Květen 26, 200916 r Takže jsem se poptával po těch předních podložkách,ty koupit není problém, v Praze na Jarově je mají asi za 240kč /kus,v Nuslích dokonce jen za 196kč/kus. Jde jen o to vytočit ty zadní. Nemáte pražáci někoho,kdo by je vytočil? Myslím, že tu je dost lidí, co by je chtělo, takže pro dotyčného by to mohlo být i zajímavé a pro nás i cenově rozumné...Já osobně určitě ten zadek chci, když kvůli ničemu, tak aby to auto nevypadalo, jako když jede motorový člun
Květen 26, 200916 r Ahoj tak jsem to konečně dodělal a velká spokojenost. Foto před zvednutím pouze předku.
Květen 26, 200916 r A foto po zvednutí předku. Zadek se mi zdá zvedlý dostatečně, takže jsem ho neřešil.
Květen 26, 200916 r A foto po zvednutí předku. Zadek se mi zdá zvedlý dostatečně, takže jsem ho neřešil. Hezkýýýý !! A koliks tam dal?Těch 21mm?? Nedal bys mi tip na toho soustružníka? Jesli tedy nejsi z Moravy...a je tam místo i na vyšší zvednutí?
Květen 27, 200916 r Člověče dal jsem tam 23 mm a místo tam určiťe ještě bylo, ale to už asi bude potřeba zvednout aji zadek. Typ ti klidně dám jsem z Brna, mohl bych ti to klidně nechat udělat, ale nevím jakou by mě dal cenu. Pro mě to bylo 100 Kč ale je to můj známý.
Květen 27, 200916 r Člověče dal jsem tam 23 mm a místo tam určiťe ještě bylo, ale to už asi bude potřeba zvednout aji zadek.Typ ti klidně dám jsem z Brna, mohl bych ti to klidně nechat udělat, ale nevím jakou by mě dal cenu. Pro mě to bylo 100 Kč ale je to můj známý. a mohl by ses zkusit zeptat?Potřeboval bych podložky na ten zadek,ale matroš nemam??jestli by to udělal a kolik by to stálo..??Děkuju
Květen 27, 200916 r Jestli jde o tenhle výkres na zadek, tak se ti zeptám, akorát nevím jestli to udělá ze silonu nebo z duralu. Protože ta tyč silonová fakt stojí hafo peněz a on dělá se železem, takže k hliníku se dostane lépe. Pavel sakryš nějak se mě nezobrazil obrázek, ale je na první straně. Upraveno Květen 27, 200916 r od PavelOD
Květen 29, 200916 r Jestli jde o tenhle výkres na zadek, tak se ti zeptám, akorát nevím jestli to udělá ze silonu nebo z duralu. Protože ta tyč silonová fakt stojí hafo peněz a on dělá se železem, takže k hliníku se dostane lépe.Pavel sakryš nějak se mě nezobrazil obrázek, ale je na první straně. jj je to on.a myslím, že je mi je jedno, jestli silon, nebo dural. děkuju.
Květen 29, 200916 r Zdar Borci, mam udelane predek al 23mm zadek silon 20mm a uz konecne nikde nedru. Program v CNC je tak pokud bude zajem muzu udelat a poslat poštou na dobirku předek cca 220sada a zadek 400 sada plus posta (nevim presne ale cca 120), dodani tak tyden deset dni jak bude volna masina. Kontakt pres mail Upraveno Květen 29, 200916 r od kakos
Květen 30, 200916 r Zdar Borci, mam udelane predek al 23mm zadek silon 20mm a uz konecne nikde nedru. Program v CNC je tak pokud bude zajem muzu udelat a poslat poštou na dobirku předek cca 220sada a zadek 400 sada plus posta (nevim presne ale cca 120), dodani tak tyden deset dni jak bude volna masina. Kontakt pres mail Máš fotky těch podložek,jak sis nechal udělat?Dělal jsi to podle těch nákresů co jsou tady?
Červen 1, 200916 r Kdo už dával podložky dopředu: - musí ven tlumiče? - nebo existuje nějaký fígl? Díky předem za radu
Červen 3, 200916 r udelal sem to podle planku str1. Je tada pravda ze zadek se podlozkou 12mm zvedne asi o 20mm a protoze podl. je k pružině tak ji nedoporučuju delat z Al (ja tvrdý oproti pol.) ale z polyamidu foto nemam, ale tenhle měsíc budu delat další auto tak to nafotím Auto se zvedne vic než je podložka protože zadní naprava je páka a podložka je v její třetině a kolo na konci Upraveno Červen 9, 200916 r od kakos
Červen 3, 200916 r a co se týká té zadní....sedí tam jinak dobře?? nerozumněl jsem ti moc, proš ji nedoporučuješ z AL?
Červen 3, 200916 r Já to taky nepochopil.Jakto,že když je 12mm to zvedne o 25 mm?....( a protoze podl. je k vrchni orig. tak ji nedoporučuju delat z Al ) - a tuhle část věty jsem nepocopil vůbec.A k tomu předku,jak se ptal kolega,Musí jít tlumiče ven? Upraveno Červen 3, 200916 r od koudakbmv
Červen 5, 200916 r Když jsem tam dával (teda kamoš) ty podložky tak jsem tlumiče venku neměl. dával to tam jak saxána ruky až zaroh, byl to porod, ale podařilo se to.
Červen 9, 200916 r Montáž předních se dělá pochopitelně zeshora bez demontáže tlumiče a také bez demontáže pružiny dle osvědčeného "systému výměny horního uložení Felicia". Nejsou potřeba ani ruce "ala Saxana" a montáž podložky na 1 kolo trvá cca 20 minut. Pro montáž zadních podložek pod péra na montážním zvedáku není potřeba sundavat ani kola. Já jsem absolvoval mont podložek na všechny 4 kola během cca 1 hodiny. Pro info první dojmy: vpředu mám podložky 20 mm nerez, vzadu 12 mm silon (což hodí taky cca 20 mm na kole). Auto subjektivně lehce přitvrdilo a na velice zatáčkové trati (jezdím pravidelně několikrát týdně) nepociťuji větší naklánění ani při svižné jízdě. Místa na polní cestě, kde jsem prázdný škrtal i při jízdě na I. stupeň o nárazník ,nyní bez problému. Upraveno Červen 9, 200916 r od kapl
Červen 10, 200916 r ja to asi nechaapu kdyz vidim ten obrazek s tou podlozkou tak je umistena v poloze a nad ni jsou jeste dalsi 2 matky a ty kdyz povolim tak se me to rozpadne na jednotlive dily tlumic zvlast pero zvlast ? nebo jak se to dela ? prosim vysvetleni
Červen 10, 200916 r Nejlíp se to dělá na vysokozdvižném hydraulickém zvedáku v dílně, ale mělo by to fungovat i s normálním zvedákem a dobře zajištěném voze. Pokud jsem sledoval pozorně, tak postup byl následující: - kolo dolů - sundat matku horního úchytu - stáhnout tlumič do podběhu - zde sundat horní gumový úchyt (pol. č. 8 obrázku) - nasadit zpět kolo - opatrným spouštěním auta za pomoci další osoby vystředit tlumič s pružinou a opřít miskou (pol.č.5) do horního úchytu v kastli - sundat matku a ložisko, povytáhnout pístnici tlumiče, nasadit podložku pro zvednutí a ložisko, nasadit a utáhnout matku - opět stáhnout do podběhu, nasadit pol. č.8 - opět vytáhnout do úchytu v kastli (event. za pomoci kola a pomocníka) a přišroubovat z prostoru motoru a je hotovo. Tlumič se nevyndával a ani nesundávalo pero.
Červen 18, 200916 r Nejlíp se to dělá na vysokozdvižném hydraulickém zvedáku v dílně, ale mělo by to fungovat i s normálním zvedákem a dobře zajištěném voze. Pokud jsem sledoval pozorně, tak postup byl následující:- kolo dolů - sundat matku horního úchytu - stáhnout tlumič do podběhu - zde sundat horní gumový úchyt (pol. č. 8 obrázku) - nasadit zpět kolo - opatrným spouštěním auta za pomoci další osoby vystředit tlumič s pružinou a opřít miskou (pol.č.5) do horního úchytu v kastli - sundat matku a ložisko, povytáhnout pístnici tlumiče, nasadit podložku pro zvednutí a ložisko, nasadit a utáhnout matku - opět stáhnout do podběhu, nasadit pol. č.8 - opět vytáhnout do úchytu v kastli (event. za pomoci kola a pomocníka) a přišroubovat z prostoru motoru a je hotovo. Tlumič se nevyndával a ani nesundávalo pero. Cau chlapi, takže uz je tam mám, udělám fotky, dělali mi to v Kladně Na zelené,můžu všem doporučit, fakt výborný servis,kde všechno fungovalo přesně na čas,jak nebývá jinde zvykem,dávali mi na předek 25mm a na zadek 20mm přijel jsem v 15.00 a odjížděl v 16.10, cena supr,prostě takhle by to mělo být. S předkem jsem spokojený moc, ale zadek ještě zvednu.
Červen 21, 200916 r mate nekdo jeste ty podlozky,jsem zde novy a octavii 4*4 mam teprve dva mesicea potrebuji ji zvednout co nejvic.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.