Radim Kapica Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 Měnili mi tam krom udajných 3 relátek taky páčku tempomatu, vše je teď plně funkční což mě těší, protože to osvětleni mi dost pilo krev, nevím co stím udělal hlavně že to funguje, za celkovou opravu i s výměnou jsem dal 1500kč což mi nepřijde moc jeden den jsem to tam odvez a měl jsem to hlavně bez starosti. Každopádně mě zajímájí ty odtokové kanálky (kde je najdu a jak se dají vyčistit) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 Jeden pod akumulátorem, druhý pod posilovačem. Ten pod baterkou je vidět dobře, ten pod posilovačem už hůř a můžeš ho prošťouchnout buď zespoda, nebo jako já drátem ze shora. Někam jsem tady dával i foto, tak si to tu prošťourej. Ucpaný kanálky taky poznáš tak, že když chrstneš kýbl vody na přední sklo, voda Ti vytéká na dvou místech pod autem. Více tady v nějakém vlákně, to najdeš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 Souhlas, jen přidám malou radu. Koukni i na el. box a kabinový filtr. Kolem bývá listí, špína atp. a potom tam stojí voda která se může dostat dovnitř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindřich1 Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 Dobrý den, prosím mám také problém ze sedačkou spolujezdce. Nejde mi posun SUB 2003(naklápění opěradla jede). Sedadlo je v dolní poloze a nejde demontovat. Také jsem měl problém s vnitřním osvětlením to jsem dnes odstranil (dočetl jsem se zde že to můžou být také uhnilé vodiče víte prosím kde jsou a jaké?). Vůz jsem koupil nedávno a na spínači posuvu toho sedadla je prázdná zdířka to má být? Také jsem se dočetl o bimetalových pojistkách sedadel za držákem relátek víte kde to je? Děkuji za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janza Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 zdravím, prosím o radu s alarmem, hodinu po zamknutí (po normálním i po dvojitém) superb spustí alarm. Vždy a pravidelně po hodině. Z diagnostiky vyčteno, že problém je v zámku pátých dveří, zámek jsem vyměnil za nový i s mikrospínačem, problém přetrvává, neví si s tím rady ani autoelektrikář ve škodovce, kde jsem to nechal 2 dny... Auto houká i když zámek úplně fyzicky odpojím. Prosím nějaká rada či tip na co se podívat ? Díky moc. Jedná se o superb 2005 1,9tdi 96 kW elegance dovoz SRN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindřich1 Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 Dobrý den, prosím mám také problém ze sedačkou spolujezdce. Nejde mi posun SUB 2003(naklápění opěradla jede). Sedadlo je v dolní poloze a nejde demontovat. Také jsem měl problém s vnitřním osvětlením to jsem dnes odstranil (dočetl jsem se zde že to můžou být také uhnilé vodiče víte prosím kde jsou a jaké?). Vůz jsem koupil nedávno a na spínači posuvu toho sedadla je prázdná zdířka to má být? Také jsem se dočetl o bimetalových pojistkách sedadel za držákem relátek víte kde to je? Děkuji za každou radu. Tak na tom nějak pracuji, ale trvá to bych řek.1 problém je rozbité tlačítko na oba směry na horu (přišel jsem na to tak že jsem odpojil konektory s tlačítka a voltmetrem jsem zjistil zdroj a pak jsem na tvrdo přiváděl plus a mínus ze zdroje na kontakty ve sloupcích samce . 2 zatuhlý motor směr přední nahoru dolu (rozebrat vyčistit mazat).3 Nefunkční motor posunu pře zad doufám že to samé(jdu na to zítra). Doufám že to někomu pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 Dobrá informace, nemáš fotky motorků - pro zajímavost. Ty bimetalové pojistky dělají někdy problém, zoxidují kontakty a vytvoří se přechodový odpor. Jsou za reléovým blokem, dole. Zeleně označené, 30A. janza: bude nejspíš zlomený drát v průchodce do víka kufru, kouknu se do schématu na závislosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janza Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 Dobrá informace, nemáš fotky motorků - pro zajímavost. Ty bimetalové pojistky dělají někdy problém, zoxidují kontakty a vytvoří se přechodový odpor. Jsou za reléovým blokem, dole. Zeleně označené, 30A. janza: bude nejspíš zlomený drát v průchodce do víka kufru, kouknu se do schématu na závislosti... Díky, napadá mne, že bych to proměřil, nevíš prosím kde najdu druhý konec těch drátů ze zámku kufru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 (editace) Si rejpnu do "Ejce", páč když od (kór odborníka) slyším slovo drát, tak se mi ježí chlupy : Drát je na plotě, vodič je kabel Tak a teď bych potřeboval já zase něco. Osazení pinů na svorkovnici na sloupku pravých zadních dveří. V dílenské příručce elektroinstalace jsem to nenašel, ono to tam asi je, asi blbě hledám Editováno: 5. Říjen 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrChodny Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 (editace) SUP1: Kabel je soustava dvou a více elektrických nebo optických vodičů spojených společným pláštěm. Jednotlivé vodiče (žíly) elektrického kabelu mohou být nejen z plného drátu, ale také laněné, složené z tenkých drátků. Drát je kovový útvar válcovitého tvaru velmi malého průměru, u kterého je poměr délky výrazně větší. Drát má velkou ohebnost, bývá určen především k zatěžování v tahu a k vedení elektrického proudu. V dílenské příručce, co tu je ke stažení, je to v sekci 19 - od strany 205. Přímo pinout tam není, ale musíš si to dohledat - je to svorkovnice T8j a má 8 pinů. Editováno: 5. Říjen 2013, autor: MrChodny 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 Kua Marťas tak to byl teď hukot.To muselo pobavit i jeho :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cuzik Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 Martin je určitě rodily dratenik a spojar v jedne osobě a vlastně on se tim i trochu živy ne. Co Martas jak to je Cuuus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilll Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 (editace) Tak musím vyseknout hlubokou poklonu našemu expertovi "Ace Venturovi" ! Járo jseš skutečně naše absolutní , prostě je vidět, že Tě ta alektrika baví! A o co, že šlo? Přestalo mi fungovat el. nastavení mého sedadla a zároveň s tím i pravé zrcátko při couvání. Pojistky na panelu byly O.K. a tak musel zaůřadovat Jára, prolítnout schema a pak se dopracovat strašným způsobem ke specielním pojistkám pro ten posuv, které jsou absolutně nedostupné za relátkovým boxem, no pro nás normální smrtelníky něco absolutně neodhadnutelné. Jsou to spešl bimetalové 30A pojistky a nějakým záhadným způsobem bimetal po vychladnutí nefungoval. Jára ji rozebral, trochu očistil a prohodil ji pro jistotu s tou pro sedadlo spolujezdce a fachaj obě sedačky, jen to nesmím zakřiknout! No prostě je to nádhera se na Járu dívat při práci! Prostě si zcela určitě zaslouží Járo, ještě jednou vřelé díky! Ahoj Všem, mám totožný problém s elektrickými sedadly a pravým zrcatkem :-( kdo by mi mohl v tomto pomoci, případně jak je obtížné provést výměnu bimetalových pojistek ? děkuji moc Editováno: 5. Říjen 2013, autor: kamilll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akire1 Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 To:MrChodny To: SUP1 : Tak, fakt čučím jak na drát! Kasat si tričko na blbosti, si myslím není hodno někoho, kdo se tváří jako machr. Pokud vím, tak Ace Ventura tady pomohl hodně lidem a nikdy neměl potřebu se zviditelňovat na blbosti druhých. Dle mne opravdoví machři bývají docela skromní kluci! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Math3s Vloženo 7. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2013 Zdravím všechny, mám problém s alarmem, měl by být origo (mám tlačítko vnitřních senzorů na sloupku). Zamknu auto dálkáčem, zamkne se a pak pípne 4x rychle po sobě. Na diagnostice to napsalo: Adresa 46 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1C0 959 799 B Komponent: EA Komfortgerát HLO 0004 Kódování: 00259 Opravna #: WSC 00028 2 Nalezeny chyby: 01299 - Diagnosticke rozhrani datove sbernice (J533) 49-10 - bez komunikace - Sporadicky 00931 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vpravo (F223) 27-00 - nesmyslny signal Je problém ve spínači v zámku? Divné totiž je, že maxík ukazuje otevření dveří správně, osvětlení vnitřku auta funguje ok, dveře se normálně zamknou, alarm taky funguje. Zkoušel jsem stáhnout okna a zamknout auto, pak máchl rukou vevnitř a alarm se spustil. Nechci koupit nový zámek a pak zjistit, že to nepomohlo. Sup 1.9, 96kw, 2005 Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindřich1 Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 Tak na tom nějak pracuji, ale trvá to bych řek.1 problém je rozbité tlačítko na oba směry na horu (přišel jsem na to tak že jsem odpojil konektory s tlačítka a voltmetrem jsem zjistil zdroj a pak jsem na tvrdo přiváděl plus a mínus ze zdroje na kontakty ve sloupcích samce . 2 zatuhlý motor směr přední nahoru dolu (rozebrat vyčistit mazat).3 Nefunkční motor posunu pře zad doufám že to samé(jdu na to zítra). Doufám že to někomu pomůže Tak ještě pokrok motorky fungují stačilo je jen promazat vyčistit. Také nefungovaly tlačítka posun sedačky před zad, oba pohyby na horů. Stačilo taky tlačítko rozebrat a vyčistit kontakty na mikrospínače (přebrousil jsem to smirkovym papírem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 (editace) To:MrChodny To: SUP1 : Tak, fakt čučím jak na drát! Kasat si tričko na blbosti, si myslím není hodno někoho, kdo se tváří jako machr. Pokud vím, tak Ace Ventura tady pomohl hodně lidem a nikdy neměl potřebu se zviditelňovat na blbosti druhých. Dle mne opravdoví machři bývají docela skromní kluci! To Akire1: to bylo ironické rejpnutí a jen blbec to pochopí jako kasáním trička na blbosti druhých , což je viditelně Tvůj příklad To spíš podlézání a přemrštěné chválení je horší... Lepší být sám sebou, s úsměven a vyjádřit názor, jak přijde pod ruku... Ace se tomu zajisté určitě jen zasmál, myslím že nemá potřebu se urážet a dozajista jako dráteník ví, jak jsem to myslel To McChodny1 - rejpnutí2: ano tak tak, máš pravdu a drát potažený izolací se nazývá kabel / vodič - hlavně se neuraž To McChodny2 - už jsem to našel dle sekce, kterou jsi napsal, takže díky Editováno: 8. Říjen 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 17. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2013 SUP1: já tam dráty mám, hliníkový a lakovaný . Tady to neřeším, kdo se v tom pohybuje tak to pozná - kabel, drát, vodič, licna nebo žíla. Každej ví "vo co go"... janza: vedení od kufru není nikde přerušené konektorem, jde přímo do komfortky. Vedení od spínače v zámku kufru pro světlo a alarm je rozvětveno a vedeno do několika pinů ŘJ Math3s: safe režim i ledka ve dveřích funguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Math3s Vloženo 19. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2013 LED ve dveřích funguje. Co přesně je safe režim a jak to vyzkouším? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindřich1 Vloženo 21. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2013 Ahoj prosím potřebuji radu. Můj sup 2003 vyhazoval pojistky (vnitřního osvětlení , otevření kufru, nádrže). asi 3x jsem jí vyměnil. a pořád to praskalo. Dal jsem tedy silnější a zkoušel jsem kde je problém. A od tohoto testu odešel mikrospínač v řidičových dveřích a od té doby pojistka už drží. Je možné že to bylo mikrospínačem? (jako že tam byl zkrat pak se to rozbilo už tam nejde napětí a ted dobrý, a taky sem měl pocit že pojistka praskla vždy na konci jízdy) Myslím si že to bude ono. Prosím jen jestli je to možné abych do toho nešel zbytečně děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 21. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2013 (editace) Omlovám se Venturovi, je to jeho vlákno, ale to nejde nereagovat. Když to řeknu slušně, udělal jsi prasárnu nad prasárny. Nahrazovat pojistku na předepsaný proud silnější je pí...na. Proč asi ku...va myslíš, že jsou ty pojistky popsaný a mají svoje barvičky jako pro debily? Kdyby Ti to auto celý shořelo, ani bych nemrknul brvou, jen by mi bylo líto toho auta a Tebe vůbec. Na experimentování s pojistkama a elektroinstalací si kup modýlek na vysílačku a ne Superba Editováno: 21. Říjen 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 21. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2013 Supe poraď mu a nenadávej furt.To že nadáváš nepomůže nikomu a že se nervuješ nezabrání tomu,aby to příště zase někdo udělal.Pokud víš tak mu napiš jestli to mohlo být tím spínačem.Ty a dalších dejme tomu 98% lidí to neudělá,ale vždy se najde někdo kdo to zkusí. Auto mu neshořelo a tak může být rád.Jasně že udělal chybu,ale jeho otázka byla jiná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 21. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2013 (editace) Však já se nenervuju Je tam zkrat na kostru, dle klučiny do levých dveří. Hledal bych v dveřním kabelovém svazku (narušené kejbly mezi kastlí a dveřmí) nebo pod kobercem u komfortky-ten známý problém. Takže zprvu čalounění dolu a zkotrolovat celé kabelové vedení od konektoru v levém A sloupku až po dveřní spínač, který rovnou vyměnit, když je odpálený. Konektor u levé nohy odpojit a celý kabel vytáhnout ven, dále odmotat plátěnou izolaci kabelového svazku a hledat narušené kabely. Mám zkušenost takovou, že je lepší udělat bajpás (tedy použít jiný mezi kabel tak, aby opravené místo nebylo kratší, než ostatní a zbytečně se to netrhalo, jestli je mo rozumněno). Kabely nemotat jen do sebe, ale spoj i pořádně zacínovat. Nezapomenout si před spojením navléknout smršťovačku (to se mi stává často, že zapomenu )Samozřejmě po revizi a případné opravě opět kvalitně zaizolovat celý svazek. Dále pak hledat v kabelovém svazku u komfortky-také celý rozbalit až k A sloupku a hledat průsery)- tedy podívat se na známé studené spoje, jestli to není celý upadlý a někde to nejde na kostru. Po tomto všem bych si nechal ještě ty dveře rozdělané a dveřní spínač napojil přes prozváněčku (žárovku), prostě cokoli, aby to nešlo do zkratu (nebo tu prozváněčku použít místo dveřního spínače-to bude asi lepší). No a samozřejmě tam dát pojistku, která tam patří ACE ať mě doplní... Editováno: 21. Říjen 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindřich1 Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 Njn jsem jelito naštěstí se nic nestalo. Budu to dnes řešit podle rad. Děkuji mnohokrát.dám report jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bazycek Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Zdarec kamarad ma problem tak sem davam dotaz zanej. Nefunguje mi ventilace v autě ofuky na plno zapnuty a nefouká nic při otočení klíčku se rozbliká panel climatronicu jako při testu na diagnostice a diagnostika piše tohle: 01272 - Servomotor centralni klapky (V70) 35-00 - - 01273 - Vetrak cerstveho vzduchu (V2) 35-00 - - Diky za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.