Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Asi nejeli s japonskými motory.Myslím si,že právě Hondy jsou na špici
jisteze honda motory jsou na spici, ale priznejme si na rovinu, v nizkych otackach je to line a pravy zivot zacina az za 4 tisici otacek. kdyz ma clovek pred sebou peknou, suchou okresku s dobrym povchem, je to radost trosku vymest pavuciny, uzit si bleskove reakce plynu a poslouhat koncert pri 6-7 tisic otackach.

ale pri bezne jizde, kdyz vetsinou jedete na nizsi otacky, proste obcas ten vykon neni a je treba podrazovat.

Cosby - souhlas a i bez turba,

Kuba - no jezdil jsem s 1,8 103kW a ta teda táhne i odspoda, možná 1,4 nebo 1,6 nee, ale mě osobně 1,8 uchvátila a jak píšu umí to i bez trurba

  • Autor
Cosby - souhlas a i bez turba,

Kuba - no jezdil jsem s 1,8 103kW a ta teda táhne i odspoda, možná 1,4 nebo 1,6 nee, ale mě osobně 1,8 uchvátila a jak píšu umí to i bez trurba

no precti si ten muj puvodni prispevek - najezdil sem desitky tisic km se SR20DE - dvoulitrova atmosfera od Nissanu, jeden z nejlepsich motoru vsech dob. a narovinu rikam, ze jak je spickovy ve vsech moznych parametrech, tak v nizkych otackach proste pocitove tahne o neco mene nez by mohl. to neni ale haneni - ja to auto a ten motor miloval a miluju dodneska, ale mam proste soudnost. nejaky 1.4 je pod moji rozlisovaci schopnost :-)

jinak s TSI DSG mam uz pres 6 tisic nalitano a rikam, dobra volba - rozhodne nelituji vyssi spotreby oproti TDI CR. a 118 Kw na supa bohate staci. kultura jizdy je uplne jinde nez TDI.

já jsem chtěl říct, že díky systémům variabilního časování se tah atmosféry odspodu podstatně změnil a časování Honda s Toyotou umí hodně dobře, taktéž BMW

  • 2 měsíce později...

Tak k tomudle támatu napíšu svoje. Vynechal bych témata cipovani a uprav.

Najezdil jsem a jezdím s ním spousty kilomentrů. Trasa MB-Brno s průměrkou 120km/h za 8,6. Německá dálnice kolem 10-11 (jede se co situace dovoli 210-230)

S PD pojedeš za míň ale s CR to nebude o moc jiné. Dálniční provoz kolem 7 a na rychlé dálnici kolem 8,5-9 není problém.

Chápu bejvalé naftaky co přešli na druhou stranu, že jim scháží ten pocitový brutální zátah. Ale je to fakt jen pocit. Koukněte na dynamické pružnosti 1,8TSi 118 proti 2,0 CR 125. Je to dost podobné. Čísla nelžou ;)

  • 1 rok později...

Tak k tomudle támatu napíšu svoje. Vynechal bych témata cipovani a uprav.

Najezdil jsem a jezdím s ním spousty kilomentrů. Trasa MB-Brno s průměrkou 120km/h za 8,6. Německá dálnice kolem 10-11 (jede se co situace dovoli 210-230)

S PD pojedeš za míň ale s CR to nebude o moc jiné. Dálniční provoz kolem 7 a na rychlé dálnici kolem 8,5-9 není problém.

Chápu bejvalé naftaky co přešli na druhou stranu, že jim scháží ten pocitový brutální zátah. Ale je to fakt jen pocit. Koukněte na dynamické pružnosti 1,8TSi 118 proti 2,0 CR 125. Je to dost podobné. Čísla nelžou ;)

Starý příspěvek, ale má prosbu - nemá někdo právě údaje ohledně pružnosti na různé převodové stupně? Hledám hledám, ale nikde nic moc není :(

Někde jsem vyhrabal test Auto-Moto TSI vs TDI a pružnost tam byla tuším že skoro stejná (160vs140ps)

Děkuji :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.