Jar_da Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 Asi nejeli s japonskými motory.Myslím si,že právě Hondy jsou na špici jisteze honda motory jsou na spici, ale priznejme si na rovinu, v nizkych otackach je to line a pravy zivot zacina az za 4 tisici otacek. kdyz ma clovek pred sebou peknou, suchou okresku s dobrym povchem, je to radost trosku vymest pavuciny, uzit si bleskove reakce plynu a poslouhat koncert pri 6-7 tisic otackach.ale pri bezne jizde, kdyz vetsinou jedete na nizsi otacky, proste obcas ten vykon neni a je treba podrazovat. Cosby - souhlas a i bez turba, Kuba - no jezdil jsem s 1,8 103kW a ta teda táhne i odspoda, možná 1,4 nebo 1,6 nee, ale mě osobně 1,8 uchvátila a jak píšu umí to i bez trurba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba78 Vloženo 28. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 Cosby - souhlas a i bez turba,Kuba - no jezdil jsem s 1,8 103kW a ta teda táhne i odspoda, možná 1,4 nebo 1,6 nee, ale mě osobně 1,8 uchvátila a jak píšu umí to i bez trurba no precti si ten muj puvodni prispevek - najezdil sem desitky tisic km se SR20DE - dvoulitrova atmosfera od Nissanu, jeden z nejlepsich motoru vsech dob. a narovinu rikam, ze jak je spickovy ve vsech moznych parametrech, tak v nizkych otackach proste pocitove tahne o neco mene nez by mohl. to neni ale haneni - ja to auto a ten motor miloval a miluju dodneska, ale mam proste soudnost. nejaky 1.4 je pod moji rozlisovaci schopnost :-) jinak s TSI DSG mam uz pres 6 tisic nalitano a rikam, dobra volba - rozhodne nelituji vyssi spotreby oproti TDI CR. a 118 Kw na supa bohate staci. kultura jizdy je uplne jinde nez TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 já jsem chtěl říct, že díky systémům variabilního časování se tah atmosféry odspodu podstatně změnil a časování Honda s Toyotou umí hodně dobře, taktéž BMW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 Tak k tomudle támatu napíšu svoje. Vynechal bych témata cipovani a uprav. Najezdil jsem a jezdím s ním spousty kilomentrů. Trasa MB-Brno s průměrkou 120km/h za 8,6. Německá dálnice kolem 10-11 (jede se co situace dovoli 210-230) S PD pojedeš za míň ale s CR to nebude o moc jiné. Dálniční provoz kolem 7 a na rychlé dálnici kolem 8,5-9 není problém. Chápu bejvalé naftaky co přešli na druhou stranu, že jim scháží ten pocitový brutální zátah. Ale je to fakt jen pocit. Koukněte na dynamické pružnosti 1,8TSi 118 proti 2,0 CR 125. Je to dost podobné. Čísla nelžou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maslow Vloženo 30. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2010 Tak k tomudle támatu napíšu svoje. Vynechal bych témata cipovani a uprav. Najezdil jsem a jezdím s ním spousty kilomentrů. Trasa MB-Brno s průměrkou 120km/h za 8,6. Německá dálnice kolem 10-11 (jede se co situace dovoli 210-230) S PD pojedeš za míň ale s CR to nebude o moc jiné. Dálniční provoz kolem 7 a na rychlé dálnici kolem 8,5-9 není problém. Chápu bejvalé naftaky co přešli na druhou stranu, že jim scháží ten pocitový brutální zátah. Ale je to fakt jen pocit. Koukněte na dynamické pružnosti 1,8TSi 118 proti 2,0 CR 125. Je to dost podobné. Čísla nelžou Starý příspěvek, ale má prosbu - nemá někdo právě údaje ohledně pružnosti na různé převodové stupně? Hledám hledám, ale nikde nic moc není Někde jsem vyhrabal test Auto-Moto TSI vs TDI a pružnost tam byla tuším že skoro stejná (160vs140ps) Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.