snb-rider Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 no ale co teď? dolejvat a pozorvat jestli se to neztrácí víc? ještě prohlédnu chladič... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 Koukni na ten chladič, mě začal téct po 4 letech Dole v rozích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 blbý je, že v tom motoru není nikam vidět... kudy se dle tvého k němu nejlíp dostanu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 Zkus tam aspoň sáhnout rukou, jestli to není mokré...mě to kapalo na zem, přes noc flíček o průměru asi 3cm... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 Ještě jestli neteče vodní pumpou a stačí se vypařovat.Sundat spodní kryt motoru a podívat se jestli třeba není něco vidět na vaně motoru příp.okolo rozvodů.Takovýto únik musí být někde vidět.Nebo ten unik je do válců,jak již je psáno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 kolem rozvodů atd. jsem dneska koukal a nic jsem nenašel... přes víkend bude auto zavřené v garáži, tak uvidím, jestli pod ním něco bude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 kolem rozvodů atd. jsem dneska koukal a nic jsem nenašel... přes víkend bude auto zavřené v garáži, tak uvidím, jestli pod ním něco bude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 kolem rozvodů atd. jsem dneska koukal a nic jsem nenašel... přes víkend bude auto zavřené v garáži, tak uvidím, jestli pod ním něco bude... zdar moc ti nerozumím proč řešíš tekoucí chladič když máš v nádržce takový marast,vypadá to žeti jde olej do vody a tím se ztrácí i voda,já v loni za 5000km nedolél ani kapku vody,ale stačilo to víc prohnat a voda se mě tlačila z nádobky ven,a bylo těsnění špatné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 no co je taky zajímavý: poprvé jsem dolil jen litr destilky, ted když jsem doléval podruhé, tak tam ta pěna ještě nebyla, ta se tam objevila ža co jsem dolil 0,5litru růžové chladící kapaliny a 0,5litru destilky. včera jsem si vzal do skleničky trochu toho co je v nádobce a byla to čistá oranžová kapalina, bez jakých koliv mastných ok atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 no co je taky zajímavý: poprvé jsem dolil jen litr destilky, ted když jsem doléval podruhé, tak tam ta pěna ještě nebyla, ta se tam objevila ža co jsem dolil 0,5litru růžové chladící kapaliny a 0,5litru destilky. včera jsem si vzal do skleničky trochu toho co je v nádobce a byla to čistá oranžová kapalina, bez jakých koliv mastných ok atd. tak nevím u mě nic nepěnilo jen jsem měl nádobku od černých sazí,a když sem to prohnal měl jsem z maxima vystouplou vodu až povrch až začla vytěkat ven,nevím nalej vodu po maximum a běž to potrápit někde do vysokých otáček a pak jse podívej na stav vody,jinak nevím jak ti poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 a když ti to takhle tlakovalo, tak jsi měl určitě i tvrdý hadice... to já nemám právě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 a když ti to takhle tlakovalo, tak jsi měl určitě i tvrdý hadice... to já nemám právě... to nevím už,ale jak jsem psal už normálně jsem jezdil bez dolívání vody,až kámoš řešil to samé černé saze v nádobce,a jet delší dobu na vyšší výkon a voda se tlačila ven,nevím co u tebe to dělá ale pokud nikde nic neteče někam ta voda mizí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 to nevím už,ale jak jsem psal už normálně jsem jezdil bez dolívání vody,až kámoš řešil to samé černé saze v nádobce,a jet delší dobu na vyšší výkon a voda se tlačila ven,nevím co u tebe to dělá ale pokud nikde nic neteče někam ta voda mizí.. to je právě to, nikde nic není vidět, olej nepřibývá a ani neubývá, jen se ztrácí voda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 (editace) Mas prasknute tesnenie pod hlavou alebo aj hlavu. ;) Unik vody preto nikde nevidis lebo ta voda sa ti straca -odparuje v spalovacom priestore motora. Skontroluj ci nemas prasknute kurenie a vodu v interieri. Editováno: 7. Květen 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 8. Květen 2009 Sdílet Vloženo 8. Květen 2009 přesně samé příznaky jsme měli u 1,8 20V, dobu jsme s tim nic nedělali pak jsme nechali vyměnit těsnění a byl pokoj...... ale nikde prasklý nebylo bylo jen vymačkaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bernys Vloženo 9. Květen 2009 Sdílet Vloženo 9. Květen 2009 Měl jsem něco podobného,ztrácela se mi voda a nemohl jsem zjistit kde až jsem jednou sundal spodní kryt motoru a tam to bylo vidět jen mi rosil chladič v rozích dole,ale pod autem jsem nikdy žádnou vodu neviděl.Výměnu chladiče jsem si dělal sám docela v pohodě práce vše potřebné jsem našel tady na fóru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRN1 Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Mě se taky ztrácí voda a pod autem nic nebylo tak sem auto odstavil cca na týden a pod autem byla louže. byla zrezlá taková ta železná trubka co vede z motoru v přední části (trubka chlazení). Bohužel to nebylo tím a bylo to pořád stejný. potom sem natlakoval chladící soustavu a voda mi tekla kolem tý plastový trubky co je pod ní termostat tak sem koupil novou. Bohužel to kolem tý trubky teče pořád tak na to musím znovu kouknout ale cítím že už to brzo vyřeším když už mě to stálo skoro 3000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 (editace) To je divny takovy sracky by tam nemeli byt, koukal si na olej jestli nedela bublinky ? Zkontroloval bych vedeni, mrknoul/vymenil bych na termostat, nebo dal novy tesneni vybrus hlavy a vycistil motor a dal novy olej a kapalinu.. Editováno: 29. Květen 2009, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 tak už mám od opravy najeto přes 1000km a zatím se nic neztratilo... musím to zatukat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRN1 Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 tak už mám od opravy najeto přes 1000km a zatím se nic neztratilo... musím to zatukat... A čím to bylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 no mě dnes začala kapat voda, motor 1,8T 20V když vlezu pod auto tak to stéká někdo po kardanu nebo někde tam co s tím?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holenek Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 Mam podobnej problem( 1,9 81kW, r.v. 2002, 247 000 km), jen si mi ta voda ztraci daleko rychlejc. Treba 1 litr na 40 km podle toho v jakym provozu. Vymenil jsem nadobu na kapalinu, vicko, do oleje to nejde, naopak taky ne. Vypadá to že to porad uniká prepadem pres ventil ve vicku(okolo vicka je to vzdy po jizde plny vody) jenze teplota nikdy nejde pres 90° tak to vypada ze to vari i kdyz to podle teplomeru nevari. Rozvody mam v zime meneny, tak nevim jestli tma nekde moh vzniknout problem, protoze vloni to bylo v pohode a problem se objevil az letos v teplejsim pocasim. Nechci zbytecne menit tesneni pod hlavou a podobne pokud by to bylo neco jinyho. Dik jestli vas neco napadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 u mě byl problém v plastovém dílu který vede z motoru do termostatu a v místě spoje bylo vidět spoj , vyměněno a je klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny007 Vloženo 25. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2009 Ahojte , ja mam taky problem : Asi v 6.mesiaci roku 2009 som menil olej+filter a + dolieval som chladiacu kvapalinu- 1 .krat po roku , nigdy nebolo treba dolievat ani olej ani chladiacu kvapalinu a teraz od vtedy ako som menil olej tak mi zmizol olej je uplne na spodu risky a drzi sa na tej hladine uz ale mesiac , asi budem muset olej doliat na maximum a pozerat co sa bude diať ... A chladiaca kvapalina mi také unika a nevim kam , nic nemam mokre , ale musim uznat ze ale po 1000najazdenych kilometroch mi zmizne aj 0,5litra alebo i viacej , nevjem si s tym poradit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 25. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2009 A ten olej měříš při teplém nebo při studeném motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.