Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdarec,mám motor 81kw,auto mě vydává divný zvuk,je to jakoby něco vydechlo,nebo zachrčelo,mě to připadá jako by se snad něco dotáčelo nebo tak něco.Když mám nízké otáčky např kolem 1500 a šlápnu na plyn,nechám motor vytočit třeba na 2000 otáček a uberu plyn,něco se ozve,při akceleraci to nedělá ,jen při ubrání,v čím větších otáčkách ubírám,se to ztrácí a nebo to už přehlušuje motor.Na místě na neutrál to není skoro slyšet,nejvíc při pomalejší jízdě.Nemáte s tím někdo zkušenost,nemůžu nic vystopovat,myslel jsem jestli to není turbo,ale to by asi rachotilo pořád.Nebo nemohlo by to být třeba v převodovce???Dík za každý názor.

Vloženo

to mě neříkejte,že budu první člověk komu se tohle stalo,dnes jsem to poslouchal pozornějc a ráno u studeného motoru to chrčí i při zrychlování,ale odost míň,mám dojem,že by to mohlo dělat turbo,jak se projevuje odcházející turbo?

Vloženo
to mě neříkejte,že budu první člověk komu se tohle stalo,dnes jsem to poslouchal pozornějc a ráno u studeného motoru to chrčí i při zrychlování,ale odost míň,mám dojem,že by to mohlo dělat turbo,jak se projevuje odcházející turbo?

ahoj,

podobny problem, ako to popisujes je to taky zvuk akoby s anieco dotacalo alebo dosavalo vzduch...zatial s tym jazdim uz skoro pol roka a neprejavilo sa to co to vlastne je.

repas turba a vymena rozvodov tomu nepomolo.

od dvoch "odbornikov" nezavisle mam ze je to asi v spojke.

zatial to neriesim iba to pocuvam :). ked to rozjazdim je s tym pokoj.

nestava sa ti este nahodou po studenom starte ak tomu nahle zavalasis ze ti to cuka v sprievode toho zvuku a este ti aj skape akoby sa udusil motor?

Vloženo

zdarec,ne motor necuká,jede normálně tak jak by měl,teda když pominu výpadky turba,ale to je kvůli ventilu co reguluje tlak v sání,čekám na nový v reklamaci.Tak to by nemuselo teda být turbem,když jsi ho repasoval a dělá to dál.Přemýšlím co by to mohlo dělat na spojce,ale nenapadá mě žádná součástka,která by se tam mohla jakoby volně dotáčet.je to celé divné

Vloženo

Tak jsem dnes absolvoval cestu firemní fabií 1,9 tdi 74 kw a zjistil jsem,že ta moje oktávka 81 kw proti tomu vůbec nejede,mě z toho auta praskne hlava :help:

Vloženo
to mě neříkejte,že budu první člověk komu se tohle stalo,dnes jsem to poslouchal pozornějc a ráno u studeného motoru to chrčí i při zrychlování,ale odost míň,mám dojem,že by to mohlo dělat turbo,jak se projevuje odcházející turbo?

Ahoj, mam nieco podobne. Mechanik mi povedal ze odchadza turbo. Vraj ma velku volu a neda sa to opravit. Treba nove. Robi to len pri deceleracii.Vraj je vydrz turba len 200-250tisic km. Vie niekto povedat kolko vydrzi turbo? Mam najazdene 194tisic.

Vloženo

Turbo vydrží podle toho jak se k němu majitel chová, mám klienty co mají najeto 500tkm.

Čím déle se turbo namáhá, při problémech s regulací, tím méně vydrží.

Nic méně se tyhle potíže dají řešit jedině na dílně.

Vloženo

Zdravim, tak mam upne stejny problem. uz opravdu nevim co s tim. zaclo delat 2 mesice po koupeni auta, chorvatsko jsem odjel v pohode bez problemu a mesic na to se zacaly objevovat zminovane zvuky. vytahl jsem turbo a abych mohl jezdit jsem namontoval nahradni od kolegy ktere bylo pripraveno na repas a proto se projevilo i vypinani turba pri vykonu ( pritvrdla regulace) ale zvuky stejne. jakmile mi prislo opravene turbo tak znova vymena a auto jezdi bez problemu jen zvuky opet pretrvavaji!!

Vysledoval jsem jen to ze pokud odpojim konektor od rekulacniho ventilu turba ( sice ztratim vykon) ale zvuky JSOU PRYC !!!!

Vymeneno: rozvody, vodni pumpa, egr ventil, ventil regulace turba, repas turba (ve Fy. special turbo), plochy remen, volnobezka alternatoru, hadicky podtlaku, cerpadlo oleje ve vane,

VAG: zadne zavady, parametry OK.

Auto heller si neskrtli, skoda servis nevi co s tim.

Prosim pomozte, uz jsem zoufaly. dejte vedet kam s tim zajed a vyresit ??????

Vloženo
Doplnuji ze jednotka je opet v zakladu bez CHIPU, ale opet beze zmen !!!

V stredu idem na diagnostiku turba. Košice turboservis dam vediet ako som dopadol.

Vloženo

me to dela taky vsiml sem si ze kdyz mackam pomalejc spojku je to horsi,kdyz ju zmacku rychle tak je to minimalni,pozoruju to hlavne v mensich otackach pri razeni,turbo to nedela na spojce sem nechal vymenit lozisko a porad to samy dela me to cca rok a pul a porad stejny,nekdy to treba vubec nedela,nedavno sem menil strycovi na okte spojkovy valec a ten zvuk se o 50% ztratil,taky mu to delalo,ale nevim jestli to bylo tim,citim to dotoceni nebo co to je i v pedalu spojky kdyz se na to soustredim,fakt nevim co to je,az na to nekdo pride at da vedet :palec2:

Vloženo
Ano vzdy kdy padaji otacky dolu pod 1500 ot. nekdy vic a nekdy mene.

zajed za Indianem,mas to k nemu kousek on je sikovny :palec2: urcite to vyresi a pomuzes aj nam ostatnim,ne fakt se s nim domluv aspon at to skoukne,ja to met taky kousek tak uz sem u nej

Vloženo

Tak me se zdá,že se mě ten zvuk horší,při studeném motoru a pomalinkém zrychlování třeba tak na trojku kdy už to jde do otáček trochu pomalejc,tak kolem 1600 otáček to jak když zarotuje,zachrčí a i trošičku cukne,ale jen strašně mírně,v pedálu spojky necítím vůbec nic,při ubrání z plného plynu tak do 2000 ot si to zase zachrčí,při vyšších nic,nebo to nejde slyšet přes motor,na neutrál to jde slyšet jen mírně a to se na to musím moc soustředit,ale z kama to jde nejde zaboha zjistit.Nenapadá mě žádná jiná věc co by se mohla tak volně zatočit něž to turbo.Dnes jsem zjištoval orientačně cenu turba a nejlevnější za 17000,našel někdy někdo menší cenu?

Vloženo

u me to turbo urcite nedela menil sem za silnejsi a porad stejny,moje stare si bral kamos a mu to nedela,jeste me napadlo jestli to nedela treba dvouhmota,ale ja to registruju puouze pri razeni a to smerem nahoru u 4,5,6 to neni tak markantni,uvidime co kubicek545 jestli zajede za Indim

Vloženo

Na setrvák jsem si taky myslel,ale mě to dělá i když nařadím,stačí přidat a ubrat.Asi taky zajedu někdy k Indymu,asi dám i vstřiky,myslím že už budou jeté,mám větší aktuální spotřebu a takový hrubší zvuk

Vloženo

Za Indym asi zajedu, ale nevim kdy se urvu casove.

Dnes vymenen el ventil pro EGR a zadna zmena. S balvanem souhlasim, za studena je ten zvuk daleko intenzivnejsi !!

Podotykam ze mam zjisteno ze spojka to neni. Vysledoval jsem jedinou vec kdy se umim tohoto zvuku zbavit a to ta ze odpojim konektor z ventilu N75 (ovladani turba) a vsechny zvuky jsou pryc a auto jede jako nove, jen neni samozrejme vykon.

Mam vyhodu ze si muzu dily pujcovat, tak budu samozrejme pokracovat a dam vedet. pokud budete mit nejake nove poznatky piste.

Vloženo
Zdravim, tak mam upne stejny problem. uz opravdu nevim co s tim. zaclo delat 2 mesice po koupeni auta, chorvatsko jsem odjel v pohode bez problemu a mesic na to se zacaly objevovat zminovane zvuky. vytahl jsem turbo a abych mohl jezdit jsem namontoval nahradni od kolegy ktere bylo pripraveno na repas a proto se projevilo i vypinani turba pri vykonu ( pritvrdla regulace) ale zvuky stejne. jakmile mi prislo opravene turbo tak znova vymena a auto jezdi bez problemu jen zvuky opet pretrvavaji!!

Vysledoval jsem jen to ze pokud odpojim konektor od rekulacniho ventilu turba ( sice ztratim vykon) ale zvuky JSOU PRYC !!!!

Vymeneno: rozvody, vodni pumpa, egr ventil, ventil regulace turba, repas turba (ve Fy. special turbo), plochy remen, volnobezka alternatoru, hadicky podtlaku, cerpadlo oleje ve vane,

VAG: zadne zavady, parametry OK.

Auto heller si neskrtli, skoda servis nevi co s tim.

Prosim pomozte, uz jsem zoufaly. dejte vedet kam s tim zajed a vyresit ??????

Nez do doctu do konce a co takhle praskej vlnovec??????
Vloženo

Panove zdravim a pridam i muj postreh asi se stejnym problemem do foroty.

Mam oktu teprve mesic a neco, takze zatim sleduji a vychytavam problemy a ten zde popisovany zde mam asi taky.

Hlavne za studena, po nastrartovani a ujeti i nekolik malo metru vyradim 1 po rozjezdu a pri padani otacek (resp. v mezi stavu razeni) slysim taky nejaky vydech nebo neco takoveho. Muj sluchovy pocit je, ze zvuk pochazi a je slyset vice na ridicove strane. Nevim jestli to neco vypovida o umisteni nejakych veci co na to muzou mit vliv.

Po zahrati a dalsi jizde mam pocit, ze se to vytraci nebo uz to prehlusuje motor. A ted babo rad :-)

Kazdopadne me to znepokojuje a dost me zajima kdo na to prijde a co to bude. Trubo snad ne! Dejte pokoj - nechce se me vyhazovat 17 tycek :aggressive:

Muj mechanik je nyni mimo, ale pristi tyden se za nim chystam pro rady, tak pripadne napisu info. Chtel bych za nim jezdit co nejmin, ale zatim to moc nevypada :feve:

Vloženo
Nez do doctu do konce a co takhle praskej vlnovec??????

Myslis vlnovec od vyfuku? (nejsem mechanik, tak snad chapu dobre:-)

Na predeslem aute jsem menil komplet vyfuk, tak vim, ze vlnovec je prvni cast (snad:-) z motoru do prvniho dilu vyfuku z motoru.... Pokud ne, tak jdu na hanbu ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...