Vloženo 26. Září 2009 Nikdo neodpovídá protože nevědí přesně o co ti jde.Na odskok pístků brzdičů nemá za úkol žádný další díl,pouze kotouč.Ten si udělá po klesnutí tlaku místo aby se mohl volně otáčet.Jestli je odskok destiček větší tak je kotouč zvlněný a nebo má unašeč kola(kolo)vůli. Konečne niekto ako ty si mi to vysvetlit a napisal aspon ako to funguje. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martain Vloženo 27. Červen 2010 Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 Zdravim nikde nemůžu najít odpověď na můj problém. Při prudším přidání plynu je slyšet klepání z přední nápravy, jakoby se tam něco rozvybrovalo, po ubrání plynu se to uklidní a není nic slyšet. Takže jen rozjezd při vetši akceleraci. Při brždění žádné problémy nepociťuju. Je jedno jestli jedu po rovině nebo do zatáčky klepe to tak jako tak. Na nerovnostech konstantní rychlostí normálka žadné bouchání. Poradí někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yoyo Vloženo 13. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2010 Ahoj, po vymene tlmicov /predok zadok/EXCEL G som sa tesil z vysledku ako auto paradne sedi, ale moje nadsenie opadlo hned ako som odbocil ku baraku-je tam taky "tankodrom".Pri prejazde "nerovnostami" sa ozvala plechova rana z oblasti pod pravym prednym kolesom, takisto sa to ozvalo pri plnom rejde dolava... Pred vymenou tlmicov som nemat takyto problem ani na nasom "tankodrome"... Na normalnej ceste, ani pri prejazdoch nerovnostami kanalmi sa to este neozvalo, vzdy len na tom kratkom useku k baraku.. Myslel som na spodny kryt motora /origo balik zle cesty 4X4/ ci nebol zle upevneny pri vymene oleja, ale spodok nebol zhadzovany-olej odsavali zhora...Kolesa som dotiahol. Co mohlo byt urobene nespravne pri vymene tlmicov?? Alebo sa proste "nahodou" poruca lozisko? Proste mi nesedi ten moment, ze pred vymenou nebol problem a hned potom to zacalo.. Precital som cele vlakno, takze ak vie niekto viac.. Diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 15. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 Zdravim nikde nemůžu najít odpověď na můj problém. Při prudším přidání plynu je slyšet klepání z přední nápravy, jakoby se tam něco rozvybrovalo, po ubrání plynu se to uklidní a není nic slyšet. Takže jen rozjezd při vetši akceleraci. Při brždění žádné problémy nepociťuju. Je jedno jestli jedu po rovině nebo do zatáčky klepe to tak jako tak. Na nerovnostech konstantní rychlostí normálka žadné bouchání. Poradí někdo? Homokinetický kloub? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martain Vloženo 15. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 Homokinetický kloub? Vypadá to tak... bylo mi řečeno že prej vnitřní ale není si jistej... dá se to nějak na 100% zjistit abych nemusel kupovat novej a pak to tím nebylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carmain Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 Pánové mám podobný problém jak se tady píše,při jízdě po nerovnostech slyším od přední nápravy kovové cvakání, klepání. Vyměnil jsem tlumiče a jejich uložení,čepy ramen a řízení, auto je ted jízdně mnohem lepší, takový stabilnější a jistější, ale to cvakání zůstalo, je ted slyset méně často,ale kope mi to až do volantu. Mohlo by to být uložení kola a ložisko? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yoyo Vloženo 13. Září 2010 Sdílet Vloženo 13. Září 2010 UF, klepanie je odstranene-DUFAM Ked som dal auto na zdvihak, tak ma obliali poty Ked som vydel upevnenie praveho ramena ku kolesu.. Z troch srobov, ktore tam maju byt tam jeden uz nebol , druhy tesne pred vypadnutim... Takze radsej nemysliet....A to som na tom otocil 1500km.... Takze po "oprave" som to otestoval a zatial vsetko OK-kovovy zvuk zmizol... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimitri Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Caute mne to robi to iste ked prejdem po jame tak do bucha, a ked kopnem do kolesa tak tiez a dal som auto na zdvihak a zistil som ze mi to bucha tyc riadenia prava. bol som s tim u mechanika a povedal mi ze to je zle radenie a bude sa to musiet vymenit. teraz neviem ci fakt alebo chce iba peniaze. tak ak nahodou viete o tom nieco napiste mi prosim. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimitri Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 no mam to iste a robi to riadenie je to kovovi zvuk. prava tyc riadenia sa my hybe hore dole a to klepe. A neviem co mam robit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 tak tuhle opravu už mám za sebou - jsou dvě varianty. V horším případě vůle v hřebenu řízení = výměna celého řízení, lepší varianta - vymlácené uložení axiálního táhla a čepu řízení cena 700 kč s prací jedna strana...+ geometrie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DonBarcak Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 Ahojte.Mam taky isty problem bucha mi strasne v prednej naprave na octavke 1.6 74kw ked sa pohynam, ked brzdim, stale za jazdy.Niekedy ked pridam plyn tak je ticho ale uberiem plyn rychlost zaradena a znova bucha.Ked stlacim spojku aby som preradil rychlost za jazdy tak to bucha.Ked stojim na mieste tak je to ticho.Co to moze byt ?Bol som aj v servise z autom na zdvihaku a nic sme nenasli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiricekt22 Vloženo 14. Květen 2011 Sdílet Vloženo 14. Květen 2011 tak tuhle opravu už mám za sebou - jsou dvě varianty. V horším případě vůle v hřebenu řízení = výměna celého řízení, lepší varianta - vymlácené uložení axiálního táhla a čepu řízení cena 700 kč s prací jedna strana...+ geometrie 700?to je husta cena axialka neoriginal 250kč prace na pul hodky kam jezdíte do servisu proboha? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 www.autocentrumkarvina.cz a tyhle věci kupuji zásadně originál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 26. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2011 Zdravím, mám problém. Trvá už pár měsíců hned o výměny origo pružin za sportovní snížené. Jde o to, že při přejíždění nerovností klepe, jak je tady už mnohokrát napsáno, kovový zvuk. Je slyšet ale jen od levého předního kola. (pružiny samože vyměněny všude). Při výměně přužin jsem jednou ranou vyměnil i kulové čepy a čepy řízení a geometie taky je. Dnes jsem se na tu pružinu koukal a jak jsem to měl na zvedáku a bylo kolo dole tak jsem s pružinou mohl, sice s menší silou, klidně otáčet ze strany na stranu. A to jsem si dával pozor abych pružinu do těhlice ustavil do těch dorazů co tam jsou a teď s ní klidně můžu točit? Divné... Čím by to klepání mohlo být způsobené? Docela mě to už otravuje, přece jen nová asvaltka je tady u nás zřídka a tak hodně často slyším klep, klep, kep. Někteří měli i klepání při rozjezdu a brzdění, to já nemám... Zkuste mi poradit na co se zaměřit, díky Lukáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 (editace) Ahoj, mám niečo podobné,mne pri rozjazde a najme pri vytočenom volante do ľava šklbne autom, akoby bola nejaká vôľa v prednej náprave alebo čo. Mohlo by to byť tým ložiskom alebo čapy riadenia ? Čapy vymenené. To lupnutie robí asi tento diel : 1J0 199 262 AC - uloženie motora Editováno: 17. Červen 2013, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topenař Vloženo 14. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2013 Ahoj a ja mam tenhle problem občas při přibrzdeni u retardeu se ozve kovova rana a pak zase nic ani ja ani mechanik jsme na nic nepřišly.Poradte prosim Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berco Vloženo 24. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2020 (editace) V 16. 1. 2009 na 12:29, mapo78 napsal: Zdravím vás, potreboval by som poradiť. Mám Octaviu 1.9 TDI a niekde v prednej časti podvozku my pri prudšom rozjazde a mierne prudšom brzdení niečo buchne ako keby tam bolo niečo uvoľnené. Vymenil som ramená, riadiace tyče aj s guľovými čapmi, gumy stabilizátoru aj s kostičkami, uloženie tlmičov a horný držiak prevodovky. Už som z toho zúfalý. Idem si cez víkend znovu ľahnúť pod auto a hľadať ďalej. Skúste mi prosím niekdo poradiť. Ďakujem. Keď vymienas ramená celé, teda komplet aj s gumamy a capom tak si daj pozor na uchytenie capu, v 90% prípadov je cap od výroby slabo uchytený a tak vniká to čudné buchnutie pri rozjazde alebo pri brzdení. Dokonca som sa stretol už aj s tým že keď bol cap zanitovaný tak mal vôľu. Stačí poriadne dotiahnuť a buchanie sa stratí. Editováno: 24. Červenec 2020, autor: Berco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.