Mates_XIV Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Turbo bych viděl jako blbost. To není taková sranda. Spíš bych zkusil variantu kompresoru poháněného od rozvodů. Viděl jsem jak to dělá ABT tuning v Kemtnu, ale bylo to na 3,2 VR6 v Golfu. Jen si musíš dávat bacha abys to nepřefouk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 neřeknu kdybys tam chtěl narvat 1.,8 T to by jelo, ale ta 1,4 v domácich podmínkách předělaná ta T nikdy pořádně nepojede, nehledě na to že to bude stát kopu peněz a stejně tě kde jaké TDI udělá. Jen se stím budeš trápit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Pozri www.motortech.sk, táto firma robila Feldu 1,3 MPi TURBO, to je skoro ten istý motor ako vo Fabii. (aj 1,6 MPi robili) Ja by som sa ale do toho nepúšťal. Čo napríklad STK? Prípadná nehoda a poisťovňa? A finančná stránka prerábky tiež... Ale zase tak veľa ich nebehá, tak do toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 1. Duben 2008 Sdílet Vloženo 1. Duben 2008 http://www.abt-sportsline.de/de/produkte/t...steigerung-869/ Kopresory se dělaj ale na trošku větší motory viděl jsem to na plastní oči a vypadá to a jede to super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MATTESS136 Vloženo 1. Duben 2008 Sdílet Vloženo 1. Duben 2008 nehledě na životnost motoru, který na takový tlaky není dělaný. Viděl jsem turbo v rapidu, ve 130 atd, ale to nebyla auta na běžný ježdění. Si myslím, že zástavba 1,8T by i vyšla lépe. Není jen motor, ale hlavně podvozek a brzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
triscene Vloženo 1. Duben 2008 Sdílet Vloženo 1. Duben 2008 nehledě na životnost motoru, který na takový tlaky není dělaný. Viděl jsem turbo v rapidu, ve 130 atd, ale to nebyla auta na běžný ježdění. Si myslím, že zástavba 1,8T by i vyšla lépe. Není jen motor, ale hlavně podvozek a brzdy podvozok uz je..a bubny su takisto vyhodene zozadu ) a takisto by sa mi lubilo 1.8T len som myslel ze samotne turbo bude lacnejsie riesenie. a k tej nehode STK a podobne...hodis dekel 1.4mpi a nikto na STK alebo poistovak nebude porovnavat motor pod delkom ze ako vyzera ja som mal buracku na obhliadke nepozerali ze aky mas motor..proste pozreli skody a to bolo vse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmultimix Vloženo 16. Květen 2009 Sdílet Vloženo 16. Květen 2009 Ahoj, dostal jsem informaci, že lze osadit fábii repasnutým turbem z fiatu uno, původem z motoru 1,3 (nevím, zda 8v či 16V), snačí jiná jednotka, pak výfukový systém, závodní katalizátor, sání a filtr, snad ještě titanové písty. je to vůbec možné? nejde to na životnost motoru? jaký je váš názor? Turbo je typ vl4 turbo nebo vl3 turbo a je od 0,4 baru do 1,8 baru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 16. Květen 2009 Sdílet Vloženo 16. Květen 2009 Možné je všechno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 16. Květen 2009 Sdílet Vloženo 16. Květen 2009 Jo, proč ne - pokud chceš rapidně snížit životnost motoru MPI. Takových, co chtěli něco zaměňovat už tu bylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmultimix Vloženo 16. Květen 2009 Sdílet Vloženo 16. Květen 2009 (editace) Jo, proč ne - pokud chceš rapidně snížit životnost motoru MPI.Takových, co chtěli něco zaměňovat už tu bylo Opravdu?? Prý je to možné, a navíc velice vhodné vzhledem k charakteru motoru. Ani když tam dám to turbo ihi VL3 z fiatu una 1,3?? Editováno: 16. Květen 2009, autor: pmultimix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 16. Květen 2009 Sdílet Vloženo 16. Květen 2009 Tak to zkus a za chvíli se pobavíme, co ti na to řekne klika, (a její pouze třínásobné uložení), písty apod. Jako, namontovat to tam třeba i půjde, ono jde všelicos - ovšem je nutno koukat taky na životnost a auto jako celek - třeba bubnové brzdy vzadu nebudou to spravné terno! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 17. Květen 2009 Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 (editace) Firma v SR - Motortech robí takéto veci. V odkaze motortuning robili Feldu 1,3 turbo. Snáď ti to trochu pomôže v tom, čo všetko by si musel urobiť. Editováno: 17. Květen 2009, autor: Lukynoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 17. Květen 2009 Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 jj, zrovna ta klika bude to nejslabší místo při tom. Jinak životnost bude záležet jak moc to nafoukneš a jak moc na to budeš šlapat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmultimix Vloženo 17. Květen 2009 Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 jj, zrovna ta klika bude to nejslabší místo při tom. Jinak životnost bude záležet jak moc to nafoukneš a jak moc na to budeš šlapat... Kliku bych vyhodil, dal tam pěti, titánové písty, pak sání, výfuk komplet, závodní katalyzátor, brzdy kotouče dozadu, přitvrzené tlumiče, foukat 0,4-0,6 baru, šlapal bych na to, pokud bych předjížděl nebo se mi někdo na mě lepil ... Akorát se bojím, jak složitě a "funkčně" se musí udělat software do řídící jednotky Taky bych tam dal mezichladič vzduchu, chladič oleje, velké sání, lepší ventilátor dopředu před motor, pod mlhovkama ještě malé otvory na motor, aby to foukalo A hlavně by mě zajímala ta cena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 17. Květen 2009 Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 "Softvér" z tebou popisovaných úprav je to nejmenší ... Aneb, vidím schůdnější cestu jak z 1.4 MPI udělat 1.4 TSI (akorát to nebude mít znak Škodovky, resp. nebude to Fabia) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmultimix Vloženo 17. Květen 2009 Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 "Softvér" z tebou popisovaných úprav je to nejmenší ...Aneb, vidím schůdnější cestu jak z 1.4 MPI udělat 1.4 TSI (akorát to nebude mít znak Škodovky, resp. nebude to Fabia) a co bys doporučoval? uvažoval jsem o koupi motoru 1,4 tsi, ten by se mi moc líbil, no ale ... kde ho sehnat? Z nějaké totálky, bourané na zadek a motor zachovaný? Za kolik by byl?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 17. Květen 2009 Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 za raketu ... a i kdybys to nádherně dobastlil, kulhal by ti jak zbytek auta, tak papíry. Ten stroj by kvůli těm papírům téměř neprodejný. (Každý se chce vracet z hranic, když se zjistí jisté nesrovnalosti). Nehledě na případné plnění v případě nehody (lhostejno, zda zaviněné tebou nebo někým jiným) Rada jak z toho je jednoduchá - prodat 1.4 MPI, přihodit pár kaček a koupit něco silnějšího. P.S.: Co koupit to TSI už z výroby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KAMIKADZE Vloženo 18. Květen 2009 Sdílet Vloženo 18. Květen 2009 za raketu ... a i kdybys to nádherně dobastlil, kulhal by ti jak zbytek auta, tak papíry. Ten stroj by kvůli těm papírům téměř neprodejný. (Každý se chce vracet z hranic, když se zjistí jisté nesrovnalosti). Nehledě na případné plnění v případě nehody (lhostejno, zda zaviněné tebou nebo někým jiným) Rada jak z toho je jednoduchá - prodat 1.4 MPI, přihodit pár kaček a koupit něco silnějšího. P.S.: Co koupit to TSI už z výroby? No jo,ale ta radost jak to jede,teda než z toho začnou lítat ojnice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmultimix Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 No jo,ale ta radost jak to jede,teda než z toho začnou lítat ojnice No jo, ale na žádné 1,2TSI ani 1,4 TSI nemám, kolik stojí jakékoliv nejlevnější auto s tímto motorem? At už je to TSI, renault TCE nebo fiat T-jet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 No jo, ale na žádné 1,2TSI ani 1,4 TSI nemám, kolik stojí jakékoliv nejlevnější auto s tímto motorem? At už je to TSI, renault TCE nebo fiat T-jet? na obyčejnou 1,4 tsi nemáš a kolik si myslíš že dáš do předělávky 20, 30, 50 tis??? prober se, tam to jde do statisíců. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmultimix Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 na obyčejnou 1,4 tsi nemáš a kolik si myslíš že dáš do předělávky 20, 30, 50 tis??? prober se, tam to jde do statisíců. No já myslel tak padesát. Představoval jsem si: titanové písty, nový ventilátor, nové sání, mezichladič vzduchu, oleje, kompletní výfukové potrubí závodní vč. katalyzátoru, vačka, řídící jednotka + software, turbo, nová ojnice, vyměněné zapalování, upravené vstřikovače, zadní kotoučové brzdy a nová spojka Tak do 50.000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čočkyn Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 No já myslel tak padesát. Představoval jsem si: titanové písty, nový ventilátor, nové sání, mezichladič vzduchu, oleje, kompletní výfukové potrubí závodní vč. katalyzátoru, vačka, řídící jednotka + software, turbo, nová ojnice, vyměněné zapalování, upravené vstřikovače, zadní kotoučové brzdy a nová spojka Tak do 50.000,- No nejsem žádný odborník ale dle mého názoru podle toho co si tu vypsal se do 50 000 nevejdeš ani náhodou, jenom když budeš měnit bubny za kotoučovky tak se musí měnit celá zadní náprava a když jsme jí potřebovali měnit u feldy tak nám řekli, že nová bude dražší jak to auto..tak si pro orientaci představ co dáš jenom za nápravu do fábie. Další věc, prosimtě i kdyby tě stálo to překopání 50 tisíc tak už si do auta musel vrazit při nejmenším 150 000 a to sis rovnou mohl koupit 1.9 TDi a bylo by to o ničem jiném. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 No já myslel tak padesát. Představoval jsem si: titanové písty, nový ventilátor, nové sání, mezichladič vzduchu, oleje, kompletní výfukové potrubí závodní vč. katalyzátoru, vačka, řídící jednotka + software, turbo, nová ojnice, vyměněné zapalování, upravené vstřikovače, zadní kotoučové brzdy a nová spojka Tak do 50.000,- tyyyy jo, tak to máš dobrou představu a ceně dílu nic proti, ja jsem do motoru teď vrazil cca 50t a pořád je to 1.4 16V Jen vačka na zakázku se pohybuje kolem 30T. Ja ti to přepočítám. titanové písty - 20t nový ventilátor - 2t nové sání - 4t mezichladič vzduchu - 4t oleje 1t kompletní výfukové potrubí závodní vč. katalyzátoru 15t vačka - 30t řídící jednotka + software - 15-30t turbo - 15t nová ojnice - 7t vyměněné zapalování -3t upravené vstřikovače 10t zadní kotoučové brzdy - 6t nová spojka 7t Nechce se me to počítat, ale do 50t to není a to tam nejsou ty "drobnosti" gufera, tesnění atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmultimix Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 (editace) tak nic no Editováno: 21. Květen 2009, autor: Standis necituj slohy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 tak nic no p.s. a to jsem zapomnel na brzdy, protoze to s tema standartnima 256mm kotoučema a brzdičema FSIII neubrzdíš Ale jestli se jsi typ, co odpoledne nemá co dělat,tak vzhuru do toho a budu ti fandit!! Už i já si připadám jak blázen s těmi upravama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.