Jump to content
DJ_Dee

Pískání/houkání TURBA 2.0 TDI PD 103 kW

Recommended Posts

Jak psal jirka , že v záruce vyměnil a nové mu po 200 km začlo houkat taky.Nebo myslíš , že ho mám vyměnit? Už jsem se sháněl po druhém. No nevím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den, mam O2 2.0 DSG a při sešlápnutí a puštění plynu mi hvízdá v motoru. Je to zvuk jako když v dálce houká sanitka. Setkal jste se s tím někdo? Doufám, že to je jenom turbo. Děkuju za odpověď.

Edited by ruzaman1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hodně lidí turbo vyměnilo a po pár tisících začalo hvízdat znova...asi bych to neřešil...pokud to neni nějak drastický

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakej máte názor když řadím nahorů cca při 1700 až 2300 otážek tak je slyšet taková jakoby doběh turba vrrr připadá mi to jako kdyby sací vrtulka škrtala o stěnu turba ,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli škrtá, rychle bych ho vyměnil...dřív než napáchá daleko větší škody...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dobrý den, mam O2 2.0 DSG a při sešlápnutí a puštění plynu mi hvízdá v motoru. Je to zvuk jako když v dálce houká sanitka. Setkal jste se s tím někdo? Doufám, že to je jenom turbo. Děkuju za odpověď.

je to turbo mě začalo hvízdat od 30000km a pořád šlape a mám najeto 120000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak koukám, že nejsem jediný... mám týden nové turbo, výměna po totálním rozsekání po 173 K. Předtím mi nepískalo a teď dělá jako divý :( Pořád mám strach, že jedou policajti nebo sanita...asi se zkusim optat, jestli by mi ho nevyměnili, docela mě to štve :( Musim pak jezdit s radiem víc nahlas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mám tiež OII 2.0 TDI 103KW najazdnených 94 000km a pískalo mi turbo pokým predvcerom sa mi za jazdy úplne rozsypalo ale úplne a bol za mnou len biely dym ako z komína a spapalo mi to skoro celý olej :wallbash: Tak teraz zhanam a zhanam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A píská to někomu ve chvíli kdy jede tak osmdesát na čtverku a plyn pustíte?já chápu že turbo píská když se dupe na plyn,ale mě dělá problém právě pískání při sundání nohy z plynu...mám 1.9, chiplé na cca 130koní

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ted si na toto pískání začal stěžovat brácha u jeho OII 1.9TDI....a fakt to zní jak nějaká sanitka apod......mě to do ted nedělala ještě žádná OII,tak jsem tak nějak pořád něvěděl,ale co mě s tim o víkendu brácha svezl,tak už vim o co jde.......

Jemu to dělá jen v rozmezí 1500-2000ot./min. ....a když to prošlápne a hned pustí,tak jak to padá do volnoběhu tak to zahouká taky......jinak pak už při běžné jízdě už neni slyšet vůbec nic.....Tak ten ted neví jestli má turbo vyměnit a nebo se na to vykašlat a jezdit s tim dál.....Je mu ten zvuk nějak nevadí,ale nechce aby se mu turbo rozsypalo někde na cestě.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
A píská to někomu ve chvíli kdy jede tak osmdesát na čtverku a plyn pustíte?já chápu že turbo píská když se dupe na plyn,ale mě dělá problém právě pískání při sundání nohy z plynu...mám 1.9, chiplé na cca 130koní

U mne mimo té a jenom občasné "sanitky" nepíská vůbec. A že jsem dost vnímavý a na různé pazvuky alergický. Po více jak 30ti letech s benzíny si těžko zvykám na to chrochtání při akceleraci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No už mi vymenili turbo dali mi tam nove a v celom výfokovom potrobí som mal olej a doteraz som sa premaval po dialnici aby som vypalil celý olej. A v starom turbu sa mi uplne rozysypala ta vrtula, že to ešte nevideli vecer pridam aj foto toho turba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ted si na toto pískání začal stěžovat brácha u jeho OII 1.9TDI....a fakt to zní jak nějaká sanitka apod......mě to do ted nedělala ještě žádná OII,tak jsem tak nějak pořád něvěděl,ale co mě s tim o víkendu brácha svezl,tak už vim o co jde.......

Jemu to dělá jen v rozmezí 1500-2000ot./min. ....a když to prošlápne a hned pustí,tak jak to padá do volnoběhu tak to zahouká taky......jinak pak už při běžné jízdě už neni slyšet vůbec nic.....Tak ten ted neví jestli má turbo vyměnit a nebo se na to vykašlat a jezdit s tim dál.....Je mu ten zvuk nějak nevadí,ale nechce aby se mu turbo rozsypalo někde na cestě.......

Ano ten samý efekt jsem měl také a u těch samých otáček. Přesně jak píšeš.

Edited by reinxed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrovna dnes jsem to bráchovi na dálku zařizoval....nechá ho radši vyměnit.....On je ted na 2-3.týdny na služebce,tak mi auto zaparkoval do garáže a v pátek až se vrátim z cesty,tak ho hned vezu na výměnu turba......Už jsem vyslal kluky co pro mě jezděj,tak dnes vše nakoupily....nový turbo,všechny těsnění,olej.trubku co k němu vede...prostě vše k tomu potřebné. .....Ještě mu v sobotu hned po výměně turba vyměnim vzduch.filtr a udělám to viz.návod CIMBU.....už o víkendu jsem mu na to koukal a fakt ta boční stěna té krabice na vzduch.filtr je vyboulená,takže to asi fakt přisálo nějakej bordel a tím se to poškodilo.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevíte jestli je vzduchovej box u 1,9TDI FL stejnej jako před FL a trpí stejnými bolestmi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo ti muze piskat ptze mas priohnuty lopatky. delalo to na Corse :) kdyz se jelo tak pri vyších otackach to zacalo hvízdat :) a kdyz se vyndalo byli ohli lopatky turbiny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panove,nechci vam brat iluze,ale turbo ma jenom funet, piskat v zadnym pripade... Takze pokud hned po staru nedavate turbu sanci se poradne promazat a zahrat na provozni teplotu,tak piskani je znameni,ze muzete zacit sertrit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak me to lehce piskalo (jako kdyz prijizdi sanitka) kolem 2000 otacek a "sanci" sem mu urcite daval. Taky sem to dlouho resil jestli je to v pohode ci ne. Vsude pisou ze to je normos tak sem si na to zvyk a ani to moc nevnimal. No a co se nestalo. Po 180t km je turbo z niceho nic kaput. Na stesti sem sehnel origo novy za 14,5t Kc z jednoho shopu tak to neni tak hrozny.
Tam mi reknete jak pak ma clovek poznat kdy to turbo odchazi?? A zajimavy je ze treba u Passatu nebo Golfu ty turba tak nepiskaj a tak rychle neodchazej. Vzdyt je to stejnej koncern ne. Napr znamej ma na passatu 250t km a naky takovy problemi s turbem vubec neresil a neresi. Ze by na skodovkach setrili?

Edited by žralok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...