Leden 25, 201213 r Ten motor je navržen min. na 500tis.km-takže se neboj. O tom prodeji vymazleného oře máš 100% pravdu!
Leden 25, 201213 r Děkuji za ujištění :-) Jde o to, kdy auto začne být tak drahé na provoz, že se vyplatí si koupit nové, ale kupovat nové auto každé 3 roky se mi moc nechce.. To jsou pak k ničemu všechny ty investice do něj v průběhu času.. Si člověk třebas přídavné topení za 3 zimy, které jsou například jako tato ani neužije..
Únor 2, 201213 r ahoj lidi potřebuji poradit mam 1,9 tdi 77 kw po nastartování my cuká motor a když jsem to měl napíchnuté tak mi to hlásí chybu 16685 412D vynechání zapalování 1, valce nevíte někdo čim to muže být už jsem měnil setrvák protože jsem myslel že je vpr.... a že to cukání bude tím a tim to nebylo dík za odpověd
Únor 11, 201213 r 4000 Kč rozvodová sada http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-vod-pumpa-9 + práce záleží na tom, kde si to necháš dělat jestli origo servis nebo jen servis.
Únor 12, 201213 r Zdravim... V tehle zime se mi rano rozblika cervena kontrolka teploty a zacne to pipat. Kdyz nebyly takove mrazy,stacilo auto chcipnout a nastartovat. Ted az po chvili, tak me napadlo,ze to asi bude zavisle na teplotu. Puvodne jsem si myslel,ze je teplomer spinavy????? Pritom voda tam je chvili,protoze to bylo na rozvodech. Je mozny, ze voda zamrza,nebo teplomer spinavy? Diky vsem za rady, pripadne to odvezu tam co delali rozvody... Dik
Únor 12, 201213 r Chcem sa s vami poradiť. Keďže tu máme poriadnu zimu, tak auto začalo haprovať. /1.9 TDi, 2005 MR/ Teplota mávame pod-10 st. Mám problém s ranným štartovaním. Ale nie zakaždým. Bolo -11, nenaštartoval som, pomocou štartovacích káblov naštartovalo auto okamžite, na druhý den -14, ráno som naštartoval. Denne najazdím 80-90 km. Meral som spotrebu baterie, mal som 60mA, teraz 20mA čo je ok. Baterka má 3 roky, dobíjal som ju. Cez víkend sme boli na severe, v noci -20, rano ani škrt, kablami som hned naštartoval. Prešiel som pár km, po 2 hod auto štartovalo okamžite.Na druhý deň -25,ked som isiel štartovať -17. Auto ani škrt, vybil som baterku do vynulovania času, pomocou káblov už bol tiež problém, ale na 3x som naštartoval. po cca 25min na volnobeh som sa pohol ale po cca 1 km, auto začalo cukať, nereagovalo na plyn a ž zhaslo. Bol problém s naštartovaním, baterka točila auto nič. Po chvili naštartovalo, na volnobeh bežalo normálne, pri rozbehu cukalo, strácalo výkon, zase zhaslo. Po naštartovaní som išiel na pumpu, dotankoval častvu navtu, dolial aditivum Castrol TD, nechal bežať motor cca 30-35 minut a potom už išlo normálne. Išiel som ale pomaly, nenakladal som mu, lebo som išiel cez Donovaly, tak nech sa niečo nestane. Inak už týžden dolievam zimný VIF, ale ked som ho dnes vytiahol z kufra, že dolejem, tak bol zamrznuty, len na povrchu trošku tekutý. 1. Bola zamrznutá nafta? Čo pužívate proti jej zamznutiu ? 2. Rovno vymeniť palivový filter ? 3. Problémy so štartom. Vyhodiť 3 ročnu bateriu a kupit novu ? 4. Mám kúpiť nejaký štartovací box ? http://www.hej.sk/auto-moto-pneu/obchod/881148/startovacie-boxy/nabijacka-startovaci-box-black-decker-bdjs350-350-amp-cierny-cerveny/ 5. Mám problém s teplým štartom, nepomohla by úprava štartovacej dávky aj pre "studený štart ? 6. Občas mám chybu 17057 - valec 3 zhavici obvod (Q12): chybna funkce ....rovno vymeniť ? Má to súvis so štartom? Píšem to do tejto témy, lebo si mysím, že je to téma o dieslovom motore.
Únor 12, 201213 r Zdravim... V tehle zime se mi rano rozblika cervena kontrolka teploty a zacne to pipat. Kdyz nebyly takove mrazy,stacilo auto chcipnout a nastartovat. Ted az po chvili, tak me napadlo,ze to asi bude zavisle na teplotu. Puvodne jsem si myslel,ze je teplomer spinavy????? Pritom voda tam je chvili,protoze to bylo na rozvodech. Je mozny, ze voda zamrza,nebo teplomer spinavy? Diky vsem za rady, pripadne to odvezu tam co delali rozvody... Dik Do kolikati mas nemrznouci smes? G12 do -40?? Pak by nemel byt problem ale pokud sviti kontrolka tak mas asi do -20,muj nazor
Únor 12, 201213 r předčti si návod na aditiva skladovat do plus pět tím častým startováním přes kabely se taky může něco pokazit zkontroluj dobíjení ale podle mě je baterka KO když zůstane na mrazu vybitá tak zamrzne a pak jí dáš kouř kabelama tak de do kopru
Únor 12, 201213 r "předčti si návod na aditiva skladovat do plus pět" - to mi je na dve veci, pretože ich potrebujem mať v aute, ked idem tankovať. Nebudem ich nosiť na hotel. "zkontroluj dobíjení ale podle mě je baterka KO" no ale po naštartovaní pres kabely po 5 min behu nastartuje okamžite, aj po 8 hodinovom stáni.
Únor 12, 201213 r baterka nemusí mít kapacitu kterou má mít když to aditivum nevemeš na hotel tak tam naleješ želatinu která možná více uškodí než pomůže dobíjet to může ale třeba málo to sou jen návrhy - po internetu ti to nezměřim kolik to dobíjí a jak je natom baterka taky nepoznám bohužel jen názory.
Únor 12, 201213 r Chcem sa s vami poradiť. Keďže tu máme poriadnu zimu, tak auto začalo haprovať. /1.9 TDi, 2005 MR/ Teplota mávame pod-10 st. Mám problém s ranným štartovaním. Ale nie zakaždým. Bolo -11, nenaštartoval som, pomocou štartovacích káblov naštartovalo auto okamžite, na druhý den -14, ráno som naštartoval. Denne najazdím 80-90 km. Meral som spotrebu baterie, mal som 60mA, teraz 20mA čo je ok. Baterka má 3 roky, dobíjal som ju. Cez víkend sme boli na severe, v noci -20, rano ani škrt, kablami som hned naštartoval. Prešiel som pár km, po 2 hod auto štartovalo okamžite.Na druhý deň -25,ked som isiel štartovať -17. Auto ani škrt, vybil som baterku do vynulovania času, pomocou káblov už bol tiež problém, ale na 3x som naštartoval. po cca 25min na volnobeh som sa pohol ale po cca 1 km, auto začalo cukať, nereagovalo na plyn a ž zhaslo. Bol problém s naštartovaním, baterka točila auto nič. Po chvili naštartovalo, na volnobeh bežalo normálne, pri rozbehu cukalo, strácalo výkon, zase zhaslo. Po naštartovaní som išiel na pumpu, dotankoval častvu navtu, dolial aditivum Castrol TD, nechal bežať motor cca 30-35 minut a potom už išlo normálne. Išiel som ale pomaly, nenakladal som mu, lebo som išiel cez Donovaly, tak nech sa niečo nestane. Inak už týžden dolievam zimný VIF, ale ked som ho dnes vytiahol z kufra, že dolejem, tak bol zamrznuty, len na povrchu trošku tekutý. 1. Bola zamrznutá nafta? Čo pužívate proti jej zamznutiu ? 2. Rovno vymeniť palivový filter ? 3. Problémy so štartom. Vyhodiť 3 ročnu bateriu a kupit novu ? 4. Mám kúpiť nejaký štartovací box ? http://www.hej.sk/au...cierny-cerveny/ 5. Mám problém s teplým štartom, nepomohla by úprava štartovacej dávky aj pre "studený štart ? 6. Občas mám chybu 17057 - valec 3 zhavici obvod (Q12): chybna funkce ....rovno vymeniť ? Má to súvis so štartom? Píšem to do tejto témy, lebo si mysím, že je to téma o dieslovom motore. Odpovím ti podle mého názoru na všechny tvé body: ad 1) měl jsi standardní naftu ne prémiovou což byla chyba. Zanesl se ti palivový filtr částečkami parafínu. Pomoc je jednoduchá tankovat prémiovou naftu dobrou zkušenost mám s VERVOU od Benziny 2) palivový filtr bych určitě po této situaci vyměnil 3) s tou baterkou je to oříšek. Ale podle toho co píšeš bych nechal vyměnit všechny žhavící svíčky, protože to vypadá že ti na 3 válci nefunguje. To by mohlo enormě zatěžovat Aku ve spojení s tímto mrazem. Pak bych ji dobil a jezdil. Pokud se ti zase rychle vybije tak bych zkontroloval dobíjení. Pokud bude dobíjení v pořádku tak AKU prostě dosluhuje. 4) osobně bych neinvestoval do startovacího boxu, a ty peníze dal do žhavících svíček 5) úprava teplého startu je dobrá věc, ale domnívám se že na studené starty nemá vliv. Tak takhle bych to viděl a řešil já. Zde ti dávám odkaz na žhavící svíčky http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-octav-2?brand=SKODA&model=OCTAVIA Jinak co se týká VIFU tak ten se v mrazu mění na želatinu. Pokud ho pak zahřeješ, hned je zase kapalný. Apropo jeho vlastnosti se projeví až v naftě. Ale pokud do obyčejné nafty naliješ VIF tak z ní ARKTICKOU (prémiovou) nikdy neuděláš.
Únor 12, 201213 r Dakujem za rady. /to s tým nosením na hotel bol for:) / tiež to tak vidim tie body. 1.Prémiovú naftu. - Ale nie je všade, u nás Benzinu nemáme, preto som začal dávať VIF. 2. Palivový filter vymením 3. Vymenim aj žhaviče. 4. Ako skontrolujem dobíjanie ?
Únor 12, 201213 r voltmetr připojíš na baterku nastartuješ zapneš světla a mělo by to dávat kolem 14,5V u nás teď měli v Lídlu za 80kč měřák na baterky/dobíjení ten by ti stačil Upraveno Únor 12, 201213 r od Spajky007
Únor 12, 201213 r Do kolikati mas nemrznouci smes? G12 do -40?? Pak by nemel byt problem ale pokud sviti kontrolka tak mas asi do -20,muj nazor To nevim, delal to servis. Ale to by to nesvitilo treba uz v -5, ne?
Únor 12, 201213 r Ahoj, ja pocas zimy tankujem 3/4 normalnu naftu, 1/4 premiovu a na to jeden a pol odmerky VIFu. Mal som -29°C v noci, rano som startoval pri -24°C a nastartoval som uplne bezproblemov a nezostal som ani po par kilometroch stat . Ak tankujes na tych najlacnejsich "dedinskych" pumpach typu Benz... u nas, tak to proste bude zamrzat. Ta cena 1.310€ za liter je sice lakava, ale jazdit za 5.6l nemam vobec zaujem - ked mam dlhodobu 5.0l podla blockov . Ja preferujem osobne CS Sindler v NR (minuly rok v tejto kombinacii som vydrzal -35°C v Alpach) a inak Slovnaft. Upraveno Únor 12, 201213 r od asdfg1
Únor 12, 201213 r Mám taký LED VoltMeter to 12V zásuvky, Občas ho používam, zajtra to skúsim.Ale ak osi pamatám , tak ráno mávam cca 12,44V, po naštartovaní 13,8 a za chvilu cca 14,XX, presne neviem, zajtra, to zmeriam.
Únor 12, 201213 r Ja preferujem osobne CS Sindler v NR (minuly rok v tejto kombinacii som vydrzal -35°C v Alpach) ainak Slovnaft. Fakt slovnaft?? Ja sa im u nás vyhýbam. Tankujem na Jukoil. Asi zmením značku. Dnes som tankoval na Shell a cena bola 1,619€ a to je kurna uz dosť veľa!!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.