Přejít na obsah

Nový motor 1.6TDi


Píst

Doporučené příspěvky

no neni to problem jenom spatnejch motoru ale hlavne toho co do tech aut ted jde ..... jako ty sracky co se tam ted davaj jsou trosku moc jako aby benzin co nacerpam na benzince a necham ho 14dnu v pruhledne kanistru udelal ze nahore je bilej a dole zluzej je trosku divne ne ? a kdyz ho necham mesic tak smrdi jak redidlo to je jeste lepsi a kdyz ho zapalim tak hori jak nafta a o te raci ani nepisu to je ted total sracka u nas staci si zajet do nemecka a tady okamzite to auto jede jinak .....

Editováno: , autor: ko56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tangerín: A já po zkušenostech s 2.0TDI už bych koncernovou naftu nevzal, sice CR je jinde, ale prostě ne. Taková 1.8TSI v oktě jezdí jako raketa, naprosto návykovej motor s charakterem a spotřeba...podle jízdy, umí úsporně, umí svižně...ideálka :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj 1,8T bych taky rád, ale do Fábky, jestli se to povede úspěně ted jednomu členovi zapsat do FI, do bud. do toho jdu taky :palec2:

Jinak známej právě spíš asi řeší naftu. Jinak by šel asi zase do Hyundaie. Minulá, stará Sonata ve 2,0 benzín mu najela 380t bez vážnejch poruch. Ale možná by nebylo od věci se podívat i na takovou Hondu, co má v nabídce za naftožrouty....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Co se stáří týče a vlastní výdrže auta jako celku, nejen motoru, musim reagovat se svým názorem a divnou zkušeností ze školy, že už pár let zpátky auta a hlavně veškerý díly počítají na různý nejen cyklický namáhání apod. a výdrž je max na 10 let dle typu dílu, třebas podvozek by měl 10 let vydržet určitě, protože má velký vliv na bezpečnost, ale některý díly se prostě spočítjí tak, aby vydržely max záruční dobu a za to co vydrží víc už prostě nikdo neručí a tudíž to výpočtáře ani objednatele konstrukce nezajímá ... přeci jenom, proč zvyšovat koeficienty, aby to víc vydrželo, ale o to se prodražilo ... za druhý jde přeci jenom o kšeft a čím dřív po záruce se auto nebo i jen ten a ten, tak či onak drahej díl začne srát, tím líp pro prodejce, že se zákazník začne ohlížet po novém, tudíž další kšefty lol

Jsem rád, že mi oktáva zatim slouží bez větších investic ... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čím dřív po záruce se auto nebo i jen ten a ten, tak či onak drahej díl začne srát, tím líp pro prodejce, že se zákazník začne ohlížet po novém, tudíž další kšefty

Nebo se takovýho krámu rychle zbaví a koupí novej...samozřejmě jinou značku, když ta původní stojí za hovno lol lol lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě ... dovolit si vyrobit auto, který vydrží na věky si můžou dovolit asi jen Lamborghini, Porshe a další jim podobní, kteří o zájemce nouzi nemají, pak i ta cena a kvalita je jinde ... holt jiná politika prodeje, to si škodovka se svou koncepcí dvolit nemůže a nejen ona, když se ženou za co největším odbytem za co možná nejnižší ceny ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jasný...však ať se nám to líbí nebo ne, z aut se pomalu stává spotřebák jako tiskárna nebo mobil...kde jsou ty doby, kdy si člověk kupoval auto pomalu na celej život. Dneska je to čím dál častěji na leasing tři nebo pět let a pryč s ním a bere se další. (Jasný, je to trošku přehnaný, ale né zas tak daleko od pravdy) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I to riziko za to asi stojí, jednomu se znechutí škodovka, druhýmu japonec a třeba půjde do škodovky ... ale stejně si myslim, že spousta lidí (možná i já) změnu značky neudělá, i když co se mě týče, chtěl bych časem a v rámci koncernu a to do audiny :palec2:

Já nevím, ale já pokaždé chci jinou značku... přeci jen, život je krátký tak proč ho mít tak uniformní? To připomíná ty lidi, co jezdí každý rok na dovolenou na to samé místo k moři... fakt nechápu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 1,6 tdi 77 kw je uz v konfiguratoru!

a stoji vic jak 1,9tdi asi tim konci jeden z nej motoru VW 1:9TDI:(((((

stoji 450 000 v clasiku

zmeny jsou v hmotnosti kupodivu ta 1,6 vazi o 55kg vic !vrchol vykonu je o 400 ot/min vys.max rychlost je o 2km mensi:)))))))

Editováno: , autor: lubann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Samozřejmě že je dražší než 1,9TDI PD, protože má DPF fitr. Tak to bylo, je a asi bude, ale znovu opakuju, 1,6 TDI CR DPF/77kW nahrazuje 1,9TDI PD DPF/77kW a sice bude stát stejně= 450 900 Kč vč. DPH. Motor 1,9 TDI PD(bez filtru)/77kW, zatím nahrazen není a v nabídce zůstavá za cenu 434 900 Kč. Všechny ceny jsou u provedení Classic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak já s ním dneska jel taky.....sice jen cca 10km, ale myslím že dobrý.....při takhle krátké jízdě se toho moc nepozná.....reakce vozu na plyn mi přišla stejná jako u 1,9........čas až ukáže zda-li to bude dobrý motor...ale podle křivek co jsem viděl, by měl být "lepší" než 1,9.....a 1,6 TDi dělá se jen s filtrem pevnejch částic......jinak 1,9 byla a je s i bez filtru.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já s ním dneska jel taky.....sice jen cca 10km, ale myslím že dobrý.....při takhle krátké jízdě se toho moc nepozná.....reakce vozu na plyn mi přišla stejná jako u 1,9........čas až ukáže zda-li to bude dobrý motor...ale podle křivek co jsem viděl, by měl být "lepší" než 1,9.....a 1,6 TDi dělá se jen s filtrem pevnejch částic......jinak 1,9 byla a je s i bez filtru.....

Vybírám OII, myslíte, že ten motor 1,6 TDi CR bude pro kombi stačit? Byl jsem si to projet (nebyl to ale kombik a nebylo to nalozeny), a prislo mi to docela v pohode. Jen co mi docela na 1,6 vadí, že nemá 6-přev.st. Do 2,0 TDi PD se mi ale moc nechce... Jo a myslíte, že ta spotřeba jak udává škoda auto, tj. 5.7 (město), 3.9 (dálnice) a 4.5 (komb.), je reálná?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

což o to na combi by stačil, ale pořád je to novinka, která není pořádně odzkoušena provozem a běžným řidičem....v nabídce je teprve od července.....já o něm taky do "svého" nového služebáku OII chvilku uvažoval, ale zvítězila nakonec klasika 1,9TDI....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...