Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Dnes jsem se vrátil z dalekých cest, kde jsem jel převážně po silnicích I. třídy a narazil jsem na zajímavý jev. A to, že když autu šlápnu pořádně za krk, tak se stejně nic moc nestane a auto si pozvolna zrychluje, jako kdyby se nic nestalo a palubák mi ukazuje třeba jen aktuální spotřebu 10l/100km na pětku,což mi přijde málo, podle mě by tam mohlo téct více nafty aby ten motor jel. To jsou všechny octavie I tak "škrcené"?

Editováno: , autor: Hrazda
Vloženo
Dnes jsem se vrátil z dalekých cest, kde jsem jel převážně po silnicích I. třídy a narazil jsem na zajímavý jev. A to, že když autu šlápnu pořádně za krk, tak se stejně nic moc nestane a auto si pozvolna zrychluje, jako kdyby se nic nestalo a palubák mi ukazuje třeba jen aktuální spotřebu 10l/100km na pětku,což mi přijde málo, podle mě by tam mohlo téct více nafty aby ten motor jel. To jsou všechny octavie I tak "škrcené"?
konkrétně to je přiškrcený na tryskách, měl by si mít již turbo ze 110k verze, to znamená že pouhou výměnou trysek za Sprint 764 dostaneš cca 125-128 PS což už ti pak pojede značně lépe...
Vloženo

Huli jen kdyz vymenis jenom trysky na seriovce.Ja mel 66kw ALH a vymenil jsem trysky S764,hulilo to celkem fest.Pak jsem kontaktoval a navstivil TdiFuna a mel jsem pokoj.Auto jelo jeste lepe a bez dymu.Podotykam,ze po vymene a poladeni jsem najel opravdu hodne.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...