Přejít na obsah

Chyby na VAGu


dadacek

Doporučené příspěvky

motor 1,8Tsi BZB lambda sondu som si vymenil za novu mal som nabehane 240tisic  kupil som Bosh pri BZB je len sonda pred katom.mal som problemy aj na emisnej musel som nakoniec po znamosti urobit.po emisnej som vymenil za novu lambdu ale stale mi to vypisuje  kod P1115 ale asi ako pises bude problem niekde v kabli ak to dobre chapem da sa to nejako odmerat multimetrom alebo sa to da zistit len cez VAG pri jazde?a tym padom musim za dakym autoelektrikarom? 

 

na nete som nasiel k P1115 toto co to znamena?

 

Možné príčiny Chybný snímač teploty nasávaného vzduchu 2 Snímač teploty snímača teploty nasávaného vzduchu 2 je otvorený alebo skratovaný Snímač teploty nasávaného vzduchu 2 nesprávne elektrické pripojenie Poškodený riadiaci modul pohonu (PCM)   Čo to znamená? Technické poznámky Pred výmenou snímača hmotnostného prietoku vzduchu skúste vymeniť vzduchový filter a čistiť snímač prietoku vzduchu čističom snímača množstva vzduchu. Resetovať kód a pohon vozidla. Ak sa kód vráti, môže byť potrebné vymeniť snímač množstva prietoku vzduchu. Monitorujte IAT na diagnostickom nástroji. Pozrite sa na náhle zmeny v čítaní, keď sa zväzok otáča alebo senzor je poklepaný.   Čo to znamená? Možné príznaky Osvetlenie motora zapnuté (alebo upozornenie na servisné motory čoskoro) Popis P1115 Senzor IAT je termistorové zariadenie, v ktorom sa odpor mení teplotou. Elektrický odpor termistora sa znižuje s rastúcou teplotou a odpor sa zvyšuje s poklesom teploty. Rôzny odpor ovplyvňuje pokles napätia naprieč terminálmi snímača a poskytuje elektrické signály riadiacemu modulu pohonnej jednotky (PCM) zodpovedajúcej teplote. Snímače termistorového typu sa považujú za pasívne snímače. Pasívny snímač je pripojený k sieti rozdeľovača napätia, takže zmena odporu pasívneho snímača spôsobuje zmenu celkového prúdového prúdu. Napätie, ktoré je spadnuté cez pevný odpor v rade s odporovým snímačom, určuje napäťový signál na PCM. Tento napäťový signál sa rovná referenčnému napätiu mínus pokles napätia naprieč pevným odporom. Senzor IAT poskytuje informácie o teplote vzduchu do PCM. Modul PCM používa informácie o teplote vzduchu ako korekčný faktor pri výpočte paliva, jiskra a prietoku vzduchu. Snímač IAT poskytuje rýchlejšiu odozvu na teplotu ako snímač ECT alebo CHT. V súčasnosti sa používajú dva typy IAT senzorov, samostatný, neintegrovaný typ a integrovaný typ. Obidva typy fungujú rovnako, avšak integrovaný typ je zabudovaný do snímača hmotnostného prúdu vzduchu (MAF) namiesto toho, aby bol samostatným snímačom.

 

Editováno: , autor: zajo301
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všem

Potřeboval bych poradit kde hledat problém... Octavia 2 2.0 103kw rv.2006 před Face

Za jízdy občas skočí auto do chyby a nechce nastartovat, odpojím na pár minut baterku a připojím a auto funguje zase nějakou dobu normálně.

Jediné co se za jízdy stane že se rozsvítí kontrolky, padnou ručičky ale budíky jsou stále pod napětím ale vynulované hodiny a počítadlo TRIP km.

Log je níže

 

                Addresa 01: Motor       Labely: SVO\03G-906-021-BMM.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 JC    HW: 03G 906 021 AB
           Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG  0142
                      Kódování: 0000072
                   číslo dílny: WSC 73430 000 00000
                      VCID: 69D885384079E3095E-803C
8 závad nalezeno.

005712 - datovy BUS pohonu 
               P1650 - 000 - chybejici sdeleni od ridici jednotky panelu pristroju - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 3
                    Poeítadlo resetu: 255
                    Kilometry: 0 km
                    Indikace easu: 0

             info o závadi:
                    Otáeky: 1638 /min
                    Rychlost: 42.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napití: 14.21 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Kroutící moment: 170.8 Nm
                    Kroutící moment: 4.9 Nm

005785 - datovy BUS pohonu 
               P1699 - 000 - chybejici sdeleni od ridici jednotky sloupku rizeni - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 3
                    Poeítadlo resetu: 255
                    Kilometry: 0 km
                    Indikace easu: 0

005687 - datovy BUS pohonu 
               P1637 - 000 - chybejici sdeleni od ridici jednotky centralni elektroniky - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 3
                    Poeítadlo resetu: 255
                    Kilometry: 0 km
                    Indikace easu: 0

005685 - datovy BUS pohonu 
               P1635 - 000 - chybejici sdeleni od ridici jednotky Klima - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 3
                    Poeítadlo resetu: 255
                    Kilometry: 0 km
                    Indikace easu: 0

005712 - datovy BUS pohonu 
               P1650 - 000 - chybejici sdeleni od ridici jednotky panelu pristroju - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 3
                    Poeítadlo resetu: 255
                    Kilometry: 0 km
                    Indikace easu: 0

001384 - regulace rychlosti jizdy-tendence 
               P0568 - 008 - signal-chybna funkce - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 3
                    Poeítadlo resetu: 255
                    Kilometry: 0 km
                    Indikace easu: 0

005488 - ridici jednotka motoru zablokovana imobilizerem 
               P1570 - 000 -  - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 3
                    Poeítadlo resetu: 255
                    Kilometry: 0 km
                    Indikace easu: 0


Readiness: 0 0 0 0 0 


                Addresa 15: Airbagy       Labely: SVO\1K0-909-605.lbl
Objednací eíslo oídící jednoky: 1K0 909 605 AA    HW: 1K0 909 605 AA
           Systém a/nebo verze: Q2 AIRBAG VW8   027 0900
                      Kódování: 0020786
                   Eíslo dílny: WSC 73430 790 00000
                      VCID: 6BD4FF304A85F1192C-803E
1 nalezena chyba:

01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285) 
            004 - zadny signal / komunikace - Sporadická - Kontrolka závad ZAP


                Addresa 17: Poístrojová deska       Labely: SVO\1K0-920-xxx-17.lbl
Objednací eíslo oídící jednoky: 1Z0 920 842 D    HW: 1Z0 920 842 D
           Systém a/nebo verze: KOMBIINSTRUMENT VD1 1612
                      Kódování: 0007101
                   Eíslo dílny: WSC 80093 222 69422
                      VCID: 387E107C4B538A8111-806C
7 závad nalezeno.

01314 - ridici jednotka motoru 
            004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100100
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 3
                    Poeítadlo resetu: 241
                    Kilometry: 0 km
                    Indikace easu: 0

01309 - ridici jednotka posilovace rizeni (J500) 
            004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100100
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 3
                    Poeítadlo resetu: 241
                    Kilometry: 0 km
                    Indikace easu: 0

01316 - ridici jednotka ABS 
            004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100100
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 3
                    Poeítadlo resetu: 241
                    Kilometry: 0 km
                    Indikace easu: 0

01321 - ridici jednotka airbagu (J234) 
            004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100100
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 3
                    Poeítadlo resetu: 241
                    Kilometry: 0 km
                    Indikace easu: 0

01771 - ridici jednotka pro rizeni vzdalenosti osvetleni (J431) 
            004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100100
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 3
                    Poeítadlo resetu: 241
                    Kilometry: 0 km
                    Indikace easu: 0

01299 - diagnosticky interfejs pro datovy BUS (J135) 
            004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100100
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 2
                    Poeítadlo resetu: 241
                    Indikace easu: 0

01336 - CAN-BUS - Komfort 
            004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100100
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 2
                    Poeítadlo resetu: 241
                    Indikace easu: 0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj pořadí mě někdo? Konečně jsem z auta dostal hlášení chyby při třepání na volnoběh. Většinou se třepalo jemně dokud se neohřálo. Teď se třepe sporadicky. Nikdy žádná chyba, až dnes! Oddělal jsem při chodu motoru víčko oleje, co to udělá. Nejen, že jsem celkem logicky měl trochu poprskaný kryt motoru, ale motor konečně napsal chybu dle caristy :

 

Engine: P0303 - Cylinder 3, Misfire Detected

 


Mám změřit vstrikovače kolik dávají? Nebo je něco horší? Vstřiky jsou po repasi před 30 tisíci kilometry přes škoda servis. Auto má najeto 150 000km. Pokud by to bylo něco vážného, drahého, chci to řešit jako skrytou vadu před bazar, protože jsem auto koupil před asi 2 měsíci. Všiml jsem si, že nejhůře to třepe po sjeti z dálnice, kdy motor jede konstantně ve vyšších otáčkách a pak najednou sjedu a zastavím a na volnoběh to vypadá, jako by chtěl chcípnout. Jak se zvýší otáčky, tak je klid. Za jízdy taky. Poraďte prosím.

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dobrý den, mohl by mi někdo poradit co může být zle? dělá mi to pouze u tohoto, ostatní funguje. předem děkuji

 

Adresa 09: Centrální elektrika (J519)       Labely: SVO\1K0-937-08x-09.clb
   Řídící jednotka SW: 1K0 937 087     HW: 1K0 937 087 
   Díl: BCM PQ35  H   020 0358  
   Revize: 00020000    
   Kódování: 00180AB8D041B1C04008008011009164050100AE626985605C0440000000
   Dílna #: WSC 73430 790 00999
   VCID: 6ED378BAB99703310B-803A

   Subsystém 1 - Řídící jednotka: 1Z1 955 119 C  Labely: SVO\1KX-955-119.CLB
   Díl: Wischer 29100  22  0601 
   Kódování: 00D7B7

   Subsystém 2 - Řídící jednotka: 1K0 955 559 AH  Labely: SVO\1K0-955-559-AG.CLB
   Díl: RLS 280510 05  54  0403 
   Kódování: 0330AD

   Subsystém 4 - Řídící jednotka: 1K0 951 605 D
   Díl: LIN BACKUP HO  H08 9001 

1 nalezena chyba:
02604 - nizke palubni napeti od ridici jedotky posilovace rizeni 
            000 - -
             info o závadě:
                    Stav závad: 01100000
                    Priorita závad: 6
                    Frekvence závad: 1
                    Počítadlo resetů: 32
                    Kilometry: 345197 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2013.04.15
                    Čas: 17:01:19

             info o závadě:
                        svorka 15 ZAP
                    Napětí: 12.10 V
                        ZAP
                        ZAP
                        svorka 50 VYP
                        VYP
                        VYP

Editováno: , autor: Borovecek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím- poradí někdo?  Pytel bude po výměně sedačky (lze z toho poznat zda se jedná o vadný kabel nebo pytel)

 

15-Airbags -- Status: Malfunction 0010 ( pravděpodobně po výměně sedačky - lze z toho poznat zda se jedná o vadný kabel nebo pytel)

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 (asi výměna rádia)

------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 1K0-909-605.lbl
   Part No SW: 1K0 909 605 T    HW: 1K0 909 605 T
   Component: Q2 AIRBAG VW8   020 2300  
   Revision: 05020000    Serial number: 0038PD1HM8DO  
   Coding: 0020786
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 3D71DF7F648475F6BF5-8068

   Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME2964126BC

   Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME296412646

1 Fault Found:
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)
            007 - Short to Ground - MIL ON
-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V3.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 L    HW: 1K0 907 951
   Component: J533  Gateway   H07 0052  
   Revision:   H07 01    Serial number: 121007F2000585
   Coding: E9807F460002021302
   Shop #: WSC 28925 000 00000
   VCID: 306FF64BA3D6889E243-8065

1 Fault Found:
01305 - Databus for Infotainment
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 175
                    Mileage: 162047 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 17:25:01

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chyba gateway bude urcite zpusobena jen odpojenim radia. Muzes ji smazat, znovu uz by se nemela objevit (pokud zase neopojis radio).

 

Pokud jde o chybu airbagu, asi to nebude jen ta bezna, velmi casta chyba v kabelazi. To by myslim psalo "Resistance too High" nebo "Upper Limit Exceeded". Jinak jsem k teto chybe nasel informaci viz nize, takze bych zkusil nekde pohledat, co se s tim da delat a zatim bych tu chybu nemazal. Nebo treba jeste nekdo odpovi...

 

When "Short to positive" or "Short to ground" is found, DO NOT CLEAR THE DTC. This can cause the airbag to deploy. See repair manual for more information.

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar chlapi, 

mám O2 1.9 77kw, a vyskočily mi tyto chyby: 

00787-teplotní snímač kanálu přívodu čerstvého vzduchu (G89 ), kde hledat toto čidlo? 

00573 - čidlo momentu v řízení

Svítí kontrolka serva, ale  servo funguje. Dále auto při chcípnutí ( ikdyž nebylo zahřátí ) dobíhá sahara...

Kde hledat ? Je to někde nakreslené v dílenské příručce? 

A poslední, předchozí majitel dal Android rádio,

a to podporuje funkci kamery.

Ale nejdou mi parkovací senzory, to musí být napojeny na origo rádio?

Děkuji za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím,

auto mi nechce táhnout, při ohřátí motoru je to ještě horší. Tak bych poprosil o radu. Děkuji

 

Mám tam tyto závady:

 

 Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKD.clb
Control Module Part Number: 03G 906 016 HF    HW: 028 101 139 1
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  8658
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 27570 401 87827
                      VCID: 6ED37BBF79970C3F7B-803A
3 Faults Found:

18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
            P1641 - 000 -
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 114.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.86 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: 24.3°C
                    (no units): 144.0

16683 - Boost Pressure Regulation
            P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    RPM: 2100 /min
                    Torque: 170.0 Nm
                    Speed: 91.0 km/h
                    Load: 38.0 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 1683.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1081.2 mbar

16990 - Internal Control Module
            P0606 - 000 - Processor Fault
             Freeze Frame:
                    RPM: 1827 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.08 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Hex Value: 0xFF00
                    Torque: 0.0 Nm


Readiness: 1 1 0 0 0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

168880km..2,0FSI-110kw..2007taky prosím o pomoc-měl bych problem, kontrolka motoru a nevim jestli je to lambda kuli dirce ny vyfuku,asi vlnovec,,,a za druhé viz příloha.. hlášení přes VAG -LZ::PZ::PP::dveře+čidlo parkování-stav.zkrat kostry... centrální elektrika,..stav nefunkční...,ale.

Dveře fungují jak mají i centrál...Ta kontrolka-den po zakoupení...auto mělo prý měněný P.práh.

Předem děkuji za reakceLog-6H19666-TMBKD61Z778033926-168880km-scout (1).txt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj lidi, poradil by mi prosím někdo s výpisem chyb na VAG? Mám O2 rok 2008 a rádio Boleru, majitel přede mnou ho tam dával. 

a Gateway mám 1K0 907 530 P. Díky moc za rady

 

 

Adresa 56: Rádio (J503)       Labely:. SVO\5M0-035-1xx-56.clb
   Øídící jednotka SW: 3T0 035 156 B    HW: 3T0 035 156 B
   Díl: BOLERO        007 0053  
   Revize: 0A001001    Seriové èíslo: SKZ1Z3I9882169
   Kódování: 0D0004000000
   Dílna #: WSC 33361 790 12345
   VCID: 2D51BCB3741137EC9B-8078

4 závad nalezeno.
00856 - antena radioprijimace 
            011 - Preruseni
             info o závadì:
                    Stav závad: 01101011
                    Priorita závad: 5
                    Frekvence závad: 1
                    Poèítadlo resetù: 236
                    Kilometry: 230983 km
                    Indikace èasu: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Èas: 14:37:07

00821 - antena  2  pro radioprijimac 
            011 - Preruseni
             info o závadì:
                    Stav závad: 01101011
                    Priorita závad: 5
                    Frekvence závad: 254
                    Poèítadlo resetù: 219
                    Kilometry: 230991 km
                    Indikace èasu: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Èas: 14:51:35

03138 - Vstup AUX IN 
            011 - Preruseni
             info o závadì:
                    Stav závad: 01101011
                    Priorita závad: 5
                    Frekvence závad: 1
                    Poèítadlo resetù: 236
                    Kilometry: 230983 km
                    Indikace èasu: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Èas: 14:37:02

01327 - ridici jednotka pro pomoc pri parkovani 
            004 - zadny signal / komunikace
             info o závadì:
                    Stav závad: 01100100
                    Priorita závad: 6
                    Frekvence závad: 1
                    Poèítadlo resetù: 236
                    Kilometry: 230983 km
                    Indikace èasu: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Èas: 14:36:57

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gateway je v poriadku. Ostatné chyby určujú klasické problémy pri prechode na FL rádio do predFL. Treba domyslieť prepojenie duálnej antény buď montážnou druhej antény alebo vyhýbkou, chyba parkovacích senzorov sa dá vyriešiť výmenou jednotky a úpravou káblovania a aux in fyzickým zapojením do rádia alebo odkodovaním z rádia cez diag. Chyby ale nie sú dôležité na bezproblémový chod, akurát tu anténu ak sa bude používať rádio by som osobne vyriešil do funkčného stavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Thief1 napsal:

Gateway je v poriadku. Ostatné chyby určujú klasické problémy pri prechode na FL rádio do predFL. Treba domyslieť prepojenie duálnej antény buď montážnou druhej antény alebo vyhýbkou, chyba parkovacích senzorov sa dá vyriešiť výmenou jednotky a úpravou káblovania a aux in fyzickým zapojením do rádia alebo odkodovaním z rádia cez diag. Chyby ale nie sú dôležité na bezproblémový chod, akurát tu anténu ak sa bude používať rádio by som osobne vyriešil do funkčného stavu.

 

 

Super děkuji za radu. Mám jak říkáš jednu anténu, která má hrozný příjem asi je to u zesilovače uhnité, chci koupit Faceliftového žraloka s kabelama a znovu natáhnout i kvůli GPS. Ty senzory říkají co? Rád bych totiž rozběhal aby mi ukazovaly parkovací senzory na rádiu, jde toho nějak na před fl docílit? Popřípadně jakou tu jednotku a jak s kabeláží? AUX mám normálně original zapojený a funguje jak má, tak nevím proč vyhazuje chybu. Díky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K senzorom, potrebuješ facelift jednotku a upraviť kabeláž senzorov a potiahnuť 2 nové káble dopredu na Can pohonu.  Aux chyba ti naskočí aj po vymazaní chyby? V odkaze je téma aj so schémou čo všetko je potrebné upraviť. https://forum.skodahome.cz/topic/5813-parkovací-asistent/?p=1100495

 

Editováno: , autor: Thief1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže Faceliftové senzory nepotřebuji? Mám jen zadní rád bych dodělal i předek mohu nakombinovat vpředu FL a vzadu před Fl či musím mít buď komplet Face? Jinak ten AUX háže chybu i po vymazání. A ta závada přijímače 00856 - antena radioprijimace jde mi hrozně špatně rádio nemám skoro žádný signál bude to špatnou anténou? Jinak moc děkuji za ten odkaz to schéme je suprové.
          

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dá sa to nakombinovať, netreba meniť senzory za FL, dôležitá je jednotka z FL a správne to podľa schémy zapojiť.

Ak je anténa za rádiom dobre pripojená na výstupe z rádia, tak to bude potom najskôr vada v anténe na streche, zvykne odhniť zosik v nej. Odporúčam potom rovno kúpiť aj tu vyhybku na anténu alebo dorobiť druhu anténu aby bol ten príjem na 100%.

Aux je priamo pripojený k rádiu alebo je tam nejaká čarovná krabička ako mdi alebo yatour a podobne? Napadá mi ešte niekde chyba v zapojení. 

Inak bolo by dobré pokračovať v príslušných témach, keďže táto téma je určená iba na chyby z vcds diag.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...