Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

caute..mam problem..

vcera po prichode do prace som ako vzdy nechal vychal vychladnut turbo...2-3minutky...otocim klucom(vypinam motor) a nic :(( motor stale bezi..su slabo rozsvietene kontrolky esp abs kontrola tlaku pneu a rucna brzda a blika kontrolka imobilizeru..vlozim kluc naspat otocim do polohy 2 rozsvietia sa kontrolky (klasicky) opat otocim kluc do 0 a az potom motor zhasne ale stale svietia slabo tie kontrolky a je zap maxidot..no co som mohol robit siel som do prace a po nej uz bolo vsetko tak ako ma byt...dnes rano odomknem auto a co nevidim zase kontrolky a na maxiku IMOBILIZER AKTIVNI! pridem do prace vypnem kluc auto zhasne vsetko ok...zamknem a znovu kontrolky....co to pre boha je??????? :kuk::kuk::o:o:help::help::help:

Vloženo

To je jen tzv.oříšek ve spod spínačky...výměna neni náročná a už vůbec né drahá....Já to dělal u Passatu(B5-facelift) což mělo stejnou spínačku jako OI,OII a ten spínací oříšek stál tehdy přímo u VW do 400kč.Měnil jsem to tehdy normálně doma v garáži a za ani né hodku jsem to měl hotový a to jsem to dělal prvně v životě.

Vloženo

Tak jsem se díval do Etky a č.dílu je 1K0 905 865 (a přesný název je: Spouštěcí spínač zapalování) cena: 1200kč vč.DPH.....Je fakt že u toho Passata jsem to měnil už před lety(tak ve 2003),tak to za těch 6.let dost podražilo.

Vloženo (editace)

upozorňuji, že měnit spodek spínačky u OI a OII je úplně něco jiného (hlavně je odlišný), u OII to jde sakra kurevsky ven, protože to je zajištěné a nacvaknuté, je potřeba velká jehla nebo kružítko a bacha jde to opravdu blbě ;)

Editováno: , autor: rolbař
Vloženo

U Passatů to šlo krásně,jediný k tomu byl potřeba malinkej šroubováček na ten mini šroubek co byl z boku zakápnutej barvou,takže stačilo vyrejpnout tu barvu,povolit ten šroubek a bylo to venku.....Já to tehdy dělal prvně a jak řikám,max.do hodky to bylo komplet.hotové.....

Vloženo

U Passatů to šlo krásně,jediný k tomu byl potřeba malinkej šroubováček na ten mini šroubek co byl z boku zakápnutej barvou,takže stačilo vyrejpnout tu barvu,povolit ten šroubek a bylo to venku.....Já to tehdy dělal prvně a jak řikám,max.do hodky to bylo komplet.hotové.....

Vloženo

njn, jenže passat B5 měl jinou spínačku a ořech taky, Passat B6, GV, OII, SII, Yetti, A6, Cayanne atd mají ořech spínačky zacvaknutý v tělese zámku a jak sem psal, jde kurevsky ven ;)

Vloženo

Jj,koukal jsem ted na to v dílen.příručce a evidentně máš pravdu že to je scela jiný než u starých Passatů....přitom se ta samotná vložka spínačky tváří totožně jako byli u těch Passatů.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...