Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Už jsem to kdysi rozebíral několikrát jinde...dělá mi to taky a od novoty, prostě do doby než se ustálí otáčky motoru na volnoběhu kolem těch 800-850, což trvá v závislosti na teplotě okolí od 40s do 70s, tak auto v tomto intervalu na 2 škube. Proto v podstatě již dlouhou dobu to dělám tak, že nastartuju, vyčkám než proběhne kalibrace emisí a jedu, pak no problém a táhne jako ďas :) jinak někdy se mi zdá, že je motor línější, jindy ne, ale to má asi na svědomí teplota, tlak atd.

  • o 2 roky později...
Vloženo

Těžko říct. Zkus svíčky, lepší benzín, pak PCV ventil atd.

Mě to škubalo kolem 2000ot/min. Teď jezdím na 100ku a pohoda. Na 95ku s VIFem. Problém odstraněn. A když je motor ohřátý, tak ho nešetřím.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Čaute chalani mam taký menši (väčší) problém dnes pri obiehaní mi začala blikať kontrolka motora po chvilke prestala ale od vtedy ked som sa pohol tak znova začala blikať a začalo trhať autom viete mi poradiť čo mam robiť popripade ma stým niekto skúsenost za odpovede vopred ďakujem.

 

 

Vloženo

Přesně tak, v paměti bude jistě uložená závada, tak nebudeš hledat naslepo.

 

To jediné, co můžeš udělat i bez diagnostiky je kontrola svíček, pokud máš alespoň odpovídající klíč. Ale to platí obecně, musíš při tom zohlednit celkový stav motoru a jeho nájezd.

 

Pro kontrolu, jaký to je rok, kod motoru a jakou to má spotřebu oleje?

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Dobrý den pánové,chtěl jsem se jen zeptat,jaký je nejnovější SW ŘJ myslím označení.dnes jsem dal auto na aktualizaci SW a chci mít jistotu že to v servisu udělali dobře.popripade,co se tím na autě zlepší.nekde jsem četl,že se trochu sníží spotřeba.prosim někoho o odpověď 

  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

Věděl by někdo o problému  škubání motoru CDAA v částečném zatížení, po přidání zmizne...Auto má vyšší spotřebu, okolo 8,5l. Dříve do 7l. V paměti byl vadný potenciometr sac. potrubí-Vyměněno. Při tom vyčistěn prostor okolo ventilů-velké nánosy karbonu. Chyba potrubí již není...Nyní sporadicky vynechávání 2 a 4 válce, krátkodobě, pocukávalo i před tím...Svíčky, cívky zkoušeny- bez výsledku.... Parametry čidel OK. Váha Ok. Kompresní tlak- Ok. Tlak paliva OK. Rozvody Ok. Odvětrávací ventil OK,  Přestavovač Ok, turbo OK, Netěsnosti saní vzduchu Ok, aktuální soft Ok.....

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Nejsem odborník předesílám. Vepředu na motoru je takový váleček, za chodu motoru cvakající, to je pomocné benzínové čerpadlo (vyrovnávací), 

od něj vede vedení benzinu do uhlíkového filtru. Čerpadlo může být unavené netěsné. 

Někde jsem tu četl, že je tam proto, že v určitých chvílích neumí hlavní čerpadlo dodávat dostatek paliva a proto je tam to pomocné.

Ale raději si to tu pročti. Stojí tuším 1500 a pokud je opotřebované, umí téct/nechat protékat palivo navíc a způsobovat nárůst spotřeby cca 0,5 -0,7l.

Vloženo

To je nějaký nesmysl, kdes na to přišel? Nic takového jako pomocné palivové čerpadlo tam není. Pleteš si to nejspíš s elektromagnetickým ventilem odvětrání palivové nádrže.

Vloženo (editace)

To, co dokáže pouštět více benzínu, je vysokotlaké čerpadlo paliva a teče to do oleje. A taky přibývá olej ředěný benzínem, pokud to má časté studené starty a popojetí 5km do práce...Vlastnosti TSI...

 

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
  • o 1 měsíc později...
Vloženo
V 26. 1. 2009 na 21:55, marian69 napsal:

Ahojte

potřeboval bych poradit, můj motor 1.8 TSI občas vynechává, projevuje se to tak, že po rozjezdu mezi 1 500-2 000 ot/m jako by vynechaly svíčky/ škubne to/,někdy to auto krásně táhne a někdy je to lenivější, v servisu žádnou chybu nenačetlo a jako naschvál, když seděl vedle technik a chtěl jsem ukázat co to dělá v praxi, tak nic, jak říkám stane se to občas, dívají se na mě jako že kecám nebo, že nepoznám nástup turba, nemůže to dělat ta váha vzduchu? Nebo snad trafo?Najeto mám 45 000km problém je od samého začátku

A ještě jeden dotaz, když dojedu auto, mám třeba zařazenou 3ku pustím plyn, brzdím motorem a pak začnu předjíždět, dám plný plyn tak to docela pěkně kopne jakoby v diferáku, v servisu mi na to řekli, že je to normální, že to jsou silenbloky , tak nevím, poradí mi někdo?

Díky moc za každou reakci

Čus automat?? Manuál?? Pokud automat a cítíš rázy můžou to dělat s velkou pravděpodobností suché spojky . Když zacinaji být slabsi občas se zdrží při řazení a pak to škube. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...