Přejít na obsah

2.0 TDI PD třískání při akceleraci


Pitrisek

Doporučené příspěvky

Ahoj, prosím o radu. Při akceleraci z nízkých otáček cca 2000 se mi jakoby rozklepe podvozek, volant se roztřese a od předních kol se ozývají strašné rány. Pokud podřadím a otáčky stoupnou, nebo akceleruji opatrně, nic se neděje. V servise jsem ještě nebyl, zajímalo by mě, jestli se s tím už někdo setkal a na co se mám připravit v případě opravy. Díky moc za každou odpověď.

Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to začalo dělat také a s najetými kilometry se to stupňuje, čili horší a horší. Začal jsem toto bouchání slyšet tak od 60 000 km, teď mám 85 000 a už to budu muset řešit. Při klidné jízdě celkem není nic znát, až při prudkém sešlápnutí plynu v motoru zabouchá, děje se to právě v rozmezí otáček 1 500 - 2 200, kdy začne turbo řádně plnit, potom už ne. Mohly by to být vstřikovače, jako kdyby nestíhaly tolik předvstřiků, ale jen jeden, jako třeba u klasických rotaček? Poraďte někdo, v servisu jsem nebyl. Chci tomu teď dát 1.pomoc - čistič do palivového systému, jestli se něco změní, uvidíme. Vůbec bych netypoval něco na poloosách, chovalo by se to myslím jinak. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to začalo dělat také a s najetými kilometry se to stupňuje, čili horší a horší. Začal jsem toto bouchání slyšet tak od 60 000 km, teď mám 85 000 a už to budu muset řešit. Při klidné jízdě celkem není nic znát, až při prudkém sešlápnutí plynu v motoru zabouchá, děje se to právě v rozmezí otáček 1 500 - 2 200, kdy začne turbo řádně plnit, potom už ne. Mohly by to být vstřikovače, jako kdyby nestíhaly tolik předvstřiků, ale jen jeden, jako třeba u klasických rotaček? Poraďte někdo, v servisu jsem nebyl. Chci tomu teď dát 1.pomoc - čistič do palivového systému, jestli se něco změní, uvidíme. Vůbec bych netypoval něco na poloosách, chovalo by se to myslím jinak. :help:

A kolik predvstiku by PD vstrikovac mel jako delat??? To neni piezo!!! Pd ma jeden pilotni vstrik(predvstrik) a jedne hlavni vstrik. Ta vybrace v nejvetsim krouticim momentu motoru dela prevazne dvouhmota tim ze pruziny v ni uz nestihaji ten zaber tlumit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kolik predvstiku by PD vstrikovac mel jako delat??? To neni piezo!!! Pd ma jeden pilotni vstrik(predvstrik) a jedne hlavni vstrik. Ta vybrace v nejvetsim krouticim momentu motoru dela prevazne dvouhmota tim ze pruziny v ni uz nestihaji ten zaber tlumit....

Díky za radu, to bude nejspíš ono, nejsem odborník, ale myslel jsem že O2 PD má 2 předvstřiky před hlavním vstřikem. Předtím jsem měl Fiaty a ty měly CR, tak se mi to asi plete. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Pořád o tom přemýšlím a bude to určitě dvouhmotnostní setrvačník a teď jaký vybrat, předpokládám, že ho vyrábí Valeo a Sachs. Jaký je tam asi z prvovýroby? Nebyly náhodou vadné? Jsou ty nové odolnější? :)

Provař to dohromady a nebude to dělat nic... :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Provař to dohromady a nebude to dělat nic... :smich:

Dobrý den.

Podle popisu to je opravdu dvouhmotový setrvačník,zřejmě se prodřela jedna z pružin a setrvačník tlumí pouze do jedné strany.

Z prvovýroby jsou tam dva výrobci a to LUK a Sachs a záleží na roku výroby a číslu karoserie.

Zkouška není složitá,je k ní potřeba pouze zvedák.Po sejmutí krytu se setrvační musí hýbat v obou směrech a to s mírným protitlakem.Popis zkoušky mohu naskenovat a poslat.Pokud se rozhodnete k výměně,je možná záměna za jednohmotový setrvačník,ale je třeba počítat se zvýšenými vibracemi při akceleraci.

Můj mail JiriOchman@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...