Přejít na obsah

Chladící kapalina 1.6L 75 KW 2002


manerti

Doporučené příspěvky

Načtení bloku naměřených hodnot 130:

108 st. (111 st) 51,0(61,5/64,5) 0,0 system O.K

Načtení bloku naměřených hodnot 131:

108 st. (111 st) 109,5 51,0(61,5/64,5) 0,0 (1,2%)

Načtení bloku naměřených hodnot 132:

108 st. (111 st) 62,0(55,0/44,5/48,0) 0,62V 000000

Také mně to zlobilo a ve finále to bylo čidlo teploty.Ted vše ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Načtení bloku naměřených hodnot 131:

108 st. (111 st) 109,5 51,0(61,5/64,5) 0,0 (1,2%)

Tváří se to jako v pořádku ale ten rozdíl v motoru a v chladiči je nějaký velký( označené barvou)ale asi v toleranci.Tak že pumpa vadná viditelně byla,rozdíl je také vidět.Tu nádobku když odevíráš při horkym motoru,tak je normální že jde voda nahoru.Ta ručička jde hodně k červenýmu nebo vyleze jen kousek nad vodorovně?Nemám to na čem posoudit a logiku toho elek.termostatu taky moc nechápu.Myslím ale že by to snad mohlo být i vpořádku.

Tady jsou ještě doplnující tabulky k těm naměřeným hodnotám.

0.bmp

1.bmp

2.bmp

4.bmp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za velmi užitečné informace. Jen jsem měl obavy, když otevírám nádobku tak z tama jde vřící voda nahoru. Otevřu to tak na 2-3 pokus. Jestli je toto v pořádku. Ta ručička nejde do červeného, vyleze jen kousek nad vodorovně – vypadá to, že je mezi 90-100 st. Po pár vteřinách zase spadne dolů. Nikdy před tím mě to nedělalo. Tak jsem znervózněl. Mám jet pryč….

I mě se zdá být divné takový velký rozdíl mezi motorem a chladičem. Možná tam ještě nebude všechno v pořádku. Možná nějaké čidlo, hlavně mě zaráží ty ventilátory, spínají strašně málo. Podle mě by měly více ochlazovat motor. Nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím a po delší době oživím toto téma.

- jak jsi dopadl v HR? :) neuvařils? a jak jsi vyřešil přehřívání?

já bych to tipnul na čidlo teploty, pokud je v chladiči voda studená tak ventilátory samozřejmě nesepnou

- může být i ucpaný chladič což by vysvětlovalo špatnou cirkulaci

- mám dotaz na odborníky přes ten el bazmek jako je elektronicky řízený termostat.

Čím je ovládaný? vlsatním čidlem teploty nebo nějakým topným tělískem nebo ho řídí ŘJ motoru prostřednictvím

sygnálu o teplotě z čidla tepltoy?

- mě se totiž zdá že se mi autí nějak pomalu zahřívá a že by mělo topit víc. Cirkulace vody OK.

Řekl bych že mi čidlo tepltoy dává blbé údaje a ŘJ dá pokyn termostatu aby se pootevřel.

Teplota ale ještě není dost vysoká a málo to topí.

Když ráno vyjedu tak mám ručičku uprostřed po cca 3km ale topení ještě vlažné.

Spotřeba mi s chladným počasím poskočila o 0,5 - 1,0l nahoru !!!

Ještě zkusím zateplit motor spodním krytem a popř i clonou chladiče ale to není řešení ...

díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- vďaka za ponuku, je to fungl nový díl nebo použitý, navíc dáváš zelené čidlo teploty?

- pokud jsi mi jen ukazoval jak to vypadá tak jsme našel i jiná fota :)

- nikdo prosím Vás netuší jaký je vztah mezi čidlem teploty (zelené) a el termostatem?

podle mě je termostat řízen dle signálu z teplotního čidla, ale nejsem si jistý

- můžeš mi prosím Vockeyi udělat a vložit sem víc detailnějších fotek jak těleso vypadá, jestli je tam nějaký servomotorek

který hýbe s termostatem apod

díky

post-6887-1257258572_thumb.jpg

post-6887-1257258581_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- super děkuju moc

- ale kupovat zatím termostat nehodlám, věřím že je OK

chtěl bych ho vidět spíš ze zájmu jak funguje

- jestli mi někdo poradí že je spojitost mezi čidlem teploty a termostatem tak bych max koupil nové čidlo teploty.

Jako prevenci, stojí pár ká. Jinak myslím funguje vše jak má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- super děkuju moc

- ale kupovat zatím termostat nehodlám, věřím že je OK

chtěl bych ho vidět spíš ze zájmu jak funguje

- jestli mi někdo poradí že je spojitost mezi čidlem teploty a termostatem tak bych max koupil nové čidlo teploty.

Jako prevenci, stojí pár ká. Jinak myslím funguje vše jak má.

podle me reguluje RJ el. termostat jen podle hodnot toho cidla teploty (pokud nejsou udaje uplne mimo mez), takze spojitost je tu prima. Pokud vymena cidla nepomuze tak se da dodatacne zmerit i el. termostat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...