Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, prosím o radu. Při akceleraci z nízkých otáček cca 2000 se mi jakoby rozklepe podvozek, volant se roztřese a od předních kol se ozývají strašné rány. Pokud podřadím a otáčky stoupnou, nebo akceleruji opatrně, nic se neděje. V servise jsem ještě nebyl, zajímalo by mě, jestli se s tím už někdo setkal a na co se mám připravit v případě opravy. Díky moc za každou odpověď.

Petr

Snad by to mohla být poloosa, respektive kloub poloosy, většinou to bývá pravý. Cenu nevím. Mělo by se to dát zjistit po zvednutí kola a otáčení případně otáčením za poloosu.

Dělá ti to kolem 1800-2200ot že??

Vypadá to na dvouhmotu, která se s Tebou loučí

Nemáš to náhodou čipnuté??

Upraveno od drapek

dvouhmota nebo homotineťák

Cosby má pravdu, i dvouhmota to může být, vycházel jsem ze svých zkušeností, poloosa to bude dělat nejspíš v tahu motoru resp. při přenosu síly z převodovky na kolo.

  • Autor

Díky moc za odpovědi, poloosu zkontroluju hned co se dostanu na zvedák. Čipnuté to není a jezdím nromálně, žádné prudké zrychlování ani brždění ;)

  • Autor

Tak poloosy, homokyneťáky i silentbloky na motoru jsou v pořádku. Co teď?

Vysvětlí mi tady někdo, nebo pošle link na vysvětlení co je to ta dvouhmota? Díky

Mě to začalo dělat také a s najetými kilometry se to stupňuje, čili horší a horší. Začal jsem toto bouchání slyšet tak od 60 000 km, teď mám 85 000 a už to budu muset řešit. Při klidné jízdě celkem není nic znát, až při prudkém sešlápnutí plynu v motoru zabouchá, děje se to právě v rozmezí otáček 1 500 - 2 200, kdy začne turbo řádně plnit, potom už ne. Mohly by to být vstřikovače, jako kdyby nestíhaly tolik předvstřiků, ale jen jeden, jako třeba u klasických rotaček? Poraďte někdo, v servisu jsem nebyl. Chci tomu teď dát 1.pomoc - čistič do palivového systému, jestli se něco změní, uvidíme. Vůbec bych netypoval něco na poloosách, chovalo by se to myslím jinak. :help:

Hoši,tohůle téma je vcelku zbytečné.Pokud to naživo neuslyší nějaký odborník,bude tu třiprdele dohadů a mýtů.

Rozhodně to nebudou vstřiky

Mě to začalo dělat také a s najetými kilometry se to stupňuje, čili horší a horší. Začal jsem toto bouchání slyšet tak od 60 000 km, teď mám 85 000 a už to budu muset řešit. Při klidné jízdě celkem není nic znát, až při prudkém sešlápnutí plynu v motoru zabouchá, děje se to právě v rozmezí otáček 1 500 - 2 200, kdy začne turbo řádně plnit, potom už ne. Mohly by to být vstřikovače, jako kdyby nestíhaly tolik předvstřiků, ale jen jeden, jako třeba u klasických rotaček? Poraďte někdo, v servisu jsem nebyl. Chci tomu teď dát 1.pomoc - čistič do palivového systému, jestli se něco změní, uvidíme. Vůbec bych netypoval něco na poloosách, chovalo by se to myslím jinak. :help:

A kolik predvstiku by PD vstrikovac mel jako delat??? To neni piezo!!! Pd ma jeden pilotni vstrik(predvstrik) a jedne hlavni vstrik. Ta vybrace v nejvetsim krouticim momentu motoru dela prevazne dvouhmota tim ze pruziny v ni uz nestihaji ten zaber tlumit....

A kolik predvstiku by PD vstrikovac mel jako delat??? To neni piezo!!! Pd ma jeden pilotni vstrik(predvstrik) a jedne hlavni vstrik. Ta vybrace v nejvetsim krouticim momentu motoru dela prevazne dvouhmota tim ze pruziny v ni uz nestihaji ten zaber tlumit....

Díky za radu, to bude nejspíš ono, nejsem odborník, ale myslel jsem že O2 PD má 2 předvstřiky před hlavním vstřikem. Předtím jsem měl Fiaty a ty měly CR, tak se mi to asi plete. :palec2:

Pořád o tom přemýšlím a bude to určitě dvouhmotnostní setrvačník a teď jaký vybrat, předpokládám, že ho vyrábí Valeo a Sachs. Jaký je tam asi z prvovýroby? Nebyly náhodou vadné? Jsou ty nové odolnější? :)

  • 2 týdny později...
Pořád o tom přemýšlím a bude to určitě dvouhmotnostní setrvačník a teď jaký vybrat, předpokládám, že ho vyrábí Valeo a Sachs. Jaký je tam asi z prvovýroby? Nebyly náhodou vadné? Jsou ty nové odolnější? :)

Provař to dohromady a nebude to dělat nic... :smich:

  • 2 týdny později...
Provař to dohromady a nebude to dělat nic... :smich:

Dobrý den.

Podle popisu to je opravdu dvouhmotový setrvačník,zřejmě se prodřela jedna z pružin a setrvačník tlumí pouze do jedné strany.

Z prvovýroby jsou tam dva výrobci a to LUK a Sachs a záleží na roku výroby a číslu karoserie.

Zkouška není složitá,je k ní potřeba pouze zvedák.Po sejmutí krytu se setrvační musí hýbat v obou směrech a to s mírným protitlakem.Popis zkoušky mohu naskenovat a poslat.Pokud se rozhodnete k výměně,je možná záměna za jednohmotový setrvačník,ale je třeba počítat se zvýšenými vibracemi při akceleraci.

Můj mail JiriOchman@seznam.cz

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.