fiser Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 Kluci a jak je to kdyz jedes na rezervu??? Sviti tankovaní--- a kdyz uz jsem temer suchy zacne nejak blikat nebo piskat?? jeste sem to nastesti nezazil, ale zajima me to! A taky se chci zeptat----na spolehlivost palubniho pocitace. resp---- natankuji 52litru( nikdy jsem vic nedal, neodvzdusnuji), vynuluji hodnoty celkove spotreby, spotreba je treba 6.6l/100km, tudis mam najet jejakych cca 780km. jenomze mam najeto 700 km a rucicka od paliva se ani nehne ani snaha se hnout! da se verit ze tech 80km jeste najedu? jsou tam nejake tolerance , odchylky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fofoja Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 (editace) chlapci tu si niečo prečítajte ako to vlastne je Editováno: 27. Březen 2009, autor: fofoja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 to sedí... jednou jsem do OI 4x4 narval poctivejch 73l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 já 75 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autorobert840 Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 Já měl dneska podle PC dojezd 10 Km a natankoval plnou 42 l nafty (na dvakrát), vyndal jsem zadní sedačku a vytáhnul plovák (nádrž byla fakt plná) asi bude špatně ukazovat plovák. Až pípne rezerva vymontuju plovák a změřím kolik je nafty v nádrži. Spotřeba podle PC 4,8 l/100 km, ale podle ujetých kilometrů a natankovaného paliva 5,8 l/100 km. Dá se s tím něco dělat??? Díky Robert Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 Natankovat po prve vypnutie pistole. Potom koncom pistole stlacit odvzdusnovak co mas v nadrzi a dotankovat do plna az po hrdlo!!! Ale ne u benzínu. Když přetankuješ, může se to dostat do aktivního uhlí!!! Oprava v servisu cca. 6.000,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 BERRY: Ale ja som mu to radil na DIESEL- NAFTA. A NIE NA BENZIN!!! Precitaj si celu temu!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessi Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Do OI Tdi pravidelně 2x týdně tankuji cca 65 litrů, nejvíc jsem tam dostal okolo 70 litrů a to mě ukazatel palivoměru ležel cca 120 km na nule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 Natankovat po prve vypnutie pistole. Potom koncom pistole stlacit odvzdusnovak co mas v nadrzi a dotankovat do plna az po hrdlo!!! Takovej blbej dotaz: Kde ten odvzdušňovák je, abych ho mohl pistolí zmáčknou? Budíky mi ukazovaly půlku nádrže, tak jsem sjel ke stojanu a natankoval do plna, až k hrdlu. Ale jen 19 litrů!! (což by ukazovalo na nádrž 40 litrů ).Ještě k tomu mi ručička po tomhle natankování ani nedosahovala na plnou nádrž! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 v hrdle pod víčkem nádrže kam strkáš tankovací pistoli je po levý straně výstupek ten zatlačíš smezem do hrdla nádrže a uslyšíš syčení vzduchu jak se vypouští vzduchová kapsa v nádrži Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny159 Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Zdar.Pánové dělejte jak chcete.Ten čudl tam je na to,aby se nafta dostala až na horu a vypla tankovací pistoli.Při následném zašroubování hrdla se čudl zmáčkne a nafta steče.Nádrž je uzavřena kvůli případnému převrácení.Je odvětrána přes nějaký filtr.Když se do něj dostane nafta tak se ucpe.Takže jestli chcete riskovat ucpání tohoto filtru při roztažení paliva,jízdou do kopce čí prudkém brzdění tak prosím.Toto nemám ze své hlavy,ale bylo mi to zděleno jedním mechanikem ze škody.Zdá se mi to vcelku logické.Nebo že by inženýři z VW udělali někde chybu dali tam nějaký čudl na víc a v návodu o něm neudělali ani čárku... Neni lepší jezdit na pumpu za 200 kč a je klid.Je krize :smich: P.S. Netvrdím že se nafta roztáhne o 10 litrů.Osobní výtah je také dimenzován na 10 násobné přetížení. Že by bezpečnost... Zdravím. Přesně totéž mi říkal známej ve Škoda servise. Prý často u nové Fábky lidi tankujou až po hrdlo, následně palivo nateče do odvzdušňovacího systému, udělá to škyt škyt a odtah. Soudě podle toho, že tu hodně lidí tankuje až po hrdlo a auta jim jezdí, asi to není tak častý jev. Chci tím jen říct, že nejsi sám, komu to říkali v servise. Tak a teď nás ukamenujou oba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Ahojte, dneska jsem poprve tankoval (plnou) do O1 combi (1.9TDI/66kw/2003) a podle PP a spotreby bych mel mit prazdno (dojezd 20km) a do nadrze jsem dostal jen 47l i kdyz by nadr mela byt 55l Kontrolka ukazuje plnou, ale nemel bych tam dostat vic? Muze to byt nejak zavzdusnene? Kdyz jsem prochazel forum, tak jsem nasel ze by na Fabii mel byt nejaky odvzdusnovaci ventil, je to i na Octavii? diky m. Ahoj,mám to samé auto co ty.Jel jsem už tak 15km pod dojezd 0km a natankoval jsem 54L.V hrdle je odvzdušňovací ventil,mušís tankovat přes něj(zmáčkneš ho hubicí pistole),pak tam dostaneš mnohem víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 ten uhlíkovej filtr kterej nerozdejchá přelití nádrže se, ale týká jen benzínových motorů ne Dieselů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Taky jsem tam nedavno nataknkoval nejak moc, neco prez 60L a to jsem si rek ze me asi poradne okradli, ze mi to tam snad ani nevleze kdyz jsem tam jeste neco malo mel. Kdyz jsem ale ujel 800km a dojezd mi ukazal jeste 500km , tak mi to bylo hned jasny ze jsem musel zavadit o ten odvzdusnovak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 jestli nemáš 4x4 tak 60L NEVIM jak si mohl dostat do 55l nádrže to má ta čerpačka asi nezkalibrovaný stojany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 v hrdle pod víčkem nádrže kam strkáš tankovací pistoli je po levý straně výstupek ten zatlačíš smezem do hrdla nádrže a uslyšíš syčení vzduchu jak se vypouští vzduchová kapsa v nádrži OKi, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 jestli nemáš 4x4 tak 60L NEVIM jak si mohl dostat do 55l nádrže to má ta čerpačka asi nezkalibrovaný stojany To je docela mozny ze je maji nasizene, jak si mam ale vysvetlit ze na to tankovani jsem najel takovou spoustu KM??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 jestli si jel dálky a nehoníš to najdedeš hodně normálně, ale nejde tolik o to kolik ukazoval dojezd ale kolik si celkově skutečně najel stačí jet dlouhej kopec dolu a dojezd se zvedne o hodně pak zase jedeš normál a zmenší se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.