zajo301 Vloženo 30. Červen 2018 Sdílet Vloženo 30. Červen 2018 (editace) motor 1,8Tsi BZB lambda sondu som si vymenil za novu mal som nabehane 240tisic kupil som Bosh pri BZB je len sonda pred katom.mal som problemy aj na emisnej musel som nakoniec po znamosti urobit.po emisnej som vymenil za novu lambdu ale stale mi to vypisuje kod P1115 ale asi ako pises bude problem niekde v kabli ak to dobre chapem da sa to nejako odmerat multimetrom alebo sa to da zistit len cez VAG pri jazde?a tym padom musim za dakym autoelektrikarom? na nete som nasiel k P1115 toto co to znamena? Možné príčiny Chybný snímač teploty nasávaného vzduchu 2 Snímač teploty snímača teploty nasávaného vzduchu 2 je otvorený alebo skratovaný Snímač teploty nasávaného vzduchu 2 nesprávne elektrické pripojenie Poškodený riadiaci modul pohonu (PCM) Čo to znamená? Technické poznámky Pred výmenou snímača hmotnostného prietoku vzduchu skúste vymeniť vzduchový filter a čistiť snímač prietoku vzduchu čističom snímača množstva vzduchu. Resetovať kód a pohon vozidla. Ak sa kód vráti, môže byť potrebné vymeniť snímač množstva prietoku vzduchu. Monitorujte IAT na diagnostickom nástroji. Pozrite sa na náhle zmeny v čítaní, keď sa zväzok otáča alebo senzor je poklepaný. Čo to znamená? Možné príznaky Osvetlenie motora zapnuté (alebo upozornenie na servisné motory čoskoro) Popis P1115 Senzor IAT je termistorové zariadenie, v ktorom sa odpor mení teplotou. Elektrický odpor termistora sa znižuje s rastúcou teplotou a odpor sa zvyšuje s poklesom teploty. Rôzny odpor ovplyvňuje pokles napätia naprieč terminálmi snímača a poskytuje elektrické signály riadiacemu modulu pohonnej jednotky (PCM) zodpovedajúcej teplote. Snímače termistorového typu sa považujú za pasívne snímače. Pasívny snímač je pripojený k sieti rozdeľovača napätia, takže zmena odporu pasívneho snímača spôsobuje zmenu celkového prúdového prúdu. Napätie, ktoré je spadnuté cez pevný odpor v rade s odporovým snímačom, určuje napäťový signál na PCM. Tento napäťový signál sa rovná referenčnému napätiu mínus pokles napätia naprieč pevným odporom. Senzor IAT poskytuje informácie o teplote vzduchu do PCM. Modul PCM používa informácie o teplote vzduchu ako korekčný faktor pri výpočte paliva, jiskra a prietoku vzduchu. Snímač IAT poskytuje rýchlejšiu odozvu na teplotu ako snímač ECT alebo CHT. V súčasnosti sa používajú dva typy IAT senzorov, samostatný, neintegrovaný typ a integrovaný typ. Obidva typy fungujú rovnako, avšak integrovaný typ je zabudovaný do snímača hmotnostného prúdu vzduchu (MAF) namiesto toho, aby bol samostatným snímačom. Editováno: 1. Červenec 2018, autor: zajo301 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 7. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2018 Třeba jen pojistka SB21 (16A) v E-boxu pro vyhřívání lambdy za 0,5€ ... Ale chce to prověřit i kabeláž a konektory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
budback Vloženo 23. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2018 Ahoj všem Potřeboval bych poradit kde hledat problém... Octavia 2 2.0 103kw rv.2006 před Face Za jízdy občas skočí auto do chyby a nechce nastartovat, odpojím na pár minut baterku a připojím a auto funguje zase nějakou dobu normálně. Jediné co se za jízdy stane že se rozsvítí kontrolky, padnou ručičky ale budíky jsou stále pod napětím ale vynulované hodiny a počítadlo TRIP km. Log je níže Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-021-BMM.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 JC HW: 03G 906 021 AB Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 0142 Kódování: 0000072 číslo dílny: WSC 73430 000 00000 VCID: 69D885384079E3095E-803C 8 závad nalezeno. 005712 - datovy BUS pohonu P1650 - 000 - chybejici sdeleni od ridici jednotky panelu pristroju - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 3 Poeítadlo resetu: 255 Kilometry: 0 km Indikace easu: 0 info o závadi: Otáeky: 1638 /min Rychlost: 42.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napití: 14.21 V Provozní stav: 00101000 Kroutící moment: 170.8 Nm Kroutící moment: 4.9 Nm 005785 - datovy BUS pohonu P1699 - 000 - chybejici sdeleni od ridici jednotky sloupku rizeni - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 3 Poeítadlo resetu: 255 Kilometry: 0 km Indikace easu: 0 005687 - datovy BUS pohonu P1637 - 000 - chybejici sdeleni od ridici jednotky centralni elektroniky - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 3 Poeítadlo resetu: 255 Kilometry: 0 km Indikace easu: 0 005685 - datovy BUS pohonu P1635 - 000 - chybejici sdeleni od ridici jednotky Klima - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 3 Poeítadlo resetu: 255 Kilometry: 0 km Indikace easu: 0 005712 - datovy BUS pohonu P1650 - 000 - chybejici sdeleni od ridici jednotky panelu pristroju - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 3 Poeítadlo resetu: 255 Kilometry: 0 km Indikace easu: 0 001384 - regulace rychlosti jizdy-tendence P0568 - 008 - signal-chybna funkce - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 3 Poeítadlo resetu: 255 Kilometry: 0 km Indikace easu: 0 005488 - ridici jednotka motoru zablokovana imobilizerem P1570 - 000 - - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 3 Poeítadlo resetu: 255 Kilometry: 0 km Indikace easu: 0 Readiness: 0 0 0 0 0 Addresa 15: Airbagy Labely: SVO\1K0-909-605.lbl Objednací eíslo oídící jednoky: 1K0 909 605 AA HW: 1K0 909 605 AA Systém a/nebo verze: Q2 AIRBAG VW8 027 0900 Kódování: 0020786 Eíslo dílny: WSC 73430 790 00000 VCID: 6BD4FF304A85F1192C-803E 1 nalezena chyba: 01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285) 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická - Kontrolka závad ZAP Addresa 17: Poístrojová deska Labely: SVO\1K0-920-xxx-17.lbl Objednací eíslo oídící jednoky: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D Systém a/nebo verze: KOMBIINSTRUMENT VD1 1612 Kódování: 0007101 Eíslo dílny: WSC 80093 222 69422 VCID: 387E107C4B538A8111-806C 7 závad nalezeno. 01314 - ridici jednotka motoru 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 3 Poeítadlo resetu: 241 Kilometry: 0 km Indikace easu: 0 01309 - ridici jednotka posilovace rizeni (J500) 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 3 Poeítadlo resetu: 241 Kilometry: 0 km Indikace easu: 0 01316 - ridici jednotka ABS 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 3 Poeítadlo resetu: 241 Kilometry: 0 km Indikace easu: 0 01321 - ridici jednotka airbagu (J234) 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 3 Poeítadlo resetu: 241 Kilometry: 0 km Indikace easu: 0 01771 - ridici jednotka pro rizeni vzdalenosti osvetleni (J431) 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 3 Poeítadlo resetu: 241 Kilometry: 0 km Indikace easu: 0 01299 - diagnosticky interfejs pro datovy BUS (J135) 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 2 Poeítadlo resetu: 241 Indikace easu: 0 01336 - CAN-BUS - Komfort 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadi: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 2 Poeítadlo resetu: 241 Indikace easu: 0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 (editace) Ahoj pořadí mě někdo? Konečně jsem z auta dostal hlášení chyby při třepání na volnoběh. Většinou se třepalo jemně dokud se neohřálo. Teď se třepe sporadicky. Nikdy žádná chyba, až dnes! Oddělal jsem při chodu motoru víčko oleje, co to udělá. Nejen, že jsem celkem logicky měl trochu poprskaný kryt motoru, ale motor konečně napsal chybu dle caristy : Engine: P0303 - Cylinder 3, Misfire Detected Mám změřit vstrikovače kolik dávají? Nebo je něco horší? Vstřiky jsou po repasi před 30 tisíci kilometry přes škoda servis. Auto má najeto 150 000km. Pokud by to bylo něco vážného, drahého, chci to řešit jako skrytou vadu před bazar, protože jsem auto koupil před asi 2 měsíci. Všiml jsem si, že nejhůře to třepe po sjeti z dálnice, kdy motor jede konstantně ve vyšších otáčkách a pak najednou sjedu a zastavím a na volnoběh to vypadá, jako by chtěl chcípnout. Jak se zvýší otáčky, tak je klid. Za jízdy taky. Poraďte prosím. Editováno: 16. Listopad 2018, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Borovecek Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 (editace) Dobrý den, mohl by mi někdo poradit co může být zle? dělá mi to pouze u tohoto, ostatní funguje. předem děkuji Adresa 09: Centrální elektrika (J519) Labely: SVO\1K0-937-08x-09.clb Řídící jednotka SW: 1K0 937 087 HW: 1K0 937 087 Díl: BCM PQ35 H 020 0358 Revize: 00020000 Kódování: 00180AB8D041B1C04008008011009164050100AE626985605C0440000000 Dílna #: WSC 73430 790 00999 VCID: 6ED378BAB99703310B-803A Subsystém 1 - Řídící jednotka: 1Z1 955 119 C Labely: SVO\1KX-955-119.CLB Díl: Wischer 29100 22 0601 Kódování: 00D7B7 Subsystém 2 - Řídící jednotka: 1K0 955 559 AH Labely: SVO\1K0-955-559-AG.CLB Díl: RLS 280510 05 54 0403 Kódování: 0330AD Subsystém 4 - Řídící jednotka: 1K0 951 605 D Díl: LIN BACKUP HO H08 9001 1 nalezena chyba: 02604 - nizke palubni napeti od ridici jedotky posilovace rizeni 000 - - info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 32 Kilometry: 345197 km Indikace času: 0 Datum: 2013.04.15 Čas: 17:01:19 info o závadě: svorka 15 ZAP Napětí: 12.10 V ZAP ZAP svorka 50 VYP VYP VYP Editováno: 28. Listopad 2018, autor: Borovecek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Efendy. Vloženo 4. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2018 Zdravím- poradí někdo? Pytel bude po výměně sedačky (lze z toho poznat zda se jedná o vadný kabel nebo pytel) 15-Airbags -- Status: Malfunction 0010 ( pravděpodobně po výměně sedačky - lze z toho poznat zda se jedná o vadný kabel nebo pytel) 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 (asi výměna rádia) ------------------------------------------------------ Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T Component: Q2 AIRBAG VW8 020 2300 Revision: 05020000 Serial number: 0038PD1HM8DO Coding: 0020786 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 3D71DF7F648475F6BF5-8068 Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME2964126BC Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME296412646 1 Fault Found: 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 007 - Short to Ground - MIL ON ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V3.clb Part No SW: 1K0 907 530 L HW: 1K0 907 951 Component: J533 Gateway H07 0052 Revision: H07 01 Serial number: 121007F2000585 Coding: E9807F460002021302 Shop #: WSC 28925 000 00000 VCID: 306FF64BA3D6889E243-8065 1 Fault Found: 01305 - Databus for Infotainment 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 254 Reset counter: 175 Mileage: 162047 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:25:01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 5. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2018 (editace) Chyba gateway bude urcite zpusobena jen odpojenim radia. Muzes ji smazat, znovu uz by se nemela objevit (pokud zase neopojis radio). Pokud jde o chybu airbagu, asi to nebude jen ta bezna, velmi casta chyba v kabelazi. To by myslim psalo "Resistance too High" nebo "Upper Limit Exceeded". Jinak jsem k teto chybe nasel informaci viz nize, takze bych zkusil nekde pohledat, co se s tim da delat a zatim bych tu chybu nemazal. Nebo treba jeste nekdo odpovi... When "Short to positive" or "Short to ground" is found, DO NOT CLEAR THE DTC. This can cause the airbag to deploy. See repair manual for more information. Editováno: 5. Prosinec 2018, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Efendy. Vloženo 5. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2018 OK dík, zkusím jít po drátu a případně vyměním pytel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave23 Vloženo 28. leden 2019 Sdílet Vloženo 28. leden 2019 Zdar chlapi, mám O2 1.9 77kw, a vyskočily mi tyto chyby: 00787-teplotní snímač kanálu přívodu čerstvého vzduchu (G89 ), kde hledat toto čidlo? 00573 - čidlo momentu v řízení Svítí kontrolka serva, ale servo funguje. Dále auto při chcípnutí ( ikdyž nebylo zahřátí ) dobíhá sahara... Kde hledat ? Je to někde nakreslené v dílenské příručce? A poslední, předchozí majitel dal Android rádio, a to podporuje funkci kamery. Ale nejdou mi parkovací senzory, to musí být napojeny na origo rádio? Děkuji za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam2210 Vloženo 21. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2019 Zdravím, auto mi nechce táhnout, při ohřátí motoru je to ještě horší. Tak bych poprosil o radu. Děkuji Mám tam tyto závady: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.clb Control Module Part Number: 03G 906 016 HF HW: 028 101 139 1 Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 8658 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 27570 401 87827 VCID: 6ED37BBF79970C3F7B-803A 3 Faults Found: 18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller P1641 - 000 - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 114.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.86 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: 24.3°C (no units): 144.0 16683 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached Freeze Frame: RPM: 2100 /min Torque: 170.0 Nm Speed: 91.0 km/h Load: 38.0 % Voltage: 14.36 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 1683.0 mbar Absolute Pres.: 1081.2 mbar 16990 - Internal Control Module P0606 - 000 - Processor Fault Freeze Frame: RPM: 1827 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.08 V Bin. Bits: 00101100 Hex Value: 0xFF00 Torque: 0.0 Nm Readiness: 1 1 0 0 0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sony Rybka Vloženo 11. leden 2020 Sdílet Vloženo 11. leden 2020 168880km..2,0FSI-110kw..2007taky prosím o pomoc-měl bych problem, kontrolka motoru a nevim jestli je to lambda kuli dirce ny vyfuku,asi vlnovec,,,a za druhé viz příloha.. hlášení přes VAG -LZ::PZ::PP::dveře+čidlo parkování-stav.zkrat kostry... centrální elektrika,..stav nefunkční...,ale. Dveře fungují jak mají i centrál...Ta kontrolka-den po zakoupení...auto mělo prý měněný P.práh. Předem děkuji za reakceLog-6H19666-TMBKD61Z778033926-168880km-scout (1).txt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubceko Vloženo 14. Září 2021 Sdílet Vloženo 14. Září 2021 Ahoj lidi, poradil by mi prosím někdo s výpisem chyb na VAG? Mám O2 rok 2008 a rádio Boleru, majitel přede mnou ho tam dával. a Gateway mám 1K0 907 530 P. Díky moc za rady Adresa 56: Rádio (J503) Labely:. SVO\5M0-035-1xx-56.clb Øídící jednotka SW: 3T0 035 156 B HW: 3T0 035 156 B Díl: BOLERO 007 0053 Revize: 0A001001 Seriové èíslo: SKZ1Z3I9882169 Kódování: 0D0004000000 Dílna #: WSC 33361 790 12345 VCID: 2D51BCB3741137EC9B-8078 4 závad nalezeno. 00856 - antena radioprijimace 011 - Preruseni info o závadì: Stav závad: 01101011 Priorita závad: 5 Frekvence závad: 1 Poèítadlo resetù: 236 Kilometry: 230983 km Indikace èasu: 0 Datum: 2000.00.00 Èas: 14:37:07 00821 - antena 2 pro radioprijimac 011 - Preruseni info o závadì: Stav závad: 01101011 Priorita závad: 5 Frekvence závad: 254 Poèítadlo resetù: 219 Kilometry: 230991 km Indikace èasu: 0 Datum: 2000.00.00 Èas: 14:51:35 03138 - Vstup AUX IN 011 - Preruseni info o závadì: Stav závad: 01101011 Priorita závad: 5 Frekvence závad: 1 Poèítadlo resetù: 236 Kilometry: 230983 km Indikace èasu: 0 Datum: 2000.00.00 Èas: 14:37:02 01327 - ridici jednotka pro pomoc pri parkovani 004 - zadny signal / komunikace info o závadì: Stav závad: 01100100 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 1 Poèítadlo resetù: 236 Kilometry: 230983 km Indikace èasu: 0 Datum: 2000.00.00 Èas: 14:36:57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 14. Září 2021 Sdílet Vloženo 14. Září 2021 Gateway je v poriadku. Ostatné chyby určujú klasické problémy pri prechode na FL rádio do predFL. Treba domyslieť prepojenie duálnej antény buď montážnou druhej antény alebo vyhýbkou, chyba parkovacích senzorov sa dá vyriešiť výmenou jednotky a úpravou káblovania a aux in fyzickým zapojením do rádia alebo odkodovaním z rádia cez diag. Chyby ale nie sú dôležité na bezproblémový chod, akurát tu anténu ak sa bude používať rádio by som osobne vyriešil do funkčného stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubceko Vloženo 14. Září 2021 Sdílet Vloženo 14. Září 2021 před 1 minutou, Thief1 napsal: Gateway je v poriadku. Ostatné chyby určujú klasické problémy pri prechode na FL rádio do predFL. Treba domyslieť prepojenie duálnej antény buď montážnou druhej antény alebo vyhýbkou, chyba parkovacích senzorov sa dá vyriešiť výmenou jednotky a úpravou káblovania a aux in fyzickým zapojením do rádia alebo odkodovaním z rádia cez diag. Chyby ale nie sú dôležité na bezproblémový chod, akurát tu anténu ak sa bude používať rádio by som osobne vyriešil do funkčného stavu. Super děkuji za radu. Mám jak říkáš jednu anténu, která má hrozný příjem asi je to u zesilovače uhnité, chci koupit Faceliftového žraloka s kabelama a znovu natáhnout i kvůli GPS. Ty senzory říkají co? Rád bych totiž rozběhal aby mi ukazovaly parkovací senzory na rádiu, jde toho nějak na před fl docílit? Popřípadně jakou tu jednotku a jak s kabeláží? AUX mám normálně original zapojený a funguje jak má, tak nevím proč vyhazuje chybu. Díky :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 14. Září 2021 Sdílet Vloženo 14. Září 2021 (editace) K senzorom, potrebuješ facelift jednotku a upraviť kabeláž senzorov a potiahnuť 2 nové káble dopredu na Can pohonu. Aux chyba ti naskočí aj po vymazaní chyby? V odkaze je téma aj so schémou čo všetko je potrebné upraviť. https://forum.skodahome.cz/topic/5813-parkovací-asistent/?p=1100495 Editováno: 14. Září 2021, autor: Thief1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubceko Vloženo 14. Září 2021 Sdílet Vloženo 14. Září 2021 Takže Faceliftové senzory nepotřebuji? Mám jen zadní rád bych dodělal i předek mohu nakombinovat vpředu FL a vzadu před Fl či musím mít buď komplet Face? Jinak ten AUX háže chybu i po vymazání. A ta závada přijímače 00856 - antena radioprijimace jde mi hrozně špatně rádio nemám skoro žádný signál bude to špatnou anténou? Jinak moc děkuji za ten odkaz to schéme je suprové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 14. Září 2021 Sdílet Vloženo 14. Září 2021 Dá sa to nakombinovať, netreba meniť senzory za FL, dôležitá je jednotka z FL a správne to podľa schémy zapojiť. Ak je anténa za rádiom dobre pripojená na výstupe z rádia, tak to bude potom najskôr vada v anténe na streche, zvykne odhniť zosik v nej. Odporúčam potom rovno kúpiť aj tu vyhybku na anténu alebo dorobiť druhu anténu aby bol ten príjem na 100%. Aux je priamo pripojený k rádiu alebo je tam nejaká čarovná krabička ako mdi alebo yatour a podobne? Napadá mi ešte niekde chyba v zapojení. Inak bolo by dobré pokračovať v príslušných témach, keďže táto téma je určená iba na chyby z vcds diag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.