sprg Vloženo 30. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2009 No vypadáto skutečně na SDI..Mám docela zajímavou nabídku a zítra se na ni jedu mrknout..pokud bude ok tak ji vezmu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WLK111 Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Tak at ti to dobře dopadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 No vypadáto skutečně na SDI..Mám docela zajímavou nabídku a zítra se na ni jedu mrknout..pokud bude ok tak ji vezmu No kooonečně slovo chlapa ....tak nekup zjíce v pytli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprg Vloženo 30. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Jak je to teď s přihlášením??myslím eko poplatek..Kolik zaplatím pokud je to rok výroby 2000?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Nejde o rok výroby, ten je udáván je orientačně...závisí na Emisních Normách - sdi i tdi mají tušším EU2 = 3000Kč jukni, snad pomůže http://www.sdruzeni-sova.cz/emise.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprg Vloženo 31. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2009 Tak auto je doma..výkon je naprosto ok..Mám dva dotazy..Po nastartování hned jak motor chytne se z motorového prostoru ozve takový divný zvuk.ale hned toprestanetakové zavrčení nebo něco..nevíte co to je? A další..na chvilku se mi teď při jízdě rozsvítila kontrolka serva. Po zhasnutí motoru aopětovném nastartování už nesvítí..Je to problém?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 ten prvy zvuk neurobi starter ? skontroluj ci je odmotany kablovy zväzok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprg Vloženo 31. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2009 (editace) Startér by to možná být mohl...nevím. A ještě jedna věc..spojka zabírá dost nahoře..Jde to nějak seštelevot, nebo je po ní?? Editováno: 31. leden 2009, autor: sprg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 neviem ako SDI ale aj mne na 16V zabera uplne hore a vysledok je ze je to tak nastavene a nie som jediny, ale na SDI ti to nepoviem ak mas skusenost kde ma zaberat tak vies ci je po nej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 pochlub se kolik to má najeto Spojka by měla zabírat normálně, ale na OI TDI taky zabírá nahoře - v servise řekli že je KO a od tý doby má najeto 13tkm a stále funguje pokud to má cca 200tkm tak by mohla pomalu odcházet. Problém se servem se u Fábií stává. Pokud se rozsvítilo jen jednou, tak to neřeš, pokud to bude častěji, postupně začni zkoumat příčinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprg Vloženo 31. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2009 Najeto 90 tisic.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťan* Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 Čus, tak to je fajn, že jsi to zakoupil.. Jinak nevím co to může dělat, takže Ti asi neporadím ani v jednom.. mě to vše chodí jak má, žádná kontrolka nesvití a zvuk po startu o.k., už máš nějaké foto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Tak auto je doma..výkon je naprosto ok..Mám dva dotazy..Po nastartování hned jak motor chytne se z motorového prostoru ozve takový divný zvuk.ale hned toprestanetakové zavrčení nebo něco..nevíte co to je? A další..na chvilku se mi teď při jízdě rozsvítila kontrolka serva. Po zhasnutí motoru aopětovném nastartování už nesvítí..Je to problém?? Díky jak už zaznělo, servo může souviset s káblovým svazkem, nebo nízká hladina oleje v servu, nebo ti odchází snímač, vzhledem k roku 2000 bude stoproc TRW a ty byly dost poruchové. Záleží taky pokud budeš mít i nějaké průvodní jevy při tom probliknutí serva. Uvidíš .... sleduj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Tak auto je doma..výkon je naprosto ok..Mám dva dotazy..Po nastartování hned jak motor chytne se z motorového prostoru ozve takový divný zvuk.ale hned toprestanetakové zavrčení nebo něco..nevíte co to je? A další..na chvilku se mi teď při jízdě rozsvítila kontrolka serva. Po zhasnutí motoru aopětovném nastartování už nesvítí..Je to problém?? Díky Zvuk ti dělá volnoběžka na startéru,vydělat,namazat popř vyměnit.Mě to také dělalo u sdi,ale jen v zimě,u mě stačilo jen komplet vyčistit.Jinak to děllo až ve 190tis,měl jsem to od nového,pak mrkni na tady už zminovaný kabl v motoru,zda není prohnilý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WLK111 Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 To servo mi taky občas probliklo a neřešil sem to,ale časem začlo svítit vždy do 50km od vymazání vagem tak sem musel vyměnit čidlo. Byli tam myslim 2 vyměnil sem nejdřív to levnější bohužel to nepomohlo tak sem musel vyměnit i to dražší Jinak spojka mi odešla v cca 110000 ale otec když se rozjíždí tak je na pul kilometru slyšet zvuk řvoucího motoru takže při těžké noze je možné že těch 100tkm může být pro spojku až až. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 Já už bych do toho znovu nešel. Nejezdilo to špatně, ale po dálnici, než to člověk roztáhl na nějakou rychlost, to byla docela doba. Měl jsem pak Lagunu II s 79kw a turbem a pohoda. Teď mám Citroen C3 1.4 HDi s 50kw a turbem a taky to je o hodně rychlejší na rozjezd atd. Jinak spotřebu jsem měl okolo 4,5 L na SDi. Ale každopádně bacha na čerpadlo. SDi má pouze jedno čerpadlo u motoru a to tahá naftu až z nádrže. Měl jsem s tím obrovské problémy. Nikdo nemohl přijít na podivné cukání auta při neutrál a za jízdy. Nakonec to bylo čerpadlo, odešla elektronika. Naštěstí pán to opravil za 5tis Kč, ale zkus se podívat, kolik se tato čerpadla pohybují, je to zkrátka darda. Od 20tis nahoru. Origo stojí okolo 90tis Kč. Jinak co ti tam může odejít jsou akorát vstřiky, čerpadlo a jedna klapka. Nic jiného se tam posrat nemůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin231 Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 ....zdravim vas.... mam dovezenu fabiu.... asi 90000km... ale asi bol stiahnuty tachometer.... najazdil som 30000km..a pohoda... az na jednu chybu od zaciatku.. zle startuje.... v zime pod 0 chyti na ranu... ak je plus 7 stupnov... nevie natocit ani po 30 sekundach tocenia.... nad 20 stupnov chyta na ranu... a este jedna vec... ak je motor zahriaty... chyta tiez na ranu.... po 4 hod vychladnutia... nevie opet chytit... takze nechavam kluc v zapalovani 1min.. a potom nejak naskoci... ...co sa tzka vykonu... nijaka slava... ale----) kto jazdil viacera auta... vie... ze staci ju vytacat okolo 3000 otacok.. a motor je dinamicky... -- a na mesto ako stvoreny... netreba brat ohlad na spotrebu... ine auta sice maju vykon... ale pri trosku vecsom vytacani to ide vysoko so spotrebou.... auto do mesta site ako na mieru!!!! a dialnica??? no... optimal 140km.. i ked ide aj 170km... ale zase... ktore auto je pri 150km este usporne??? no predsa fabia...1,9sdi odporucam tim ktori sa chcu vozit kazdy den... ci v meste ci po dialnici... a stale s plynom kolko potrebuju... ja osobne ju vytacim do 3.500 otacok... a s tym sa da celkom super jazdit.. a nikto ani nepostrehne ze je to lenivy diesel.... ale pozor na jednu vec... aj octavia 66kvh ma super spotrebu...asi o1l viac... a S FABIU SA TO NEDA VOBEC ANI VO SNE ZROVNAVAT!!!!! TAKZE kto sa ako rozhodne... a maly postreh.... zatekanie do zad dveri....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprg Vloženo 9. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Jaký motorový olej dát do SDI??Nikde jsem to tu nenašel??Jaký dát do převodovky??Díky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin231 Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 ..ja davam castrol... a stu prevodovku ti mozem poradit len jedno.... daj si tam len orginal olej. v servise sa spytaj... ale iny... ak ti bude niekto radit ze je lepsi... tak never. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Zdravim, já do TDička cpu 5W40 plná syntetica - do sdi bych tipl to samý. Jináč se ti tam vejde 5l. Už jsem to tu někomu psal a napíšu ti to samý...pokud máš možnost, zjisti si co tam dával za olej původní majitel, je to pro již zajetý auto to nejoptimálnější a nebude to dělat neplechu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Simba Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Ja dávam do OCTAVIA 1.9 SDI OCTAVIA 2.0 TDI AUDI 3.2 BENZIN všade CASTROL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Zdravim, já do TDička cpu 5W40 plná syntetica - do sdi bych tipl to samý. Jináč se ti tam vejde 5l. Už jsem to tu někomu psal a napíšu ti to samý...pokud máš možnost, zjisti si co tam dával za olej původní majitel, je to pro již zajetý auto to nejoptimálnější a nebude to dělat neplechu. DO SDI MAXIMUM 4,5Litra OLEJA!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 DO SDI MAXIMUM 4,5Litra OLEJA!!!!!! Nechci se hádat, ale co píšu udává sám všemohoucí - chytré hlavy ze Škodovky Dle knihy technických dat: Fabia 1,9Sdi 47kw/ 125Nm...5l oleje chladící systém 6l atd atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefo Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 No ja mam 1,9 SDI a môžem vám povedať, že to nieje v aute ale vo vodičovi. Ak vieš presne radiť, bezchybne a ešte aj rýchlo tak máte si šancu aj zapretekať. S kamošom čo ma octaviu 1,9 TDI na semafore sme vyštartovali a trhol som ho.........to auto je lenivé len keď chcete aby bolo lenivé. Keď chcete aby išlo trochu zapracujete a ono ide.......... Síce je tam aj taká skúsenosť, keď som šiel do prahy po diaľnici tak som šiel 140 a keď sa bližil kopec tak som musel dať plyn na podlahu aby mi udržalo rýchlosť inak by klesala. Ale na rovinke som šiel 180 a ešte by dalo viac pritom v techničaku píšu maximálku 157. Pre mňa bolo SDI super voľba a mám najazdené už 218 tKM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reino Vloženo 22. Březen 2010 Sdílet Vloženo 22. Březen 2010 To tady vážně nikdo nemá nějaký zkušenosti s 1,9 SDI??Poraďte na co si dát bacha.. ahoj, ja som kupoval fabiu 1,9 sdi 47kw z bazaru, vymenil som tam akurat rozvody a silentbloky(nabehane km) a odvtedy na motore absolutne nic. jedine problemy boli klasicke, tlmice, oleje, ziarovky, geometria, ak auto strelilo do jamy... motor je absolutne perfektny, nesuhlasim s tym, ze je lenivy. ano, do kopca sa nerozbehne, ale urcite sa z neho da vytazit viac, ako ma papierovo uvadzane. napr. z o na 100km/h pise ze okolo 15,6 a ja som to dal pod 12 a to som sa ani velmi nemusel snazit, max rychlost pise 156 a siel som v pohode 200 po nemecku. akoze turbo tomu chyba, to je jasne, ale ja som turbo nechcel, lebo o neho sa treba starat. kdez to sdi je "vecne" ) troska horsie zvlada zimu a krute mrazy, hluk je dost znacny oproti ostatnym dieslom, ale spotreba je spotreba, na tom aute jazdi moja manzelka a hockedy ho poziciam rodine, takze je dost zatazene(stale iny sofer, iny styl jazdy...) a ide a ide a ide. jedine, co ma hneva je, ze olej a vsetky filtre musim menit kazdych 15 tis. km, co je u mna tak cca 2x do roka, kdez to insie novsie vozy maju interval 30 tis. km a aj lacnejsi olej (5W 40 je dost drahsi oproti. napr 5W 30) ale sluzi, ziadne motoristicke poruchy, jedine, co riesis su normalne opravy zo zlej jazdy abo zlych ciest (tlmice...) a servisne prehliadky-intervaly. je to spolahlivy voz, nekazivy, ma tendenciu vydrzat dlho a vela km, skvely podvozok, dal som tam 15-tky kolesa a sedi jak zadok na nocniku. vyborna prevodovka a ak sa o auto staras, vie byt aj svizne a netreba sa bat obiehat. vies sa poponahlat a vie ist pekne a ladne. na dialnicy das 5 stupen a si nezastavitelny. ide to samo. dufam, ze som ti pomohol pri vybere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.