grabcak Vloženo 17. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2010 ahoj...mám taky 2litr a přesně jak to píše DJ Dee ...taky jsem z toho byl paf. Ale pořád to jezdí....tak to neřeším. Chce si to zvyknout...každý nemá TURBO... Ahoj, je fakt, že mám něco podobného. Dnes jsem byl v servisu a technik mi sdělil, že neslyší nic podezřelého a divného. Že výkon je v poho a že je to normální. mám najeto něco málo kolem 87000 km. Na turbo mi sdělil, ať si připravim cca 50 000,-Kč. No tak nevim, ale to se mi nechce, takže to bude muset nějak přejít. Kdyby měl někdo nějaké postřehy, sem s nima. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 (editace) Mu he he he... Na TURBO 50tis.? To je ale šikovný servisman. Taky chci najednou tolik vydělávat Turbo jako samotný díl musí stát do 25tis.! Třeba odtud... Editováno: 19. Červenec 2010, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bod Vloženo 25. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2010 Taky mám za sebou výměnu turba na BMM (Garret). Turbo začalo hvízdat ze dne na den jak sanita už od 1600. Po výměně bzlo nějakých 1500 km vše ok, a teď řeším podivný zvuk "kov o kov" při přechodu 2000 otáček. Divné je, že se to ozve i když otáčky klesají, tj. bez plynu, což mzslím mluví proti turbu. Tj. ticho , na 2000 škvrkot a pak zase ticho. Výkon atd je ok. Má někdo nápad, co by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bod Vloženo 25. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2010 Zdravím konferu. Mám Octaviu 2, 2.0 TDI, má najazdené 185000. Som druhý majiteľ a chcem sa opýtať či niekto nerišil zvláštny zvuk truba. Prvý majiteľ mi tvrdil že to má taký zvuk od výroby a že to aj reklamoval a dva krát menili v autorizovanom servise na záruku turbo. Keď som v tom sedel prvý krát a šlapol na plyn tak som mal pocit že niekde počujem policajné húkačky, ale evidentne sa ten zvuk viaže na turbo. Či to robí priamo trubo neviem identifikovať. Proste to nieje také to klasické svišťanie TDI turba, ale má to zvuk jak keď do flaše fúkaš. Inak ide motor v pohode, žiadny problém. Len ten zvuk turba, alebo niečoho čo s turbom súvisí je dosť netypický pre TDI motor. Nestretli ste sa s tým niekto ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bod Vloženo 25. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2010 Ahoj, to je klasika. Pokud slyšíš mezi 1800 a 2500 houkačku záchranky, je to turbo. Zvuk dělají obroušené náběhové hrany lopatek na straně vzduchu, je to prý následek špatně filtrovaného vzduchu (prach). Problém prý je konstrukce pouzdra na filtr, které má tendenci nětěsnit. Věřím tomu, protože při výměně vložky je často mírná špína i za filterm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sykorka Vloženo 16. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 Ahoj, tak turbo mi rovněž píská jak "sanitka" ale jen za studena, po zahrati je vse ok a jen "funi" :-) mam Octavii 2 1.9TDI PD. Najel jsem s tim jiz cca 40.000km(celkem najeto 140.000km) a zatim v poradku. Mam se bat ze brzo odejde do vecnych lovist? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaabaa Vloženo 16. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 Ahoj, já mám najeto 14000 km a studené turbo pískalo i když jsem měl najeto 1000 km a pořád jsem hledal sanitku. Nikdy před tím jsem naftu neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HARVY Vloženo 9. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2010 tak to hvizdanie riesim aj ja, zacinam byt z toho uz nervozny. mam 70000km a zacalo to hvizdat tak okolo 50000km. je este v zaruke ale ma chip, takze viem s istotou ze ma v servise odbiju... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 Někde jsem četl, že hvízdot turba může způsobit ne-vývažek na lopatkách turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kajman Vloženo 11. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2010 mě taky turbo na BMM s DPF taky houká jako sanitka, minimálně 30 tis km najeto bez problémů, neřeším, až padne tak padne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rojack Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 Mám OctaviaII, 2,0 TDi, 103kW, 4x4, najeto cca 140tis. Asi před dvěma měsíci jsem si všiml, že v rozmezí otáček asi 1300 až 1600, tedy při rozjezdu, je slyšet od motoru nepříjemné hvízdání, ale ve vyšších otáčkách ho už neslyším. Je možné, že by bylo od turba? Jinak s ním totiž žádný problém není, táhne pořád skvěle, výkon nepadá v žádných otáčkách. A pokud je to turbo, jak rychle může odejít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 je to turbo je to uplně normální zvláště u 2,0 mě to dělá taky mám najeto 93tis, když si to projdeš tak zjistíš, že turboo píská lidem už od začátku nebo po pár tisících začlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 24. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 Je možné že je slyšet EGR... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hunape Vloženo 26. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2011 Mám podobný problém, ale mám OII 1,9 TDI 77 kw, 4x4 r.v.2006 najeto 180 tisíc. (spotřeba 6,5 litru) Píská při nižších otáčkách a přeřazení? Mohu s tím něco udělat nebo si toho nevšímat? Mám to i u Passata (77kw r.v.2007) a tam píská pouze u přeřazení a za celé tři roky co ho máme jsme s tím nic nedělali a auto jezdí jak má...jinak na VAGu žádná chyba není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 26. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2011 Odpověděl sis sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2011 Je to turbem. Tento zvuk vydávají mechanicky poškozené náběžné hrany lopatek turbodmychadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 27. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2011 A je to předzvěst průseru! Mně to na služební oktávce taky pískalo a pak následovala pecka z motoru a už mě tahali do servisu.... výměna turba, oprava za 25 tisíc... škoda dala turbo zadarmo, ale opravu jsem platil - 8 tisíc. Po 2 tisících to zase začalo hvízdat. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 27. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2011 na 2litrech to hvídá úpně normálně, se tím neptrápím, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
passatmaniak Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 zdarec kluci cetl jsem jake mate problemy a tipoval bych to na spatne pruchozi filtr pevnych castic, tim se turbo prehriva a dochazi k deformaci a nasledne k piskani turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 28. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2011 (editace) Asi mám stejný problém,za studena mě turbo piská,ale jen při ubrání plynu při řazení ,nebo když sešlápnu plyn na volnoběh a plyn.pedál pustím,ale když je motor zahřátý,tak je klid. Při přidání plynu nepíská ani za studena mám najeto 171000km.1,9 TDi 77kw. Mám začat šetřit na nové turbo?? Editováno: 28. Prosinec 2011, autor: Pavel S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
madMX Vloženo 21. leden 2012 Sdílet Vloženo 21. leden 2012 ja hukam uz viac ako 30tis km, motor 2.0 16V skoro vobec nezerie olej ( co som prekvapeny ), na hukanie som si zvykol, ale problem nastal teraz ked chcem auto predat....kazdy kto ten zvuk pocul, sa otocil.... 3 roky bezproblemove jazdenie, bezny servis....teraz rozsypana prevodovka (vymena z druhej ruky za 600), spojka700, hukajuce turbo...a nikto auto nechce ani za 2500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jonathann Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Pánové můžu taky otázečku?? OII 1.9 Tdi BLS DPF Turbo mě nepískalo---ale pak sem dal Chip na 135koní. Všechno vypadalo v pohodě ale pak sem zkoušel maximálku a od té doby při akceleraci mezi 1800-2200 ot zapíská.A děla to stále víc a víc. No hádám že dlouho nevydží.Ale jsem rozhodlí jezdit až do jeho konce. Jen -myslíte že za to může opravdu ten chip?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommySkowy Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 Zdravím všechny. Ohledně hvízdání turba, jak vy říkáte sanitka. Známy dělá v autorizovaném servisu. A řekl mí buď kup nové turbo nebo repas. Způsobujou to klapy v turbu které už jsou nevyvážené. Jsou 2 možnosti když stím budete jezdit na doraz. 1. ta lepší, plyny chytnou výfuk a jezdíte dál bez turba a ta 2há. Plyny chytnou sání a šáhnete hluboko do peněženky ( GO motoru ) já zvolil variantu repas a mám klid. Nenechávejte nic náhodě :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthass Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 Nestojí nový turbo 10-12 tisíc a repas asi 10? Přijde mi, že ten repas tak výhodný není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
susliak Vloženo 5. Září 2013 Sdílet Vloženo 5. Září 2013 Služobná Octa BXE Garrett húkačka Súkromné BLS KKK píšťalka Ani jedno straty oleja či výkonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.