Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ahoj borci prosim muzete me poradit mam 1,4 MPI COM 50kW rok 2000 kdyz jsem ji pred 3 roky koupil jela nadherne a ted posledni pul rok se straci vykon a pri 4 a 5 netahne a oziva se i jemne syceni pri seslapniti plynu, a kdyz uberu plyn a znova pridam tak to jako by prestane, vse ale tesni :feve: , nevite co to muze byt a jestli je to motorem a je potreba udelat generalku jestli by to pomohlo a kolik to asi stoji.????? Jo a mam najetych 150000 km.

diky moc za pomoc borci

Vloženo

generálka těhle motorů se nedělá (nevyplatí se), levnější je koupit na vrakovišti jiný motor. Nemyslím, si ale, že by tvůj motor generálku potřeboval. Co ukazuje VAG? Jak víš, že vše těsní?, Měřil jsi kompresní tlaky?

Vloženo
generálka těhle motorů se nedělá (nevyplatí se), levnější je koupit na vrakovišti jiný motor. Nemyslím, si ale, že by tvůj motor generálku potřeboval. Co ukazuje VAG? Jak víš, že vše těsní?, Měřil jsi kompresní tlaky?

VAG je cistej zadna zavada se neukazuje ...myslim si ze jsem zkusil zkoro vse pretesnil jsem sani, vycistil klapku, pretesnil vyfukove potrebi, vymenil podtlakovou hadicku, vicko na olej pretesnil kryt a nove tesneni. Olej to nezere a ani vodu tak jak to tam naliji tak to ve "stejnem " mnozstvi vylevam.

Tlaky jsem jeste nekontroloval a jake by mely byt u techto motoru tlaky a nebo myslis ze by to bylo treba tesneni pod hlavou ale to bych mel problem s provoznima kapalinama a to nemam. Nenapada te neco?????

Vloženo

Tak ještě vyměn všechny filtry. Sem jedenkrát zapoměl měnit při pravidelné kontrole a dělal sem to až při další kdy to mělo byt a ten rozdíl byl opravdu markantní.

Vloženo
VAG je cistej zadna zavada se neukazuje ...myslim si ze jsem zkusil zkoro vse pretesnil jsem sani, vycistil klapku, pretesnil vyfukove potrebi, vymenil podtlakovou hadicku, vicko na olej pretesnil kryt a nove tesneni. Olej to nezere a ani vodu tak jak to tam naliji tak to ve "stejnem " mnozstvi vylevam.

Tlaky jsem jeste nekontroloval a jake by mely byt u techto motoru tlaky a nebo myslis ze by to bylo treba tesneni pod hlavou ale to bych mel problem s provoznima kapalinama a to nemam. Nenapada te neco?????

změř ty tlaky - je více méně jedno kolik naměříš, ale ve všech válcích by mělo být +/- stejně. Pokud bude někde míť, tak sundej hlavu a uvidíš - může to být těsnění, podpálený ventil nebo pístní kroužek, ale to by žralo olej. Pokud budou tlaky OK, tak je závada v příslušenství motoru. A jede ti motor na všechny válce?

Vloženo
ja se na ty tlaky kouknu a uvidim ... a co by to ale potom bylo v tom prislusenstvi? motor jede podle zvuku a pohledu normalne na vsechny 4 valce

blba otazka ale jak poznam ze motor jede ne na vsechny valce

Vloženo
změř ty tlaky - je více méně jedno kolik naměříš, ale ve všech válcích by mělo být +/- stejně. Pokud bude někde míť, tak sundej hlavu a uvidíš - může to být těsnění, podpálený ventil nebo pístní kroužek, ale to by žralo olej. Pokud budou tlaky OK, tak je závada v příslušenství motoru. A jede ti motor na všechny válce?

tak jsem zmeril vsechno co se dalo a valce maji vsechny stejne tlaky a mechoz rikal ze jsou to tlaky tak jak maji byt... muzete mi rict nekdo jake tlaky by ten motor mel mit abych vedel a katik mam taky pruchozi....zkousel jste nekdo takove ty cistici kapaliny na palivovou soustavu a vstriky chtel bych to zkusit ale nevim jestli to ma vubec smysl kupovat..????

Vloženo

Mechanická závada tak aby byla nutnám Go to vylučuju. Palivový filtr u nádrže jsi vyměnil Tlaky minimun 10,5 a více. Hlavně aby nebyl rozdíl mezi válci. Nemůžeš mít náhodou někde třeba přicpaný výfuk -třeba katralyzátor nebo přepážky v tlumiči?

Vloženo
Mechanická závada tak aby byla nutnám Go to vylučuju. Palivový filtr u nádrže jsi vyměnil Tlaky minimun 10,5 a více. Hlavně aby nebyl rozdíl mezi válci. Nemůžeš mít náhodou někde třeba přicpaný výfuk -třeba katralyzátor nebo přepážky v tlumiči?

Palivový filtr je tam 8 mesicu myslis zy by to byl on a bylo ponem.??? Tlaky byly ve vsech valcich stejne a jak vidim o neco vic nez jsi napsal tak to by melo byt ok. ten katalizator je taky vporadku mely jsme ho venku a byl cistej a pruchozi mozna ze posledni dil vyfuku je sice jeden plast praskly ale ze by byl tak rozpadlej to se mi nezda :( abych se priznal nic me nenapada a uz me to s.... ma nekdo nejaky nazor?? :help:

  • o 2 týdny později...
Vloženo
Palivový filtr je tam 8 mesicu myslis zy by to byl on a bylo ponem.???

To je stejné, jako kdyby jsi se někoho ptal na spotřebu a on ti řekl, že tankuje za 800,- jednou za 14 dní ;)

Hele, nevisí ti někde brzdy ?

Vloženo
To je stejné, jako kdyby jsi se někoho ptal na spotřebu a on ti řekl, že tankuje za 800,- jednou za 14 dní ;)

Hele, nevisí ti někde brzdy ?

zdar

brzdy jsou ok kdyz je odbrzdeno nic nikde nedrhne. Kluci slysel jsem jeden nazor ze jak je hrdlo na olej u motoru tak tam zvnika tlak a ten nesmi pres nej utikat pak motor nema silu, me to tam ale jen trosku syci. Co tomu rikate muze to byt ono ¨??????

Vloženo

Ahoj, ja som mal ešte na Felde podobný problém. Trojmesačný pal. filter bol na vine, bol upchatý jedna radosť. Teraz na Fabce 1,2 - sept. 2007 mi robili 30 000 km prehliadku, menili všetky filtre auto ide ako blesk, neni lenivé a má aj oveľa menšiu spotrebu. Tak ja by som tiež tipoval na tie filtre.

Vloženo

jedna věc mi nejde do hlavy - jak může "hladký" diesel jezdit za 12 a přitom nečadit. Dyť v tom případě má 2x spotřebu než normálně na plnej knedlik - na a někde se ztráta té nafty musí projevit.

Ad víčko od oleje) Když ho sundáš, tak každý motor dýchá (přes odvětrávání klikovké skříně apod. Kdyby ti šla nafta přes kroužky, tak za sebou děláš šedě-černou obrannou mlžnou clonu, ostatní pak rozsvěcují mlhovky - lze pozorovat u jízdy za "čylpýmy TDÝ")

Vloženo
jedna věc mi nejde do hlavy - jak může "hladký" diesel jezdit za 12 a přitom nečadit. Dyť v tom případě má 2x spotřebu než normálně na plnej knedlik - na a někde se ztráta té nafty musí projevit.

Ad víčko od oleje) Když ho sundáš, tak každý motor dýchá (přes odvětrávání klikovké skříně apod. Kdyby ti šla nafta přes kroužky, tak za sebou děláš šedě-černou obrannou mlžnou clonu, ostatní pak rozsvěcují mlhovky - lze pozorovat u jízdy za "čylpýmy TDÝ")

Borci ale ja mam benzinaka 1,4 50kW ne diesla... :feve:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...