Publikováno Duben 23, 200916 r Rád by dom sa informoval o správnosti pripojenia elektroniky LPG systému - u mňa priamo cez poistku na akumulátor. Ako som meraním zistil, tak to trvale v kľudovom stave odoberá 50mA ....čo je teda 500mA za 10 hod a zhruba 1A za deň.Ak teda po mesiaci nepoužívania vozidla budem chcieť naštartovať , nech rátam ako chcem ,asi nenaštartujem ....systém Lovato , Felicia combi Za rady , inšpirácie a vlastne aj prečítanie vopred vďaka!
Duben 27, 200916 r Lovato sice nedělám, ale ten klidový proud je tak 0.048A, ale pozor, je tam ještě pohotovostní proud,asi 0.06A, ale ten se změní na klidový tak po 10 minutách po vypnutí klíčku, když se uvede ŘJ plynu do tzv. režimu spánku/ mluvím o našich systémech -ESGI, STAG, BRC a Landi Renzo/, ostatní předpokládám že to mají obdobně....
Duben 27, 200916 r Jen spekuluji, z toho vyplývá že za měsíc je to zhruba 35 Ah, a tím pádem zavísí hlavně na tom jakou baterii tam máš. Do feldy je doporučovaná dle katalogu Varty min. 45 Ah, a to je na hraně. Takže dej někomu klíčky ať to jednou za čtrnáct dní projede nebo odpoj baterku, tím by se snad nic zásadního nestalo, ostatní mě jistě opraví
Duben 28, 200916 r Autor To Karel : Aha , toto ma nenapadlo, že by to mohlo byť aj takto - teda múdra mašinka .... Každopádne to premerám aj s dlchším časom , či sa prúd zmení, či nie .... To Sudetak : Takáto varianta by nemala nastať, bolo to skôr pre obraznosť veľkosti odberu... Chodím na tom denne do roboty ,( 25 + 25 km ) teda by musela byť nejaká marodka .... Ak by sa ten prúd nezmenšil, mám na Felde jeden voľný vypínač na prístrojovke , teda by som to vypínal cezeň. Ale to až po meraní- cez weekend ....a ak bude potrebné.... Výsledok dám vedieť .
Květen 1, 200916 r Autor Tak som to meral viac ako 45 minút , a odber stále rovnaký -50mA LPG a 12 mA ostatné... Bodem to asi riešiť cez vypínač ... Pozrem, aký prúd znesie ten vypínač na prístrojovke , ak by to bolo na malý prúd, tak cez relé ....
Září 3, 200916 r zdravíčko mam takovy problem mam fabii 1.4 mpi 44kw na lpg ale včera zničeho nic mi prestalo fungovat prepinani na plyn vubec to nesvití ty svetilka a ani se to neprepina ale zajimave je že po delší dobe kdyš jedu nebo stojím se to zaase zapne a prepne na plyn jinak musím jezdit na benzín dekuji za radu
Září 3, 200916 r ty, alex42, slovenský příteli.....pochopil sem že tam máš LOVATO, ale nějaký konkrétnější druh nevíš? je to klasika nebo vstřikování, udělej fotku přepínače nebo opiš konkrétní typ. lada21 ... no zajímavé to je, každopádně co tam máš za systém? výrobce a druh?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.