Přejít na obsah

Klimakompresor


Toldy

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Mam podobnej problem, kdyz je velky teplo auto stoji na slunicku a pak s tim pomalu jedu (treba po parkovisti) vibrujou pedaly a palubovka a ozejvaj se desny zvuky, kolisaj pri tom otacky. Kdyz je motor ve vyssich otackach je vse OK.. Kdyz zastavim opet se ozyvaj zvuky, vypnu motor, zamknu auto a este tak dalsich 20vterin zvuky pokracujou :-( v servisu mi uz cistili klimu - potrubi s chladici kapalinou a menili ventilator chladice..nechal sem tam aspon 8000kč a nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz mam po probleme, netocil sa mi ventilator dochladzovania klimy, ten vpravo. Pozapnuti klimy sa ma automaticky zapnut, ak sa nezapne zacne stupat tlak chladiaceho media a cez snimac tlaku ju vypina spojka kompresora. Ak auto jazdi, chladi si medium samo. Neviem preco to nieje osetrene diagnostikou, lebo ono to spina a vypina spojku v sekundovych intervalov a vlasne spojka a kompresor rachoti. Tak tiez som musel vymenit poistku 40A na baterke. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neska sem jel s usti, venku je asi 32stupnu, chvili sem stal v kolone a takovy zvuky co to auto vydavalo ... docela dost lidi se za mnou otacelo dokonce i par zajimavejch holek, bohuzel urcite ne pro to jaky mam faro ale co vytvari za zvuky :-(

kdyz sem stal pred barakem s nastartovanym motorem, zas vse drncelo a vibrovalo. Kouk sem se pod kapotu a ani jeden ventilator nebezel...stalo asi tak 10 minut..to asi nebude normalni co?? :-( da se nejak poznat kdy se ma jakej ventilator rozbehnout?? kdyz vypnu klimu vibrace ustanou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Huraaaaaa!!! Tenhle problem resim uz 5. rok... Kazdy teply pocasi zpusobi vibrace a chrceni auta... zjistil sem ze kdyz je venku teplo tak do 24°C tak ventilatory normlane nabehnou, jak zapnu klimu roztocej se podle potreby i oba...ale jak je pres 30stupnu a sviti na zaparkovany auto slunicko...po nastartovani a pusteni klimi se neroztoci ani jeden ventilator. Pet let, kazdy leto jezdim do servisu nechal sem tam uz takovejch penez, vymenili kde co, az ted sem jim rek to o tech ventilatorech co sem vypozoroval...koukal na me docela divne...Ted sem s tim prijel a vsechno je OK..bohuzel sem se nedozvedel co tam menili, protoze tam uz nebyl ten co to prejimal ode me...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je to zas v prdeli...zase to dela to samy...zaplatil sem neco pres 5000kč za vymenu chladici kapaliny,novou rozvodnou svorkovnici a chrci vesele dal....zase sem jim to byl odvizt do servisu tak ted zkusej vymenit jednotku dochlazovani..to zase bude ranec :-(

Kdyby ti tu ŘJ dochlazování měnili, tak bych od tebe tu nefunkční za rozumný peníz koupil. Potřebuju se podívat, jak je to v ní zapojené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj. Po všech různých hledáních příčin, proč mi nejde klima, jsme vymněnilli kompresor a stejně je to divný. Chvíli jde, a chvíli ne. Na štítku kompresoru bylo jiné písmeno. Může se vymněnit kompresor třeba z automatické klimatizace za kompresor manuální klim.? Prostě musí být stejná písmena na štítku komresoru?

Už jsem z toho úplně hotovej. Díky za rady všem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri OI je to jedno, ci mas climatronic, alebo manualnu klimu.

Pri OII predpokladam, ze tiez.

Co myslis pod "stejně je to divný. Chvíli jde, a chvíli ne."? Mas ju dost naplnenu? Mas climatronic? Ak ano, co hovori VAG?

No já mám manuální. A po všech výměnách a zkouškách se na VAGU neobjevilo vůbec nic. Naplněná je přesně jak má být. A prostě když jí zapnu tak běží, potom když jí vypnu a zapnu za nedlouho, tak neběží. Není to pravidlo. Ještě nemám přesně vychytáno, kdy se rozeběhne a kdy ne. Největší záhada byla ta, že loni fachala OK a na jaře se nespustila. Proto jsme šli po příčině, až se vymněnil kompresor a stejně neběžela. Pak si kámoš všimnul, že není jedna pojistka u baterky ( 30 ) dal jí tam a klima se rozběhla. Ale já tam tu pojistku neměl nikdy. No prostě je to divný. Proto se ještě domnívá, jestli to není tím, že na novém kompresoru je jiné písmeno. Ale kompresor je taky z Octy 1,9 TDi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je to záhada, ale není to ani ten ventil. Takže závada je teď taková, že klimatizace po zapnutí chladí dobře zhruba tři až pět minut a potom přestane chladit. Náplň je dostatečná a kompresor je původní. Vymněnilli jsme ho zpět. No prostě neví někdo, čím by to mohlo být. VAG nic nepíše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak zkusíme dát dohromady stavy, kdy má být klima vyplá a ty pak mrkni na to, co je tvůj případ:

- nízký tlak

-vysoký tlak

-teplota (myslím že pod +5)

-nebude tam i teplota motoru?

-vyplá vypinačem

To jsou stavy kdy je klima vyplá na základě nějaké ínformace

Přidá se někdo s vypinacími stavy?

Pak jsou stavy které se těžko hledají- (tlak dobrý, ale tlak.spinač si myslí, že je bez tlaku atd.)

-vada nějakého dílu(rele,tlak.spinač....)

- nebo taky klima je seplá, ale kompresor stojí.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No už jsme zkusili vše. Jen na přístroji pro plnění klimatizace to ukazuje nízký vysoký tlak. Ten by prý měl stoupat, ale vůbec se nehýbe. Po novém naplnění začne suprově chladit i třeba jen dva stupně, ale jen tak pět minut. Potom už nic, ani když se znova zapne. No prostě záhada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Ahoj přišel jsi na něco? Mi to dělá to samé nejdříve se měl únik média přes expanzmí ventil po výměně to dělá úplně to samé klima chvíli chladí a pak přestane po vynutí a zapnutí klimy to zase chvíli jede. Už také nevím co s tím kompresor tlačí v pohodě náplně dost na vagu bez závady mám klimatronic.Asi zkusím vyreklamovat ten ventil než se vyměnil jelo to v pohodě jen to unikalo.

Dík za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No už jsme zkusili vše. Jen na přístroji pro plnění klimatizace to ukazuje nízký vysoký tlak. Ten by prý měl stoupat, ale vůbec se nehýbe. Po novém naplnění začne suprově chladit i třeba jen dva stupně, ale jen tak pět minut. Potom už nic, ani když se znova zapne. No prostě záhada.

je třeba koukat na oba tlaky- sací a výtlačný, jen výtlačný(vysoký jak ty píšeš) nic nevypovídá. Nízký výtlak znamená, že kompresor "netlačí"ALE NEŘÍKÁ PROČ... Když nebude mít co nasávat (nízký sací tlak) pak nemůže nic natlačit i kdyby byl sebelepší.

Může být špatný exp.ventil, nebo může být vlhkost v okruhu (nezachytí filtrdehydrátor) a klima může zamrzat=po chvíly chodu se uvnitř exp.ventilu vysráží kapka-zmrzne-ucpe průchod chladiva....po ohřátí roztaje...klima sepne....zmrzne....a stále dokola

Například

Bez pozorování obou tlaků, nezjistíš so s tím je...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Chtel bych se zeptat mam oct combi 99 1,9TDI 81kw mam kaput klimakompresor stitek na kompresoru neni takze nevim jak zjistit jaky mam tip muzete mi poradit

a mel bych jeste jednu otazku jak moc jsou rozdilny klimakompresory na 1ockavku jsou rozdily jen v konektoru nebo i v necem jinem?

Editováno: , autor: Jurasz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...