Květen 18, 200718 r Zdravím, nedávno jsem koupil FAB 1,2 47KW r.v. 2003 a včera jsem si všimnul, že jeden klíč nemá v sobě čip (černý kolečko) a je vidět, že je dodělávaněj - broušenej. Tak jsem tento klíč zkusi, a auto normálně jde nastartovat (kontrolka Imobilizeru se rozsvít, za 3 sekundy zhasne a normálně nastartuju). Je možný, že by byl imobilizer vypnutý, nebo může být čip skrytý a není vidět? Dík za odpovědi.
Květen 18, 200718 r Zdravím,nedávno jsem koupil FAB 1,2 47KW r.v. 2003 a včera jsem si všimnul, že jeden klíč nemá v sobě čip (černý kolečko) a je vidět, že je dodělávaněj - broušenej. Tak jsem tento klíč zkusi, a auto normálně jde nastartovat (kontrolka Imobilizeru se rozsvít, za 3 sekundy zhasne a normálně nastartuju). Je možný, že by byl imobilizer vypnutý, nebo může být čip skrytý a není vidět? Dík za odpovědi. Myslím že imobilizér vypnout nejde u fabky to není tak jednoduché jako u některých starších aut.Já s klíčem bez nebo s jiným čipem nenastartuji
Květen 18, 200718 r Zdravím,nedávno jsem koupil FAB 1,2 47KW r.v. 2003 a včera jsem si všimnul, že jeden klíč nemá v sobě čip (černý kolečko) a je vidět, že je dodělávaněj - broušenej. Tak jsem tento klíč zkusi, a auto normálně jde nastartovat (kontrolka Imobilizeru se rozsvít, za 3 sekundy zhasne a normálně nastartuju). Je možný, že by byl imobilizer vypnutý, nebo může být čip skrytý a není vidět? Dík za odpovědi. A když použiješ funkci hledat nejdeš třeba toho- http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;hl=imobilizér Mluví se zde o stejném problému
Květen 19, 200718 r jenomže jestli myslíš to plastové koleško na kovovém těle klíče tak to není imobilizér.U škodovky je vždy v plastové části klíče.To kolečko v kovové části je pouze pro pevnější spojení plastové a kovové části
Červen 10, 200718 r Docela nepravidelně se mi stává, že po zasunutí klíčku a otočením do polohy před startováním zůstane blikat kontrolka imobilizéru a motor po nastartování samozřejmě do 3s zhasne... (jednou dokonce kontrolka blikala, ale motor běžel dál ) Většinou stačí klíček znovu vytáhnout a zasunout znovu... Je ale zvláštní, že se to stává jenom "občas"... Máte někdo podobnou zkušenost, případně radu co s tím? Díky
Červen 10, 200718 r Presne to iste sa stava aj nme no zatial to neriešim .Sranda bude až sa to šprajcne úplne a nenaštartujem to bude Niekto tu písal že to zvykne robiť konektor v budíkoch - špatný kontakt v konektore ale už neviem v ktorom bola tam aj farba konekt. skús pohladať!
Červen 10, 200718 r Môže to byť čítacia cievka alebo kkonektor na nej. Ak máš moýnosť choď na VAG a prečítaj chybové hlásenia na budíkoch
Červen 11, 200718 r Môže to byť čítacia cievka alebo kkonektor na nej.Ak máš moýnosť choď na VAG a prečítaj chybové hlásenia na budíkoch S VAG nemám zkušenosti - co to obnáší, co to stojí, atd...? - díky za info
Červen 11, 200718 r Profor ja to VAG-om zmažem a pri prvom štarte sa zavada ohlasi zhasne motor po par sekundach.Potom aj 3 týždene pokoj.Ale po zmazani je to tam hneď späť ako keby to tam muselo byť zapísane.
Červen 12, 200718 r Je tam závada aj keď úspešne naštartuješ? Profor ja to VAG-om zmažem a pri prvom štarte sa zavada ohlasi zhasne motor po par sekundach.Potom aj 3 týždene pokoj.Ale po zmazani je to tam hneď späť ako keby to tam muselo byť zapísane. S VAG nemám zkušenosti - co to obnáší, co to stojí, atd...? - díky za info záleží na koho natrafíš, ak na dobrého človeka čo je ochotný pomôcť urobí ti to zadara, bolo by trošku choré pýtať prachy za prečítanie závady.... alebo servis nech ti to pozrú, ale zam asi aj zaplatíš, kolko neviem...
Červen 12, 200718 r Je tam závada aj keď úspešne naštartuješ? Zmažem závadu -sporadicku naštartujem, imo.vypne motor,ale další štart už bez problémov zapísaná chyba ale iba sporadická čislo už neviem
Červen 13, 200718 r Je tam závada aj keď úspešne naštartuješ?Profor ja to VAG-om zmažem a pri prvom štarte sa zavada ohlasi zhasne motor po par sekundach.Potom aj 3 týždene pokoj.Ale po zmazani je to tam hneď späť ako keby to tam muselo byť zapísane. S VAG nemám zkušenosti - co to obnáší, co to stojí, atd...? - díky za info záleží na koho natrafíš, ak na dobrého človeka čo je ochotný pomôcť urobí ti to zadara, bolo by trošku choré pýtať prachy za prečítanie závady.... alebo servis nech ti to pozrú, ale zam asi aj zaplatíš, kolko neviem... Našla by se nějaká ochotná duše v okolí Brna nebo Zlína kdo by se na to mohl mrknout?
Červen 14, 200718 r Hm to asi nepôjde ikeď som niekde na nete videl nejaký obvod ktorý nejako by-passol ten imobilizér, ale neviem presne ako. iné riešenie by bolo použiť modul Transponder ByPass ktorý sa používa pri vzdialenom štarte ale cievku tam proste musíš mať dal by sa ten imobilizer uplne vyradit ked ho nechcem tam mat.
Červen 25, 200718 r Zdravím, občas se stane, že při zapnutí zapalování zůstane blikat kontrolka immobilizéru a auto samozřejmě nejde nastartovat. Po několika pokusech to najednou přestane blikat a už vše funguje jak má. Vag hlásí zablokovanou řídící jednotku a v přístrojích to hlásí příliš slabý signál klíčku. Bohužel to dělá i s druhým klíčem, tak to asi v čipu nebude. Asi bude problém v čtecí cívce nebo ve vedení. Nemáte s tím někdo zkušenost? Roman
Červen 25, 200718 r Mám ten istý problém tiež občas nenaštartujem na prvý krát , nerieším natočim to na 2-3krát.
Červen 25, 200718 r Zdravím,občas se stane, že při zapnutí zapalování zůstane blikat kontrolka immobilizéru a auto samozřejmě nejde nastartovat. Po několika pokusech to najednou přestane blikat a už vše funguje jak má. Vag hlásí zablokovanou řídící jednotku a v přístrojích to hlásí příliš slabý signál klíčku. Bohužel to dělá i s druhým klíčem, tak to asi v čipu nebude. Asi bude problém v čtecí cívce nebo ve vedení. Nemáte s tím někdo zkušenost? Roman U Octavie jsem měnil vedení od spínačky do budíků, je to tenká smotaná dvoulinka (černý a zelený drátek) stojí do 200,- a výměna pomohla
Červen 25, 200718 r Zdravím,občas se stane, že při zapnutí zapalování zůstane blikat kontrolka immobilizéru a auto samozřejmě nejde nastartovat. Po několika pokusech to najednou přestane blikat a už vše funguje jak má. Vag hlásí zablokovanou řídící jednotku a v přístrojích to hlásí příliš slabý signál klíčku. Bohužel to dělá i s druhým klíčem, tak to asi v čipu nebude. Asi bude problém v čtecí cívce nebo ve vedení. Nemáte s tím někdo zkušenost? Roman U Octavie jsem měnil vedení od spínačky do budíků, je to tenká smotaná dvoulinka (černý a zelený drátek) stojí do 200,- a výměna pomohla Dobrý typ Upraveno Červen 25, 200718 r od vikino1
Červen 25, 200718 r Dělá mi to něco podobného... Na VAG jsem to ještě nestačil dát... Profor napsal "http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=487379"
Červen 25, 200718 r Zdravím, tak to opravdu vypadá na kontrolu kabeláže a čtecí cívky. Není nějaký fígl na tu pojistku která zajišťuje čtecí cívku na spínačce? Děkuji za předchozí rady Roman
Červen 27, 200718 r HEHE Viki diky Jj Profor má vždy pravdu! čítacia cievka je neoddelitelnou súčasťou vložky spínačky takže je nerozoberatelná a tým pádom neopravitelná. dá sa tam skontrolovať ten konektor nanej a kabeláž v stlpiku riadenia.... ešte jeden hint: keď kolega menil klúče za vyskakováky tak menil aj tú čítaciu cievku samozrejme a prišlo na prisposobovanie nových klúčov kde som natrafil na problém že som sa nevedel dostať na Kombiinstrument. Nič v nastavení VAG-COMu nepomahalo tak som sa rozhodol vybrať budiky von. Po opätovnom vložení a poriadnom zasadení konektoru som sa na kombiinstrument bez problému dostal. Toto by som vyskúšal aj na vašom mieste pretože zrovna tie dva piny z čítacej cievky sú na vrchu konektoru vedla seba....skúsiť či doliehajú resp len vytiahnuť konektor a znovu usadiť Zdravím,tak to opravdu vypadá na kontrolu kabeláže a čtecí cívky. Není nějaký fígl na tu pojistku která zajišťuje čtecí cívku na spínačce? Děkuji za předchozí rady Roman
Červenec 18, 200718 r Docela nepravidelně se mi stává, že po zasunutí klíčku a otočením do polohy před startováním zůstane blikat kontrolka imobilizéru a motor po nastartování samozřejmě do 3s zhasne... (jednou dokonce kontrolka blikala, ale motor běžel dál ) Většinou stačí klíček znovu vytáhnout a zasunout znovu... Je ale zvláštní, že se to stává jenom "občas"... Máte někdo podobnou zkušenost, případně radu co s tím? Díky Stalo sa to aj mne pred tromi dnami. Vymenil som kluc za rezervny a zatial bez problemov. Uvidime!!!
Červenec 24, 200718 r Je fakt, že když jsem auto koupil, používal se druhý klíč (bez žárovky)... Chtěl jsem ale světýlko , takže jsem začal používat ten s ním, ale asi se vrátím k tomu druhému a uvidíme co to bude dělat... Docela nepravidelně se mi stává, že po zasunutí klíčku a otočením do polohy před startováním zůstane blikat kontrolka imobilizéru a motor po nastartování samozřejmě do 3s zhasne... (jednou dokonce kontrolka blikala, ale motor běžel dál ) Většinou stačí klíček znovu vytáhnout a zasunout znovu... Je ale zvláštní, že se to stává jenom "občas"... Máte někdo podobnou zkušenost, případně radu co s tím? Díky Stalo sa to aj mne pred tromi dnami. Vymenil som kluc za rezervny a zatial bez problemov. Uvidime!!!
Únor 21, 200817 r Zdravím, potřebuji poradit. Mám Fabii r.v. 00 1.9Tdi. Potřebuji naladit novou komplet sadu klíčů (vystřelováky s dálkou) na můj vůz. Včera jsme se o to pokoušeli, ale marně. Pravděpodobně nekomunikuje imoblizer. V mojí Fabce bude asi nějaké starší verze, co s tím???? Vím, že se dá z klíčů machanicky imobilizer vyjmout a přendat do nového klíče. Pak by mělo být vše ok...... Nevíte o něčem jinym???? Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.