Publikováno Únor 15, 200916 r Možná blbý dotaz ale lze to poznat třeba na VAGU?? v servisce mám napsané že byli měněné před 1000 km v deutschlandu ale zda to je pravda ví jen bůh. poradí někdo. díky pjerdole.
Únor 15, 200916 r Octu jsem měl z německa a byl na tom jako ty, machanik se koukl na rozvody a říkal že podle nějakýho víčka na rozvodech je to nedávno měněné ještě nebylo zocidované. Říkal klidně s tím 50 000 jezdi. Samo že když vyměníž je to 100% v poho... Upraveno Únor 15, 200916 r od adller
Únor 15, 200916 r shod kryt a mrkni na řemen,před 1000 km bude určitě poznat že je nový,bude na něm i datum výroby,nebo zajed do servisu at to někdo zkoukne
Únor 24, 200916 r jo jo jak rika octaviaman, pokud jsou nove udelany, tak na nich prectes oznaceni apod. pokud maj nevim tvuj interval, ale treba 90k, tak uz na nich nic napsany nebude ... kamos si privezl auto z nemecka podle km na tachu po rozvodech a podle kouknuti je delany mel, ja jsem mel smulu a musel jsem je udelat )
Únor 24, 200916 r Nový řemen poznáš i po 10 tis Km,budou na něm nápisy atd,ale rolny ne a většinou je v německu nemění,takže být tebou,vyměnil bych to i s rolnama a vodní pumpou ktereou oni zaručeně neměnili. Dělal jsem to taky ted,auto z německa najeto 150 Tis a všechno puvodní ,přitom servisovaný v autor servisech. Cena origo dílů 4300Kč i s pumpou + jsem teda dával nový šrouby držáku motoru a nemrzku takže + cca 1000Kč a práce.
Únor 25, 200916 r nejjednodussi mas zavolat primo do nemecka do servisu kde to delali (zjistis z razitka v servisce, prip trochu hledani na netu) podle VIN kodu by ti meli rict co kdy s autem delali, kolega to ted nedavno takle pri koupi octy rekl jim jen VINko a chlapik mu vyjmenoval co se kdy na aute delalo-vse sedelo se serviskou.
Únor 25, 200916 r Jak tady píšete že poznáte novej řemen, tak o tom lehce pochybuju. Málokdy víte jak se s autem jezdilo. a třeba řemen co má jen 10tis. kilometrů už je pěkně oblejskanej. A navíc, prasknout může i novej řemen. Takže kdo řekne, že je řemen novej jen při pohledu na něj, je přinejmenším věštec. Jak se tu píše, tak ideální je zavolat do servisu kde se to mělo dělat, zrovna včera jsem byl ověřovat výměnu rozvodů taky a to by člověk neřek co všechno se dozví.
Únor 26, 200916 r Jak tady píšete že poznáte novej řemen, tak o tom lehce pochybuju. Málokdy víte jak se s autem jezdilo. a třeba řemen co má jen 10tis. kilometrů už je pěkně oblejskanej. A navíc, prasknout může i novej řemen. Takže kdo řekne, že je řemen novej jen při pohledu na něj, je přinejmenším věštec. Jak se tu píše, tak ideální je zavolat do servisu kde se to mělo dělat, zrovna včera jsem byl ověřovat výměnu rozvodů taky a to by člověk neřek co všechno se dozví. Ale jo, jasne, ja mam treba interval 90k, takze tedka pri 180k km poznas jestli tam je 90k nebo je tam tisic km novej... je teda fact, ze pokud koupis auto pred rozvodama, tak je lepsi to vymenit i s pumpou, at mas jistotu ze se ti to za par nerozsype. Je pravda, ze remen pretrhnout muzes, ale muze ti vyhoret motor, muze se ti utrhnout rameno, muze se stat cokoliv ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.