frydak Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 to frydak: Tak by ma zaujimalo co maju xenony spolocne so spotrebou. To maju vacsiu wattaz ako halogeny?Jen mě to tak napadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Nemel nebo nemate nekdo s timto zkusenost u OII motor 1.9Tdi 77kw pri studenem startu motor naskoci bez problemu ale pokud je motor v zahratem stavu tak toci delsi dobu nez naskoci.vse co bylo mozne tak je zkontrolovano jednotka, tep.cidlo, vstriky a nic.nemate nekdo tucha co to muze byt.dikec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmiklos Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Už se to tady myslím řešilo - a výsledek zněl startér u O1 - jo taky sem se divil, ale podvrdilo to víc lidí - hledej problém se startem teplého motoru - je toho tu myslím dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Už se to tady myslím řešilo - a výsledek zněl startér u O1 - jo taky sem se divil, ale podvrdilo to víc lidí - hledej problém se startem teplého motoru - je toho tu myslím dost hmm,uz jsem to tu docela projizdel ale nic konkretniho jsem nenasel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmiklos Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Projeď si tohle je tam toho dost. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=43425 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 zvlastni je ze pokud startujem za tepleho motoru tak jak jsem uz psal to dlouho toci nez motor naskoci.pokud hned po nastartovani motor vypnu a nasledne hned startuji tak je to uz bez problemu a naskoci okamzite. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmiklos Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 soráč chrochtáka nemám, takže ti víc neporadím - je fakt, že tohle myslím nikdo nepopisoval myslím ten restart. Jen sem dal k dobru co vím, známej má stejnej problém, tak sem toho dost nahledal, ale ještě se k tomu nedostal, tak víc nevím výsledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frudo Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 ja som vyriesil problem opravou startera http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry648170 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 to beny: Moja skusenost je asi taka co sa tyka zlych startov tepleho motora. Auto som mal nacipovane a tento vikend som ho odcipoval. Co sa tyka startov tak tie sa dost zmenili teply motor uz nechyta tak ako chytal. Ked bolo auto cipovane (stal som za chlapikom pocas upravy) a presne mi ukazoval co mi robi a mimochodom ma upozornil ze mi zvysuje aj davku vstreknuteho paliva a takisto aj skorsi vstrek paliva ako v seriovke (pri starte tepleho motora). Takze moja rada je v uprave softu. Podotykam nie cipovanie ale len mapy vstreku pri starte. P. S. odcipovane nebolo kvoli problemom ale auto uz odovzdavam a dostavam nove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 Me to startovalo spatne za tepla kvuli baterce, jednou jsem kvuli tomu zustal viset na OMV na obchvatu Olomouce pri ceste do anglie, startel s motorem tocil ale motor nechytl!!!!!!!!!!!!! Problemy s teplymi starty jsem mel uz aspon pul roku a behem te doby se mi stalo, ze po delsi dobe co auto stalo jsem nenastartoval.. baterka pomalu odchazela.... jel jsem od Frydku a uz v Hranicich kdyz jsem podradil na kruhaci, tak auto zdechlo!!!! Takhle to udelalo nekolikrat a v Olomouci uz jsem nenastartoval.. tenkrat jsem to konzultoval s Cosbym, dokonce mi prodal druhy zanovni starter, ktery jsem mu potom vratil... mel jsem obavu ze vstriku, praskle hlavy atd.. nakonec baterka.. A jak to dopadlo? Kamos ktery jel se mnou a na te benzince jsme meli sraz mi cestou na obchvatu v Olympii koupil baterku "Filson", na ktere uz jezdim pul roku a zatim jsem nastartoval krasne za tepla i za studena!! A pro to rada pro vsechny!! Zkontrolovat baterku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 Připojuji se k baterii. Když jsem vlastnil OC I, začala mi po asi pěti letech provozu špatně tj. dlouho startovat u zahřátého motoru. Takže servis, no a technik se hned ptal jak je stará baterie. Když jsem mu řekl že je původní tak povídá že je to jasné. Přesto si auto vzal, po asi čtvrt hodině mi ho vrátil s testem baterie vyteženém z nějakého počítače. Podle toho testu měla baterie jen asi dvacetpět procent původní kapacity. Na moji otázku proč se to projevuje jen u teplého motoru odpověděl že u studeného se vstřikuje podstatně větší dávka a v jiném okamžiku, proto auto startuje lépe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myprivate Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 rád bych Vás poprosil o radu. Mám Oct. II 2,5 roku starou, najeto 60 tis.. mám na tom čip na 100kw. při jízdě bouchlo motoru a v servisu zjistili, že jedno PD vyrazilo víko, zlomila se vačka a podřela hřídel...oprava cca 60 tis. poradí prosím někdo, co s tím? nový motor? kde sehnat náhradní díly apod? díky___myprivate___ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 kup na vrakovišti jiný se stejným označením, cena 20t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 kup na vrakovišti jiný se stejným označením, cena 20t Přesně tak......oprava se nevyplatí a navíc jak se jednou někdo začně hrabata v PDčku tak je to k nezastavení. Taky jsem koupil na vrakovišti motor...když se mi tehdy rozsypal 2.0TDI a v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myprivate Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Přesně tak......oprava se nevyplatí a navíc jak se jednou někdo začně hrabata v PDčku tak je to k nezastavení.Taky jsem koupil na vrakovišti motor...když se mi tehdy rozsypal 2.0TDI a v pohodě. A nestačí sehnat novou hlavu motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brot1cz Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Teoreticky by to stačilo, ale nevíš přesně jestli se to třeba nepotkalo ze spodkem a druhá věc je že je lepší vyměnit celej motor. Samozřejmě za ňákej slušnej ne za šrot, finančně tě to výjde plus mínus na stejno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juryn1 Vloženo 5. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2008 ahoj hosi. poradite mi jaky je nejvhodnejsi olej do motoru?.nejaky konkretni typ......nekde jsem cetl ze do motoru pd je lepsi nalit olej ridky ale turbu naopak pry zas vyhovuje vice olej hustsi.takze co s tim? dik za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 5. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2008 Dříve to byl třeba od Castolu bud Longlife II(0W-30) nebo Longlife III(5W-30)...a dnes už jen jeden typ a to Castrol EDGE 5W-30..viz.odkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juryn1 Vloženo 5. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2008 Dříve to byl třeba od Castolu bud Longlife II(0W-30) nebo Longlife III(5W-30)...a dnes už jen jeden typ a to Castrol EDGE 5W-30..viz.odkaz diky za radu i za odkaz..super! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 takže jedna naše firemní OII ted cestou zaškytala a konec. nejede, třetí den stojí v servisu a neví si s tim rady. tomu škytnutí předcházelo blikání kontrolky žhavení údajně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 20. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 Keď budeš vedieť diagnózu tak napíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 V pondělí jsem nechal měnit na jedné OII 1.9TDI rozvody a dnes přijel ten řidič že ten motor na volnoběh nějak pohukuje,tak jsem zvednul kapotu a ten houkaví zvuk jde od rozvodů a je to slyšet jen za tepla(za studena je ticho),není to žádný pískání,dření,kvílení apod.,prostě to je takový pohukování(lépe to vyjádřit neumim)......volal jsem hned mému mechanikovi do autor.servisu a ten mi řekl že se to občas vyskytuje po výměně komplet.rozvodů včetně pumpy....prý jak si to sedá a jak se zabýhaj ty kladky...prý když měnej jen samotnej řemen a nap.kladku tak se jim to ještě nestalo,ale když vyměněj vše včetně vod.čerpadla,tak se jim to občas vyskytuje takový všelijaký pazvuky......Setkal jste se s tim někdo už???...... Mě teda měnily kompletní rozvody na autech už tolikrát že bych to nespočítal a konkrétně s tímto zvukem jsem se teda ještě nesetkal.......Jó párkrát to po výměně jakoby svištělo...jednou mi dokonce ještě u Passatu po výměně pískala nap.kladka asi skoro 10.000km,ale tohle jsem ještě vážně neslyšel.(podotýkám že používám jen orig.rozvod.sadu i orig.vod.pumpu) Máte s tím někdo zkušenost?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Myslim ze neco v autorizovanem servisu p.....i. Nedej se odbyt a omlat jim to o hlavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Myslim ze neco v autorizovanem servisu p.....i. Nedej se odbyt a omlat jim to o hlavu. Víš co...tu orig.sadu včetně pumpy jsem si koupil sám a dělal mi to dlouholetej známej mechanik v autor.servisu kterej mi rozvody na autech dělal už min.20x....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 Tak bych tak řekl že začíná pěkně haprovat spolehlivost těch 1.9TDI-PD......nevim,možná už se soustředěj na příchozího nástupce 1.6TDI-CR že na tyhle kašlou........ Mě to začalo tím jak jsem pořídil ty OII-Combíky v kombinaci z DSG a jak mi po pár dnech začal rachat motor tak že to vypadlo jak kdyby do něj místo oleje někdo nasypal hrst matiček a šroubů....tehdy byla příčina těsnění pod hlavou,byl to nějakej šmejd ve kterym chybělo průchozí díry na mazac.kanály,tudíš hlava mazala tak ze čtvrtiny,proto se celej vršek tak rozsypal.Výměna kompletní hlavy+těsnění vše vyřešila.....takže zatím u mě jen toto,ale někteří kolegové už maj celkem problémy slušný. Prvnímu min.týden párkrát zablikla při jízdě kontrolka žhavení+to zacukalo....vždy to udělalo jen jednou za určitou dobu a zas to dalo pokoj......včera jsem s tim mluvil na letišti,kam přijel z náhrad.autem a řikal že mu budou měnit vstřiky....že snad dnes by to měl mít hotový.... Pak můj dobrý kamarád z branže který má ve své maličké firmě 2x OII 1.9TDI.....První ty 2ks OII co měl byli ty úplně první(květen 2004)....ty mu jezdily přes 4.roky bez problémů,teď před cca 2,5měsícem je obměnil za stejné jen v lepších výbavách a nejen to že byl v šoku z toho jak jsou víc hlučnější,což teda má pravdu,obvzláště ten jeden mu úplně burácí při rozjezdu,ale začínaj se mu právě i sypat.........už mu u jedné měnily za ty cca 2,5měsíce provozu,Turbo,vstřiky,napínák na klín.řemen se mu úplně rozpadnul,pak mu začlo blbnout startování až to jednou ráno vůbec nenatočil....příčina byla ŘJ motoru apod.ještě tam řikal nějaký maličkosti,ale to si už nepamatuju......Každopádně nadával jak se ty motory zhoršily,řikal že ty co měl ze 2004 že výkonově na tom byli daleko lépe,živější a hlavně znatelně tižší....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.