Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Iguka - no doufám, že to už bude ok. Nechápu, jak mohly takový bordýlek s autem dělat svíčky. Ty Brisk tam asi fakt nemají co dělat co ? Zkoušel jsem rozjezdy a jízdu na všechny rychlosti od 900 ot. a bez škytnutí.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

ahoj

máme problém s 1.6 55kw

cuká při jízdě a na volnoběh se taky cuká. dnes při jízdě to vypadalo že skoro zdechne a pak to cuklo a ne jednou.

svíčky jsou nové a ukostření taky.diagnostika první ukázala lambdu druhá nic. klapka je vyčištěná. nějaká rada?

díky

Vloženo

dej do auta svíčky NGK BUR6-ET a nové VN kabely - výměnou ještě nikdo nic nezkazil a i když jsem myslel, že je mám ok, tak u svíček byly polámané... po výměně vše ok :) P.S.: jo a ještě může být špatná zapalovací cívka ..

Vloženo

Přidám také jednu čerstvou zkušenost. Mám 1.6 74kw AKL rv.98 Motor měl dlouhodobě (cca rok) nepravidelný chod na volnoběh - nic, co by se nedalo přežít a také pocukával. Nejsem žádný závodník, ale závada se stupňovala. Auto začalo sporadicky zhášet na volnoběh při zahřatém motoru. Prvotní výměna svíček - kabelů, očista škrtící klapky a výměna filtru nepomohly. Diagnostika odhalila tři závady: snímač otáček motoru, Halův snímač a lambdu. Postupnou výměnou nejprve snímače otáček a potom halova snímače se ukázalo, že právě on byl v tahu. Od výměny mám klid.

Vloženo

Nazdar chlapi, našel sem tady super výkres na náhradu futýrka v rozdělovači: Rozdělovač

Od tý doby co sem to aplikoval, tak mám klid s cukáním volnoběhu, auto má najeto 220000km, klapka původní. Náklady pár kaček a výsledek super!!!

post-19400-073558000 1290060214_thumb.jp

Vloženo

ty svíčky zkusím vyměnit a kabely taky. dnes jsme zjistily ,žecívka drží jen silou vůle byly uhnilé šroubky. tak uvidíme co bude až mechanik sežene druhou.

taky říkal,že ještě to může být palivovým filtrem. tak ho vyměním taky.

Vloženo

to, že zapalovací cívka nedrží na kapotě nevadí, já ji tam třeba přidělanou nemám od výměny a auto funguje. to na to vliv nemá. :palec2: palivový filtr to může být taky, ale s největší pravděpodobností svíčky :feve:

Vloženo

ahoj všem octávákum..kluci mam problém..mam octu 1,6 ku,rok výroby 1997,označení motoru AEE,55 kw..mam problém s motorem..cuká a vynechává..když nastartuju,motor je studený a je to oka,pravidelný chod..po ohřátí motoru je volnoběh nepravidelný,skáčou otáčky,někdy i chcípne..pokud při této chybě motoru vypnu motor a znovu nastartuju,dočasně je to oka..jen na chvíli..

vypadá to při tom cukání,jako když motor jede jen na 3 válce,je to fakt dost podobný..

už jsem vyměnil ty základní věci,palivový filtr,kabely ke svíčkám,svíčky,katalyzátor(byl vysypanej)a samozřejmě rozvody..víčko rozdělovače..(svíčky jsem dal podle typu a predpisu vyrobce)

někde jsem četl,že to muže dělat čidlo teploty,byl jsem pro něj v servisu..dokonce mi ho pujčili domu,at to zkusím..nic..betze změn..v servisu mi udělali diagnostiku,tam je vše oká..byl jsem v autoriz.servisu škoda..oni nevědí čím to je..udělal semnou vedoucí zkušební jízdu,cca 15 km jsme spolu jeli..ta závada vzniká nepravidelně,náhodile..škrtící klapka vyčištěna,dokonce ji vyloučili,že by byla špatná..ale jak píšu,nevědí co s tím je..i na chvíli cca měsíc to bylo dobrý..ale ted pořád..poradte prosím,pokud máte více zkušeností s tímto vozem,jsem už zoufalej..a dělá to i za jízdy,hlavně při konstantní rychlosti..pocukává a ..netáhne..vítám každou radu a názory..DÍky

Vloženo

může to být ještě zapalovací cívka, nebo něco s přívodem paliva (čerpadlo ?)... otázka jestli to je v elektrice nebo přívodu paliva... a nebo taky jiný benzín vyzkoušet (z jiné benzínky)

Vloženo (editace)

ahoj,díky za info..svíčky jsem dával nový někdy v létě,v prodejně se koukl do katalogu a dal mi ted přesně nevím..bud brisk nebo bosch..ale nevím jistě..myslíš že by to mohlo být svíčkama?hodil tam ještě ty již zminovaný svíčky NGK bur6-et..ale fakt nevím čím by to mohlo být..každopádně divný..jen při ohřátém motoru

Editováno: , autor: HanyZ
necituj předchozí příspěvky !
Vloženo (editace)

ahoj,tak já teda koupím ty svíčky NGK a uvidím,určitě se ozvu jestli se závada pořád projevuje,nebo jestli je to oka..dělalo ti to samí co mě?při ohřátém motoru kolísali otáčky,až třeba zdechla..a za jízdy to jelo jakoby na 3 válce..prostě divný a už jsem fakt zoufalej..uvidím,vyměnim a dám echo,každopádně díky

Editováno: , autor: HanyZ
necituj předchozí příspěvky, pak je téma nepřehledné :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...