wrccko Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 tak to je super, že už si to vyriešil, hlavne, že sa nič nestalo s autom, tieto neodborné zásahy, sú niekedy úžasné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomba Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Zdravím prosím vás o radu který typ olejového filtru přijde do octávky 1.9TDI-Champion Xe 525,Champion XE505,Champion C150.Dík za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosta103 Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Zdravím prosím vás o radu který typ olejového filtru přijde do octávky 1.9TDI-Champion Xe 525,Champion XE505,Champion C150.Dík za info. Ja davam filtron OE650/1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 teraz som prišiel od auta, a normálne som zhrozený ako voľne tam sú pohodené kontakty od čidla paliva, žiadna izolácia nič, keď by sa tam dostala voda tak je to v prdeli, tí ktorí nevedia ako som si to všimol, tak som pozeral ten ecobox, budem to musieť zaizolovať, to je katastrofa jak u kórejcov :aggressive: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 Môžeš to odfotiť wrccko??? ja som si tam nič také nevšimol a tom som po príchode domov ten ecobox ešte pripevňoval nech sa tam len tak nehojdá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 skúsim buď dnes alebo zajtra, ale chcem to oblepiť izolačkou a ako si prichytil ecobox? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Keď sa nič nezmení tak to v garáži odfotím a večer sem dám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Maroši tu je foto ako som ten ecobox upevnil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 podobne som rozmýšľal aj ja, lebo ten držiak sa nenahrieva tak by to malo byť v pohode, ale ten nezaizolovaný snímač nemám sfotený, skús sa pozrieť ako to máš ty, je to pripnuté na ten kábel ecoboxu, ktorý ide dolu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Tak na to snímači som nevidel nič nazaizolované... A druhý konektor z boxu je ten čo je vidieť na foto z druhej strany držiaka za boxom, stiahol som to spolu jednou páskou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semirr96 Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Ahoj chcem sa spýtať dnes som mal demontovany spodny plastovy krit na oktavke II 1.9 TDI 77KW a ma prekvapilo ze som mal zaolejovany blok motora, vanu, hadicu do intercoolera teda v spodnej casty vrch bloku a ostatne vrchne casti boli ciste a suche az na turbo bolo malinko vlhke. To mi neslo do hlavy skade sa tam ten olej vzal tesnenie pod vanou je OK. Auto ma nabehano 59 500 je to 2006. Je mozne ze odchadza turbo? Aj ked nepocujem ziadne piskanie ani dalsie ine zvuky auto ide normalne.Ma niekto s tym nejake skusenosti ak ano prosim vyjadrite sa rad si precitam vase prispevky. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 Tak keď to je zaolejované určite nie je niečo v poriadku... Ale čo to ti nepomôžem, ten kryt som ešte dole nemal, zatiaľ mám 25t km a za 2t km mi píše servis tak potom uvidím prvý krát octu aj zo spodu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarsva Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 (editace) Má někdo zkušenost s hlučností 1.9 tdi 77 pří akceleraci z nízkých otáček? Mám O2 4x4 77Kw DP najeto 105000 km. V rozmezí 1800-2500ot/min je motor děsně hlučný(duní). Po dosaženícca 2500ot se vše zklidní, táhne ale bez vanutí nebo škubání. Je to normální u DP? Dík za rady jarsva. Editováno: 29. Duben 2009, autor: jarsva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 (editace) No tak nečo takového jsem pozoroval na svém tdi 77kw jen když jsem vzal nafu od pochybné firmy, nyní co tankuji vervu je klid. A motor má označení PD ne DP. Editováno: 29. Duben 2009, autor: DEZENT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa Čech Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Tak jsem si dneska všimnul že při 95km/h tj. 1900 ot. se poněkud změní zvuk a je cítit taková slabá jakoby rezonance, nejdříve jsem myslet třeba na hůře vyvážené kolo nebo tak něco ale pak jsem zjistil že to udělá na těch 1900 ot. pokaždé, bez ohledu na zařazenou rychlost, bez ohledu na to jestli jedu z kopce bez plynu nebo do kopce s plynem. Prostě pokaždé to na těch ot. začne ale jen přesně na 1900 ot. pod i více to okamžitě přestane. Z toho usuzuji že to nemůže dělat nic na co má vliv aktuální rychlost, tedy nebude to od kol, ložisek, kloubů atd. spíše asi něco na motoru, setrváku, spojce nevím ? Setkal jste se s tím někdo ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarsva Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 No tak nečo takového jsem pozoroval na svém tdi 77kw jen když jsem vzal nafu od pochybné firmy, nyní co tankuji vervu je klid. A motor má označení PD ne DP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa Čech Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Pokud to byla odpověď pro mě tak to asi ne, jednak jsem netankoval když to začalo a jednak tankuji vždy na Benzine Dieset Top Q + VIF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 1. Květen 2009 Sdílet Vloženo 1. Květen 2009 Tak jsem si dneska všimnul že při 95km/h tj. 1900 ot. se poněkud změní zvuk a je cítit taková slabá jakoby rezonance, nejdříve jsem myslet třeba na hůře vyvážené kolo nebo tak něco ale pak jsem zjistil že to udělá na těch 1900 ot. pokaždé, bez ohledu na zařazenou rychlost, bez ohledu na to jestli jedu z kopce bez plynu nebo do kopce s plynem.Prostě pokaždé to na těch ot. začne ale jen přesně na 1900 ot. pod i více to okamžitě přestane. Z toho usuzuji že to nemůže dělat nic na co má vliv aktuální rychlost, tedy nebude to od kol, ložisek, kloubů atd. spíše asi něco na motoru, setrváku, spojce nevím ? Setkal jste se s tím někdo ?? To co popisuješ mi dělalo taky, ale myslím, že někde okolo 1700 ot. Po nějakém čase to samo zmizelo a už se to neobjevilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa Čech Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 No, všimnul jsem si toho tak nějak najednou, nevím jestli to dělalo i dřív ale myslím že ne, to bych asi nepřehlídnul, zatím to nijak řešit nebudu, není to hodně znatelné ani moc obtěžující, uvidím jestli se to bude nějak něnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guf Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 V 1900 ot. zabírá turbo(alespoň u mě), takže bych se zaměřil na něj. Kolik máš najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa Čech Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 Něco přes 70 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guf Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 Někde tady na foru jsem četl, že kolem 50 - 70 tis. prý odchází turbo. Třeba to tím nebude, ale jestli máš auto ještě v záruce, tak se na to v servisu raději poptej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa Čech Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 Neřekl bych že to dělá turbo, je to stejné i když jedu z kopce bez plynu a dostane se to na 1900 ot. nebo turbo tlačí pořát bez ohledu na plyn ?? Já myslím že ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.T. Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 Turbo podle mne tlaci porad, nezavisle na plynu. Zavisi jen na otackach. Aspon mi to tak prijde na me 1.8 TSi, kde kdyz dojizdim na krizovatku bez plynu a dostanu se pod 1800ot, je slyset, jak si turbo houkne, cili se vypne (podle otacek). Tudiz nad 1800 muselo bezet i bez plynu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa Čech Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 Turbo podle mne tlaci porad, nezavisle na plynu. Zavisi jen na otackach. Aspon mi to tak prijde na me 1.8 TSi, kde kdyz dojizdim na krizovatku bez plynu a dostanu se pod 1800ot, je slyset, jak si turbo houkne, cili se vypne (podle otacek). Tudiz nad 1800 muselo bezet i bez plynu.. Tak to nevím ale myslel jsem si že turbo bude nějak např. podtlakově řízený, jaký by mělo smysl aby tlačilo když jedu z kopce a brzdím motorem ale nevím no, třeba jo...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.