Jirka21 Vloženo 7. Červen 2009 Vloženo 7. Červen 2009 Cau všichni, prokázala se Vaše rada jako dobrá. Opravdu to bylo špatné vodní čerpadlo. Díky za typ a doufám, že budu mít na chvýli pokoj. Na tom čerpadle byla vidět nějaká vada? Citovat
manerti Vloženo 7. Červen 2009 Autor Vloženo 7. Červen 2009 Na tom čerpadle byla vidět nějaká vada? Nevím jestli tam byla voda, prtože to dělali v servisu. Citovat
manerti Vloženo 8. Červen 2009 Autor Vloženo 8. Červen 2009 VADA ne VODA:... Asi uz jsem byl dost nasranej, jedno vylecim a furt to neni ono. Hřídel se netočila a cosi tam bylo jeste praskle..... Citovat
pinokio Vloženo 8. Červen 2009 Vloženo 8. Červen 2009 Načtení bloku naměřených hodnot 130:108 st. (111 st) 51,0(61,5/64,5) 0,0 system O.K Načtení bloku naměřených hodnot 131: 108 st. (111 st) 109,5 51,0(61,5/64,5) 0,0 (1,2%) Načtení bloku naměřených hodnot 132: 108 st. (111 st) 62,0(55,0/44,5/48,0) 0,62V 000000 Také mně to zlobilo a ve finále to bylo čidlo teploty.Ted vše ok. Citovat
Jirka21 Vloženo 8. Červen 2009 Vloženo 8. Červen 2009 Načtení bloku naměřených hodnot 131: 108 st. (111 st) 109,5 51,0(61,5/64,5) 0,0 (1,2%) Tváří se to jako v pořádku ale ten rozdíl v motoru a v chladiči je nějaký velký( označené barvou)ale asi v toleranci.Tak že pumpa vadná viditelně byla,rozdíl je také vidět.Tu nádobku když odevíráš při horkym motoru,tak je normální že jde voda nahoru.Ta ručička jde hodně k červenýmu nebo vyleze jen kousek nad vodorovně?Nemám to na čem posoudit a logiku toho elek.termostatu taky moc nechápu.Myslím ale že by to snad mohlo být i vpořádku. Tady jsou ještě doplnující tabulky k těm naměřeným hodnotám. 0.bmp 1.bmp 2.bmp 4.bmp Citovat
manerti Vloženo 8. Červen 2009 Autor Vloženo 8. Červen 2009 Díky za velmi užitečné informace. Jen jsem měl obavy, když otevírám nádobku tak z tama jde vřící voda nahoru. Otevřu to tak na 2-3 pokus. Jestli je toto v pořádku. Ta ručička nejde do červeného, vyleze jen kousek nad vodorovně – vypadá to, že je mezi 90-100 st. Po pár vteřinách zase spadne dolů. Nikdy před tím mě to nedělalo. Tak jsem znervózněl. Mám jet pryč…. I mě se zdá být divné takový velký rozdíl mezi motorem a chladičem. Možná tam ještě nebude všechno v pořádku. Možná nějaké čidlo, hlavně mě zaráží ty ventilátory, spínají strašně málo. Podle mě by měly více ochlazovat motor. Nevím. Citovat
KarlosTDi Vloženo 2. Listopad 2009 Vloženo 2. Listopad 2009 Zdravím a po delší době oživím toto téma. - jak jsi dopadl v HR? neuvařils? a jak jsi vyřešil přehřívání? já bych to tipnul na čidlo teploty, pokud je v chladiči voda studená tak ventilátory samozřejmě nesepnou - může být i ucpaný chladič což by vysvětlovalo špatnou cirkulaci - mám dotaz na odborníky přes ten el bazmek jako je elektronicky řízený termostat. Čím je ovládaný? vlsatním čidlem teploty nebo nějakým topným tělískem nebo ho řídí ŘJ motoru prostřednictvím sygnálu o teplotě z čidla tepltoy? - mě se totiž zdá že se mi autí nějak pomalu zahřívá a že by mělo topit víc. Cirkulace vody OK. Řekl bych že mi čidlo tepltoy dává blbé údaje a ŘJ dá pokyn termostatu aby se pootevřel. Teplota ale ještě není dost vysoká a málo to topí. Když ráno vyjedu tak mám ručičku uprostřed po cca 3km ale topení ještě vlažné. Spotřeba mi s chladným počasím poskočila o 0,5 - 1,0l nahoru !!! Ještě zkusím zateplit motor spodním krytem a popř i clonou chladiče ale to není řešení ... díky za rady Citovat
yockey Vloženo 3. Listopad 2009 Vloženo 3. Listopad 2009 http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;#entry1270240 Citovat
KarlosTDi Vloženo 3. Listopad 2009 Vloženo 3. Listopad 2009 - vďaka za ponuku, je to fungl nový díl nebo použitý, navíc dáváš zelené čidlo teploty? - pokud jsi mi jen ukazoval jak to vypadá tak jsme našel i jiná fota - nikdo prosím Vás netuší jaký je vztah mezi čidlem teploty (zelené) a el termostatem? podle mě je termostat řízen dle signálu z teplotního čidla, ale nejsem si jistý - můžeš mi prosím Vockeyi udělat a vložit sem víc detailnějších fotek jak těleso vypadá, jestli je tam nějaký servomotorek který hýbe s termostatem apod díky Citovat
yockey Vloženo 3. Listopad 2009 Vloženo 3. Listopad 2009 no je to použity diel, ja som menil preto lebo mi rozožralo skrinu termostatu a tekla mi kapalina ale čidlo a termostat su ok. čidlo je zelene. a termostat je rv.2005. originalne diely Citovat
yockey Vloženo 3. Listopad 2009 Vloženo 3. Listopad 2009 zajtra ti hodim detailne foto termostatu dnes už nestiham. Citovat
KarlosTDi Vloženo 3. Listopad 2009 Vloženo 3. Listopad 2009 - super děkuju moc - ale kupovat zatím termostat nehodlám, věřím že je OK chtěl bych ho vidět spíš ze zájmu jak funguje - jestli mi někdo poradí že je spojitost mezi čidlem teploty a termostatem tak bych max koupil nové čidlo teploty. Jako prevenci, stojí pár ká. Jinak myslím funguje vše jak má. Citovat
chase Vloženo 5. Listopad 2009 Vloženo 5. Listopad 2009 - super děkuju moc- ale kupovat zatím termostat nehodlám, věřím že je OK chtěl bych ho vidět spíš ze zájmu jak funguje - jestli mi někdo poradí že je spojitost mezi čidlem teploty a termostatem tak bych max koupil nové čidlo teploty. Jako prevenci, stojí pár ká. Jinak myslím funguje vše jak má. podle me reguluje RJ el. termostat jen podle hodnot toho cidla teploty (pokud nejsou udaje uplne mimo mez), takze spojitost je tu prima. Pokud vymena cidla nepomuze tak se da dodatacne zmerit i el. termostat Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.