Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Už jsem to kdysi rozebíral několikrát jinde...dělá mi to taky a od novoty, prostě do doby než se ustálí otáčky motoru na volnoběhu kolem těch 800-850, což trvá v závislosti na teplotě okolí od 40s do 70s, tak auto v tomto intervalu na 2 škube. Proto v podstatě již dlouhou dobu to dělám tak, že nastartuju, vyčkám než proběhne kalibrace emisí a jedu, pak no problém a táhne jako ďas :) jinak někdy se mi zdá, že je motor línější, jindy ne, ale to má asi na svědomí teplota, tlak atd.

  • 2 roky později...

Chtěl jsem se zeptat,zda už někdo přišel na to,proč při zátahu motor skube?docela mě to štve. Prosím o radu

Na jaký motor a v jakém je režimu?

1.8tsi rok 2009 po faceliftu.kdyz mám zařazenou 4 a chci přidat plyn tak se mě auto rozechveje a přijde mi že auto na chvíli ztratí výkon. To samé u pětky a šestky

Ok. Teplota motoru a +- otáčky

Dělá to i když motor běží 20min.nebo 2hodiny.rekl bych že od 1800-2500

Těžko říct. Zkus svíčky, lepší benzín, pak PCV ventil atd.

Mě to škubalo kolem 2000ot/min. Teď jezdím na 100ku a pohoda. Na 95ku s VIFem. Problém odstraněn. A když je motor ohřátý, tak ho nešetřím.

A když mám půl nádrže klasického benzínu 95 můžu dotankovat 100?pomůže to hned?nebo mám počkat na rezervu

Všeobecně lze těžko říct v jakém stavu je motor. Co bylo měněno a co ne. Možností je spousty. Klidně tam dej 100ku, nebo 95ku od jiné čerpačky a uvidíš.

Tak snad to bude jen tím benzínem. Děkuji za rady

Klíďo se ozvi, kdyby to nepomohlo.

Dnes jsem zjistil,když pořádně seslapnu plynový pedál,tak auto necuka,ale docela jsem to vytacel a tím pádem rostla spotřeba.celou dobu nic necukalo,není to divné?

  • 7 měsíců později...

Čaute chalani mam taký menši (väčší) problém dnes pri obiehaní mi začala blikať kontrolka motora po chvilke prestala ale od vtedy ked som sa pohol tak znova začala blikať a začalo trhať autom viete mi poradiť čo mam robiť popripade ma stým niekto skúsenost za odpovede vopred ďakujem.

 

 

Přesně tak, v paměti bude jistě uložená závada, tak nebudeš hledat naslepo.

 

To jediné, co můžeš udělat i bez diagnostiky je kontrola svíček, pokud máš alespoň odpovídající klíč. Ale to platí obecně, musíš při tom zohlednit celkový stav motoru a jeho nájezd.

 

Pro kontrolu, jaký to je rok, kod motoru a jakou to má spotřebu oleje?

  • 5 měsíců později...

Dobrý den pánové,chtěl jsem se jen zeptat,jaký je nejnovější SW ŘJ myslím označení.dnes jsem dal auto na aktualizaci SW a chci mít jistotu že to v servisu udělali dobře.popripade,co se tím na autě zlepší.nekde jsem četl,že se trochu sníží spotřeba.prosim někoho o odpověď 

  • 1 rok později...

Věděl by někdo o problému  škubání motoru CDAA v částečném zatížení, po přidání zmizne...Auto má vyšší spotřebu, okolo 8,5l. Dříve do 7l. V paměti byl vadný potenciometr sac. potrubí-Vyměněno. Při tom vyčistěn prostor okolo ventilů-velké nánosy karbonu. Chyba potrubí již není...Nyní sporadicky vynechávání 2 a 4 válce, krátkodobě, pocukávalo i před tím...Svíčky, cívky zkoušeny- bez výsledku.... Parametry čidel OK. Váha Ok. Kompresní tlak- Ok. Tlak paliva OK. Rozvody Ok. Odvětrávací ventil OK,  Přestavovač Ok, turbo OK, Netěsnosti saní vzduchu Ok, aktuální soft Ok.....

Upraveno od DIAGNOSTIK

  • 2 týdny později...

Nejsem odborník předesílám. Vepředu na motoru je takový váleček, za chodu motoru cvakající, to je pomocné benzínové čerpadlo (vyrovnávací), 

od něj vede vedení benzinu do uhlíkového filtru. Čerpadlo může být unavené netěsné. 

Někde jsem tu četl, že je tam proto, že v určitých chvílích neumí hlavní čerpadlo dodávat dostatek paliva a proto je tam to pomocné.

Ale raději si to tu pročti. Stojí tuším 1500 a pokud je opotřebované, umí téct/nechat protékat palivo navíc a způsobovat nárůst spotřeby cca 0,5 -0,7l.

To je nějaký nesmysl, kdes na to přišel? Nic takového jako pomocné palivové čerpadlo tam není. Pleteš si to nejspíš s elektromagnetickým ventilem odvětrání palivové nádrže.

Je to odvětrání nádrže....

Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk

To, co dokáže pouštět více benzínu, je vysokotlaké čerpadlo paliva a teče to do oleje. A taky přibývá olej ředěný benzínem, pokud to má časté studené starty a popojetí 5km do práce...Vlastnosti TSI...

 

Upraveno od DIAGNOSTIK

Já teda jezdím s 1.8TSI výhradně 5km trasy do práce a olej mě tedy rozhodně nepřibývá (ani nijak výrazně neubývá).

Bud rád...čas ukáže, třeba bude Ok.

Upraveno od DIAGNOSTIK

  • 1 měsíc později...
V 26. 1. 2009 na 21:55, marian69 napsal:

Ahojte

potřeboval bych poradit, můj motor 1.8 TSI občas vynechává, projevuje se to tak, že po rozjezdu mezi 1 500-2 000 ot/m jako by vynechaly svíčky/ škubne to/,někdy to auto krásně táhne a někdy je to lenivější, v servisu žádnou chybu nenačetlo a jako naschvál, když seděl vedle technik a chtěl jsem ukázat co to dělá v praxi, tak nic, jak říkám stane se to občas, dívají se na mě jako že kecám nebo, že nepoznám nástup turba, nemůže to dělat ta váha vzduchu? Nebo snad trafo?Najeto mám 45 000km problém je od samého začátku

A ještě jeden dotaz, když dojedu auto, mám třeba zařazenou 3ku pustím plyn, brzdím motorem a pak začnu předjíždět, dám plný plyn tak to docela pěkně kopne jakoby v diferáku, v servisu mi na to řekli, že je to normální, že to jsou silenbloky , tak nevím, poradí mi někdo?

Díky moc za každou reakci

Čus automat?? Manuál?? Pokud automat a cítíš rázy můžou to dělat s velkou pravděpodobností suché spojky . Když zacinaji být slabsi občas se zdrží při řazení a pak to škube. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.