Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zdravím,

nedávno jsem koupil FAB 1,2 47KW r.v. 2003 a včera jsem si všimnul, že jeden klíč nemá v sobě čip (černý kolečko) a je vidět, že je dodělávaněj - broušenej.

Tak jsem tento klíč zkusi, a auto normálně jde nastartovat (kontrolka Imobilizeru se rozsvít, za 3 sekundy zhasne a normálně nastartuju).

Je možný, že by byl imobilizer vypnutý, nebo může být čip skrytý a není vidět?

Dík za odpovědi.

Zdravím,

nedávno jsem koupil FAB 1,2 47KW r.v. 2003 a včera jsem si všimnul, že jeden klíč nemá v sobě čip (černý kolečko) a je vidět, že je dodělávaněj - broušenej.

Tak jsem tento klíč zkusi, a auto normálně jde nastartovat (kontrolka Imobilizeru se rozsvít, za 3 sekundy zhasne a normálně nastartuju).

Je možný, že by byl imobilizer vypnutý, nebo může být čip skrytý a není vidět?

Dík za odpovědi.

Myslím že imobilizér vypnout nejde u fabky to není tak jednoduché jako u některých starších aut.Já s klíčem bez nebo s jiným čipem nenastartuji

Zdravím,

nedávno jsem koupil FAB 1,2 47KW r.v. 2003 a včera jsem si všimnul, že jeden klíč nemá v sobě čip (černý kolečko) a je vidět, že je dodělávaněj - broušenej.

Tak jsem tento klíč zkusi, a auto normálně jde nastartovat (kontrolka Imobilizeru se rozsvít, za 3 sekundy zhasne a normálně nastartuju).

Je možný, že by byl imobilizer vypnutý, nebo může být čip skrytý a není vidět?

Dík za odpovědi.

A když použiješ funkci hledat nejdeš třeba toho- http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;hl=imobilizér

Mluví se zde o stejném problému :)

jenomže jestli myslíš to plastové koleško na kovovém těle klíče tak to není imobilizér.U škodovky je vždy v plastové části klíče.To kolečko v kovové části je pouze pro pevnější spojení plastové a kovové části

  • 3 týdny později...

Docela nepravidelně se mi stává, že po zasunutí klíčku a otočením do polohy před startováním zůstane blikat kontrolka imobilizéru a motor po nastartování samozřejmě do 3s zhasne... (jednou dokonce kontrolka blikala, ale motor běžel dál :o) Většinou stačí klíček znovu vytáhnout a zasunout znovu... Je ale zvláštní, že se to stává jenom "občas"... :(

Máte někdo podobnou zkušenost, případně radu co s tím? Díky

Presne to iste sa stava aj nme no zatial to neriešim .Sranda bude až sa to šprajcne úplne a nenaštartujem to bude :kol-129: Niekto tu písal že to zvykne robiť konektor v budíkoch - špatný kontakt v konektore ale už neviem v ktorom bola tam aj farba konekt. skús pohladať!

Môže to byť čítacia cievka alebo kkonektor na nej.

Ak máš moýnosť choď na VAG a prečítaj chybové hlásenia na budíkoch

Môže to byť čítacia cievka alebo kkonektor na nej.

Ak máš moýnosť choď na VAG a prečítaj chybové hlásenia na budíkoch

S VAG nemám zkušenosti - co to obnáší, co to stojí, atd...? - díky za info :)

Profor ja to VAG-om zmažem a pri prvom štarte sa zavada ohlasi zhasne motor po par sekundach.Potom aj 3 týždene pokoj.Ale po zmazani je to tam hneď späť ako keby to tam muselo byť zapísane.

Je tam závada aj keď úspešne naštartuješ?

Profor ja to VAG-om zmažem a pri prvom štarte sa zavada ohlasi zhasne motor po par sekundach.Potom aj 3 týždene pokoj.Ale po zmazani je to tam hneď späť ako keby to tam muselo byť zapísane.
S VAG nemám zkušenosti - co to obnáší, co to stojí, atd...? - díky za info :)

záleží na koho natrafíš, ak na dobrého človeka čo je ochotný pomôcť urobí ti to zadara, bolo by trošku choré pýtať prachy za prečítanie závady....

alebo servis nech ti to pozrú, ale zam asi aj zaplatíš, kolko neviem...

Je tam závada aj keď úspešne naštartuješ?

Zmažem závadu -sporadicku naštartujem, imo.vypne motor,ale další štart už bez problémov zapísaná chyba ale iba sporadická čislo už neviem

Je tam závada aj keď úspešne naštartuješ?
Profor ja to VAG-om zmažem a pri prvom štarte sa zavada ohlasi zhasne motor po par sekundach.Potom aj 3 týždene pokoj.Ale po zmazani je to tam hneď späť ako keby to tam muselo byť zapísane.
S VAG nemám zkušenosti - co to obnáší, co to stojí, atd...? - díky za info :)

záleží na koho natrafíš, ak na dobrého človeka čo je ochotný pomôcť urobí ti to zadara, bolo by trošku choré pýtať prachy za prečítanie závady....

alebo servis nech ti to pozrú, ale zam asi aj zaplatíš, kolko neviem...

Našla by se nějaká ochotná duše v okolí Brna nebo Zlína kdo by se na to mohl mrknout? :help:

dal by sa ten imobilizer uplne vyradit ked ho nechcem tam mat.

Hm to asi nepôjde ikeď som niekde na nete videl nejaký obvod ktorý nejako by-passol ten imobilizér, ale neviem presne ako. iné riešenie by bolo použiť modul Transponder ByPass ktorý sa používa pri vzdialenom štarte ale cievku tam proste musíš mať

dal by sa ten imobilizer uplne vyradit ked ho nechcem tam mat.
  • 2 týdny později...

Zdravím,

občas se stane, že při zapnutí zapalování zůstane blikat kontrolka immobilizéru a auto samozřejmě nejde nastartovat. Po několika pokusech to najednou přestane blikat a už vše funguje jak má. Vag hlásí zablokovanou řídící jednotku a v přístrojích to hlásí příliš slabý signál klíčku. Bohužel to dělá i s druhým klíčem, tak to asi v čipu nebude.

Asi bude problém v čtecí cívce nebo ve vedení.

Nemáte s tím někdo zkušenost?

Roman

Mám ten istý problém tiež občas nenaštartujem na prvý krát , nerieším natočim to na 2-3krát. :)

Zdravím,

občas se stane, že při zapnutí zapalování zůstane blikat kontrolka immobilizéru a auto samozřejmě nejde nastartovat. Po několika pokusech to najednou přestane blikat a už vše funguje jak má. Vag hlásí zablokovanou řídící jednotku a v přístrojích to hlásí příliš slabý signál klíčku. Bohužel to dělá i s druhým klíčem, tak to asi v čipu nebude.

Asi bude problém v čtecí cívce nebo ve vedení.

Nemáte s tím někdo zkušenost?

Roman

U Octavie jsem měnil vedení od spínačky do budíků, je to tenká smotaná dvoulinka (černý a zelený drátek) stojí do 200,- a výměna pomohla

Zdravím,

občas se stane, že při zapnutí zapalování zůstane blikat kontrolka immobilizéru a auto samozřejmě nejde nastartovat. Po několika pokusech to najednou přestane blikat a už vše funguje jak má. Vag hlásí zablokovanou řídící jednotku a v přístrojích to hlásí příliš slabý signál klíčku. Bohužel to dělá i s druhým klíčem, tak to asi v čipu nebude.

Asi bude problém v čtecí cívce nebo ve vedení.

Nemáte s tím někdo zkušenost?

Roman

U Octavie jsem měnil vedení od spínačky do budíků, je to tenká smotaná dvoulinka (černý a zelený drátek) stojí do 200,- a výměna pomohla

Dobrý typ

Upraveno od vikino1

Jj Profor má vždy pravdu! :p

Zdravím,

tak to opravdu vypadá na kontrolu kabeláže a čtecí cívky. Není nějaký fígl na tu pojistku která zajišťuje čtecí cívku na spínačce?

Děkuji za předchozí rady

Roman

HEHE Viki diky :)

Jj Profor má vždy pravdu! :p

čítacia cievka je neoddelitelnou súčasťou vložky spínačky takže je nerozoberatelná a tým pádom neopravitelná. dá sa tam skontrolovať ten konektor nanej a kabeláž v stlpiku riadenia....

ešte jeden hint: keď kolega menil klúče za vyskakováky tak menil aj tú čítaciu cievku samozrejme a prišlo na prisposobovanie nových klúčov kde som natrafil na problém že som sa nevedel dostať na Kombiinstrument. Nič v nastavení VAG-COMu nepomahalo tak som sa rozhodol vybrať budiky von. Po opätovnom vložení a poriadnom zasadení konektoru som sa na kombiinstrument bez problému dostal.

Toto by som vyskúšal aj na vašom mieste pretože zrovna tie dva piny z čítacej cievky sú na vrchu konektoru vedla seba....skúsiť či doliehajú resp len vytiahnuť konektor a znovu usadiť

Zdravím,

tak to opravdu vypadá na kontrolu kabeláže a čtecí cívky. Není nějaký fígl na tu pojistku která zajišťuje čtecí cívku na spínačce?

Děkuji za předchozí rady

Roman

  • 3 týdny později...
Docela nepravidelně se mi stává, že po zasunutí klíčku a otočením do polohy před startováním zůstane blikat kontrolka imobilizéru a motor po nastartování samozřejmě do 3s zhasne... (jednou dokonce kontrolka blikala, ale motor běžel dál :o) Většinou stačí klíček znovu vytáhnout a zasunout znovu... Je ale zvláštní, že se to stává jenom "občas"... :(

Máte někdo podobnou zkušenost, případně radu co s tím? Díky

Stalo sa to aj mne pred tromi dnami. Vymenil som kluc za rezervny a zatial bez problemov. Uvidime!!!

Je fakt, že když jsem auto koupil, používal se druhý klíč (bez žárovky)... Chtěl jsem ale světýlko :), takže jsem začal používat ten s ním, ale asi se vrátím k tomu druhému a uvidíme co to bude dělat...

Docela nepravidelně se mi stává, že po zasunutí klíčku a otočením do polohy před startováním zůstane blikat kontrolka imobilizéru a motor po nastartování samozřejmě do 3s zhasne... (jednou dokonce kontrolka blikala, ale motor běžel dál :o) Většinou stačí klíček znovu vytáhnout a zasunout znovu... Je ale zvláštní, že se to stává jenom "občas"... :(

Máte někdo podobnou zkušenost, případně radu co s tím? Díky

Stalo sa to aj mne pred tromi dnami. Vymenil som kluc za rezervny a zatial bez problemov. Uvidime!!!

  • 6 měsíců později...

Zdravím,

potřebuji poradit. Mám Fabii r.v. 00 1.9Tdi. Potřebuji naladit novou komplet sadu klíčů (vystřelováky s dálkou) na můj vůz. Včera jsme se o to pokoušeli, ale marně. Pravděpodobně nekomunikuje imoblizer. V mojí Fabce bude asi nějaké starší verze, co s tím???? Vím, že se dá z klíčů machanicky imobilizer vyjmout a přendat do nového klíče. Pak by mělo být vše ok...... Nevíte o něčem jinym????

Díky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.