Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Tohle bych nějak neřešil......Shell nebo Castrol..asi jiným bych moc nedůvěřoval...ikdyž ty jejich normy odpovídaj.Navíc kde to pak schánět,Castrol tu koupíš v každym net.obchodě a když bude nejhůř tak ho maj i všude u pump i na krámech,sice za hroznou cenu oproti netu,ale všude je k mání.

Hlavně taky Castrol,Shell=100%záruka kvality.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cena toho Castrolu vypadá celkem zajímavě!

Hí - tak se podívej semka:

http://www.olejshop.cz/xVP-castrol-edge-5w...285w30%29-1litr

http://www.olejshop.cz/xVP-castrol-edge-5w-30-(5w30)-4litry

Já mám jinej problém - vypustili jsme 4 lity - nalili 4 litry - ale pak po 20km merka ukazovala o pul litru navíc - (tak jsem jej stříkačkou vytáhl)

(Ale to nemění nic na tom že v DATECH je 4,5 až 4,7 litru )

TZN: že nám někde hapruje celý LITR oleje ? - záhada

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždy to vypustim,vyměnim filtr,naleju 4L nastartuju,nechám to chviličku blafat,pak to chcípnu a zkontroluju,když to je pod min.tak doleju nad střed.měrky

mám problém - vypustili jsme 4 lity Před tím byl olej na měrkce správně uprostřed , nalili nové 4 litry - ale pak i po 20km měrka ukazovala stále o pul litru navíc - (tak jsem jej stříkačkou vytáhl)

(Ale to nemění nic na tom že v DATECH je 4,5)

(A možná že sme vypustili ještě o maličko míň než 4 litry? - ale bydude to + - deci )

TZN: že nám někde hapruje celý LITR oleje ? - záhada

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte náhodou jestli MB nedělala nejaké změny("inovace") v Setrvačníkách,spojkách?

U těch mojich dvou posledních Oct.II 1.9TDi ze 2007 se mi totiž zdaj nějaký divní....s nima se často stává při rozjezdu že to zahrká a jakoby poskočí,obvzlášt když je to auto naložení a při rozjezdu do kopce když se trochu podrží,tak mi to přijde jako když to ta spojka neudží a poskočí to......prostě je to takový citlivý na rozjezdy.

Se spojkama jsem v životě neměl problém,rozjíždění ani nějak nevnímám a nepřemýšlim nad tím po těch letech za volantem,ale dnes a včera jsem zařizoval na těch dvou Oct.II servis.prohlídky,tak jsem s nima jezdil a občas jsem si připadl jak začátečník kolikrát mi to při rozjezdu zahrkalo(poskočilo).To u té mojí Oct.II z 2006 se mi to nestává.....jako kdybych chtěl tak to vyvolám,ale při běžnym rozjezdu to neregistruju.

Mě už to párkrát ty řidiči co na nich jezděj řikaly,ale já je ještě s úsměvem odpálkoval a řekl jsem jim at se naučej rozjíždět....no ted po těch dvou dnech co jsem s nima jezdil jim musim dát za pravdu že se s tim moc příjemně nerozjíždí.A prý podle jejich slov to třeba týden neudělá,rozjížděj se v pohodě a pak přijde den že jim to dělá při každym rozjezdu.

Ono třeba od dob PD jsou ty spojky citlivější,aspoň teda mě to tak přišlo tehdy po přechodu z klasických TDI,ale zvykl jsem si a pak už jsem nikdy problém nevnímal,ale tohle mi přijde fakt až přehnaně ciltivý a dělá to u obou 1.9TDi z roku 2007.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte náhodou jestli MB nedělala nejaké změny("inovace") v Setrvačníkách,spojkách?

U těch mojich dvou posledních Oct.II 1.9TDi ze 2007 se mi totiž zdaj nějaký divní....s nima se často stává při rozjezdu že to zahrká a jakoby poskočí,obvzlášt když je to auto naložení a při rozjezdu do kopce když se trochu podrží,tak mi to přijde jako když to ta spojka neudží a poskočí to......prostě je to takový citlivý na rozjezdy.

Se spojkama jsem v životě neměl problém,rozjíždění ani nějak nevnímám a nepřemýšlim nad tím po těch letech za volantem,ale dnes a včera jsem zařizoval na těch dvou Oct.II servis.prohlídky,tak jsem s nima jezdil a občas jsem si připadl jak začátečník kolikrát mi to při rozjezdu zahrkalo(poskočilo).To u té mojí Oct.II z 2006 se mi to nestává.....jako kdybych chtěl tak to vyvolám,ale při běžnym rozjezdu to neregistruju.

Mě už to párkrát ty řidiči co na nich jezděj řikaly,ale já je ještě s úsměvem odpálkoval a řekl jsem jim at se naučej rozjíždět....no ted po těch dvou dnech co jsem s nima jezdil jim musim dát za pravdu že se s tim moc příjemně nerozjíždí.A prý podle jejich slov to třeba týden neudělá,rozjížděj se v pohodě a pak přijde den že jim to dělá při každym rozjezdu.

Ono třeba od dob PD jsou ty spojky citlivější,aspoň teda mě to tak přišlo tehdy po přechodu z klasických TDI,ale zvykl jsem si a pak už jsem nikdy problém nevnímal,ale tohle mi přijde fakt až přehnaně ciltivý a dělá to u obou 1.9TDi z roku 2007.

Můžu potvrdit, mám stejnou zkušenost taky 1.9 TDI 77kw z roku 2007 akorát v SEAT TOLEDO. Přesně jak píšeš jako kdyby spojka špatně vystavovala, ale jen někdy. Nejhorší jak říkaš, když je auto naložený a máš se rozjet do velkého kopce, mě ta spojka někdy i zasmrdí. Je to divný a hlavně nepříjemný, ja už jsem si na to zvyk, jezdím jenom tímhle autem mám najeto 70tis, každopadně je to nepříjemný. Už jsem s tím byl i v servisu, ale na nic nepřišli. Kdyby jsi přišel na to čím to je dej vědět ,dík. Je pravda že PD máj slabé spojky, známému jí na pasatu měnili už dvakrát, ale měl tam chip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chipy sa tu preberaju casto, ale nikto doteraz nedal odpoved, ako je to s DSG. niekto sa to tu dokonca pytal, ale nepadla odpoved. ako to je teda presne s DSG? jej charakteristika zostane presne rovnaka?

uprava od sportmotoru nemeni priebeh. tj. max krutaku aj vykonu je v rovnakych otackach, briebehy su podla grafu takmer identicke. u cimbu ma vsak tocak iny priebeh a jeho max je posunute o 800 otacok vyssie.

je mi jasne, ze prevodovka z toho neumre, ale ak sa nezmeni jej "programovanie", sprava sa podla nastavenia na iny motor. co napriklad moze sposobit znizenie komfortu, nie plne vyuzitie potencialu noveho motoru atd.

co si o tom myslite?

mk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám chip od ATB v Passatu s DSG a DSG se to nedotklo

Ahoj mě by to také zajímalo, mám 02, 77kW s DSG a rád bych ji nechal chipnout, sice jsem dostal kontakt na firmu, která to dělá (774844750-chip,líbeznice), ale nemám s nima zkušenost, údajně musí být jiný softwer, aby nedošlo k nějakému problému. Proto bych raději někoho ověřeného i za vyšší cenu. Nerad bych tý mojí holce ublížil :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mě by to také zajímalo, mám 02, 77kW s DSG a rád bych ji nechal chipnout, sice jsem dostal kontakt na firmu, která to dělá (774844750-chip,líbeznice), ale nemám s nima zkušenost, údajně musí být jiný softwer, aby nedošlo k nějakému problému. Proto bych raději někoho ověřeného i za vyšší cenu. Nerad bych tý mojí holce ublížil :help:

cim dalej viac som nakloneny prave sport motoru. kedze DSG sa neprogramuje a ich uprava zachovava povodnu charakteristiku motora (77kW -> 105kW (obe pri 4000o/min) a 250Nm -> 320Nm (obe pri 1900o/min)).

tdi77.jpg

tiez sa mi paci to, ze programuju cez systemovy konektor a nie cez diagnosticku zasuvku (nezvysuje sa pocitadlo updatov FW). aj ked po tejto stranke su moje odborne vedomosti nulove, takze si to nemam ako overit, pripadne sa presvedcit, ze je takto urobeny chiptuning viac ukryty (a ci to vobec v pripade fatalneho problemu s turbom, spojkou, prevodovkou atd zachrani zaruku).

mk

Editováno: , autor: mk01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cim dalej viac som nakloneny prave sport motoru. kedze DSG sa neprogramuje a ich uprava zachovava povodnu charakteristiku motora (77kW -> 105kW (obe pri 4000o/min) a 250Nm -> 320Nm (obe pri 1900o/min)).

tdi77.jpg

tiez sa mi paci to, ze programuju cez systemovy konektor a nie cez diagnosticku zasuvku (nezvysuje sa pocitadlo updatov FW). aj ked po tejto stranke su moje odborne vedomosti nulove, takze si to nemam ako overit, pripadne sa presvedcit, ze je takto urobeny chiptuning viac ukryty (a ci to vobec v pripade fatalneho problemu s turbom, spojkou, prevodovkou atd zachrani zaruku).

mk

Programovat bez zapisu flasch jde pomoci BDM flascher interface. Vytahne se jednotka,rozebere a napoji se na kontaktni mista urcene pro programovani rj. Na druhou stranu tu ted byl v patek clovek s O2 103kw a chip sportmotor a nic moc teda.Vytahl jsme soft pro porovneni s origo, zmeny tam jsou, ale propracovanost softu slaba.Nebyly upraveny mapy pocatku vstriku vuci uhlu natoceni kliky :feve: SW v prevodovce se upravoval jen u tech uplne starych.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Programovat bez zapisu flasch jde pomoci BDM flascher interface. Vytahne se jednotka,rozebere a napoji se na kontaktni mista urcene pro programovani rj. Na druhou stranu tu ted byl v patek clovek s O2 103kw a chip sportmotor a nic moc teda.Vytahl jsme soft pro porovneni s origo, zmeny tam jsou, ale propracovanost softu slaba.Nebyly upraveny mapy pocatku vstriku vuci uhlu natoceni kliky :feve: SW v prevodovce se upravoval jen u tech uplne starych.

preco u teba bol? btw: nezda sa mi, ze vymontovanie RJ a jej rozobratie je zrovna "nezistitelny" postup, ako to popisuju.

mk

Editováno: , autor: mk01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

preco u teba bol? btw: nezda sa mi, ze vymontovanie RJ a jej rozobratie je zrovna "nezistitelny" postup, ako to popisuju.

mk

Rikal mi duveruj a proveruj, chtel at to zkouknu.Staci to jen stahnout a vis co tam je.Nebo pokud tomu rozumis staci nalogovat a jsi doma.Tam se jedna jen o to, ze kdyz vagem najedou ro rj a do rozsireneho mereni tak tam bude 0 programovani. Nic vic.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rikal mi duveruj a proveruj, chtel at to zkouknu.Staci to jen stahnout a vis co tam je.Nebo pokud tomu rozumis staci nalogovat a jsi doma.Tam se jedna jen o to, ze kdyz vagem najedou ro rj a do rozsireneho mereni tak tam bude 0 programovani. Nic vic.

ale ak je to auto cipnute na prd (ktore ti zo sportmotoru prislo), mal to dat clovek na brzdu a ist reklamovat. mapa do riadiacej jednotky je taky isty tovar, ako vsetko ostatne.

ak firma predava mapu na 132kW tak to auto ma mat 132kW. ak nema, chces napravu. o cene merania na brzde nehovoriac.

mk

Editováno: , autor: mk01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Programovat bez zapisu flasch jde pomoci BDM flascher interface. Vytahne se jednotka,rozebere a napoji se na kontaktni mista urcene pro programovani rj. Na druhou stranu tu ted byl v patek clovek s O2 103kw a chip sportmotor a nic moc teda.Vytahl jsme soft pro porovneni s origo, zmeny tam jsou, ale propracovanost softu slaba.Nebyly upraveny mapy pocatku vstriku vuci uhlu natoceni kliky :feve: SW v prevodovce se upravoval jen u tech uplne starych.

Ahoj tak jsem to dnes nechal ze 77 kW přechipovat na 103 kW, zatím jsem ujel jen 100 km což není moc. První dojem je pozitivní, DSG maká jak má řadí plynule. Uvidím jestli budu pozorovat nějaké změny (kromě zvýšení výkonu) a pokud zjistím něco špatného :help: , napíšu to sem :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...