Publikováno Duben 4, 200916 r Dobrý den, mám problém, když dávám buď plné levý nebo pravý rejd tak se ozve takové bouchnutí. Co to je?
Duben 4, 200916 r Často se zadírají ložiska na tlumičích. Když se otáčí volantem je slyšet lupání (bouchání), protože se předepíná pružina a jak povolí, tak to udělá ránu. Když jeden točí na místě volantem, tak druhý zkusí chytit pružinu a pokud se zasekává, je to ono.
Srpen 22, 200916 r Zdravím, měl jsem stejný problém s lupání při otáčení volantem na místě. Tak jsem vyměníl na obou stranách to gumové uložení horní do ktrých přijde ložisko které se zadírá a uplně stejné lupání je tam pořád. Mohl by jste mi někdo říct kde mám dál hledat závadu. Dík za rady. Upraveno Srpen 22, 200916 r od MarkS
Srpen 23, 200916 r Koukal jsem dneska z rána do dokumentace a zdá se že už se v tom někdo vrtal a nějak to tam špatně poskládal. Bylo mi divné že všichni pišou, že potřebovali stahovák a ja to uložení vyměnil bez stahováku. Zjistil jsem že mezi starou a novou modelovou řadou je rozdil teda myslím v tom uložení toho tlumiče. Stará má podle všeho celkem tři kusy matic na tlumičové tyči a od nová už používá jen dvě. Alespoň tak to vypadá podle ETKY. To by bysvětlovalo i to proč jsem nepotřeboval ten stahovak. Ta třetí matice místo aby byla nahoře na ložisku byla pod ním. Upraveno Srpen 23, 200916 r od MarkS
Srpen 24, 200916 r Tak se mi dneska podařilo přijít na příčinu proč i po výměně uložení a ložiska auto pořád vytávalo takové loupání při točení volantem. Měl jsem přirezlé hliníkové distanční podložky k hřídeli tlumiče. I proto mi pružina nevystřelila když jsem povolil obě horní matky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.