Přejít na obsah

Výměna "Napínače řetězu" a klepání při volnoběhu


Daniel Knopp

Doporučené příspěvky

Zdravím,

dnes jsem absolvoval výměnu "napínače řetězu" v jednom nejmenovanem autorizovaném servisu v Brně, vyšlo mě to na 6000kč včetně výměny oleje atd.!

Ovšem teď, když zastavím a nechám motor na volnoběh uvnitř kabiny slyším občasné cvakání chvíli z místa spolujezdce a chvíli z místa řidiče?

Opravdu nevím co by to mohlo být?

Nevíte někdo co by to mohlo být??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj kluci, chci se zeptat jestli máte také klapavý (celkem hlasitý) zvuk vašeho miláčka.

Když je studený, tak si jen vrní a když se zahřeje na provoz. teplotu, tak je jak traktor.

Má to najeto 140000 km a ten motor neznám, tak se ptám...

Díky

Thomas

P.S. snažil jsem se to tu pročíst a nic moc jsem nenašel, tak mi zase hned nedávejte varování....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tipnul bych to na hydroštely ventilů,ale fakt jen tipuju.......Podobný problém totiž měl kdysi brácha na OI 1.6 55kw....za studena si motor jen vrněl a jak se zahřál tak začal poklapávat a byl dost hlučnej..tenkrát se s tim taky natrápil....až to zavezl tehdy známýmu co jsem mu doporučil a ten bez váhání po poslechu řekl že to dělaj hydroštely ventilů....Vyměnil je a bylo po problému.

Akorát to teda neni nic levnýho..kór u více ventil.motorů...Jeden ten hydroštel stojí +- 1000kč(orig.) a práce je na tom taky mraky....rozdělat rozvody,sundat vačky atd...prostě u takového 16V to vyjde podle mě na min.20.000kč a to fakt.min.spíš víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď trochu mimo téma, pardon.

Ale mají ty hydroštely vliv na samotnou funkci motoru, respektive co se stane když je nechám tak jak jsou, může dojít k havárii motoru?

Já si myslím, že ne. Našim klapou na Astře od doby co autorizák rozdělával motor (dva roky) a známý mechanik říkal, že to ničemu nevadí, jen ten zvukový projev.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, mám combi 2.0 FSI rok 2005 typ motoru BLR najeto 115000km, a mám dotaz po nastartování z motoru jde takový silný chrastivý zvuk cca 2 sekundy jak diesel, potom se to stiší ale není to co bývalo před tím když jsem vůz koupil, pěkně tiché vozidlo, vyměnil jsem hydroštely a chrastí dále......díky Michal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak konečně opraveno byl to napínák rozvodového řetězu ( je tam pár plastových částí a ty se nějakým způsobem opetřebovaly ) motor šlape jako dřív prostě ticho tak jak to má být!!!!

Jinak pro orientaci cena materiálu (řetěz + napínak za 4400Kč) + ještě práce. Ta cena materiálu je rozdílná záleží na typu motoru......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...