standavfr Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 A ta slitina není slitina,ale kompozice. Citovat
Makuska Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 Kluci já jsem si myslela, že se tu něco dozvím a vy si tu ze mě děláte prču. No nechť.....ostatně co se má co ženská učit jednotlivé součástky motoru ne?? Jako ženské by mi mělo stačit, že vím, kam se leje benzín, olej a voda do ostřikovačů. Ale tak k tématu - takže když stojím dole pod motorem u auta na zvedáku a hledím na tu klikovku, tak to vidím co teda??? Spodní půlku ložiska??? A to druhý (ty tenký půlkulatý plíšky) to se teda jmenuje jak prosím?? Citovat
standavfr Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 Ty plíšky jsou pánve,lidově šály.To,do čeho je to vložené se jmenuje víko ložiska,na ojnici je to oko.Ještě tak dva tři dny a opravíš si to sama. Citovat
Makuska Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 Díky moc Stando. Já se učím rychle....ovšem většinou jen teoreticky. Každopádně budu ráda, když pak přijedu do servisu a budu vědět, o čem servisák mluví a budu to moct aspoň částečně kontrolovat, že mě nelakuje na růžovo. Takže když říkal servisman, že tu "novou" klikovku "přešáluje", tak to znamená, že na ní vymění ty plíšky. A když bude chtít vyměnit axiální ložiska a vymezit vůli, tak to znamená co??? Citovat
standavfr Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 Nejlepší bude,když si stáhneš dílenskou příručku,je to tam popsané s obrázky.Odkazy jsou v sekci ostatní,příručky a učební pomůcky.Jinak,když to přešáluje,tak mění ty pánve,axiální ložisko vymezuje ax.vůli kliky,když jí bude měnit,tak tu vůli bude muset vymezit,nevím přesně,jak je to u tohoto motoru,ale většinou je několik různých tlouštěk toho ložiska.Při velké vůli klesá při vyšlápnutí spojky tlak oleje,při hodně velké vůli je tlak nedostatečný pořád. Citovat
Makuska Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 Aha. Ok. Díky moc. Na ty příručky mrknu....ale jestli se tam píšou takové věci, co tu zazněly o stránku dřív, že klikovku samotnou nelze měnit, tak to se toho moc nedozvím. Nicméně pro pojmenování součástek to určitě bude vhodný (za předpokladu) že neuslyším lidové názvy. Je to asi obdobný jako když volám do Elitu kvůli náhradním dílům - řeknu jim lidový název a oni neví o čem mluvím a jak to hledat v katalogu. Každopádně blbá neumřu. Citovat
Pawouk Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 Když se v jednom rozhovoru bavím s dvěma lidmi najednou v reálu, tak se otočím na toho, na koho konkrétně mluvím. Na fórech to jaksi nejde - proto jsem použila citaci, aby bylo zřejmé na co v rozhovoru reaguji. Ale jinak pardon za porušení pravidel. Nepochopila...Protože se to týkalo dvou předchozích příspěvků, kde jsi prováděla přesně to, co jsem ti vytknul, a kde jsem ty citace odstranil. Citovat
Voice Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 Každopádně je důležité v každém příspěvku dát minimálně jednoho .......... Citovat
libero Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 stando já sa vrátim k tomuto.... Nedávno sme řešili TDI,na kterém se přetrhly šrouby ojnic až ve 180000,přitom na to byla svolávací akce. utieklo mi niečo? ...lebo na SK si nič také nepamätám (myslím zvolávačku) Citovat
standavfr Vloženo 25. Září 2015 Vloženo 25. Září 2015 No,ona to byla svolávačka po škodovácku,při servisu se u určitého kódu motoru a čísel od-do měnili šrouby ojničních ložisek.Několik motorů se podělalo,pak byla tahle prevence.Bohužel,na tohle auto,i když se ho to týkalo,nějak nedošlo a vyšlo to až na majitele, který ho koupil od leasingovky.Kulance samozřejmě vzhledem ke kilometrům neproběhla. Citovat
MaraHlouch Vloženo 20. leden 2022 Vloženo 20. leden 2022 Pěkný večer... chtěl bych se vás zeptat někoho ohledně tohohle motoru 1,4 16V 55 kw, jaký tenhle motor vlastně je?Jestli poruchový nebo má velkou spotřebu, jestli je lepší jak to MPI a tak, děkuji Marek Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.