Daniel Knopp Vloženo 2. Únor 2009 Vloženo 2. Únor 2009 Zdravím, dnes jsem absolvoval výměnu "napínače řetězu" v jednom nejmenovanem autorizovaném servisu v Brně, vyšlo mě to na 6000kč včetně výměny oleje atd.! Ovšem teď, když zastavím a nechám motor na volnoběh uvnitř kabiny slyším občasné cvakání chvíli z místa spolujezdce a chvíli z místa řidiče? Opravdu nevím co by to mohlo být? Nevíte někdo co by to mohlo být?? Citovat
Pike Vloženo 2. Únor 2009 Vloženo 2. Únor 2009 Nebylo by možná od věci napsat typ motoru, rok výroby... Citovat
Daniel Knopp Vloženo 2. Únor 2009 Autor Vloženo 2. Únor 2009 Nebylo by možná od věci napsat typ motoru, rok výroby... Omlouvám se-jedná se o 2.0 FSI (BLR),r.v. 09/2005 Citovat
Marios Vloženo 3. Únor 2009 Vloženo 3. Únor 2009 2.0 FSI ma retez? ja mel zato ze ma remen a retez ma pouze 1.2 HTP, 1.6 FSI a 1.8 TSI Citovat
karlos3 Vloženo 3. Únor 2009 Vloženo 3. Únor 2009 2.0FSI má řemen s intervalem výměny po 180.000km.......Tak asi bylo myšleno Napínač řemenu (tzv.napínací kladka rozvoďáku).. Citovat
Daniel Knopp Vloženo 3. Únor 2009 Autor Vloženo 3. Únor 2009 2.0FSI má řemen s intervalem výměny po 180.000km.......Tak asi bylo myšleno Napínač řemenu (tzv.napínací kladka rozvoďáku).. ten řetěz tam je-na straně řidiče a řemen je na straně spolujezdce.... Citovat
Pike Vloženo 3. Únor 2009 Vloženo 3. Únor 2009 Řetěz včetně napínáku je tam u olejového čerpadla a u vačkových hřídelí, předpokládám, že se hrabalo do toho druhého případu. Kolik to má nalítáno a co to mělo za problém? Citovat
thomas136 Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Ahoj kluci, chci se zeptat jestli máte také klapavý (celkem hlasitý) zvuk vašeho miláčka. Když je studený, tak si jen vrní a když se zahřeje na provoz. teplotu, tak je jak traktor. Má to najeto 140000 km a ten motor neznám, tak se ptám... Díky Thomas P.S. snažil jsem se to tu pročíst a nic moc jsem nenašel, tak mi zase hned nedávejte varování.... Citovat
thomas136 Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Je to řetěz mezi vačkama (rozvoďák pohání pouze jednu vačku a na druhé straně je to spojeno řetězem). Je tam i hydraulický štelovák časování (ovládá ho ř.j. v závislosti na provoz. podmínkách motoru). Není to nic nového má to třeba OI RS. T. Citovat
karlos3 Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Tipnul bych to na hydroštely ventilů,ale fakt jen tipuju.......Podobný problém totiž měl kdysi brácha na OI 1.6 55kw....za studena si motor jen vrněl a jak se zahřál tak začal poklapávat a byl dost hlučnej..tenkrát se s tim taky natrápil....až to zavezl tehdy známýmu co jsem mu doporučil a ten bez váhání po poslechu řekl že to dělaj hydroštely ventilů....Vyměnil je a bylo po problému. Akorát to teda neni nic levnýho..kór u více ventil.motorů...Jeden ten hydroštel stojí +- 1000kč(orig.) a práce je na tom taky mraky....rozdělat rozvody,sundat vačky atd...prostě u takového 16V to vyjde podle mě na min.20.000kč a to fakt.min.spíš víc. Citovat
Lancelot Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Teď trochu mimo téma, pardon. Ale mají ty hydroštely vliv na samotnou funkci motoru, respektive co se stane když je nechám tak jak jsou, může dojít k havárii motoru? Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Tady je více možností,nejlépe navštiv servis. Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Může být zrovna problém s nastavovačem vačky,ventilem pro přestavování,něco s tlakem oleje,ucpaný kanál,atd... Citovat
mischicka Vloženo 13. Únor 2009 Vloženo 13. Únor 2009 Teď trochu mimo téma, pardon. Ale mají ty hydroštely vliv na samotnou funkci motoru, respektive co se stane když je nechám tak jak jsou, může dojít k havárii motoru? Já si myslím, že ne. Našim klapou na Astře od doby co autorizák rozdělával motor (dva roky) a známý mechanik říkal, že to ničemu nevadí, jen ten zvukový projev. Citovat
thomas136 Vloženo 17. Únor 2009 Vloženo 17. Únor 2009 Tak jsem byl v servise a jednoznačně se schodli, na tom že je to napínák řetězu.... Nemáte kluci někdo tento motor na ETCE ? zajímalo bymě, jak to tam je udělaný a jaké je číslo toho dílu. DĚKUJI T. Citovat
michal88 Vloženo 7. Září 2010 Vloženo 7. Září 2010 Ahoj, mám combi 2.0 FSI rok 2005 typ motoru BLR najeto 115000km, a mám dotaz po nastartování z motoru jde takový silný chrastivý zvuk cca 2 sekundy jak diesel, potom se to stiší ale není to co bývalo před tím když jsem vůz koupil, pěkně tiché vozidlo, vyměnil jsem hydroštely a chrastí dále......díky Michal Citovat
thomas136 Vloženo 9. Září 2010 Vloženo 9. Září 2010 Co napínák řetězu vaček. Pokud nedopíná dostatečně, tak je to jak TDI. Už se tu řešilo. T. Citovat
michal88 Vloženo 9. Září 2010 Vloženo 9. Září 2010 díky za odpověď hledal jsem v tomto foru a nic jsem nenašel ohledně napínaku vaček ( asi jsem špatný hledač )zítra to pořeším v servise a uvidímehlavně aby to bylo to správnéhydroštely jsem měnil zbytečně..... ale co už! Citovat
lukyboy Vloženo 14. Září 2010 Vloženo 14. Září 2010 Tady se to řešilo: http://forum.skodahome.cz/topic/91645-divnej-zvuk-po-nastartovani/page__p__1402669__fromsearch__1#entry1402669 napiš schválně jak jsi dopadl Citovat
michal88 Vloženo 27. Říjen 2010 Vloženo 27. Říjen 2010 Tak konečně opraveno byl to napínák rozvodového řetězu ( je tam pár plastových částí a ty se nějakým způsobem opetřebovaly ) motor šlape jako dřív prostě ticho tak jak to má být!!!! Jinak pro orientaci cena materiálu (řetěz + napínak za 4400Kč) + ještě práce. Ta cena materiálu je rozdílná záleží na typu motoru...... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.