Prochaine Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 (editace) 7litrov s DSG??to myslis dlhodobu?? 7 litrů mám dlouhodobou. Ale bydlím v Praze a jezdím po ní dost. Minulý víkend jsem jel na Šumavu (6,3l/100km) a zpátky (5,5l/100km). Podrobnosti zde: http://www.spritmonitor.de/en/detail/188084.html Editováno: 21. leden 2009, autor: Prochaine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Aha, tak sorry, ak jazdíš dosť po prahe tak sa to dá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcz Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 zlaty manual :-) dneska na slovensko a zpet necelých 300Km za 4,8l/100Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nasty Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Já mám s DSG dlouhodobý průměr okolo 6,8. Jezdím takřka jen město/dálnice. Se spotřebou jsem spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 tak ja dnes borci ze Sloévenska do Brna za 6 litru, ale 420 km za 4,5 hodiny, takze jako šutr.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
votas83 Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Zdravim,už jsem to tady jednou psal,mam vsechny informace tak to sem hazim. Elektronický plyn-Sprint booster mam ho napojeny,moje reakce jsou velmi pozitivní!Je tady nekdo kdo se stim setkal?Rad bych znal vase nazory predem diky..... http://www.1-tuning.cz/chiptuning.php http://www.amb-tuning.de/produkte/sprint-b...annt/skoda.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 ten první je čistě o chipu a druhej odkaz je německy. moc tomu nerozumim, ale někdo tu psal, že OII nemá lankovej plyn, ale elektronickej, takže jestli je to pravda, naletěl jsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
votas83 Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 ten první je čistě o chipu a druhej odkaz je německy.moc tomu nerozumim, ale někdo tu psal, že OII nemá lankovej plyn, ale elektronickej, takže jestli je to pravda, naletěl jsi Ja vim ze ma elektronicky plyn a ne lanko,tak jeste treba takhe............(u nas se tomu rika ekektronicky......) http://www.bullock-praha.cz/produkty/vybav...nt-booster.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 uf cena za to ze reakce na pedal je vyraznejsi je dobra heh..V ramci chiptuningu se upravuje pozadavek ridice, tzv. reakcni palivova mapa. Takze myslim ze krome reakce na pedal a jak pisou pocitu ze silnejsiho auta, mohu zarucit ze to auto bude alespon i silnejsi nez tahle oblbovaci krabicka. Za cenu zhruba dvou krabicek plnohodnotna uprava datovych poli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 Píšou to dobře.Krabička "dělá dojem".takže zase pseudo Efekt. Tady je to jak píše Fun.Pořádná úprava a né poseudoefekty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 čím viac kilometrov mám na 1,9 tým sa mi zdá motor tichší a lepší a tá spotreba ...votas dal si si ten plyn? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
votas83 Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 čím viac kilometrov mám na 1,9 tým sa mi zdá motor tichší a lepší a tá spotreba ...votas dal si si ten plyn? jo,jo mam ho tam.......Jasne je to jen efekt ale zrychleni je znat a dost stovku to udela jako nic..... auto krasne tahne i na sestku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 zdarec mohl by mi někdo poradit co dělat proto aby se zlepšil teplý start u O II 1.9 TDI PD 77 kw. Za studena to chytá na drc , ale podelší jízdě musím celkem dlouho točit. Jak mile to trochu schládne tak opět bez problémů. Dík za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 (editace) počti si http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;#entry1019083 Editováno: 15. Únor 2009, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 Umim opravit... www.TDIfun.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 (editace) Zajedte si k TDI,on Vám to udělá...... Editováno: 16. Únor 2009, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 (editace) Hele to jsi uz trochu prehnal nemyslis???? ja jsem svoji upravu tepleho startu vyresil sam a po svem, necekal jsem az nekdo linej a hloupej dostane aktualizaci nejakoho softwer kde to za nej vyresil nekdo jinej.a navic nepomlouvam neci praci.. P.S. pozor na to, pomluva je zalovatelna, premyslej co pises. Editováno: 15. Únor 2009, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado223 Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 (editace) zdravimpred tyzdnom som kupil octaviu II . po prejdeni približne 15-20 km alebo 15-20 minut cesty auto zacne vynechavat citit to sklbanim a kolisanim otacok. minule sa mi stalo ez auto dokonca uplne zhaslo a potom nechcelo nastartovat po zdlhavom toceci motorom asi 1,5minuty auto nastartovalo a slo opet normalne urcite km. ked pridem domov a zhasnem motor a potom chcem nastartovat tazko naskakuje motor ako keby nemal palivo. stretli ste sa niekto stym? vopred velka vdaka za vsetky rady a postrehy PARDOM OPRAVUJEM NIE 74KW ALE 77KW. Editováno: 6. Březen 2009, autor: ado223 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 Je třeba připojit diagnostiku.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado223 Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 (editace) taaak dnes som bol na diagnostike ako som aj myslel diagnostika nenasla nic okrem sporadickej chyby:motor ventilu klapky V157-sporadicka zav ada. tuto zavadu zmazali a auto sa slo vyskusat ale robi to dalej a na diagnostike uz neukazo ziadnu chybu, ked som ho po vyskusani odstavil asi an 10 minut nechcelo uz vobec chytit takze diagnostika neukazala nic a ja som zufaly napadaju ma len varianty ze bud je slaby tlak v palivovom systeme alebo blbne elektronika takze radte:( :help: :help: :help: budem vdacny za kazdu radu . Editováno: 6. Březen 2009, autor: ado223 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 ...možno blbá poznámka, ale nemôže to robiť zanesený palivový filter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado223 Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 speeder:filter je vymeneny aauto stale nejde a ako vidim asi ani na fore nevedia poradit pretoze sem nikto zatial neprispel nejakou radou alebo aspon tipom. tak poradte niekto ak viete :help: :help: :help: :help: :help: :help: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado223 Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 uz je tam fungl novy filter a bol som to vyskusat a robi to iste :feve: takze ? spustit s kopca??? :help: :help: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Na dálku nelze poradit.Je třeba hledat,,,, je kupa možností... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado223 Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 :p :palec2: konecne problem vyrieseny! ty mamuti co som odnich kupil auto cosi spekulovali s vekom nadrze a s cerpadlom a zapojili opacne privod a prepadpaliva takze auto slo kym malo dostatok nafty v palivovom filtri a ked dostatok nebol nestihala dotekat pretoze boli opacne zapojene hadice. takze auto uz konecne ide vdaka za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.