Prosinec 31, 201212 r tady se čeká na mladou až přijde z práce a udělá mi ty karboše rok 92´... druhá třída a velké stěhování ... nový lidé ,spolužáci,kamarádi.... a neurotickej třídní,který nepochopil žert na tabuli napsaný křídou, že třídní je debil otec si koupil audi 2000 dovezený z US.obdoba A200 Upraveno Prosinec 31, 201212 r od azriel
Prosinec 31, 201212 r Kurna to byly roky ja se podival do prvni tridy a zjistil ze to nebude takova prdel
Prosinec 31, 201212 r tak k obědu jsem udělal kuřecí řízky na obrácený způsob, zapečený s Moravankou a vařenýma brambory s rozpuštěným máslem
Prosinec 31, 201212 r Rok 1992 ve škodovce byl dost přelomovej - začala platit nová ekonorma (pro výrobu), takže všecko co nemělo vstřik a lambda sondou řízenej katík šlo už prodat jen v zemích třetího světa. Veškerá produkce fáček, formanů a pick-upů pro evropský trhy tím pádem musela dostat vstřikování - zatím jen v podobě "nástavby" s jednou vstřikovací tryskou místo karbce na sací potrubí, ale už to byla "stříkačka" a podle toho ty auta taky jezdily. Startovalo se na "drc", zvlášť když se u nich v pozdější době začaly objevovat rychloběžný startéry z felin s planetovým reduktorem. Odpadla manipulace s manuálním sytičem nebo opatrnický sešlapování pedálu plynu u Pierburgu s automatickým sytičem, protože volnoběh si elektronika hlídala sama a už to uměla hodně dobře - to už musel za volantem sedět opravdu vidloroh, aby mu vstřikový fáčko "zdechlo" při studeným rozjezdu... Upraveno Prosinec 31, 201212 r od Ekkar_z_Bastlírny
Prosinec 31, 201212 r Sice byl možná jednodušší na nastavení, ale na provoz a hlavně na studený starty je 1000x lepší BMM...
Prosinec 31, 201212 r Tak já s tím neměl nikdy problém ani v -25....... A podle mně to jelo líp jak stříkačka. Aspoň s těma co jsem jezdil.(myslím 50kw) Upraveno Prosinec 31, 201212 r od Voice
Prosinec 31, 201212 r No naše Fáčko s karbcem z 93 (50kW) si povodilo Fabii 1,4 (50kW) do táhlého kopce.Nad 100 km/h už by zrychlovala Fábka,ale do 100 se nečapala
Prosinec 31, 201212 r Ahojky z pracoviště pánové,poslední den v roce sice slavím prací,ale po osmé už snad budu doma,mám připravené utopence už od 20/12 tak budou akunrád a pít se bude Samson nebo Svatomartinské to se ještě uvidí na co bude chuť. Tak v tom novém roce přeju Všem jen to nej nej a doufám,že to bude přáno i mě.
Prosinec 31, 201212 r Jj kakrbece to byly časy já je vždycky rozebral do posledního šroubku vše co se dalo vyměnit, vyměnil, kupodivu i sestavil spět do posledního šroubku:) což se mi u jiných věcech většinou nepovedlo , ale po sestavění a namontování už jsem běžel k sousedovi, aby mi je seřídil, to se mi nikdy nepovedlo, na to jsem byl levej jako na jiné věci dodnes.
Prosinec 31, 201212 r Ano jezdil jsem tam nakole potom co jsem po ceste tam rozflakal auto . Z Havru to je par kilaku.
Prosinec 31, 201212 r Kurňa,tady je samej mlaďoch. 92'/93' jsem byl také na vojně. Jó,kdeže jsou ty časy.
Prosinec 31, 201212 r tak to je dobri ja jsem zvykly v rodině, moje generace už je generaci dědečku a babiček , letos obštastnili vnoučaty bratrance a sestřenku ... a 40 je krasnej věk , ikdyž ja už v te dobe budu mit vlasy v prdeli
Prosinec 31, 201212 r tak to je dobri ja jsem zvykly v rodině, moje generace už je generaci dědečku a babiček , letos obštastnili vnoučaty bratrance a sestřenku ... a 40 je krasnej věk , ikdyž ja už v te dobe budu mit vlasy v prdeli
Prosinec 31, 201212 r ´92 jsem byl rok ženatej a v tý době šťastně bezdětnej. Vzhledem ke svýmu "roku výroby" 1969 si můžu dělat nároky na "dědkovství", i když moje děti ještě zatím ani nesní o případný svatbě - hodně mých spolužáků už má potomky na vejšce...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.