Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pokud tomu dobře rozumím, tak v březnu budou k mání dvě verze 1,2 TSI? O slabší verzi 1,2 TSI jsem zatím u jiných modelů VW neslyšel, tak se mi to zdá divný, že by to hned nasadili do FII.

Vloženo (editace)
Co vim, tak treba rozdil mezi 1.8T 110 a 132kW byl udajne jenom v SW, 1.9TDI/66kW melo oproti 81kW pozdeji snad jenom odlisny trysky apod. Ale treba u 1.4TDI 51 a 59kW je rozdil v turbu a tusim chlazeni. Uplne stejny to podle me asi nebude.

1,8t nemala aj ine sanie a piesty?

Editováno: , autor: Cjoctavian
Vloženo
1.9 TDI 81kW malo ešte aj turbo s variabilným nastavením lopatiek oproti 66kW.

Čo keď to nebude TSI, ale k HTP pribudne trojvalcové 1.2 FSI.

Alebo nebude nič, lebo 1.4 v Pole spĺňa Euro5

Tak oni s technologii FSI snad skoncili, dyt jak se jim nepodarilo prosadit 1.6FSI, 2.0FSI, spotreba zadna slava ajeste takovat minimalne 98, tak s tim diru do sveta opravdu neudelali

Vloženo

Tak podľa aktuálnych info je štart výroby FIIFL naplánovaný na 13. kalendárny týždeň 2010. A pripravme(te) sa na úsporné opatrenia, odpadá napr. kúsok kobercového čalúnenia na zadných blatníkoch vnútri v kufri, odpadá klimatizovaná schránka v prístrojovke... Niektoré zmeny nabiehajú do výroby už od 1. KT/2010, mení sa napr farba a materiál roletky v kufri, odpadá pútko na koberci v kufri, mení sa povrchová úprava horného dielu prístrojovky pod čelným sklom...

1,6 TDI bude, zatiaľ je potvrdená varianta s výkonom 66kw.

Vloženo

Tak to jsem teda na to zvedavy, to jak driv byla Junior tak ted tomu bude odpovidat Classic ne :(, to bude jak u Dacie ne s tim necalounenym prostorem v kufru, ach jo kam to speje :( to pak bude vse za priplatek, jako jsou ted stropni madla atd :( no aspon ze zustane kvalita dilenskeho zpracovani

Vloženo

No Junior podle me nehrozi, zrovna ty madla ma tusim pravei Classic a vcetne funkcniho paketu. Ale skoda, ze se takovyhle prvky nedaji pak dokoupit/ziskat s vyssi verzi.

Uz sem to psal ruzne nekolikrat, ale podle me jde videt, ze Skoda oproti minule Fabii uz definitivne zastava pozici levnejsi alternativy k Polu. Spousta tech prvku me nevadi, ale s plastovym kufrem to treba podle me prehanijou. Doby, kdy mela Fabia jako prvni novou platformu a technicke veci jeste pred Polem jsou davno pryc a ted to potrebuje jak vidno hlavne Seat.

Vloženo

JJ taky to tak vidim, ze potrebuji dostat do popredi seat, hlavne na te ibize t je videt jako prvni mela novou podvozkovou platformu atd, no jinak Exeo minula generace Audi A4 si myslim je porad kvalitni ale vypada to oldschoolove oproti novy modelum:)

Vloženo

Je to pravda, hlavně jak říkám, s FI si škodovka dala laťku vysoko a teď musí ubírat na kvalitě.

Mám možnost porovnat FI a ROOM: výplně dveří (FI látka, ROOM plast), palubní deska je teď taky z levnějšího materiálu (celá palubní deska na FII, stojí stejně, jako horní část palubní desky FI) a takhle bych mohl pokračovat... o vrzání ani nemluvím

Vloženo

To mi ani nerikej ted s tatou chceme objednat OII FL 1.4TSI (puvodne chtel 1.6MPI) Elegance + pakce Elegance Plus a dalsi prkotiny a tak teda nevim, jeste jsme uvazovali na SII, ale tatovi se tam nelibi ten zadek a SIIC zbytecny pro nej :)

Vloženo
Mám možnost porovnat FI a ROOM: výplně dveří (FI látka, ROOM plast), palubní deska je teď taky z levnějšího materiálu (celá palubní deska na FII, stojí stejně, jako horní část palubní desky FI) a takhle bych mohl pokračovat... o vrzání ani nemluvím

I já porovnávám, poznat to jde, ale naštěstí to nejsou úplný špeky. Když se člověk podívá na otevřený dveře, tak je to krom oblasti u opěrky samej plast. Když ale sedí vevnitř, tak kvůli jinýmu posezu vlastně vidí stejně plastu jako v jedničce. No a třeba potahy považuju paradoxně za výrazně lepší (srovnávám facelift Elegance a současnej Chic, nedejbože Pulse).

A ještě si neodpustím poznámku - na faceliftu jedničky je měkčená přístrojovka mnohem míň než teď. Škoda to přitom vždycky prezentovala jako měkčenou přístrojvoku. Uvidíme jak to dopadne s faceliftem teď, no.

Vloženo
To mi ani nerikej ted s tatou chceme objednat OII FL 1.4TSI (puvodne chtel 1.6MPI) Elegance + pakce Elegance Plus a dalsi prkotiny a tak teda nevim, jeste jsme uvazovali na SII, ale tatovi se tam nelibi ten zadek a SIIC zbytecny pro nej :)

Mozno tomu pomahaju aj tie 17-ky, ale aj tak je to OTRAVNE :feve::aggressive: Da sa to nejako reklamovat?

Vloženo (editace)

To by mě zajímalo, jak bude vypadat ten nový povrch horního dílu palubní desky po FL. Teď jak to vypadá u Ambiente, že zepředu je měkčený plast a dále před oknem už je tvrdý a vzhledově nic moc - tak to se mi moc nelíbí.

Doufám, že se po FL objeví 1,2 TSI motory, vč. slabší varianty místo současné 1,4 16V

Editováno: , autor: Pandora
Vloženo
Mozno tomu pomahaju aj tie 17-ky, ale aj tak je to OTRAVNE :feve::aggressive: Da sa to nejako reklamovat?

Aha no tak urcite bych to zkusil reklamovat aby to zkóntrolovali to tesneni a odtlumeni, kolega mel neco takhle u nove fiesty a vzali mu to, tak nevim, jinak je to i mozne ze ty 17(tipuju 225/45) maji asi na tom podil a ty nase cesty hruza :( no tata prave uvazuje ze by dal jenom 16 (205/55) myslim ze model Lyra

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...