Wojnar Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 Jen předpokládám, že jsi to nedělal ty. Asi je zbytečné teď tady hubovat, že sis měl ten zámek v klice nechat. Zkus požádat nějakého kolemjdoucího hnědočecha, třeba Ti pomůže. Pokud bude sahat po dlažební kostce, tak mu řekni, že tohle umíš taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 No, možná to auto půjde otevřít. Můj známý si nedávno zabouchl klíče v o1 74kw 99' a jeden servisák se mu do toho za 20 minut dostal. Cena 200,-Kč, tak byl rád, že nemusí rozbíjet okýnko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šmoula84 Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 (editace) aha a odkud byl ten Tvuj znamý?ja jsem z Ostravska. Tak ted jsem zkousel a otevrelo mi to na prvni pokus.Je mozne ze by zamrzl zámek kdyz bylo jen -5.Podle toho to vypada ze kdyz je mráz tak to blbne kdyz je teplota alespon +4 tak to otevira v pohode.od rana jsem to zkousel 5 krat a otevrelo se to az ted jak je teplota cca +5.Nevíte cím by to mohlo být? Editováno: 12. Listopad 2011, autor: šmoula84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 Je z vysočiny. Teplota tam taky dělá dost. Když je zima, jde mi to špatně otvírat (otvírám klíčem u řidiče), jakoby ztuha. Ale vždycky se mi to zatím podařilo otevřít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carloskh Vloženo 2. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2011 zdravim, poradite mi nekdo jak zjistim frekvenci dalkoveho ovladani klice kdyz mam jen to DO bez toho druheho kusu s planzetou kde to je napsane? mam 01 2002, klic klasickou hrusku nevystrelovaci s dvema tlacitky a diodou. dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanda100 Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 Dnes mi nešlo zamknou dálkou, musel jsem zamknou klíčkem v zámku. Vyzkoušel jsem druhý klíč, taky nic. Na obou klíčích červená kontrolka po zmáčknutí zabliká, ale dálka na autě nereaguje. Centrál funguje, červená ledka ve dveřích řidiče po zamknutí klíčem normálně bliká. octa 01/81kW. Poradí někdo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martan Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 (editace) Taky mám tento samý problém, zamkl jsem v pořádku a neodemkl. jde jen u řidičovýc hdveří odemknout Editováno: 14. Únor 2012, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j@rek Vloženo 9. Květen 2012 Sdílet Vloženo 9. Květen 2012 ahoj, máme taky klíč typu "vajíčko" a stejný problém při otevírání. druhý klíč nám odešel úplně, nefungoval ani po výměně baterií, tak jsme používali pouze jeden funkční klíč. postupem času se vzdálenost na kterou šla odemknout naše oktávka zkracovala, až jsme skočili s klíčkem u okna anebo několikerým spuštěním alarmu, když jsme auto otevřeli fyzicky klíčem nedávno v zoufalství, že už i druhé klíče nám "odchází" jsem dal opět nové baterky do druhého nepoužívaného klíče a světe div se funguje naprosto perfektně - zase si užíváme komfortu odemykání z několika metrů ... závěr pro mě byl, že předtím ty nové baterky už mohly být pěkně staré a vybité ... dnes se ale stalo, že při vystoupení z auta mi nešlo opět zamknout. když jsem se podíval na klíč tak ten blikal samovolně frekvencí cca 3x/sek. nejsem si vědomý, jak se do tohoto stavu mohl dostat? jestli jsem to nějak způsobil sám nebo k tomu došlo bez mého přičinění? jak dlouho klíč mohl takto blikat? v každém případě to musí uspíšit vybití baterky v klíči (jak tu někdo psal) a vzniku opětovných problémů při odemykání auta :-( klíč jsem nakonec rozdělal a poté auto zamkl ... ... mým řešením teda je nové nabité baterky a kontrola, zda se "vajíčko" nedostává do blikacího transu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Zdarec borci. mam skodu octaviu 1.9 TDI r.v 2001 mam centralne zamykanie a kluc ten ktory nieje vystrelovaci. Od vcera sa mi neda odomknut ani zamknut auto na dialku. myslel som ze to je slaba baterka po vymene baterky v DO nejde aj tak neviete kde bude chyba?????auto sa da odomknut a zamknut iba klucom. ale na kluci ked stlacim odomknutie alebo zamknutie tak diodka na kluci blikne. skusal som aj druhy kluc - ten som dlhsie nepouzival a tak tiez nereaguje ale kontrolka blikne. Teraz ma napadlo ze pred casom som tlmil dvere na soferovej strane nebude to mat nieco stym spolocne,?????? dakujem za vase rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Ne, s tlumením to nemá nic společného, neboj. Komfortka a tudíž i vf část, tedy celý přijímač DO, je pod volantem. Tím tlumením jsi tomu nemohl ublížit ani neúmyslně. Na toto téma jsem Ti odpověděl v SZ jak si se ptal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 22. Květen 2012 Sdílet Vloženo 22. Květen 2012 Ked si kupim kluc stej stranky co si mi poslal tak co treba este spravyt??? kto by mi to bol ochotny nastavyt a sparovat z autom??????? niekto z okolia BANSKEJ BYSTRICE , BREZNA , POPRAD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 22. Květen 2012 Sdílet Vloženo 22. Květen 2012 V tom návodu na předělání klíče to není? Naučit komfortku nový kód DO. Jde to VAG-em, ale i bez něj. Návod na to máš v SZ (odkaz sem nesmím dát) a přehodit tyčinku immobilizéru z "vajíčka" do vystřelováku. Ale opatrně, je skleněná! Čip se přehazuje z jednoho prostého důvodu, ve "vajíčku" je Ti k ničemu a nebudeš tak muset nový aktivovat ve VAG-u. Mimochodem, k aktivaci potřebuješ i PIN k budíkům (takový štítek při klíčích, ale pochybuji, že ho máš). Takže si to úplně bez problému uděláš i sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Zdravím škodováky, mohl by mi někdo poradit jak opravit nefunkční dálkové ovládání? Vyměněna baterie a DO nefunkční (před 4 dny bylo OK). Mám KKL a HEX-CAN kabel, verze VAG-COM 3,8,11. Návod VIS přečten 100x i pozpátku a všechny tipy vyzkoušeny (i mimo VAG). Stále se mi nepodařilo DO spárovat. Komfort jednotka je 3G 799B. Vystřelovací dvoutlačítkový klíček 434MHz hella original. Vag v měřených hodnotách klíček nevidí a plovoucí kód píše jako neznámý a počet klíčů 0. Pokud chci DO spárovat přes VAG, tak se mi nepodaří uložit počet klíčů, pořád se vrací hodnota 1. Pokud postupuju podle VIS, výsledek žádný. SuperVAG a SuperKEY asi není kompatibilní s KKL a HEX-CAN kabelem. Byl by někdo z okolí Rychnova n./Kn.- Žamberka mi pomoci osobně? Uvítám jakoukoliv radu. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Předpokládám, že chceš přizpůsobit dálkové ovládání ne Immo. Komfort46, vymazat paměť závad, přizpůsobení /skupina 00 vymazat adaptační hodnoty, potom skupina 01 nová hodnota klíče 00002 Testovat, uložit Na dálk ovladači do cca 3 vteřin stiskni zamčít totéž na 2. ovladači Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Tak tak, immo je v pohodě. Ale nejde pouze dálka. Tento postup přes VAGa jsem dělal asi 100x, dva programy, dva kabely a prostě se mi nepodařilo uložit dva klíče. Vždy se vrátilo na 1. Při stisknuti tlačítka na klíči se nic nestalo. Mám jenom jeden klíč a nevím jestli když je v zapalování není z kodovani nějak vyřazen. Mám tady nějaké polotovary klíčů 434Mhz, taky se mi nepodařilo je přizpůsobit (originál mám jen jeden). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Díváš se správně je to komfortka 799B ?? Model 2001 měl většinou 2,5 generaci a jinou frekvenci 433. S dálkou většinou komfort 799AH. Když je klíč v zapalování je vše OK i ten musí jít přizpůsobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 číslo dálky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Jop, je to dovoz Německo. Bez šíbru, ESP a kůže je to L&K. Jednotka 799B. Číslo klíče je 1J0 959 753 AG, Hella 434MHz (5FA 008 399-00), výroba 19/01 - Vystřelovací dvoutlačítko VAG píše chybu v 46 - incorect key programming Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 tak je vadná dálka pokud dobře páruješ.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Před výměnou baterky, VAG chvíli ukazoval v měřených hodnotách, že klíč vidí. Pak už ho neviděl. Klíč přestal fungovat z ničeho nic. Mám tady několik jiných klíčů, taky 434MHz, ale ty se mi taky nepodařilo přizpůsobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 tak neumíš přizpůsobovat, nech to někomu kdo tomu rozumí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 (editace) Já vím, že to neumím, proto se tady ptám. Ale nevim jak jinak to mám dělat, než jak jsem to podle návodu 100x zkusil. EDIT: Když chci přizpůsobit dva klíče, VAG po uložení píše jako uloženou hodnotu 1. Po uložení neproběhne žádný potvrzení ani výzva... VAG 3,8,11 - pořád stejný Editováno: 2. Září 2012, autor: Wojnar Edituj příspěvky. Prosím!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Tak abych nebyl za blbce... Ještě jednou jsem zkusil přizpůsobení podle návodu VIS a Pepa007. Při uložení počtu klíčů 00003, VAG po uložení vrátí hodnotu 1. Nepodaří se přizpůsobit ani jeden. Mám klíče : 1J0 959 753 AG 3T0 837 202 7N5 837 202 D vše 434MHz. Komfortka je opravdu 799B podle VAGu. Nové baterie. už opravdu nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 kdyz rikas, ze ti nejde sparovat zadny klic co mas, tak bych chybu hledal nekde jinde, napr. v komfortce zkus nachvili odpojit baterku, jestli se neprobere zkontrolovat antenu, jestli se nezkratovala na kostru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 může být vadná komfortka, už jsem se s tím taky setkal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.