Přejít na obsah

Pro všechny 1,8T - motor-problémy chodu - děravá hadice odvětrání spodku motoru


1.8T

Doporučené příspěvky

Hoši, sem z toho jelen. Kukal sem na ty hadičky...všechny ok, projistotu sem vyměnil ten odvětrávací ventil za 230 kč, kvůli VAGu ( psal ztrátu tlaku mezi klapkou a turbem) a auto se chovalo stejně. Jenže... sem zkusil odpojit konektor k váze vzduchu, auto se chová úplně normálně, je v klidu a to nejdůležitější je, že už nemá díry v plynu, necuká...prostě paráda. Ta váha je nová, má najeto asi 5.000 km, ale není to origo, je z německa výrobce nevim, stála asi 1.600,-. Myslíte, že je špatná? Divný taky je, že když sem poprvé s odpojenou váhou vytočil motor nad 4.500 tak se rozsvítilo ASR a nehodlá zhasnout ani po opětovným nastartování. Zkusím VAG, co napíše...ale nechce se mi věřit, že se tady se*u s nějakejma hadičkama a pak bude problém ve váze vzduchu, která je nová. Hoši, co se stane, když budu jezdit s odpojenou váhou? Asi to nebude zrovna nejlepší pro spalování co? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

tak vaha vzduchu tam je proto aby ridici jednotka mela pribliznej nastrel davky paliva...lambda je takovej policajt na konci kterej rekne ano spravne popripade malinko doupravit. kdyz tam vaha vzduchu neni tak si to bere nahradni ulozene hodnoty, kolik by to melo byt, ktere nemusi byt presne a lambda pred katalyzatorem ma tedy vic prace... navic je tam urcita frekvence snimani neco kolem 10x za sekundu... Takze i proto muze ridici jednotka omezit zatizeni motoru a pracovat v mene ucinejsim pracovnim bode aby chranila motor.

Jaky teda ma vaha vzduchu vyznam? slouzi k tomu aby bylo davkovani paliva co nejpresnejsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Mam superba 1.8 t motor AWT 2003 koupenyho pul roku zpet a tak se taky podelim o zkusenosti, protoze jsem z tohoto fora a tematu cerpal a diky nemu i nasel pricinu mych problemu s timto motorem. Klasicke potize s litanim otacek pri volnobehu, chod na tri valce a blikajici zluta kontrolka motor engine, vse pouze pri volnobehu. VAG psal pokles tlaku mezi turbem a klapkou. V prvni rade jsem dal nove svicky, protoze kazda byla jina a postupne zacal proverovat hadice, nasli jsme jednu diru, presvorkovali na dosah dosazitelne hadice a vymenili regulator tlaku, kterej je zde oznacovany jako c.1(06A129101A) ten byl zasranej od oleje a membrana pravdepodobne neplnila svou funkci. Vymeneno a ok a po cca 300 km znovu tento ventil s membranou zasranej a stejne problemy znova. Sel jsem tedy po tom ventilku odvzdusneni klikovky, ale myslel jsem ze se tam shora nedostanu, nicmene nakonec jsem se hecnul a s dobrym naradickem jsem se tam dostal uvolnil svorku a vytahl. Tento venil c. 2(035103245A) propoustel a zcela neplnil svou funkci, proste byl deravej, mel jsem obrovskou radost jak jsem to videl, nahodil jsem novej a regulator tlaku opet novej. Zatim vsechno beha jak ma tak uvidime po case. Musim podotknout ze olej se mi nejak zasadne neztracel. Foto opotrebovaneho ventilku c. 2 shora, kde je uvnitr takovej plisek kterej se asi vychechlal a vykolejil z drahy prikladam zde

dsc_9175.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Presne môj problém,dnes som sa na to konečne podujal a výsledok,deravá hadica odvetranie 13A a takisto aj ta trubka pod tým čiernym plechom,kde je prístup ako ku peniazom,ešte som to nevimenil,ale už budem vedieť ako na to dík za návod a klobúk dole,lebo chalani od fachu už mi chceli meniť váhu,lambdu,ventily a bohvie čo ešte,chvalabohu,že som to auto nedal do servisu.Dúfam,že po výmene to bude šlapať ako má,pretože inak je to skvelé auto :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

zdravím , taky jsem měl praskklou hadici 13A. když jsem ji sundaval, tak jsem zjistil že je prsklá ještě hadice co naní navazuje a vede někam dolu podle motoru. z obrázku mi není jasný která to je. zkusil jsem jednu objednat, o kterýu jsem si myslel že by to mohla být ona a samozřejmě to byla jiná. nevíte náhodoou někdo číslo.

a ještě dotaz , kupujute ty hadice original ve škdovce, nebo někdo dělá repliky, díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím chlapi mám nově 1.8T 4x4 L-K asi po dvou dnech od koupě se mi rozsvítila kontrolka(výfukového systému) je teda fakt že sem ji ty dva dny proháněl pač pro mě byl dost záživnej ten tah a atd,ale po rozsvícení jsem nezaznamenal žádnej rozdíl ve výkonu,ani spotřebě,Neboli den D.ráno jsem jel s klukem se projet a protáhnout ji celej den cajk pak jsem zjistil že mi nesvítí xenon pak zase jo,odpoledne jsem jel vyzvednout ženu z porodnice sednem do auta nastartuju a šup už svítila kontrolka a xenon už svítil,někde jsem četl že laurin měl kontrolku nefunkčního xenonu ale za boha nemužu zjistit co za kontrolku to je proto jsem nebyl ani na diagnostice je tedy možné že to má spolu něco společného když po motoristické stránce je vše OK?vyjma tedy studeného motoru ten normal nastartuje vše ok rozjedu se a začne škubat asi tak 500m nebo pokud ho nevytočím tak na 3tis pak cajk ale pokud to nastartuju a nechám tak 2-3 min běžet na volnoběh 

tak zase jede jak má,,,sory že sem plácám jaksi 3 možný závady,ale vycházím z té kontrolky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím chlapi mám nově 1.8T 4x4 L-K a.....

Začal bych diagnostikou a pak vše ostatní, minulý týden jsem to podle toho návodu taky dělal, od Tčka včetně jsem to měnil vše za nové. Auto poškubávalo při akceleraci a hlásilo ztrátu tlaku mezi turbem a klapkou. Utržená hadice byla na první pohled vidět, hodně to i zašpiní motor v okolí praskliny.

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

problem s xenonem sem neuváděl proto abych zjistil proč nesvítí či svítí jen pro to jestli ta kontrolka má s tím spojitost,jediné co sem se všude dočet je že ,,verze laurin a klement má signalizaci nesvítícího xenonu kontrolkou na palubní desce"ale nikde sem se nedozvěděl která kontrolka to hlásí,proto ta zmínka o xenonech,omlouvám se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové. Mám Octavii I 1.8T AGU. Najete 252tkm. Před 1000km, vyměněny rozvody,vyčištěná škrtící klapka, vyměněn řemen příslušenství.. říkám v pohodě. Ale dneska, když jsem se vracel z práce domů. musel jsem k babičce na chalupu, trasa tam i zpět ca 150 km, a když jsem měl možnost tak jsme to pěkně oroštoval a asi ve 4800 ot.min začalo cukatz a dál mě to nechtělo pustit, jak bych mlátil o omezovač. Pak jsme to zkusil taky a opět  to samé. Co to může být? Nemáte tušení? Děkuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

To jsou rady, nechápu proč jezdit s prasklou hadicí? Jestli je to ta, co vede z paroh sání k ventilu v tom Tčku, tak tu určitě vyměnit a jestli bude OK a auto hlásí chybu ztráty tlaku tak vyměnit ten ventil v Tčku (v příspěvku #7 je to číslo 6 v druhém obrázku), to byla chyba u mě.  Jestli to budeš rozdělávat, doporučuji si koupit druhovýrobu ke všem hadicím a preventivně vyměnit, originály jsou drahé, ale druhovýroba je za pár stovek, třeba ten ventil stál do 100kč v CCčkách. Vyměnit je to gynekologie, ale auto pak přestalo cukat a hlásit chybu.

Ještě doporučuji, když se v tom budeš hrabat koupit si rovnou plastovou trubku měrky oleje, já ji měl tak zpuchřelou, že okamžitě praskla jen jsem se jí dotkl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...