Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Čauky kdyby se náhodou někdo nudil a měl při neděli než začne F1 časík potřeboval bych trochu pro představu hodit 1)jenom střechu 2)komplet tak jak je to vyšrafované ne druhé fotce barva černá mat díkes flákači,já už jedu čtvrtou službu a ještě zejtra mě čeká noc tak mi udělejte trochu radosti.Stilo je souseda a vlajka už začíná byt out.

post-86-0-69723100-1347169141_thumb.jpg

post-86-0-69120400-1347169162_thumb.jpg

Vloženo

Právě proto,že už pomalu dospívá a dostává rozum tak potřebujem změnu.

Co je to italská pomsta na 4??? ,já abych mu měl co vpálit až zas bude hanět škodofku.

Vloženo

Ne, není - ale doma bych to nechtěl. V rodině byl jeden jedinej Taloš - Lancia Dedra 2.0i 4x4 - a jak rychle přišla, tak rychle odešla. Nikomu se nechtělo živit káru se základní spotřebou 12/100, která navíc vyžaduje mít v nádrži minimálně 10 litrů, jinak odmítne nastartovat - vysledováno z chování auta. Nevím, kde a jaká funkce to způsobovala, ale pokud se vypnulo zapalování a v nádrži bylo v ten moment pod 10 litrů, před dalším odjezdem nutně nastalo předbarákový divadýlko s kanystrem a jízdou k pumpě. Takže Lancia - další italská pomsta, tentokrát na 6 ...

Vloženo

Taloši umějí rychlý auta i motorky, jen kdyby tak udělali něco na "normální silnice" myšleno z pohledu středoevropana - ty jejich bleskurychlý plazivky se plíží pár čísel nad silnicí a po český záplatovaný silnici je s tím utrpení jet.

Druhej problém jejich vozidel je, že jejich motory nemají moc rády zimu na sever od Alp - kolega má "fifáka makrelu weekend" neboli fiata Mareu kombi - a s motorem 1,9JTDi. Co ten se ten motor naproklínal každý ráno minulou zimu, vždycky když teploměr spadnul pod cca -10°C, makrela odmítala nastartovat - a hned vedle něj naprosto spokojeně chytaly na první pokus turbodehtový fábule a kokty... Přitom do nafty přilíval Velfobin nebo jakou sračku proti vlhku, žhaviče i filtr dával na podzim nový - a ta talošská bestie ne a ne chytit. Nezbylo než použít metodu známou starším přispěvatelům z vojny - aneb ledovej start "vejtřasa", když se mu "daly přečíst noviny" = zapáleným věchtem Rudýho Práva se ohříval vstup vzduchu do sání motoru... Po "přečtení deníku Blesk" makrela kupodivu startovala...

Ale pořád ještě zlatý svatý talošský káry proti těm žabožroutskejm - ty jsou úplně na ...

Vloženo

no já nevim ,, ale to co vyrobili v bolce a já to koupil jako hatepko bych autem taky zrovna nenazval :-) kazdych 40tis. repasovat hlavu a ventily mi moc na úrovni nepřijde :kol-28: :kol-28: .... zas na druhou stranu otec koupil fungl novou vaginu grandtour skoro v plný výbavě a osobně bych řek že interier je ještě větší shit než u mě v FI classic.

Vloženo
kazdych 40tis. repasovat hlavu a ventily mi moc na úrovni nepřijde.

No já mam na bobkovi co jsem dal mladý 115 tis z toho 10 tis na čistý e85 a palice drží.u tebe asi vadna série, nebo jsi na auta dobytek :)

Vloženo

raca: Ja na sve HTP 40kW 127tis km a bez jedineho problemu, kdyz nepocitam 2 vadne civky...u techto motoru je hodne dulezite, jaky mas styl jizdy - podtaceni a duseni je rychla smart, pak taky kvalita benzinu, vyber oleje a mnoho dalsich faktoru, tim ale nechci rict, ze by jsi jezdil spatne.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...