zdesim Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 u auta s ESP, kdyz napr. odejde snimac rotacniho zrychleni, tak prestane fungovat jen ESP a ostatni fukce co ho nepotrebuji zustanou zachovany (ABS,ASR...) ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrazda Vloženo 16. leden 2010 Sdílet Vloženo 16. leden 2010 Ahoj prosím Vás kde se dá sehnat na škodu fabii 1,4 mpi 44kw ten kabel na napojeni na pc, furt mi to hazi nějaké chybičky a nechci furt jezdit do servisu. Až dnes jsem zjistil že na autobaterii jsou taky nějaké pojistky a to jí mám cca 3 roky a bohužel už nějaký měsíc mě nejde abs bohužel jsem mimo domov ale hned zítra když dojedu rozdělávám celý kryt. A ještě mimo to mi auto škube a škube hlavně při nižších otáčkách. Prosím o jakékoliv rady jak s nákupe kabelu a jeho instalaci tak i se škubáním na email dobrovski@seznam.cz děkuju mockrát.. No já to ještě nevyřešil, ale závada se už tak dva týdny neprojevila... Většinou se mi projevila, když pršelo, nebo je velmi vlhko, třeba i rozsolená břečka. Co se týče kabelu, tak třeba na aukru stačí dát vyhleda VAG a najde to i kabely... Cena je kolem 500,-. Ještě jsem se chtěl chytrých hlav tady zeptat, proč má u octavie levé kolo dvě věci. co vypadají jako čidlo na ABS, jedno z předu a druhé zezadu. A u pravého je čidlo jen jedno - v předu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 16. leden 2010 Sdílet Vloženo 16. leden 2010 Už druhou zimu mi svítí kontrolka ABS když jezdím ve sněhu, nebo břečce, po vyschnutí nic a vše přitom funguje! Mokro v dešti tomu nevadí, asi jen nabalenej bordel. Tak kouknu na ten kablík, jestli není někde prodřenej, nic jiného to snad ani nemůže být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 16. leden 2010 Sdílet Vloženo 16. leden 2010 Ještě jsem se chtěl chytrých hlav tady zeptat, proč má u octavie levé kolo dvě věci. co vypadají jako čidlo na ABS, jedno z předu a druhé zezadu. A u pravého je čidlo jen jedno - v předu? ta druha svorkovnice na levem kole je cidlo tloustky brzdoveho oblozeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrazda Vloženo 16. leden 2010 Sdílet Vloženo 16. leden 2010 Aha, hned jsem chytřejší. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrazda Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 Dnes jsem vzal kousek stahovací pásky a projel štěrbinu mezi kotoučem a čidlem, tak jsem zvědavý na funkci ABS až bude mokro a začne tát... BTW: Pro jistotu mám v záloze i nové čidlo, ale nepovedlo se mi to staré výtádnout, je na to nějaký fígl? Šroub co to drží jsem povolil, ale s čidlem nepohnul... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.BuBaK Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 Cidlo vonku len vysekat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 Tak, tak, je-li na autě čidlo již déle tak pomůže pouze hrubé násilí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrazda Vloženo 29. leden 2010 Sdílet Vloženo 29. leden 2010 Tak asi to budu muset fakt nejak utrhnout, dnes to zacalo blbnout opet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jek Vloženo 13. Únor 2010 Sdílet Vloženo 13. Únor 2010 Jo jo,staré čidlo se musí vysekat ven a otvor po čidle dobře očistit,jinak ti tam nové řádně nesedne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny8 Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 chlapi,komu stejně jako mě svítí čidlo ABS poze ted ve sněhu a marastu a to tak,že někdy jo a někdy ne,tak to dost dobře může být pouze tím bordelem z ulice,jak se jedna dirka zanese,přestane to makat,což je ted pěkně na piču,protože kdy víc než na sněhu a ledu je potřeba ABS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 přesně tak, už jsem někde nahoře o tom psal, ještě to 1-3 týdny vydržím a pak budu mít na rok zase klid ale stejně až budu přezouvat kouknu jestli nemám někde prodřený kablík ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 chlapi,komu stejně jako mě svítí čidlo ABS poze ted ve sněhu a marastu a to tak,že někdy jo a někdy ne,tak to dost dobře může být pouze tím bordelem z ulice,jak se jedna dirka zanese,přestane to makat,což je ted pěkně na piču,protože kdy víc než na sněhu a ledu je potřeba ABS. Mne se to taky vcera prihodilo, jezdil jsem v tom marastu a rozlo se ASR + ABS po vypnuti motoru a kratsi pauze, uz nesviti ASR ale ABS svitit neprestalo nekde jsem tu cet ze kdyz se cidlo promeri, melo by mit hodnotu cca 1,2 kohm ja jsem promeril vsechny a ukazala se mi na vsech hodnota cca 0,980 kohm Tak myslim ze cidla budou asi OK ale merak malinko jinak meri, je to asi nejaka levnejsi verzemeraku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 (editace) Než proměřovat čidla mi přijde praktičtější dát test akčních členů a uvidíš, co budou ukazovat. A u lacinejch měřáků bacha na napětí baterie, je li nižší, naměříš docela rozdílné hodnoty, i když ti ještě slabou baterii nehlásí. Čím nižší napětí baterie, tím vyšší naměřené napětí Editováno: 16. Únor 2010, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 No to bych asi taky udelal kdybych mel cim ten test provest. Rozhodne to pro me zrovna bylo rychlejsi reseni nez nekoho sehnat aby si na me hned udelal cas a sel resit muj problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 Tak jsem dnes vytahl auto na projizdku a kontrolka ABS po par metrech zhasla a uz se nerozla. ABS a ASR jsem otestoval na snehu a vse funguje jak ma. Tak nevim v cem byl problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 18. Únor 2010 Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 (editace) No to bych asi taky udelal kdybych mel cim ten test provest. Rozhodne to pro me zrovna bylo rychlejsi reseni nez nekoho sehnat aby si na me hned udelal cas a sel resit muj problem. Možná přišel čas zamyslet se, zdy by nebylo dobré těch 500,- za kabel utratit, když nemáš nikoho po ruce. Pokud se chce někdo vrtat v ABS, a pojistky má v pořádku, měl by asi nejdřív udělat diagnostiku. Nemluvě o tom, že bez funkčního ABS klidně můžeš nějaký den jezdit, pokud tomu přizpůsobíš styl jízdy Editováno: 18. Únor 2010, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 18. Únor 2010 Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 (editace) Nepotrebuju se nad tim zamyslet, uz davno mam v planu kabel zakoupit ale nejak jsem se k tomu nedostal abych zjistil ktery je ten lepsi. Pokazde kdyz na to nekde nahodou narazim tak se prodejci predhaneji kdo ma ten spravnej a ten lepsi co neni cina a podobne. Tak mi dej dobrej typ a ja si ho klidne koupim. 500,-kc me vazne nezrujnuje, tomu ver. A ze s tim jezdit mohu, to vim taky moc dobre, neni to me prvni auto, me spis ta kontrolka vadila ze sviti. Nemam rad kdyz neni neco v poradku. Editováno: 18. Únor 2010, autor: bruno128 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 18. Únor 2010 Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 (editace) To je jednoduché - USB kabel s FTDI čipem, s modrejma snad nebyly nejlepší zkušenosti, ale stejně je to všechno čína, a správný prodejce je ten, který ti ho předvede na tvém autě , a když to nejde, zaručí ti vrácení peněz; tu správnou dobu, kdy se tu nabízely, jsi prošvihnul, tak teď si vyber http://aukro.cz/search.php?string=diag*&am...;personal_rec=0 Editováno: 18. Únor 2010, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 Tak u mne byla na VAG nactena zavada zadni cidlo ABS prava strana. Asi opravdu nejaky bordel cidlo zanesl, jelikoz behem dalsiho jezdeni je vse OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrazda Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Dnes mi v servisu měnili čidlo ABS levé přední a prý to staré mělo uštíplé kus konektoru a bylo to uvnitř zelené od soli a vody, takže se zkuste podívat i na tohle. Škoda, že to zjistím až za rok jestli ta výměna pomohla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 ABS funguje pořád stačí dupnout na brzdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrazda Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 Ano, ale kontrolka se mi rozsvecuje a ABS prestava pracovat jen kdyz je brecka, jinak funguje porad... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 myslim, že to byl, ale problem( vyhnilý dráty) co si psal a už to budeš mít OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Pavlovič Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 Ahoj Tomasi nejčastějším problémem bývá přechodový odpor v boxu na akumulátoru. Zkus vytáhnout pojistky podle obrázku jestli nejsou zaoxidované. Pokud to ne tak potom VAG a tam nejčastější příčina čidlo u někrerého kola děkuji stačí vičistit pojistky a vše funkční :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.