Publikováno Březen 5, 200916 r Zdravím, mám zvláštní dotaz, koupil jsem OII TDI 130tis km, pozdě jsem zjistil že jsou na kapotě a přední části karoserie spousty oděrek od kamínků, prostě oťukaný lak, sem tam se stane že vletí kamínek a hned je "dírka" na laku, jenže já jich tam mám desítky řekl bych téměř sto, prostě moc. Je možné aby se při tak "málo" km takhle dodřel lak? Volal jsem k aut servisu kde podle knizky to bylo servisovano a km mi byly udany tak jak jsou na servisce, jenže jak si tu pročítám forko tak není asi cokoli problém zfalšovat. Prosím co si o tom myslíte? Dikas PS: ještě jsem si uvědomil že jich možná i dost rychle přibylo, tak mě napadlo nekvalitní lak ale to je asi blbost.
Březen 5, 200916 r podla mna je to mozne staci aby sofer pred tebou bol tak ako ja furt nalepeny na dosah vozu pred sebou a pripraveny obiehat a to schytas vsetky kamene a nehovoriac o tom ze vozy nemaju zadne zasterky a potom stacia dve zimy na okresnych cestach a predna kapota je vprdeli.
Březen 5, 200916 r Zdravím, mám zvláštní dotaz, koupil jsem OII TDI 130tis km, pozdě jsem zjistil že jsou na kapotě a přední části karoserie spousty oděrek od kamínků, prostě oťukaný lak, sem tam se stane že vletí kamínek a hned je "dírka" na laku, jenže já jich tam mám desítky řekl bych téměř sto, prostě moc. Je možné aby se při tak "málo" km takhle dodřel lak? Volal jsem k aut servisu kde podle knizky to bylo servisovano a km mi byly udany tak jak jsou na servisce, jenže jak si tu pročítám forko tak není asi cokoli problém zfalšovat. Prosím co si o tom myslíte? Dikas PS: ještě jsem si uvědomil že jich možná i dost rychle přibylo, tak mě napadlo nekvalitní lak ale to je asi blbost. Zkus to prosím vyfotit.
Březen 5, 200916 r Co mám teda zkušenost z OII,tak moje auta jezději +- 100.000km ročně(z větší části dálnice),tudíš po 3-4.letech když je prodávám maji najeto mezi 300-400.000km a od kamínků to teda moc odbouchaný neni....na můj vkus až moc málo v porovnání z předešlími Passaty B5-facelift který jako by ty kamínky přitahovali a po 3.letech byl ten předek zralej na lak...ďubka jedna vedle druhý,tam to byla fakt katastrofa... Jediný jeslti ten předchozí majitel nejezdil hodně někde po štěrk.cestách......jinak si to vysvětlit nedovedu....OII na tyhle oděrky podle mé zkušenosti moc netrpí. Jinak s tou kvalitou laku to rozhodně neni blbost.....známému před pár lety lakovali skoro půlku Passata...ten nejen že v něm měl od začátku takové podivné mapy,ale taky se mu v krajích lak odlupoval...
Březen 5, 200916 r Autor Zkus to prosím vyfotit. o vikendu dam fotku, snad je to mozne kdyz nekdo jezdi za "prdeli" ma nekdo skusenOst? nebo kdo ma shledle tisicky aut?
Březen 5, 200916 r Autor A jeste jsem premyslel do budoucna prelakovat metalizou auto ale 30 000 nevim jestli se oplati obetovat...
Březen 21, 200916 r množství otluků na přední části vozu má přímou úměrnost s rychlostí, jakou se s tím jezdí. Takže já říkám ANO, je to normální, pouze měl původní majitel trochu těžší nohu. Nechal jsem koncem roku přestříkat z téhož důvodu kapotu, zrcátka a rozstřik blatníků. Je to jak nový a stálo to cca 5000,-Kč i s dokladem.
Březen 21, 200916 r jak píše jirka, jezdím pátej rok, auto má 145tis km a minulej tejden jsem se díval na kapotu a je to děs
Březen 22, 200916 r Je to tak. Po každé zimě se slzou v oku koukám kolik oděrek od kamínků na přední části vozu zase přibylo a to nemluvím o čelním skle a ani nemusím nikomu jezdit za "prdelí" ono to od protijedoucích odlétává také slušně. Prostě v normálním provozu to někdo schytá víc někdo zase míň to je o náhodě .
Březen 23, 200916 r Já mám OII cca 3 roky a pár dírek tam je. Neni to tak strašný a je to jen na laku ne na plech. Koupil jsem lakovou tužku a nakonec jsem to nedělal. To bych vůbec neřešil.
Březen 23, 200916 r Ono taky hodně záleží kam jezdíš a po jakých cestách.Auto muže mít najeto i 300 tisic ale když to prodávajici zamaskuje a pořádně připraví na prodej tak to taky nepoznáš.Prostě lakýrnici dělaji divy-o tom žádná.
Březen 24, 200916 r množství otluků na přední části vozu má přímou úměrnost s rychlostí, jakou se s tím jezdí. Takže já říkám ANO, je to normální, pouze měl původní majitel trochu těžší nohu. Nechal jsem koncem roku přestříkat z téhož důvodu kapotu, zrcátka a rozstřik blatníků. Je to jak nový a stálo to cca 5000,-Kč i s dokladem. nezvazujes ted na to dat nejakou tu folii co to ma chranit ? Nebo protoze auto je uz nekolik mesicu neli roku v podmince tak to neresis ? Nebo ze by lakovani pred prodejem ? <;o))
Březen 24, 200916 r o tie priehľadné fólie som sa zaujímal pred rokom, ono vidno na nej aj ten skok, že je tam nalepená tak neviem,a kapotu by už aj trebalo nastriekať
Březen 24, 200916 r no reknu ti ze v zime kdyz vidim nektere jezdit bez zadnich zasterek, tak mam sto chuti ho zastavit a rozbit mu drzku, odletava od toho sileny bordel a tomu grazlovi se nestane nic ze
Březen 25, 200916 r no reknu ti ze v zime kdyz vidim nektere jezdit bez zadnich zasterek, tak mam sto chuti ho zastavit a rozbit mu drzku, odletava od toho sileny bordel a tomu grazlovi se nestane nic ze Vidím to úplně stějně. Měly by být povinné jako to bylo dřív. Pánové, ruku na srdce, kdo je tam má, že? Já teda jo, i vpředu.
Březen 26, 200916 r Uplne souhlasim, zasterky bych taky dal zas povinne. I ja je mam vzadu i vpredu - vpredu hlavne kvuli sobe, vzadu teda spis kvuli ostatnim...
Březen 26, 200916 r Kdyby byli aspoň na OII pěkný a nebo nenapadný jako u předchozích modelů,tak to neřešim a vrznu je tam...ale to co nabízej na OII,SI apod.je katastrofa...takový hnusný plachy který to auto akorát hyzděj bych si tam nikdy nedal.......kolikrát když jsem jel za nějakou OII která je tam měla sem si řikal že to tam prostě až nepasuje na to auto....
Březen 26, 200916 r Mne to zas tak hrozny neprijde.. Btw koukal jsem ze pred zadnimi koly je taky takova "minizasterka" - to je standard nebo jen kdyz mam zadni zasterky? Foto nemam, zkusim vyfotit odpoledne...
Březen 26, 200916 r vzadu to nevyzerá nejak super, ale už som si zvykol, ale predok bez zásterok sa mi absolútne nepáči ... a zásterky na OII mi prídu krajšie ako na OI držia tvar aj tie vzadu podľa nárazníka
Duben 12, 200916 r Moje kapota byla OK. Nikde ani dirka. Najeto asi 90.000 km. Pak jela manželka na hory a tam na silnici nedávají sůl, ale štěrk. Měl bys tu kapotu vidět teď. Ach jo. Samá dirka v laku. Zašel jsem do lakovny, nechal si namíchat barvu a jemným štětečkem udělal kapku barvy do té dirky. Krásně se to zalilo a není zase nic poznat.
Červen 21, 201312 r Jezdím předpisově s O2...ale ve 171 tisíci km mám už přední kapotu na přelakování, jak je to samá dirka od kamínků ten lak asi nebude nějaká super vrstva od výroby
Červen 21, 201312 r Zástěrky/ nezástěrky za to nemůžou, dokud se bude sypat inertním posypem v takovém množství jako je obvyklé, tak lak půjde do kelu stejně rychle. Samozřejmě, že u nás se používá ten nejlevnější, nejprašnější a nejostřejší materiál.
Červen 30, 201312 r Jackii: Já tedy mohu napsat, že originál lak je proti kamínkům poměrně odolný. Samozřejmě, záseky jsou, ale rozhodně ne ve velkém množství. Problém vidím jinde. Na tvém autě nebude zřejmě už originál lak, ale lak po opravě a ne zrovna zdařilé. Strýc má oktávii a aby ušetřil na lakování, dal to lakovat do neznačkového servisu. Výsledek parádní, ale po roce ježdění jeho přední maska a kapota připomínaly hvězdnou oblohu. Úplně mi to vyrazilo dech. (nejvíce záseků člověk schytá z dálnic) Upraveno Červen 30, 201312 r od Clint
Červenec 21, 201312 r ...no nevím, dnes jsem voskoval auto a docela jsem čuměl, jak ta maska a hrana kapoty po roce vypadá. Auto nový rok, 28tis km, jezdim do Belgie a Holandska...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.