Přejít na obsah

SUPII a problémy


cosby

Doporučené příspěvky

Mám dotaz našel jsem pod autem plastový kryt o velikosti 12x10cm s číslem 3T0.825.961 a vypadáto, že příchyty mají staré lomy... nevíte náhodou kam tato krytka patří, abych věděl jak mám pospíchat do servisu...díky

Editováno: , autor: ktx3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz ohledně sklápění zrcátek - mám SupaII, Elegance. Podle návodu můžu zrcátka sklopit přidržením "Zamknout" na dálkovém ovladači (jsou-li zavřena všechna okna). Funguje to, ale musím zamknout auto, pustit tlačítko a znova ho stisknout a držet. No a někdy (nezjistil jsem žádnou souvislost s něčím dalším, ale je to víc než polovina případů) mi po sklopení zrcátek auto zapípá 3x, stejně jako když bych zamykal auto se špatně přibouchnutými dveřmi. Přitom původní zamknutí je OK.

Dělá vám to taky? Nebo se mi auto snaží něco sdělit a já to nechápu?

Díky

Karel

Používám dost často sklopení zrcátek, ale nikdy mi to nepípalo. Nemáš tam nějaké zvířátko v zrcátku a sklopením přitlačíš mu ocasek ))))))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Používám dost často sklopení zrcátek, ale nikdy mi to nepípalo. Nemáš tam nějaké zvířátko v zrcátku a sklopením přitlačíš mu ocasek ))))))))

Mne to jde po jednom dlouhém stisknutí, ale taky mi to pípne 3x. Nechápu proč. Jaký máš alarm............?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dnes jsem dal auto do servisu s tim, ze se ozyva klepani ze spojky na me 1.8TSI a vysledkem je kompletni vymena spojky - lozisko, lamela, pritlacak. Po 28 000km. Ted se ceka na to, jestli to Skoda uzna jako zarucni opravu. V servisu tvrdi, ze jsem to mohl zpusobit sam, ale to bych musel na te spojce snad stat nepretrzite. Docela me to nastvalo a muze byt hur, jestli to opravdu neuznaji na zaruku :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Poslední dobou se mi od zadního pravého kola při dobržďování ozývá divný zvuk. Jako by při každé otáčce tam něco zadrhne. Ale dělá to opravdu pouze při lehkém dobržďování vozu. Když brzdím silněji, tak to slyšet není, ani do úplného zastavení vozu. Dělalo to hlavně po ránu, tak jsem měl za to, že to bylo tím, jak jsem přes den jezdil a na kolech/brzdách zůstal bordel od sněhu a soli, tj. že to jakoby přes noc orezlo a pak se to ježděním zase obrousilo. Jenomže o víkendu jsem ráno vyjel a po hodině jízdy, kdy bylo sucho, tak se to při dobržďování zase ozvalo. Co by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Včera mi kódovali BCM kvůli dennímu svícení mlhovkami ( dávali jinou BCM s H na konci, dříve tam byla A ) a od ted při otevření dveří u řidiče slyším jak spustí palivové čerpadlo, dříve to nedělalo. Nevíte někdo, v čem je chyba ? Mám 2.0 TDI CR 125 kW DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

SII 2.0 TDI CR 125kW 4x4. Mám nově problém, při přeřezení na vyšší stupeň při nižších otáčkach (do 2.500) pustím spojku a po půl vteřině a vteřině auto jakoby cukne, jak kdyby ho něco zpomalilo. Mám podezření na haldex 4x4, jakoby to "přidalo zadní kola" a než se srovnají otáčky, tak to auto pocitově jakoby zpomalilo. To je ale divný, protože tenhle haldex by měl mít permanentní pohon na všechna kola, minimum je 5% na každé jednotlivé kolo, maximum 85%. Není to nic strašně výrazného, ale štve mě to. Dřív to dělalo jen na 2. stupeň, když jsem pustil spojku v zatáčce v malé rychlosti, to jsem ještě chápal, protože každé z kol má v ten okamžiku jinou rychlost. Ale nikdy ne na 3,4,5,6 stupeň při 100 km/h. Máte někdo stejný "problém" na 4x4 SII a tím cukáním? Co by to mohlo být? (Musím těm specialistům v servisu říct co s tím mají udělat, jinak mi řeknou, že nic nenašli, neslyšeli, neviděli; ale i tak si na servis nestěžuju, po zkušenosti s VW servisem je to SUPER). Dík Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SII 2.0 TDI 103kW problémy:

- cuká (škube) motor při nízkých otáčkách (okolo 1400->1500rpm) - jen někdy, jakoby docházela nafta nebo špatná směs (někde se píše, že to má něco společného se snímačem tlaku DPF), nedá se s tím jet plynule při těchto otáčkách a udržet stejnou rychlost (např. na čtyřku ve městě - rychlost cca 55km/h), auto zastavím smrdí, praská výfuk (znatelně více zahřáté)

- na čtverku při puštění plynu mám strach, že řadící páka udělá díru ve stropě (vibruje hrozným způsobem)

- mlhovky i přes veškerou snahu / výměnu servisu stále po dešti zamlžené :-(

- vržou stahovačky oken (když je sucho)

- pískají brzdy

- po 10000 Km drnčí budíky, palubka (o dveřních tapecech se raději nebavím - nedejbože zesílit rádio)

- stropní tapecírung včetně stropních světel (zevnitř) nesmyslně špinavý - jakoby dovnitř zateklo, nechápu..

- ... dál už raději pokračovat nebudu, čekal jsem od auto za tyto peníze trochu méně poruch

Do toho všeho mě nějaký hodný člověk ještě na parkovišti naboural zadek (následek vyrvaný nárazník, twindoor nedoléhá, vše dodřené). Nevím, co za hodného člověka :-/.

Teď mě bude čekat první garančka, nicméně vím, že si auto z ní odvezu ve stejném stavu. Pokud byste někdo věděl o dobrém značkovém servisu (Zlín a okolí, Brno), dejte vědět. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápu!?!

Opřel se o mě na parkovišti jeden kluk se starým Eskortem. Nic moc rychlost - jenom ťuknul. Ale!! na voze mi promáčkl plastový nárazník, rozbil zadní lampu, promáčkl levý zadní blatník a po sundání nárazníku se zjistilo, že udělal otisk i do karoserie. On měl jenom prasklou lampu a na nárazníku neměl takřka nic vidět. Vrtalo mi hlavou, jak mohl zajet tak hluboko a když se sundal plast. nárazník, tak bylo jasno. Netuším proč, ale nějaký chytrolín vymyslel, že zadní ocelová výztuha nárazníku nezasahuje až do boku. Končí přesně na úrovni výfuku. Takže bok vozu není proti ťukanci nijak extra chráněn - ten plast toho moc nechytne. Kdyby ta ocelová výztuha byla až do boku, tak by se v nejhorším ohnula a byl klid. Takhle se musel ten otisk vytáhnout, promáčklina na levém blatníku taky, nový lak, lampa, nárazník - no a oprava stála 60tKč :-(

Naštěstí z jeho pojistky, páč se pod tlakem okolností přiznal….

Chápete někdo, proč ta výztuha není protažená až do boku??

post-31094-1272545168,8917_thumb.jpg

post-31094-1272545246,8379_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

SII 2.0 TDI 103kW problémy:

- cuká (škube) motor při nízkých otáčkách (okolo 1400->1500rpm) - jen někdy, jakoby docházela nafta nebo špatná směs (někde se píše, že to má něco společného se snímačem tlaku DPF), nedá se s tím jet plynule při těchto otáčkách a udržet stejnou rychlost (např. na čtyřku ve městě - rychlost cca 55km/h), auto zastavím smrdí, praská výfuk (znatelně více zahřáté)

- na čtverku při puštění plynu mám strach, že řadící páka udělá díru ve stropě (vibruje hrozným způsobem)

- mlhovky i přes veškerou snahu / výměnu servisu stále po dešti zamlžené :-(

- vržou stahovačky oken (když je sucho)

- pískají brzdy

- po 10000 Km drnčí budíky, palubka (o dveřních tapecech se raději nebavím - nedejbože zesílit rádio)

- stropní tapecírung včetně stropních světel (zevnitř) nesmyslně špinavý - jakoby dovnitř zateklo, nechápu..

- ... dál už raději pokračovat nebudu, čekal jsem od auto za tyto peníze trochu méně poruch

Do toho všeho mě nějaký hodný člověk ještě na parkovišti naboural zadek (následek vyrvaný nárazník, twindoor nedoléhá, vše dodřené). Nevím, co za hodného člověka :-/.

Teď mě bude čekat první garančka, nicméně vím, že si auto z ní odvezu ve stejném stavu. Pokud byste někdo věděl o dobrém značkovém servisu (Zlín a okolí, Brno), dejte vědět. Díky

mám ten samý problém s tím cukáním ,podařilo se to nějak vyřešit?

Editováno: , autor: micar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se musím podělit s jedním zážitkem.Byl jsem s novým supem II kombi na služební cestě v Ružomberoku, odparkoval v Bešeňové cca na 2 hod, po té nastartoval a žačala svítit kontrolka oleje.Říkám si je to divné, najeto něco málo přes 5t km,změřil olej, ten byl OK.Tak teda do sevisu.Tam mi ho asi 4 hod testovali, že je to olejové čidlo a že ho objednají.Potom je ještě napadlo zvednout auto-po těch několika hodinách-výsledek překousané kabely,asi od kuny.X-krát jsem o tom četl, ani ve snu by mě nenapadlo, že se mi to stane taky...hezký den...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau Supáci,

tak taky patřím do klubu cukání, děje se mi to kolem 1800-1900 otáček, zejména za 2 do záběru, když plynule zrychluju od cca 1500otáček. Jednou či několikrát to cukne a ještě to při tom vydává taková chrčivý zvuk, snad jako kdyby tam něco prokluzovalo.

Byl jsem s tím v servisu, tam to projeli, zrovna jak na potvoru se jim to nestalo, tak trvdili že prohlídli mechanicky spojku,převodovku a OK. Pak na to ještě koukali v diagnostice a tam taky nic.

Tak nevim, už to zase dělá, ale je to náhodný, někdy za jízdu desetkrát, někdy vůbec...

Nějaké zkušenosti s tímto problémem?

Jo a pak mi ještě vržou dveře když jedu po nerovnostech, jak u mojí staré O1 z 99, ale to jim hodim nahlavu, ať si to opraví.

Ještě byl problém s čidlem oleje, to byl prej špatně zacvaklej konektor.

Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...