Pandora Vloženo 18. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2009 Pokud tomu dobře rozumím, tak v březnu budou k mání dvě verze 1,2 TSI? O slabší verzi 1,2 TSI jsem zatím u jiných modelů VW neslyšel, tak se mi to zdá divný, že by to hned nasadili do FII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2009 (editace) Co vim, tak treba rozdil mezi 1.8T 110 a 132kW byl udajne jenom v SW, 1.9TDI/66kW melo oproti 81kW pozdeji snad jenom odlisny trysky apod. Ale treba u 1.4TDI 51 a 59kW je rozdil v turbu a tusim chlazeni. Uplne stejny to podle me asi nebude. 1,8t nemala aj ine sanie a piesty? Editováno: 18. Listopad 2009, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 18. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2009 ruku do plamenu za to nedam, jistej si nejsu, mozna je to fama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 19. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 1.9 TDI 81kW malo ešte aj turbo s variabilným nastavením lopatiek oproti 66kW.Čo keď to nebude TSI, ale k HTP pribudne trojvalcové 1.2 FSI. Alebo nebude nič, lebo 1.4 v Pole spĺňa Euro5 Tak oni s technologii FSI snad skoncili, dyt jak se jim nepodarilo prosadit 1.6FSI, 2.0FSI, spotreba zadna slava ajeste takovat minimalne 98, tak s tim diru do sveta opravdu neudelali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 19. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 At tam dají 1.2 TSI jako základní motor, střední motorizaci pak 1.4 TSI a kombi GT 1.4 TFSI 132kw takhle bych jsi to představoval... škoda, že tohle VW nikdy nedovolí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 19. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 OMG, v čem by si pomohli? Vždyť to by pak Fabia začínala minimálně na 345 000,- a to by si asi nikdo nekoupil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 19. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 Přesně tak... Navíc, proč by se zbavovali motorů, které jdou na Fabii nejčastěji a mají i Euro 5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 19. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 Tak podľa aktuálnych info je štart výroby FIIFL naplánovaný na 13. kalendárny týždeň 2010. A pripravme(te) sa na úsporné opatrenia, odpadá napr. kúsok kobercového čalúnenia na zadných blatníkoch vnútri v kufri, odpadá klimatizovaná schránka v prístrojovke... Niektoré zmeny nabiehajú do výroby už od 1. KT/2010, mení sa napr farba a materiál roletky v kufri, odpadá pútko na koberci v kufri, mení sa povrchová úprava horného dielu prístrojovky pod čelným sklom... 1,6 TDI bude, zatiaľ je potvrdená varianta s výkonom 66kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 No, tak eště že máme nakoupeno.. ono se to dalo při těch podle mě skandálních cenách čekat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 Tak to jsem teda na to zvedavy, to jak driv byla Junior tak ted tomu bude odpovidat Classic ne , to bude jak u Dacie ne s tim necalounenym prostorem v kufru, ach jo kam to speje to pak bude vse za priplatek, jako jsou ted stropni madla atd no aspon ze zustane kvalita dilenskeho zpracovani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 No Junior podle me nehrozi, zrovna ty madla ma tusim pravei Classic a vcetne funkcniho paketu. Ale skoda, ze se takovyhle prvky nedaji pak dokoupit/ziskat s vyssi verzi. Uz sem to psal ruzne nekolikrat, ale podle me jde videt, ze Skoda oproti minule Fabii uz definitivne zastava pozici levnejsi alternativy k Polu. Spousta tech prvku me nevadi, ale s plastovym kufrem to treba podle me prehanijou. Doby, kdy mela Fabia jako prvni novou platformu a technicke veci jeste pred Polem jsou davno pryc a ted to potrebuje jak vidno hlavne Seat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 JJ taky to tak vidim, ze potrebuji dostat do popredi seat, hlavne na te ibize t je videt jako prvni mela novou podvozkovou platformu atd, no jinak Exeo minula generace Audi A4 si myslim je porad kvalitni ale vypada to oldschoolove oproti novy modelum:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 Je to pravda, hlavně jak říkám, s FI si škodovka dala laťku vysoko a teď musí ubírat na kvalitě. Mám možnost porovnat FI a ROOM: výplně dveří (FI látka, ROOM plast), palubní deska je teď taky z levnějšího materiálu (celá palubní deska na FII, stojí stejně, jako horní část palubní desky FI) a takhle bych mohl pokračovat... o vrzání ani nemluvím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 suhlas. Moja O2 fl po 7000km uz drnci kdesi v oblasti radia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 To mi ani nerikej ted s tatou chceme objednat OII FL 1.4TSI (puvodne chtel 1.6MPI) Elegance + pakce Elegance Plus a dalsi prkotiny a tak teda nevim, jeste jsme uvazovali na SII, ale tatovi se tam nelibi ten zadek a SIIC zbytecny pro nej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 Mám možnost porovnat FI a ROOM: výplně dveří (FI látka, ROOM plast), palubní deska je teď taky z levnějšího materiálu (celá palubní deska na FII, stojí stejně, jako horní část palubní desky FI) a takhle bych mohl pokračovat... o vrzání ani nemluvím I já porovnávám, poznat to jde, ale naštěstí to nejsou úplný špeky. Když se člověk podívá na otevřený dveře, tak je to krom oblasti u opěrky samej plast. Když ale sedí vevnitř, tak kvůli jinýmu posezu vlastně vidí stejně plastu jako v jedničce. No a třeba potahy považuju paradoxně za výrazně lepší (srovnávám facelift Elegance a současnej Chic, nedejbože Pulse). A ještě si neodpustím poznámku - na faceliftu jedničky je měkčená přístrojovka mnohem míň než teď. Škoda to přitom vždycky prezentovala jako měkčenou přístrojvoku. Uvidíme jak to dopadne s faceliftem teď, no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 To mi ani nerikej ted s tatou chceme objednat OII FL 1.4TSI (puvodne chtel 1.6MPI) Elegance + pakce Elegance Plus a dalsi prkotiny a tak teda nevim, jeste jsme uvazovali na SII, ale tatovi se tam nelibi ten zadek a SIIC zbytecny pro nej Mozno tomu pomahaju aj tie 17-ky, ale aj tak je to OTRAVNE Da sa to nejako reklamovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 21. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2009 (editace) To by mě zajímalo, jak bude vypadat ten nový povrch horního dílu palubní desky po FL. Teď jak to vypadá u Ambiente, že zepředu je měkčený plast a dále před oknem už je tvrdý a vzhledově nic moc - tak to se mi moc nelíbí. Doufám, že se po FL objeví 1,2 TSI motory, vč. slabší varianty místo současné 1,4 16V Editováno: 21. Listopad 2009, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Mozno tomu pomahaju aj tie 17-ky, ale aj tak je to OTRAVNE Da sa to nejako reklamovat? Aha no tak urcite bych to zkusil reklamovat aby to zkóntrolovali to tesneni a odtlumeni, kolega mel neco takhle u nove fiesty a vzali mu to, tak nevim, jinak je to i mozne ze ty 17(tipuju 225/45) maji asi na tom podil a ty nase cesty hruza no tata prave uvazuje ze by dal jenom 16 (205/55) myslim ze model Lyra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fan!s Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 Asi bych to viděl následně: 1.2HTP 44Kw; 1.2HTP 51Kw; 1,2TSI 63Kw; 1,2TSI 77Kw; 1,4MPI 63Kw; 1,6MPI 77Kw; 1,2TDI CR 55Kw; 1,6TDI CR 66Kw; 1,6TDI CR 77Kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 A koukám, že už i Seat má 12V 44 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 A blbečci ve fórech hořekujou, proč cpe Škoda peníze do vývoje dvou RŮZNÝCH motorů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majk Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 (editace) Není tohle narázník ze FII/R ?Jestli jo tak vypadá dobře. http://www.aukro.cz/item897853460_prodam_n...abia_scout.html Editováno: 24. leden 2010, autor: Majk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidenqo Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 no podla otvorov na svetla aj ano, pekny kusok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladoFII Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 (editace) Není tohle narázník ze FII/R ?Jestli jo tak vypadá dobře.http://www.aukro.cz/item897853460_prodam_n...abia_scout.html No neviem si pomoct ale nezda sa mi zeby to bol naraznik FII/R terajsi ako pozeram tak pozeram ale ziaden som taky nevidel...... Nieje to nový upravený????, na F II FL? Editováno: 24. leden 2010, autor: VladoFII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.