Leden 29, 201015 r cosby: no potěš, jak se k tomu mám dostat - ztáhnout tu gumovou manžetu asi dost dobře jednoduše nepůjde, co?
Leden 30, 201015 r Mám dotaz našel jsem pod autem plastový kryt o velikosti 12x10cm s číslem 3T0.825.961 a vypadáto, že příchyty mají staré lomy... nevíte náhodou kam tato krytka patří, abych věděl jak mám pospíchat do servisu...díky Upraveno Leden 30, 201015 r od ktx3
Únor 2, 201015 r Mám dotaz ohledně sklápění zrcátek - mám SupaII, Elegance. Podle návodu můžu zrcátka sklopit přidržením "Zamknout" na dálkovém ovladači (jsou-li zavřena všechna okna). Funguje to, ale musím zamknout auto, pustit tlačítko a znova ho stisknout a držet. No a někdy (nezjistil jsem žádnou souvislost s něčím dalším, ale je to víc než polovina případů) mi po sklopení zrcátek auto zapípá 3x, stejně jako když bych zamykal auto se špatně přibouchnutými dveřmi. Přitom původní zamknutí je OK.Dělá vám to taky? Nebo se mi auto snaží něco sdělit a já to nechápu? Díky Karel Používám dost často sklopení zrcátek, ale nikdy mi to nepípalo. Nemáš tam nějaké zvířátko v zrcátku a sklopením přitlačíš mu ocasek ))))))))
Únor 2, 201015 r taky s tím nemám problém, sklopím zrcátka když zamykám auto a podržím to déle, nemusím to mačkat znova Upraveno Únor 17, 201015 r od hudra
Únor 13, 201015 r Používám dost často sklopení zrcátek, ale nikdy mi to nepípalo. Nemáš tam nějaké zvířátko v zrcátku a sklopením přitlačíš mu ocasek )))))))) Mne to jde po jednom dlouhém stisknutí, ale taky mi to pípne 3x. Nechápu proč. Jaký máš alarm............?
Únor 14, 201015 r To, co tady resite, uz jsme v tomhle vlakne davno vyresili. Staci si ho precist cele.
Únor 26, 201015 r Dnes jsem dal auto do servisu s tim, ze se ozyva klepani ze spojky na me 1.8TSI a vysledkem je kompletni vymena spojky - lozisko, lamela, pritlacak. Po 28 000km. Ted se ceka na to, jestli to Skoda uzna jako zarucni opravu. V servisu tvrdi, ze jsem to mohl zpusobit sam, ale to bych musel na te spojce snad stat nepretrzite. Docela me to nastvalo a muze byt hur, jestli to opravdu neuznaji na zaruku :-(
Březen 17, 201015 r Poslední dobou se mi od zadního pravého kola při dobržďování ozývá divný zvuk. Jako by při každé otáčce tam něco zadrhne. Ale dělá to opravdu pouze při lehkém dobržďování vozu. Když brzdím silněji, tak to slyšet není, ani do úplného zastavení vozu. Dělalo to hlavně po ránu, tak jsem měl za to, že to bylo tím, jak jsem přes den jezdil a na kolech/brzdách zůstal bordel od sněhu a soli, tj. že to jakoby přes noc orezlo a pak se to ježděním zase obrousilo. Jenomže o víkendu jsem ráno vyjel a po hodině jízdy, kdy bylo sucho, tak se to při dobržďování zase ozvalo. Co by to mohlo být?
Březen 31, 201015 r Včera mi kódovali BCM kvůli dennímu svícení mlhovkami ( dávali jinou BCM s H na konci, dříve tam byla A ) a od ted při otevření dveří u řidiče slyším jak spustí palivové čerpadlo, dříve to nedělalo. Nevíte někdo, v čem je chyba ? Mám 2.0 TDI CR 125 kW DSG.
Duben 21, 201015 r Ahoj - potřeboval bych u sedanu SII sundat zadní nárazník. Nemáte někdo schéma, jak na to? Tj. co všechno musím sundat a odšroubovat? Díky za info. Martin B.
Duben 22, 201015 r SII 2.0 TDI CR 125kW 4x4. Mám nově problém, při přeřezení na vyšší stupeň při nižších otáčkach (do 2.500) pustím spojku a po půl vteřině a vteřině auto jakoby cukne, jak kdyby ho něco zpomalilo. Mám podezření na haldex 4x4, jakoby to "přidalo zadní kola" a než se srovnají otáčky, tak to auto pocitově jakoby zpomalilo. To je ale divný, protože tenhle haldex by měl mít permanentní pohon na všechna kola, minimum je 5% na každé jednotlivé kolo, maximum 85%. Není to nic strašně výrazného, ale štve mě to. Dřív to dělalo jen na 2. stupeň, když jsem pustil spojku v zatáčce v malé rychlosti, to jsem ještě chápal, protože každé z kol má v ten okamžiku jinou rychlost. Ale nikdy ne na 3,4,5,6 stupeň při 100 km/h. Máte někdo stejný "problém" na 4x4 SII a tím cukáním? Co by to mohlo být? (Musím těm specialistům v servisu říct co s tím mají udělat, jinak mi řeknou, že nic nenašli, neslyšeli, neviděli; ale i tak si na servis nestěžuju, po zkušenosti s VW servisem je to SUPER). Dík Jirka
Duben 29, 201015 r SII 2.0 TDI 103kW problémy: - cuká (škube) motor při nízkých otáčkách (okolo 1400->1500rpm) - jen někdy, jakoby docházela nafta nebo špatná směs (někde se píše, že to má něco společného se snímačem tlaku DPF), nedá se s tím jet plynule při těchto otáčkách a udržet stejnou rychlost (např. na čtyřku ve městě - rychlost cca 55km/h), auto zastavím smrdí, praská výfuk (znatelně více zahřáté) - na čtverku při puštění plynu mám strach, že řadící páka udělá díru ve stropě (vibruje hrozným způsobem) - mlhovky i přes veškerou snahu / výměnu servisu stále po dešti zamlžené :-( - vržou stahovačky oken (když je sucho) - pískají brzdy - po 10000 Km drnčí budíky, palubka (o dveřních tapecech se raději nebavím - nedejbože zesílit rádio) - stropní tapecírung včetně stropních světel (zevnitř) nesmyslně špinavý - jakoby dovnitř zateklo, nechápu.. - ... dál už raději pokračovat nebudu, čekal jsem od auto za tyto peníze trochu méně poruch Do toho všeho mě nějaký hodný člověk ještě na parkovišti naboural zadek (následek vyrvaný nárazník, twindoor nedoléhá, vše dodřené). Nevím, co za hodného člověka :-/. Teď mě bude čekat první garančka, nicméně vím, že si auto z ní odvezu ve stejném stavu. Pokud byste někdo věděl o dobrém značkovém servisu (Zlín a okolí, Brno), dejte vědět. Díky
Duben 29, 201015 r Ty mlhovky, pokud jsou jen zarosene, tak to udajne neni vada, ale normalni stav. Chyba je az kdyz v nich je voda. Stahovacky oken mi pres zimu taky obcas vrzly, ale ted je to zas tiche.
Duben 29, 201015 r Nechápu!?! Opřel se o mě na parkovišti jeden kluk se starým Eskortem. Nic moc rychlost - jenom ťuknul. Ale!! na voze mi promáčkl plastový nárazník, rozbil zadní lampu, promáčkl levý zadní blatník a po sundání nárazníku se zjistilo, že udělal otisk i do karoserie. On měl jenom prasklou lampu a na nárazníku neměl takřka nic vidět. Vrtalo mi hlavou, jak mohl zajet tak hluboko a když se sundal plast. nárazník, tak bylo jasno. Netuším proč, ale nějaký chytrolín vymyslel, že zadní ocelová výztuha nárazníku nezasahuje až do boku. Končí přesně na úrovni výfuku. Takže bok vozu není proti ťukanci nijak extra chráněn - ten plast toho moc nechytne. Kdyby ta ocelová výztuha byla až do boku, tak by se v nejhorším ohnula a byl klid. Takhle se musel ten otisk vytáhnout, promáčklina na levém blatníku taky, nový lak, lampa, nárazník - no a oprava stála 60tKč :-( Naštěstí z jeho pojistky, páč se pod tlakem okolností přiznal…. Chápete někdo, proč ta výztuha není protažená až do boku??
Duben 30, 201015 r Takhle je to u více aut, je to prostě tak. Hold někdo při vývoji šetřil, až ušetřil.
Květen 13, 201015 r SII 2.0 TDI 103kW problémy: - cuká (škube) motor při nízkých otáčkách (okolo 1400->1500rpm) - jen někdy, jakoby docházela nafta nebo špatná směs (někde se píše, že to má něco společného se snímačem tlaku DPF), nedá se s tím jet plynule při těchto otáčkách a udržet stejnou rychlost (např. na čtyřku ve městě - rychlost cca 55km/h), auto zastavím smrdí, praská výfuk (znatelně více zahřáté) - na čtverku při puštění plynu mám strach, že řadící páka udělá díru ve stropě (vibruje hrozným způsobem) - mlhovky i přes veškerou snahu / výměnu servisu stále po dešti zamlžené :-( - vržou stahovačky oken (když je sucho) - pískají brzdy - po 10000 Km drnčí budíky, palubka (o dveřních tapecech se raději nebavím - nedejbože zesílit rádio) - stropní tapecírung včetně stropních světel (zevnitř) nesmyslně špinavý - jakoby dovnitř zateklo, nechápu.. - ... dál už raději pokračovat nebudu, čekal jsem od auto za tyto peníze trochu méně poruch Do toho všeho mě nějaký hodný člověk ještě na parkovišti naboural zadek (následek vyrvaný nárazník, twindoor nedoléhá, vše dodřené). Nevím, co za hodného člověka :-/. Teď mě bude čekat první garančka, nicméně vím, že si auto z ní odvezu ve stejném stavu. Pokud byste někdo věděl o dobrém značkovém servisu (Zlín a okolí, Brno), dejte vědět. Díky mám ten samý problém s tím cukáním ,podařilo se to nějak vyřešit? Upraveno Květen 13, 201015 r od micar
Květen 16, 201015 r Taky se musím podělit s jedním zážitkem.Byl jsem s novým supem II kombi na služební cestě v Ružomberoku, odparkoval v Bešeňové cca na 2 hod, po té nastartoval a žačala svítit kontrolka oleje.Říkám si je to divné, najeto něco málo přes 5t km,změřil olej, ten byl OK.Tak teda do sevisu.Tam mi ho asi 4 hod testovali, že je to olejové čidlo a že ho objednají.Potom je ještě napadlo zvednout auto-po těch několika hodinách-výsledek překousané kabely,asi od kuny.X-krát jsem o tom četl, ani ve snu by mě nenapadlo, že se mi to stane taky...hezký den...
Květen 17, 201015 r Tak už jste někdo zjistil co to cukání na čtyřku. Taky se mi to někdy projevuje:-(
Květen 25, 201015 r Čau Supáci, tak taky patřím do klubu cukání, děje se mi to kolem 1800-1900 otáček, zejména za 2 do záběru, když plynule zrychluju od cca 1500otáček. Jednou či několikrát to cukne a ještě to při tom vydává taková chrčivý zvuk, snad jako kdyby tam něco prokluzovalo. Byl jsem s tím v servisu, tam to projeli, zrovna jak na potvoru se jim to nestalo, tak trvdili že prohlídli mechanicky spojku,převodovku a OK. Pak na to ještě koukali v diagnostice a tam taky nic. Tak nevim, už to zase dělá, ale je to náhodný, někdy za jízdu desetkrát, někdy vůbec... Nějaké zkušenosti s tímto problémem? Jo a pak mi ještě vržou dveře když jedu po nerovnostech, jak u mojí staré O1 z 99, ale to jim hodim nahlavu, ať si to opraví. Ještě byl problém s čidlem oleje, to byl prej špatně zacvaklej konektor. Petr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.